cessna 182 home-build clasic
#31
Postat 29 December 2009 - 05:10 PM
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXRWT3&P=0
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXPUD8&P=0
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
#32
Postat 29 December 2009 - 06:21 PM
Aceasta postare a fost editata de on_off road: 29 December 2009 - 06:22 PM
#33
Postat 29 December 2009 - 09:07 PM
Iti dau un exemplu. Rascalul cel mic are motorul de .07. Decoleaza un pic scale dar zboara perfect la jumatate de gaz.
Pentru inspiratie:
http://www.rhc.ro/fo...showtopic=18394
http://www.rhc.ro/fo...showtopic=13175
http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?show...st&p=206183
Sunt modele din aceeasi clasa cu al tau.
Ai si ceva video-uri aici:
http://www.rcuvideos...5FBVW3GLC7HNXW1
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
#34
Postat 30 December 2009 - 05:47 PM
Specification:
* Product Name : ASP 2 Storke AP061A Glow Engine
* Model NO : AP061A
* Displacement(cc) : 0.99
* Bore(cc) : 11.25
* Stoke(mm) : 10
* Propellex : 6*3
* Practical(rpm) : 5000~25000
* Weight(g) : 55
celelalte 2 prezentate de dan , au unul 95 gr , unul 112 .
eu merg pe ideea de a face avionul cat mai usor . electric , mi-ar iesi rtf intre 380-450grame , functie de motorul electric si de trenul de aterizare care il pun .
#35
Postat 30 December 2009 - 06:55 PM
In definitiv acesta este si farmecul, sa iei decizii si sa reusesti sa zbori asa cum iti place.
Baftaaaaaaaaaaaaaaa, zburatorule.
PS. Doar o sugestie. Lasa motorul pentru final. Cand modelul este complet alegi motorul. Ar fi pacat sa pui un motor slab dar usor si sa fii nevoit sa pui plumb pentru centrare. Bineinteles este doar parea mea.
PPS. Verifica si daca greutatea este cu toba sau nu.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 30 December 2009 - 06:56 PM
#36
Postat 30 December 2009 - 07:02 PM
#37
Postat 12 January 2010 - 09:22 PM
on_off road, la Dec 21 2009, 09:32 PM, a spus:
planurile depasesc limita impusa , asa ca orice doritor sa-mi dea un mesaj cu mailul si le pun . in mod normal ar incapea pe un A1 , dar am preferat sa dau cu 1 leu mai mult si sa le fac A0 , decat sa numi iasa unele linii , ca era cam la limita .
Te salut !
Am vazut rezultatele obtinute la constructia Cesnnei tale si m-au incantat ! Felicitarile mele ! Cum am si eu vreo 2 dar din spuma , m-ar interesa planurile tale pentru a incerca sa le reproduc personal ! Deaccea , ca de la un aeromodelist la altul , am rugamintea sa imi pui si mie planurile pe mail ( mihai_agu@yahoo.com ) . Multumiri anticipate si felicitari pentru constructie .
Mihai , Ploiesti
Edge V2 XL - RcFacory 1.1m electric - functional
Yak 54 -PheonixModel - 1.4m/7.5cm metanol - in lucru
SBACH 2.2m - PilotRC/DLE55RA - functional
Sbach 2.2m - PilotRC,Kit - neechipat +DLE55RA - in lucru
EDGE 1.85m - Pilot RC + DLE30, +servouri SAVOX 1272SG - noi in cutie, urmeaza echipare, cand, nu stiu...
BREEZE PRO - indoor - in lucru
Lazy BEE - 1.5cc - de facut RK
Aeromodel Ehawk-1500,Kit - de facut RK
RX / TX
HITEC AURORA 9
HITEC AURORA 9X
#38
Postat 14 January 2010 - 08:12 AM
De la ultimul post pana acum am mai bricolat cate ceva : aripa placata pe jumatate , directia , jumatate din profundor , montat firewall si pozitionat motor sa vedem cum iese . Pana la urma am folosit balamale super usoare cumparate de pe plaiurile mioritice . dar se pare ca aveonul prinde greutate cu balsa de 1mm . Am cantarit tot ce mai am de pus pe el , inclusiv bateria , si se pare ca o sa iasa la 575 grame . asta e , ii dam bataie in continuare .
Poze :
Aceasta postare a fost editata de on_off road: 14 January 2010 - 08:17 AM
#39
Postat 14 January 2010 - 02:00 PM
Oricum arata fain de tot.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
#40
Postat 14 January 2010 - 02:33 PM
Avand in vedere ca a inceput si sesiunea , nu stiu cand o sa mai am timp sa mai lucrez , dar exista o posibilitate sa termin luna asta . daca nu , in februarie sigur ii dau drumul pe camp .
#41
Postat 02 February 2010 - 07:26 PM
pana atunci am aici un link cu echivalente din inch in mm , ca io unul m-am lovit de ele prin planuri si ma lua cu dureri de cap cand ma uitam
http://mdmetric.com/tech/cvtcht.htm
#42
Postat 04 February 2010 - 11:01 AM
on_off road, la Feb 2 2010, 07:26 PM, a spus:
eu stateam cu calculatorul in mana la inceput :) ...in timp m-am obisnuit... acum stiu ca 1/8 inseamna 3mm; 1/16 e 1,5mm etc...
#43
Postat 19 March 2010 - 11:21 PM
o sa fac mai multe poze , dar momentan sunt obosit
Aceasta postare a fost editata de on_off road: 19 March 2010 - 11:23 PM
#44
Postat 28 March 2010 - 11:12 AM
#45
Postat 05 April 2010 - 09:20 PM
on_off road, la Mar 28 2010, 12:12 PM, a spus:
felicitari !!!! ai idee care ar fi diferenta " financiara " intre unul construit si unul cumparat ?? ca din punct de vedere "emotional" este incontestabila si recunosc ca nu am curajul sa " rup " unul facut de mine tinand cont de experienta anterioara . inca odata felicitari, un zbor reusit atat cat se vede din filmare .
#46
Postat 06 April 2010 - 02:15 PM
1 - balsa 1mm : 4 buc. x3.30lei = 13.2 lei
2 - balsa 3mm : 3 buc x 4.7 lei = 14.1lei
3 - folie 1m : 1 buc = 10 lei ( eu pe asta am primit-o)
4 -tija 1,5mm + tub alama = 7lei
5 -elemente de comanda = 10 lei
6 - servori 4 buc = 8$
7. motor , regulator , baterie = 22$
Punctele 5-6-7 le aveam deja .Adezivii nu ii mai iau in calcul , ca oricum nu am consumat cantitati industriale . Am iesit pe undeva sub 200 roni ARTF , aici nu se include sistemul de emisie-receptie , care se presupune ca il ai deja .
Am avut zilele astea un mic crash . Am venit la aterizare cu vant perpendicular cu avionul , si m-a dat peste cap de cateva ori (aici a fost greseala mea ) . Ultima oara cand am mai venit asa , a fost cu un depronel , care s-a faramat , iar cu cessna nu am avut de lucru decat 1/2h . Faptul ca am placat-o cu balsa m-a salvat destul de mult . Daca nu o placam si ramanea asa , o faceam surcele de gratar .
Oricum , am bifat cu ea pana acum 9 zboruri , si sunt destul de multumit de cum se comporta . Succesuri maxime !!!!
MAXIM AM SPUS !!!!
Andrei
Aceasta postare a fost editata de on_off road: 06 April 2010 - 02:16 PM
#48
Postat 06 May 2010 - 06:38 AM
DreamFly, la May 5 2010, 11:51 PM, a spus:
eu am pus hxt900 . acuma , depinde si de greutate , dar cred ca astea : http://www.giantcod.co.uk/towerpro-mg90s-2...o-p-403863.html , ar merge pe anvergura mai mare .
#49
Postat 12 September 2010 - 07:27 PM
Frumos exemplarul, felicitari.
Fac apel la bunavointa ta si doresc si eu planurile pentru acest Cessna. bogdandecu@yahoo.com este adresa de mail, ma bate gandul sa-mi fac de lucru la iarna. Vroiam sa incep cu un Spitfire, dar... nu am mai traforat de 20 ani. Acesta mi se pare mai potrivit sa revin in "club". Multumesc frumos anticipat, inca o data felicitari.
Respect!
Asigurari obligatorii de locuinte: Suma asigurara 20.000E / Prima de asigurare 20Euro
Rapido Robbe
#53
Postat 20 September 2011 - 08:06 AM
#54
Postat 21 September 2011 - 11:24 AM
Numai bine,
Adrian