Modelism - RHC Forum: AERODINA LENTICULARA! - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 14 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

AERODINA LENTICULARA! Zbaoara sau nu zboara?

#166 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 05 September 2004 - 04:38 PM

etaju II, la 5 Sep 2004, 12:01, a spus:

- Pariez 1000 de euro ca o aerodina captiva la sol nu desvolta o forta mai mare decat cea a unei emisfere de Magdeburg.

--------------------
RUFB* = Rationamente Ultrasecrete de Flying Birotics.

@bitex
scuza-ma n-am inteles.mai explica-mi tu odata!
cum dezvolta fortza o emisfera de magdeburg?
flying is my life...
0

#167 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 05 September 2004 - 04:40 PM

etaju II, la 4 Sep 2004, 23:10, a spus:

acuma, nu ar strica o ancheta independenta de a mea asupra inventarii gaurii din macaroana, ca sa corelam rezultatele.

sa-mi comunici rezultatele anchetei te rog ca sunt foarte interesat!
flying is my life...
0

#168 Useril este offline   etaju II 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 53
  • Inregistrat: 02-September 04

Postat 05 September 2004 - 05:08 PM

­­

Aceasta postare a fost editata de etaju II: 10 July 2007 - 12:25 PM

0

#169 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 05 September 2004 - 05:14 PM

etaju II, la 5 Sep 2004, 17:08, a spus:

silviu 66 >
1) forta - adica tensiunea in cablul de ancorare
2) dupa ancheta mea, gaura din macaroana a fost inventata de un spaniol pe nume Jesus.

deci oricum nu dezvolta forta.
forta o dezvolta calu saracu care trage de semisfera si atunci apare tensiunea in cablu.
da emisfera in sine nu dezvolta nimik.
flying is my life...
0

#170 Useril este offline   etaju II 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 53
  • Inregistrat: 02-September 04

Postat 05 September 2004 - 06:01 PM

­­

Aceasta postare a fost editata de etaju II: 10 July 2007 - 12:25 PM

0

#171 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 05 September 2004 - 06:07 PM

etaju II, la 5 Sep 2004, 18:01, a spus:

SILVIU66, la 5 Sep 2004, 17:14, a spus:

deci oricum nu dezvolta forta.
forta o dezvolta calu saracu care trage de semisfera si atunci apare tensiunea in cablu.
da emisfera in sine nu dezvolta nimik.

Silviu 66 > nu am de gand sa cunpar de 1000 de euro nod in papura.
Exteriorul emisferei este ciocnit de catre moleculele atmosferei terestre. Astfel, emisfera desvolta o forta atat de naprasnica, incat nu poate fi contracarata decat tot de o alta emisfera, tot de Magdeburg, la fel de mare. Acest lucru se intampla cu cai sau fara cai.

ESU > daca mai vad din nou pe aici nod in papura sau haules-baules, incep din nou sa retrag mesajele. Cu tot respectul pentru -

pai daca tot stii explica.ca io nu intzeleg.ce legatura are o sfera vidata cu ce molecule o lovesc pe exterior?
si cum apare fortza napraznica?
flying is my life...
0

#172 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 05 September 2004 - 06:07 PM

@Etaju II, iti fac cunostinta cu cineva mester in vorbe, ca si tine. N-ai decat se discuti cu el care-i fix si care trage, care impinge si care suge. Daca zboara emisfera aia fata de sol sau solul fata de emisfera, eventual daca nu zboara, daca trage ea de tine sau tragi tu de ea, prin intermediul sforii. E chestie de exprimare.
Pe mine ma intereseaza: daca pui emisfera aia pe pamant si incepi sa tragi aerul din ea, o faci sa se ridice in aer? Sa nu-mi zici ca "DA", daca ridici cealalta jumatate, care nu castigi PUB-ii! Sa se ridice singura, fara nimic. Ca sa ma exprim putin altfel, legam capetele sforii de dinamometre, facem sfoara colac, lasam maimutele libere, NU ne atingem de ele (nici direct si nici prin intermediul altui corp...) si sa vedem care asigura o forta de tractiune mai mare, o tensiune mai mare in fir daca vrei sa zici asa.

Sau ca sa fie si mai clar: cum intelegi ca functioneaza emisfera asta? Sa stii ca daca tragi tu de fir apare o tensiune, dar nu-i data de emisfera ci de tine, ca tu actionezi asupra capatului liber.
E cum ai spune ca tavanul imobil iti asigura o forta de tractiune.
Era sa scriu "Revino cu amanunte!"
Doamne fereste! Nu mai reveni cu nimic ca nu ma intereseaza emisferele tale ca nu de ventuze sunt eu pasionat. Si deschide-ti un subiect separat cu ele ca aici e vorba de aerodina. Pariurile le pui la sala de pariuri sau deschizi un alt subiect. Hai pa!
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#173 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 05 September 2004 - 06:13 PM

Etajule, uite ca-mi asum eu riscul si stau la 3 metri de emisfera aia , in fata ei, si sa fie legata doar cu un cablu subtire si te rog eu, nu contracara forta aia naprasnica cu nici o alta emisfera. Las-o libera, sa rupa sfoara si sa-mi treaca prin ochiul stang ca tot e cu pansament si nu vad cu el acum... Poate asa scapi de mine si poti sa aberezi in liniste. In calcul intra o SINGURA emisfera fara nici un alt corp sau nici o alta suprafata care sa-ti contracareze acea forta naprasnica. Lasa acea sfoara s-o contracareze si daca e forta asa napraznica sa se rupa. Daca o sa zboare emisfera in spatiul cosmic si o pierzi ti-o platesc eu.

PS. Ete ca te contrazic, eu obtin aceeasi forta napraznica doar cu o emisfera si o suprafata plana. Cu a doua emisfera mai obtin inca o forta la fel de napraznica si am in total doua forte napraznice, spre deosebire de tine... Ce zici, merge?

PS2. Aceeasi forta napraznica o obtin mai simplu, daca sudez un corp de altul. Unde-i zborul sau tensiunea din fir>

Aceasta postare a fost editata de bitex: 05 September 2004 - 09:59 PM

Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#174 Useril este offline   Cobai 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 42
  • Inregistrat: 06-September 04

Postat 06 September 2004 - 08:13 AM

Scuze pentru ca ma bag... Ma intreb daca nenea Coanda a baut ceva beri cu nenea Carafoli si au pus ceva cap la cap... asta ar fi una. A doua ar fi pentru cei care au timp si rabdare sa faca tot ce se vorbeste aci in forum, intrebati un tehnician dentar despre cum face dintii si din ce si o sa vedeti ca anumite chestii se pot face relativ usor
0

#175 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 September 2004 - 08:34 AM

Bei carcotashilor! Da' parca erea dejea un subiect cu Emisferele naprasnice de Magdenburg si Bumerang! Ce mai infestati si subiectul cu aerodina? Vedeti ce patiti daca BANnuitzi pe initiatorul sub. original cu Magdenburg/Bumerang?

Zi-le inainte, Etajule #2, ca tare maiastru le mai zici! Nu te mai uita la astia care habar n'are! Asa este! O emisfera e napraznica!

Emisferele ruuls!

Yiiihaaa!

Vatleras von Magdenburg von BumeranK Xerox
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#176 Useril este offline   LOTI 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 115
  • Inregistrat: 10-August 04

Postat 06 September 2004 - 03:18 PM

Interesant subiect pacat ca l-am vazut cam tarziu. Eu am surubarit prin cercetare cu efetul Coanda pe la ejectoare asa ca am oarece documentatie dar acum plec in concediu si cand ma intorc promit sa ma uit mai atent la subiect. Pana atunci mai certati-va cu "Magdenburg-Bumerang" etc. care nu au nici o legatura cu EFECTUL COANDA mai ales ca in sfere nici macar nu este aer! Doar eventual un fraier (vad ca rimeaza)
0

#177 Useril este offline   ctotth 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 985
  • Inregistrat: 22-April 04

Postat 06 September 2004 - 07:30 PM

ce mi-am propus sa fac e cam gata..

Asta-i vedere de sus - extradosul

Fisiere atasate


0

#178 Useril este offline   ctotth 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 985
  • Inregistrat: 22-April 04

Postat 06 September 2004 - 07:41 PM

Deci numele speisshipului a ramas "O-MAHW", din cauza hartiei de ambalaj cu care s-a facut invelirea..

Atasat e intradosul cu DF-ul electric..
Greutatea a ajuns la 231 de grame, cu motor/intubata cu tot - fara acumulatori, servo, radio caci nici nu-s necesare deocamdata.
Reamintesc ca nu vreau decat sa masor surplusul de tractiune statica comparat cu DF-ul sufland intr-un ajutaj conic.

Urmeaza sa vad ce impinge la cantar...

numai bine,
cezar

Fisiere atasate


0

#179 Useril este offline   TRazvan 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 14-August 04

Postat 06 September 2004 - 08:10 PM

Cezar,

Foarte bine ca ai facut-o. Dar nu e buna. S-a pus mai devreme o trimitere la paginile cu brevetul american al aerodinei. Mai pun eu inca o data poza. Fanta trebuie sa plece de sub profil, iar nu deasupra, cum ai pus-o tu. Vezi daca poti sa modifici.

Razvan

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  aero1.jpg (65.27K)
    Number of downloads: 189

Tzac, pac, bag la sac!
0

#180 Useril este offline   ctotth 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 985
  • Inregistrat: 22-April 04

Postat 06 September 2004 - 08:37 PM

Citeaza

Fanta trebuie sa plece de sub profil, iar nu deasupra, cum ai pus-o tu. Vezi daca poti sa modifici.

In brevetul asta e intr-adevar sub profil. In celebra carte ce n-o mai are nimeni zice ca in timp a testat fanta care pleca de la diverse inaltimi, incepand de sub profil (ca in brevet), tangent cu profilul si pana la o inaltime semnificativa deasupra profilului (pragul care l-ai observat in poza).

Mai zicea ca o anumita inaltime de prag marita pana la limita la care jetul nu se desprinde de aripa duce la marirea tractiunii. De aia am si facut pragul variabil ca sa suflu si tangent si de la inaltimi variabile - in poza l-am lasat mai mare ca sa se vada ca exista...

Daca te gandesti bine cele doua metode au efect asemanator - acela de a indeparta usor jetul de aripa la iesirea din fanta (cu fanta ingropata jetul initial e oblic in sus, dupa care se ataseaza de la o distanta cat mai mare - marind depresiunea in jurul fantei.

Oricum in cateva ore aripa (inelul extern) poate fi demontata, dat jos hartia de ambalaj, rindeluit/shmirgheluit nervurile pentru o alta forma a profilului, re-impanzit cu hartie si montat la loc.

In masura in care voi avea timp voi testa si variante cu fanta ingropata.

cezar
0

#181 Useril este offline   TRazvan 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 14-August 04

Postat 06 September 2004 - 08:43 PM

ctotth, la 6 Sep 2004, 20:37, a spus:

In celebra carte ce n-o mai are nimeni

Tu o ai?. Daca da, nu poti scana paginile respective si sa le atasezi?

Razvan
Tzac, pac, bag la sac!
0

#182 Useril este offline   ctotth 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 985
  • Inregistrat: 22-April 04

Postat 06 September 2004 - 09:06 PM

nu, n-o am, altfel as fi zis In celebra carte ce n-o mai am decat eu (sic!)
0

#183 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 September 2004 - 12:41 PM

etaju II, la 5 Sep 2004, 19:01, a spus:

Silviu 66 > nu am de gand sa cunpar de 1000 de euro nod in papura.
ESU > daca mai vad din nou pe aici nod in papura sau haules-baules, incep din nou sa retrag mesajele. Cu tot respectul pentru -

"cunpar"
fata de cine ziceai ca ai respect, Domnule? Pai cum te-ai astepta la altceva decat haules baules daca pana si gramatica limbii materne e straina, ca UE pentru trogloditzi?
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#184 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 September 2004 - 05:48 PM

Bogdane tata, ejti opsedat! Bei, tu nu mai faci alceva dacat sa vaneji geshalele de esprimare la unii si la altzii? Ca ceva constructiv nu vad sa fii produs!
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#185 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 September 2004 - 09:31 AM

Valteras, la 7 Sep 2004, 18:48, a spus:

Bogdane tata, ejti opsedat! Bei, tu nu mai faci alceva dacat sa vaneji geshalele de esprimare la unii si la altzii? Ca ceva constructiv nu vad sa fii produs!

vreau indreptarea pacatosului, nu disparitia lui!
in fond, e interesant omu'
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#186 Useril este offline   teo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 466
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 09 September 2004 - 05:54 PM

vrem poze!!
Avion, cu motor...ia-ma si pe mine-n zbor..
0

#187 Useril este offline   Picatot 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 839
  • Inregistrat: 05-June 04

Postat 11 September 2004 - 09:57 AM

Vesti surpriza!
Ieri pe TVR2 ora 14_30(reportaj despre planorism dat de TVR Craiova).
Eram in delegatie si am ajuns intr-o crisma sa beau o cafea. Televizorul pe TVR2. Cind ma uit mai bine un mos de vre-o 70 ani si ..... o aerodina lenticulara!
Da mosu a facut acu vre-o 20 ani o aerodina, din teava si tabla zincata!
Masa vre-o 370kg. Actionare cu motor de mobra! S-a ridicat la 40-50 cm de sol.
MOSUL se numeste SANDU GOLGOTA, si este din satul ALIMPESTI judetul Gorj.
Cine are drum sau vrea sa-si faca drum poate sa o vada si sa vorbeasca cu mosu!
N-am prins ce pregatire avea mosul!
Oricum se pare ca e realizabil!
PS: Nimic nu e intimplator pe lumea asta!

Aceasta postare a fost editata de Picatot: 11 September 2004 - 09:58 AM

Sa nu existe confuzii!
mesaj normal, off topic, inutil ; off topic dar util ; off topic, important .
0

#188 Useril este offline   ice.age 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 256
  • Inregistrat: 24-July 04

Postat 11 September 2004 - 01:59 PM

Am gasit citeva informatii despre Sandu Golgota adica :

Daca tot va avea Biserica Puritana, „ctitorul“ a mai inventat si o religie, „Crestinismul de dreapta“, pe care a asternut-o in paginile a zeci de caiete • In paralel, Golgota lucreaza la o aeronava cu care vrea sa zboare peste citeva luni

continuarea AICI
0

#189 Useril este offline   ctotth 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 985
  • Inregistrat: 22-April 04

Postat 11 September 2004 - 08:33 PM

Tipu ala a avut ceva inspiratie... au scos un articol in stiinta si tehnica la vremea respectiva. Multe lucruri nu mai retin.
Chiar pomeneau ceva de obtuzitatea autoritatilor...
Era si o poza cu axul rotorului (aerodina era deja dezmembrata).
Nu stiu daca era pe principiul coanda. Oricum avea o "fusta" - un inel exterior,
banuiesc ca un fel de intubare/deflector care devia aerul in jos.. dar poate gresesc.
E cam departe Gorju da parca ar merita intrebat

Cat despre tentativa mea de aerodina ... deocamdata e destul de dezamagitoare. Cu motorul alimentat la 6V (baterie cu plumb de 4AH) impinge f putin, nici macar 60 de grame. Jetul e deviat intr-adevar drept in jos, dar e slab.

O sa revin cu detalii

cezar
0

#190 Useril este offline   Picatot 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 839
  • Inregistrat: 05-June 04

Postat 16 September 2004 - 09:08 AM

Am trecut pe linga Alimpesti dar n-am avut timp sa intru. Eram pe drumul intre Rm Vilcea si Pitesti si ma grabeam. Acum sunt in Pitesti la un internet!
Privitor la motorizare cred ca s-ar preta un motor brussless cu care baietii aratau ca tin la verticala un avion din depron!
@Ctotth
Nimeni n-a tinut cont de caderea de presiune pe fanta. Banuiesc ca motorizarea trebuie mult mai puternica, iar presiunea de aer mlt mai mare. Pina nu fac o simulare numerica nu ma apuc sa construiesc ca ramin cu ea pe post de macheta! :D
Deocamdata mai sapam.
Sa nu existe confuzii!
mesaj normal, off topic, inutil ; off topic dar util ; off topic, important .
0

#191 Useril este offline   LOTI 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 115
  • Inregistrat: 10-August 04

Postat 16 September 2004 - 11:26 AM

M-am intors din concediu dar nu am apucat sa citesc chiar toate mesajele asa ca daca imi scapa ceva protestati.
Am niste propueri teoretice deocamdata, cand intru in posesia datelor concrete va mai scriu
1. Cred ca ar trebui folosit un ventilator centrifugal nu axial cum am vazut in schite
2. Pentru EFECTUL COANDA profilul extradosului are o anumita forma (cand intru in posesia ei am sa va dau datele)
3. Intre paletele statorului, carcasei de refulare, al ventilatorului centrifugal trebuie lasate fante conform brevetului pentru ca jetul sa nu se intoarca sub intrados.
4. Curgerea aerului pe extrados provoaca si antrenarea aerului din jur efect care sta si la baza ejectoarelor
5. Daca problema ridicarii pe verticala ar putea fi rezolvata nu m-am gandit cum se va deplasa pe orizontala?
6. Ar trebui facut un ventilator centrifugal special pentru aceasta aplicatie eventual cu mai multe etaje cu presiune mare si debit mic care sa refuleze din stator direct in fante
7. Motorul de antrenare fiind dedesubt problema centrului de greutate nu s-ar pune el fiind sub centrul de presiune aflat undeva pe profilul Coanda.
8. Dupa ce intru in posesia profilului coanda (trebuie sa-l recuperez dintr-o lucrare pe care nu o am in Constanta) am sa fac o schita cu viziunea mea asupra aplicarii efectului coanda la aerodina lenticulara.
Pana atunci va voi urmari cu placere
LOTI din Constanta
0

#192 Useril este offline   ctotth 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 985
  • Inregistrat: 22-April 04

Postat 16 September 2004 - 02:55 PM

salut,

LOTI: posibil sa ai dreptate dar treaba cu ventilatoru centrifugal facut special e groasa. Pe mine ma depaseste. O singura treapta cred ca e suficienta, poa sa scoata si 2-3 bar da problema este motorizarea muult prea babana..
uita-te la un aspirator de 1200-1600 watt si cat aer poa sa sufle - ridica ala ceva?

etaju: Ai ceva detalii cu umbrela ta, un desen sau poza? ai masurat forta sau doar ai constatat ca nu zboara?

mersi,
cezar
0

#193 Useril este offline   LOTI 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 115
  • Inregistrat: 10-August 04

Postat 17 September 2004 - 03:55 PM

Ventilatorul de fapt ar trebui sa fie un compresor eventual axial si apoi centrifugal cam cum sunt la reactoare. Important este ca intre palele statorului sa fie spatii care sa permita trecerea aerului pe intrados. Asa se vede si in brevetul lui Coanda. Compresorul trebuie sa debiteze Q mic si presiune mare ca produsul lor, cum corect este stipulat intr-o scrisoare anterioara, da puterea necesara. In brevetul Coanda se vad acele tevi mici care ar trebui sa fie statorului compresorului. Este de preferat compresorul centrifugal pentru ca cel axial mai face o intorcere a jetului de la vertical la orizontala ceeace inseamna o noua pierdere de energie.
Dupa ce intru in posesia PROFILULUI COANDA voi incerca sa fac o schita care apoi sa fie echipata cu motor si compresor cu niste caracteristici pe aproape (in conditiile actuale nu prea pot sa fac calcule precise sunt multe necunoscute dar poate ne ajuta unul din corespondenti cu simularea pe calculator. Eu folosesc doar Mathcadul.
Loti
0

#194 Useril este offline   teo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 466
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 07 December 2004 - 10:51 AM

Pana la urma se mai ocupa cineva sau am ramas singuru?
Avion, cu motor...ia-ma si pe mine-n zbor..
0

#195 Useril este offline   ctotth 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 985
  • Inregistrat: 22-April 04

Postat 07 December 2004 - 12:28 PM

Eu credeam ca sunt ala ocupatu' da am pus problema deoparte de o vreme. Cand ma voi reapuca de ea o sa va anunt.

Pai daca zici ca te ocupi si tu da-ne si detalii - ai vreun model ceva sau ai ceva planuri, calcule, idei?


cezar
0

Arata acest topic


  • 14 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

11 useri citesc topicul
0 membri, 11 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro