Top motoare termice
#2
Postat 09 January 2003 - 03:32 PM
Din cate stiu eu firma Rossi nu mai produce motoare...familia Rossi a deschis noua fabrica Nova Rossi!
Cu rabdare si ciocan.
#3
Postat 09 January 2003 - 03:39 PM
Cu rabdare si ciocan.
#4
Postat 09 January 2003 - 03:52 PM
Piese se pare ca se gasesc, fiind chiar o prioritate a firmei!!! Eu am comandat capacul de la carter (care pana la urma s-a rupt la un crash :lol: ) si il aveau chiar pe stoc!
#6
Postat 09 January 2003 - 03:58 PM
Vorbesc despre motoarele aero...
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 09 January 2003 - 03:59 PM
Cu rabdare si ciocan.
#8
Postat 09 January 2003 - 05:33 PM
Ovidiu. ()
Telefon: 0721 385365
#9
Postat 10 January 2003 - 12:42 AM
Flickr - pozele mele
#11
Postat 10 January 2003 - 03:44 PM
Bine prelucrate si fiabile. Carburatoare bune, reglajul se efectueazä foarte fin. Motorul o datä reglat nu se deregleazä prin vibratii. Am und G 45 Ring montat färä filtru de aer pe un elicopter Moskito. Deoarece primele exercitii le-am efectuat pe in teren asfaltat, deci präfuit, motorul a inghitit o groazä de mizerie. Durata de functionare pinä acum ca. 14 ore, 90 % din acest timp intr-un nor de praf ... Compresia nu avut de suferit in urma acestor conditii vitrege de lucru. Am incercat sä montez un filtru de aer, färä rezultat. Filtrul, supradimensionat, reduce puterea motorului astfel incit elicopterul nu se mai ridicä. 12,5 % Nitro / Sintetic.
Salut
CF4U
#12
Postat 10 January 2003 - 03:54 PM
Thunder Tigre...am auzit ca este o extensie a motoarelor Super Tigre facute de chinezi (parca Taiwan, mana ieftina de lucru...motoare italiene facute de orezari?!!!)...nu am avut posibilitatea sa fac un cross-check!
In principiu, firmele europene au cam renuntat la productia motoarelor sub .46 ci (7 cc) din cauza concurentei si invazia pietei ex sovietice! Thunder Tigre e o modalitate de a salva motoarele mici?
Bitex...poate reusim un schimb, astfel incat sa obtin batranul tau Tigru de 5 cc? (e cumva versiunea COMMO sau "G")
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 10 January 2003 - 04:01 PM
Cu rabdare si ciocan.
#13
Postat 10 January 2003 - 04:23 PM
Daca stiam de care e motorul eram acu' mai bogat ca Bill Gates. Da' cobor in beciul Politehnicii, desfac modelul, vad si iti spun de care este. Dar putine sanse sa facem schimb. E singurul LUCRU ramas ca amintire... Nici macar legitimatia nu cred ca o mai pot recupera, desi am inteles ca a ajuns pe la clubul din Bacau. Nu mai conteaza.
Ovidiu.
Telefon: 0721 385365
#14
Postat 10 January 2003 - 04:57 PM
Aceasta postare a fost editata de Vivi: 10 January 2003 - 05:31 PM
#15
Postat 10 January 2003 - 05:21 PM
Flickr - pozele mele
#16
Postat 10 January 2003 - 05:45 PM
Acum eu folosesc MVVS-uri care dupa mine au un raport calitate/pret bun, si dupa ce il reglezi merge pana se termina combustibilul asta daca nu s-a intamplat intre timp un crash urmat de un nor de praf si balsa.... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
#17
Postat 10 January 2003 - 08:50 PM
Flickr - pozele mele
#18
Postat 11 January 2003 - 01:07 AM
Sunt foarte bune(RB). Stai linistit omule ca a citit toata lumea.Astea din cite stiu eu sunt motoare de auto iar oameni de pe aici (sau modelistii) vorbesc mai mult de motore de aero.Deci inca o data stai linistit ca am raspuns io. E bine?
Bog
#19
Postat 13 January 2003 - 09:50 AM
P.S.RB este de la RaBla? :)
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 13 January 2003 - 09:51 AM
Cu rabdare si ciocan.
#20
Postat 13 January 2003 - 10:10 AM
bitex, la 10 Jan 2003, 16:23, a spus:
Ovidiu.
Inteleg Bitex si iti respect decizia! Poate ne mai intalnim prin Poli, sa ne mai povestim d-ale noastre...
Cu rabdare si ciocan.
#21
Postat 17 January 2003 - 01:07 PM
Sau te apuci de auto? CU STIMA UN INCEPATOR
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
#22
Postat 17 January 2003 - 02:20 PM
In 2002: World Champion 1/10 touring(200mm) Circuit
European Champion 1/8 Buggy
European Champion 1/10 Circuit
Belgium Champion 1/8 Circuit
Swiss Champion 1/8 Circuit
Swedish Champion 1/8 Circuit
Swedish Champion 1/10 Circuit
Japanese Champion 1/8 Buggy
Portugese Champion 1/8 Buggy
UK Champion 1/8 Buggy
In 2001:
European Champion 1/8 Buggy
Belgium Champion 1/8 Circuit
UK Champion 1/8 Buggy
In 2000:
World Champion 1/8 Buggy
Vice European Champion 1/8 Circuit(:)
Belgium Champion 1/8 Circuit
UK Champion 1/8 Buggy
French Champion 1/8 Circuit
French Champion 1/8 Buggy
French Champion 1/10 Circuit
Portuguese National Champion 1/8 Circuit
Portuguese National Champion 1/10 Circuit
Swedish Champion 1/8 Circuit
Mai zic?.....
Flickr - pozele mele
#23
Postat 17 January 2003 - 02:37 PM
Pai si atunci ce pareri mai vrei despre el? Eu am si tras concluzia: PROASTE, din moment ce il au toti asa de usor (uite si tu in lista ta...cate sunt nene!)
Cu rabdare si ciocan.
#24
Postat 17 January 2003 - 03:02 PM
Flickr - pozele mele
#26
Postat 18 January 2003 - 08:51 AM
Poate din tot estul Europei!
Pe locul imediat urmator as pune motorul Rotax. Am eu unul pe motodeltaplan si tare bine ma slujeste, sper sa nu ii fie lauda de deochi!
Pe locul 3 as pune motorul de la dremmel (freza de mana) ca cu asta apropae oricine poate scoate rezultate de mare exceptie si de mare valoare.
Pe locul 4 as pune motorul Google, ca face treaba buna in domeniul lui
As mai avea sia lte motore bune de top, OS-uri, Rossi, Magnum, SC dar pe astea le apreciaza toata lumea din prima ochire.
Big diferent engine
Aceasta postare a fost editata de Big: 18 January 2003 - 08:53 AM
#28
Postat 18 January 2003 - 11:56 PM
cel mai bun motor e ala pe care il ai, si nu in sertar ci pe model, ca e ea masina sau avion. Deci cele mai bune motoare sunt alea care merg si cu care te distrezi. Eu nu cred ca se pune problema in Romania de motoare pentru campionate europene sau mondiale. Si chiar daca l-ai avea pe ala mai trebuie multe, macar si pentru ultimul loc in clasamente.
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003