Modelism - RHC Forum: AERODINA LENTICULARA! - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 14 Pagini +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

AERODINA LENTICULARA! Zbaoara sau nu zboara?

#211 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 03 July 2005 - 05:56 AM

salut!
pe ce adresa ai trimis?
la mine nu prea reuseste sa deschida pagina de Internet cu tiff-urile respective... zice missing plug-in si nu am reusit sa-l conving... (folosesc Linux RedHat9.0... cu Mozilla/Opera).

Ti-am dat PM cu adresa mea de email.

Mersi,
MIG-29
0

#212 Useril este offline   RAnet 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 19-January 06
  • Gender:Male

Postat 21 January 2006 - 09:42 PM

Salutare....

Am citit cu mult interes acest subiect...
Si ati tacut deodata! Ce s-a intamplat? nu ati mai lucrat la proiect?
In the laws of nature, there is nothing imposible except the state of your mind!..
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
0

#213 Useril este offline   ctotth 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 985
  • Inregistrat: 22-April 04

Postat 21 January 2006 - 09:57 PM

Da, am tacut. "Aerodina" mea zace pe un dulap.

Mai stiu pe cineva care vrea sa incerce dar nu e modelist, e inginer.... o sa-i fie cam greu dar sunt curios sa vad ce scoate.

cezar
0

#214 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 23 January 2006 - 12:11 AM

Salutari!

In limita timpului am mai muscat un pic cu modelare de fluide pe corp tip farfurie. Asa cum presupuneam efectul Coanda ajuta la intarzierea dezlipirii fileurilor de aer la unghiuri de atac mari ale aerodinei. Oare se intampla asa ceva la aripi? Ma gandeam ca ar fi interesant de initiat un proiect si de studiat ce profile pot fi "modificate" incat efectul Coanda sa intarzie dezlipirea fileurilor de zbor la unghiuri de atac mari. Este interesant de studiat acest efect sub aspect cantitativ... calitativ probabil toata lumea il intelege... mai mult sau mai putin.
Am vazut ceva studii nemtesti la un institut din Hamburg... datau de undeva de prin 1960-1970 probabil chiar continuare a studiilor de aerodinamica din WW2.

MIG-29
0

#215 Useril este offline   RAnet 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 19-January 06
  • Gender:Male

Postat 23 January 2006 - 06:02 PM

ctotth:
Am vazut cum ai facut aerodina. Eu nu sunt un modelist profesionist... Sunt, sau mai bine zis, am fost pilot de automodele si nu prea le am cu aero, dar... modelul creat de tine nu prea tine seama de schita originala a brevetului lui Coanda. Adica eu am inteles din acea schita ca exista si niste fante prin care aerul intra din centru pe intradosul "aerodinei", care la tine lipsesc. Mie mi se pare normal ca nu s-a ridicat "aerodina" ta. Eu am testat un model chiar la scara schitei si cu un jet de aer avand presiunea de 2atm. se ridica. Cam prea repede chiar. Modelul l-am facut in felul urmator: scheletul l-am facut din plexiglas de 1,5 mm. nu am facut o palnie interioara asa cum ai facut tu, ci am folosit niste mici tevi din cupru (phi 3mm) dispuse sub forma de umbrela unite in partea de jos intr-o singura teava (tot din cupu) de 10 mm. Scheletul l-am invelit in hartie de cadouri (120g/m) (pentru ca este putin cerata - nu stiu daca conteaza - eu am zis ca e mai bine) si tot modelul a ajuns la 215g. Jetul de aer l-am obtinut de la un compresor dentar (mama sa traiasca) care ridica pana la 25 atm. Si... m-am speriat ca a plecat in sus (nu ma asteptam sa se intample ceva). Si parerea mea este ca putea sa fie si mai greu - 400-500g ca tot "zbura". Si ma intereseaza daca exista vreoun sistem miniaturizat care sa-mi genereze jetul de aer.
In the laws of nature, there is nothing imposible except the state of your mind!..
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
0

#216 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 23 January 2006 - 07:09 PM

S-ar putea sa existe ceva miniturbopompe ce ar merge montate pe model si astfel sa te poti gandi la teleghidarea lui.
Se poate probabil adapta un micromotor cu reactie folosit in aeromodelism... sau poate chiar un compresor gata facut...

Un search pe google produce urmatoarele rezultate:
http://www.rchobbies...compressors.htm

Nu stiu greutatile respectivelor compresoare dar nu par sa fie mari... singurul impediment este legat de tensiunile mari de alimentare necesare. Initial poti incerca legatura cu fire de la Pamant pentru alimentare. Oricum consider mai buna ideea de a adapta un motor cu reactie folosit in aeromodelism... sau poate chiar un motor termic pus sa invarta doar corpul de compresor.

Intrebarea este insa alta... are aerodina performante mai bune decat un elicopter? merita sa te chinuiesti sa o faci? Nu-s intrebari retorice deoarece nu stiu raspunsul la ele... dar daca zici ca ai experimentat poate ne spui.

MIG-29
0

#217 Useril este offline   MrSpace 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1079
  • Inregistrat: 16-May 02

Postat 23 January 2006 - 07:39 PM

Odata gasisem prin magazinele online multe compresoare pentru masini, capabile de presiuni foarte mari: 300psi (22atm) care mergeau la 12V

Nu am mai gasit decat un site pt engros-uri , dar ideea e ca exista si compresoare de presiune foarte mare la tensiune mica. Ceea ce nu stiu si poate fi important este debitul de care e capabil.

http://horse.en.alibaba.com/product/500213...Compressor.html
0

#218 Useril este offline   RAnet 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 19-January 06
  • Gender:Male

Postat 23 January 2006 - 08:57 PM

MIG-29: In legatura cu performantele aerodinei fata de elicopter... nu stiu ce sa spun... dar :) cred ca nu lasa aceleasi urme pe pereti cand se loveste asa cum lasa elicea unui elicopter...

MrSpace: Multumesc pentru sfat, dar un compresor de care zici are intr-adevar debitul mult prea mic. Am unul la masina.

Eu ma gandesc la un fel de ventilator centrifugal (de fapt doua sau patru puse in cruce), dar va rog sa-mi recomandati un model de motor destul de puternic care sa ma ajute si o elice centrifugala... (nu am nici cea mai mica idee cum se fac caculele pentru acest lucru, dar am observat ca sunt cativa care se pricep bine la asa ceva pe aici).

Multumesc.
In the laws of nature, there is nothing imposible except the state of your mind!..
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
0

#219 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 23 January 2006 - 09:17 PM

ranet, la 23 Jan 2006, 20:57, a spus:

MIG-29: In legatura cu performantele aerodinei fata de elicopter... nu stiu ce sa spun... dar :blink: cred ca nu lasa aceleasi urme pe pereti cand se loveste asa cum lasa elicea unui elicopter...

MrSpace: Multumesc pentru sfat, dar un compresor de care zici are intr-adevar debitul mult prea mic. Am unul la masina.

Eu ma gandesc la un fel de ventilator centrifugal (de fapt doua sau patru puse in cruce), dar va rog sa-mi recomandati un model de motor destul de puternic care sa ma ajute si o elice centrifugala... (nu am nici cea mai mica idee cum se fac caculele pentru acest lucru, dar am observat ca sunt cativa care se pricep bine la asa ceva pe aici).

Multumesc.

eu zic mai bine sa-l cumperi...
nu stiu, poate ma insel.

MIG-29
0

#220 Useril este offline   onasis 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 03-March 06

  Postat 03 March 2006 - 04:05 AM

Domnilor, m-a captivat mica voastra disputa legata de aerodina lenticulara. Este un subiect ce ma intereseaza de mult timp si am demarat deja realizarea unei aerodine cu diametrul de 1,5 m ce va fi propulsata de un motor pe benzina de 6 hp. Daca proiectul va fi o reusita am sa va pun la dispozitie un mic film. Felicitari pt RANET. Este omul faptelor.
0

#221 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 03 March 2006 - 02:16 PM

Bine ai venit.
Lucrare serioasa. Felicitari.
Ai un teren bun pentru zbor? Ai gasit asa ceva in urbe?
0

#222 Useril este offline   onasis 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 03-March 06

Postat 04 March 2006 - 01:57 AM

Hei, "se poate si asa", esti din Laval !?, "a cote de moi". Daca am teren de zbor?! Canada-i mare. Daca te intereseaza cu adevarat subiectul, fa-mi un mesaj pe cindeao@yahoo.com . Poate iasa ceva interesant.
0

#223 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 04 March 2006 - 04:38 AM

Roger stop. Raspuns stop. Ne inmultim? stop.
0

#224 Useril este offline   RAnet 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 19-January 06
  • Gender:Male

Postat 06 March 2006 - 05:40 PM

Salut!

Oricat m-am chinuit, nu am gasit ceva (poate nu stiu unde sa caut :rolleyes: ) care sa-mi genereze jetul de aer (inafara de compresorul de la aparatul dentar al tatei - are aprox 70Kg). Deci revin cu intrebarea: Poate sa-mi recomande cineva un loc de unde sa cumpar/comand un ventilator centrifugal sau un mini compresor?

Multumesc.
In the laws of nature, there is nothing imposible except the state of your mind!..
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
0

#225 Useril este offline   ctotth 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 985
  • Inregistrat: 22-April 04

Postat 06 March 2006 - 10:23 PM

Uite ca dupa atata vorba sunt si unii care (ne-)au facut-o:

http://www.gfsprojec...o.uk/index.html

(Nu sunt poze, decat filmul din pagina, care dureaza ceva pana se incarca. Nenea si tanti aia vorbesc putin si apoi zboara si aerodina)

cezar

Aceasta postare a fost editata de ctotth: 06 March 2006 - 10:26 PM

0

#226 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 06 March 2006 - 11:25 PM

am reusit sa vad filmuletul... poate doar mi s-a parut mie dar nu stiu de ce am avut impresia ca are totusi o alice deasupra canopiei ... daca este asa atunci nu prea cred sa fie chiar efectul Coanda decat cel mult partial. Repet mi s-a parut ca are o elice deasupra canopiei incastrata intr-un tub ca sa fie protejata de buselile cu peretii de care vorbeau si ei in film.

Pe de alta parte inca nu sunt convins de avantajele farfuriei zburatoare fata de elicopter. Consuma mai putin? E mai stabila? E mai manevrabila? Ce are special fata de elicopter? Astea si inca cateva alte intrebari asteapta inca raspunsul... cel putin din punctul meu de vedere.

MIG-29
0

#227 Useril este offline   ctotth 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 985
  • Inregistrat: 22-April 04

Postat 06 March 2006 - 11:38 PM

Da, are elice deasupra.
In versiunea aia cu multe suprafete de control jetul e deflectat cumva printr-un fel de inel/fanta larga, imediat sub elice si deasupra aerodinei.

Efectul Coanda sigur isi baga coada, ca datorita lui aerul "ocoleste" aerodina si e suflat in jos. Dar nu e aerodina asa cum si-a imaginat-o Coanda, cu presiuni mari suflate printr-o fanta ingusta. Viteza mica suflata... cam aiurea. Vad ca merge.

Singurul avantaj important fata de elicopter ar fi ca nu decapiteaza audienta la apropierea accidentala - e o aerochestie ce poate fi facuta mult mai putin periculoasa decat altele (exceptand baloanele). Pentru anumite aplicatii asta e un avantaj suficient sa i se ierte pacatele aerodinamice astfel ca sunt mai multe sanse sa le vedem prin orase sau la spectacole.

Sau daca e sa-mi imaginez ceva care aterizeaza si decoleaza intr-o padure/lan de porumb/tufish numai ceva lent fara elici expuse poate sa fie. Militarii pun botu la chestii din astea - intra in dispozitiv, se aseaza cuminte pe sol, trage cu ochiu si urechea cat poate (zile, saptamani?) si cand ramane cu suficienta baterie ca sa vina la "baza", se intoarce pentru reincarcare.

cezar

Aceasta postare a fost editata de ctotth: 06 March 2006 - 11:50 PM

0

#228 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 07 March 2006 - 02:26 AM

M-as mira sa poata sa aiba autonomie de ordinul zilelor sau saptamanilor...
Cert este ca mare mi-e mirarea ca elicea de deasupra sa nu fie de genul celor de elicopter... si mai mare mi-e mirarea ca daca inlocuiesc cupola aia cu ceva scheletic (deci fara suprafata pe care sa curga aerul) sa nu obtin fix cam aceeasi forta de sustentatie care o obtin si ei deoarece ei nu par sa foloseasca Coanda. Repet astea sunt doar presupuneri dar... am asa o presimtire ca e o abureala.

MIG-29
0

#229 Useril este offline   onasis 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 03-March 06

Postat 07 March 2006 - 04:13 AM

Da. domnilor. Am privit si eu filmul. Puteti fi linistiti. Ceea ce zbora acolo NU ESTE O AERODINA LENTiCULARA ! Este folosit doar efectul amplificator al portantei datorat efectului coanda. La aceleasi dimensiuni, o aerodina are performante net superioare. Elicea, care dealtfel asigura decolarea aparatului din film, este de vina pt performantele mult mai mici fata de o aerodina "standard". Paradoxal, nu?!
Ceea ce este adevarat este ca aparatul asa cum este construit ridica randamentul elicei , dar nu cu mult. Ceea ce atrage armata aici este ca va fi foarte usor de adaptat un motor de elicopter standard pt un aparat la scara 1:1. Din ceea ce am vazut "full control" al zborului este un cuvant cam mare. Avem ascensiune dar translatie mai mult intamplatoare. La viteze minime.
Pt RANET. Te-ai lovit de aceasi problema ca si mine. Avem presiune mare dar la debite mici. La debite mai mari, dimensiunile compresorului cresc mult si dintr-o data dimensiunea "farfuriei" este prea mica pt a fi in stare sa asigura portanta necesara, in cazul in care ne gandim la un aparat autonom (controlat doar radio).

II dau dreptate lui MIG29. Elicea era suficienta pt sustentatie.
0

#230 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 07 March 2006 - 06:29 AM

onasis, la 7 Mar 2006, 04:13, a spus:

Da. domnilor. Am privit si eu filmul. Puteti fi linistiti. Ceea ce zbora acolo NU ESTE O AERODINA LENTiCULARA ! Este folosit doar efectul amplificator al portantei datorat efectului coanda. La aceleasi dimensiuni, o aerodina are performante net superioare. Elicea, care dealtfel asigura decolarea aparatului din film, este de vina pt performantele mult mai mici fata de o aerodina "standard". Paradoxal, nu?!
Ceea ce este adevarat este ca aparatul asa cum este construit ridica randamentul elicei , dar nu cu mult. Ceea ce atrage armata aici este ca va fi foarte usor de adaptat un motor de elicopter standard pt un aparat la scara 1:1.  Din ceea ce am vazut "full control" al zborului este un cuvant cam mare. Avem ascensiune dar translatie mai mult intamplatoare. La viteze minime.
Pt RANET. Te-ai lovit de aceasi problema ca si mine. Avem presiune mare dar la debite mici. La debite mai mari, dimensiunile compresorului cresc mult si dintr-o data dimensiunea "farfuriei" este prea mica pt a fi in stare sa asigura portanta necesara, in cazul in care ne gandim la un aparat autonom (controlat doar radio).

II dau dreptate lui MIG29. Elicea era suficienta pt sustentatie.

Ce ar insemna ca la aceleasi dimensiuni o aerodina are performante mai mari decat un elicopter? daca ar fi cineva pe aici pe forum care ar putea sa ne descrie ce avantaje are o aerodina fata de un elicopter as ramane profund indatorat. Haideti sa lasam la o parte problema ciocnirii cu peretii sau alte obstacole... problema in care sa zicem ca aerodina e avantajata deoarece nu are elicea expusa...

la avantaje ma refer in primul rand la: viteza, manevrabilitate, plafon, autonomie...

Astept cu interes raspunsurile dumneavoastra.

Cu sinceritate,
MIG-29

P.S.: armata poate sa se intereseze dar nu inseamna ca se va si concretiza intr-un contract... nu tot ce viziteaza departamentul de aparare al USA devine si lucru cumparat. Bineinteles in acest caz, fiind britanici, avand lobby puternic si probabil stiind sa-si vanda marfa vor reusi sa-si expuna ideea ca pe ceva extraordinar... eu, fara a parea rautacios, nu vad nimic extraordinar in ceea ce au facut iar aerodina e mult spus... e de fapt farfurie gen elicopter. Am una acasa cu telecomanda si o voi filma sa v-o arat... doar ca n-are cupola continua deci efectul Coanda lipseste cu desavarsire... insa si in film efectul Coanda, zic eu, e neglijabil.
P.S.1: in week-end zburam o aripa si m-am intalnit cu un profesor din cadrul unui departament de mecanica/electrica de aici... mi-a aruncat o vorba despre doua turbine pe care le tin aruncate respectivii pe acolo si care probabil vor lua drumul cosului de gunoi... zilele acestea sper sa am timp sa discutam cu respectivii poate-i convingem de o incercare cu aerodina. Dar, repet, eu inca nu vad avantajele aerodinei fata de elicopter. Asta nu inseamna ca avantajele respective nu exista... deoarece nu cred eu ca domnul Coanda ar fi vorbit aiurea cand "lauda" aerodina! Pe de alte parte ma intreb de ce au abandonat cercetarile cei de aici de peste ocean in domeniul aerodinei lenticulare daca era un sistem promitator? Nu stiu sunt inca multe intrebari la care nu prea vad raspunsuri simple... e adevarat ca-n jungla asta capitalista si multe proiecte promitatoare au murit din motive diverse...

Aceasta postare a fost editata de MIG-29: 07 March 2006 - 06:33 AM

0

#231 Useril este offline   teo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 466
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 07 March 2006 - 11:32 PM

http://www.bsn.org.u...ll.php?id=11356
tot o prezentare cu nenea inventatoru
Avion, cu motor...ia-ma si pe mine-n zbor..
0

#232 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 08 March 2006 - 05:35 AM

MIG-29, la 7 Mar 2006, 06:29, a spus:

Pe de alte parte ma intreb de ce au abandonat cercetarile cei de aici de peste ocean in domeniul aerodinei lenticulare daca era un sistem promitator?

Fiindca nu i-a venit inca timpul.... :)
0

#233 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 08 March 2006 - 06:13 AM

Ma indoiesc.

Cat de curand (spre sfarsit de saptamana) sper sa repun mana pe Fluent si sa reusesc sa postez cateva rezultate sa vedem cu ochii nostri ce ne minte CFD ca ar putea sa faca farfuria...
poate iese ceva interesant!

Problema principala insa a CFD-ului in modelarea efectului Coanda este ca trebuie sa rezolve precis schimbul de impuls dintre gazul ce se lipeste de farfurie si gazul inconjurator. Si bineinteles ca o confirmare finala pentru toata numericeala asta ar fi incercarea pe camp a unui model cu aceleasi dimensiuni ca in simulare si vazut ce rezultate se obtin...

MIG-29

Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 08 March 2006 - 06:20 PM

0

#234 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 08 March 2006 - 06:17 AM

Citeaza

......... sper sa repun mana pe Fluent si sa reusesc sa postez cateva rezultate sa vedem cu ochii nostri ce ne minte CFD ca ar putea sa faca farfuria...MIG-29

Ai mai lucrat cu fluentul?
Daca nu ar trebui sa faci simularea cu cineva care are cunostinte solide fiindca conditiile initiale conteaza enorm...
Stima
PS: astept cu interes rezultatele ... :)

Aceasta postare a fost editata de Dragut: 08 March 2006 - 09:49 AM

0

#235 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 08 March 2006 - 06:34 AM

edit: reparat:D

scuze! <-> ramasese inclus din reply-ul lui Dragut si nu observasem.

Am lucrat cu o versiune antica si de demult. Stiu ca sunt foarte importanta conditiile de margine (conditiile la limita). Sper sa nu-mi dea prea mari batai de cap. Am pe cineva aici care a folosit/foloseste versiunea curenta a Fluentului. Am gasit si ceva tutoriale pe Internet despre Fluentul actual si se pare ca nu s-a schimbat prea mult. La urma urmei tot ce face este sa rezolve ecuatii diferentiale partiale, nu? :)

MIG-29

P.S.: o alta problema este reprezentata de generarea gridului/meshului. Eu folosesc GAMBIT (asta pentru ca merge si cu alte programele utilizate in alte scopuri). Are altcineva ceva sfaturi? Poate alt mesh generator?

Aceasta postare a fost editata de MIG-29: 08 March 2006 - 09:30 AM

0

#236 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 March 2006 - 08:57 AM

Stimati moderatori!

Io unul, va somez unilateral, ca pentru utilizatorul numit cu nicneimul "MIG-29", sa dezactivati, in mortzii masii iei de treaba, botonul pe care scrie "Citeaza"!!!!!!!

Va rog io frumos de tot!
Sau macar sa-mi faceti rost de o retzeta de diazepam, distonocalm, stricnina sau cianura....
Sau, periodic, toate mesajele din subiect sa fie sterse si sa lasati numai ultimul post a lui MIG-29, ca oricum in ultimul mesaj se regaseste tooooot subiectul citat in citat in citat in citat, etc.

Eh?

Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 08 March 2006 - 06:21 PM

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#237 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 March 2006 - 08:58 AM

Nu zic io bine?

Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 08 March 2006 - 06:21 PM

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#238 Useril este offline   teo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 466
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 08 March 2006 - 05:19 PM

@valteras ase e

tare as vrea sa stiu si eu de unde atatia experti in aerodine pe forum, asa deodata?? cand nici unul de aici nu a reusit sa face ceva concret, care sa se ridice macar in 'efect de sol'
:)

http://www.bsn.org.u...ll.php?id=11356
pe link-ul asta, daca va uitati cu atentie la filmulet, au existat si alte versiuni, dintre care, una care chiar este o aerodina lenticulara(aia alba ) . si daca nu foloseste compresor centrifugal, ci unul axial, ce?? tot compresor e, si bravo lor de baieti destepti ca si-au dat seama ca asa e mai avantajos. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
o alte chestie interesanta, e ca la modelul ala alb, care nu are suprafete de comanda, se stabilieaza prin rotatie, prin efectul giroscopic. asa cum fac jucariile alea chinezesti.

Aceasta postare a fost editata de teo: 08 March 2006 - 06:49 PM

Avion, cu motor...ia-ma si pe mine-n zbor..
0

#239 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 08 March 2006 - 06:23 PM

mig29 stie de problema asta.cand il arde raspunde frumos.cand nu apasa pe "citeaza" si de aici tot balamucul.
acum am curatat eu valterashule.
data viitoare sterg tot postul poate invata si migu sa raspunda normal ,fara sa mai citeze 23 de posturi anterioare.
flying is my life...
0

#240 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 08 March 2006 - 06:56 PM

MIG-29, la 8 Mar 2006, 06:13, a spus:

....sa rezolve precis schimbul de impuls dintre gazul ce se lipeste de farfurie si gazul inconjurator....

de fapt fluidul...
ca aici chiar nu mai merge faza aia cu "portanta de impact"...
If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

Arata acest topic


  • 14 Pagini +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro