EDGE 540t - 50cc fly-model
#1
Postat 13 October 2009 - 11:05 PM
l-am luat din mai multe motive: calitate bunicica, pret mic (deh, este criza) dar si pt faptul ca Fly-Model face modele pt cei de la nitroplanes.
caracteristici:
Wing Span: 2140mm / 84.3in Fuselage length: 2100mm / 82.7 in
Flying weight: 7000g - 7500g Wing area:1324sq in / 86 sq dm
Engine Required: Gas Engine: 50cc Radio Required: 6 Channels ; 6-7 Servos
in cutie, fiecare componenta a venit in punga de plastic cu bule. toate piesele marunte, in pungute cu eticheta (punga cu suruburi pt trenul de aterizare, punca pt elementele de comanda, punga pt bechie, si tot asa), chestie care mi s-a parut dementiala, ca nu mai tre sa stai sa cauti sa vezi care unde trebuie.
manualul de asamblare destul de detaliat, sa zicem, cu ceva mici omisiuni, dare care se deduc la inceperea asamblarii.
02_intrados.JPG (45.87K)
Number of downloads: 4422 01_extrados.JPG (57.11K)
Number of downloads: 4845
primele pose, intrados si extrados
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#2
Postat 13 October 2009 - 11:15 PM
ampenajele orizontale, sunt demontabile (ca sa usureze transportul modelului). dar chiezul de la CTC, ori nu si-a facut treaba, ori de la transport, la unul din ampenaje, urechile de fixare au fost rupte. nu m-a deranjat d tare, dar....
ca atare, in loc sa le fixez in hotzsuruburile din kit, le-am fixat definitiv cu epoxi.
19_ampenaj.JPG (53.14K)
Number of downloads: 3571
la interior, toate lipiturile a trebuit sa le "intaresc" cu bison universal, deoarece mi s-au parut destul de superficial facute (parere personala, paranoia)
10_lipituri.JPG (41.31K)
Number of downloads: 2350 11_lipituri.JPG (55.65K)
Number of downloads: 2051
13_lipituri.JPG (45.44K)
Number of downloads: 220 12_lipituri.JPG (56.99K)
Number of downloads: 144
14_lipituri.JPG (58.78K)
Number of downloads: 151 15_lipituri.JPG (49.84K)
Number of downloads: 137
la aripi la fel, am pus bison universal atat cat am putut, dar fara sa exagerez
16_aripa.JPG (44.3K)
Number of downloads: 183 17_aripa.JPG (50.52K)
Number of downloads: 199
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#3
Postat 13 October 2009 - 11:22 PM
toate elementele mobile (eleroane, profundoare, directie) si fixe, au venit gata gaurite, si cu balamale tip PIN. aliniate bine as spune (gaurile), in consecinta nu au trebuit retusari.
03_comenzi.JPG (31.19K)
Number of downloads: 278 04_comenzi.JPG (47.43K)
Number of downloads: 308
in kit au venit si echii de dural, cu fixare in suruburi pe echiile de servo.
bechia este pe sistem cu arcuri, lucru bun, pt ca la aterizare nu se forteaza servo si directia.
05_comenzi.JPG (43.62K)
Number of downloads: 311
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#4
Postat 13 October 2009 - 11:30 PM
07_interior.JPG (83.99K)
Number of downloads: 319 09_interior.JPG (53.43K)
Number of downloads: 287
mai am de bicolat la cabina
06_cabina.JPG (81.82K)
Number of downloads: 312
vreau sa o fac cat mai scale. inca mai stau in cumpana, daca sa cumpar pilot, sau sa bricolez eu unul din polistiren.
maine imi vin si restul de decaluri de la cabina (cele care imita interiorul cu scaun, comenzi etc)
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#5
Postat 13 October 2009 - 11:51 PM
motor Mintor 50cc + elice aferenta + con pe masura din plastic cu fulie Al.
servo eleroane si semiprofundoare ATLAS 20 UMD DIGITAL MG-BB de 12 kg forta si 0.23 moment
pe directie Hitec HS-7954SH 24 kg si 0.15 moment
pe acceleratie Hitec HS-5625BB/MG DIGITAL
alimentare servo TURNIGY 8-15A UBEC + SMART SWITCH DIGI+ 2 x 2400mA lipo FLIGHTPOWER EON28
aprindere TURNIGY 3A UBEC + 1500mA FLIGHTPOWER EON28
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#6
Postat 14 October 2009 - 12:21 AM
#7
Postat 14 October 2009 - 12:49 PM
Sa-l zbori sanatos si voios si la poze gros !
Il luasi de afara sau dinauntru ?
Hau maci - de curiozitate ? :)
Succes la strungareala..
#8
Postat 14 October 2009 - 04:22 PM
allen_g30, la Oct 14 2009, 12:51 AM, a spus:
baaaaaa!!!!! cum sa pui 2x2400ma ??!?!?! e imens...eu la al meu am 2X 1500ma flightpower haker si bag in fiecare 1000 mah dupa o zi de zbor de "dat foarte tare" in ele.Parerea mea...
Aceasta postare a fost editata de florin100%: 14 October 2009 - 04:22 PM
#9
Postat 14 October 2009 - 04:32 PM
luat de aci, dar prin combinatii... pret, vb noi la tel
@florin
bine baaaaaa! 2x1500 sa fie
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#10
Postat 14 October 2009 - 04:35 PM
Abia astept sa-l vad gata
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#11
Postat 15 October 2009 - 08:28 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#12
Postat 16 October 2009 - 01:23 AM
Aceasta postare a fost editata de typer: 16 October 2009 - 01:24 AM
"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
#13
Postat 17 October 2009 - 06:12 PM
la asta nu mai e mult. astept sa apara componentele, usor usor.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#14
Postat 14 November 2009 - 07:15 PM
#15
Postat 14 November 2009 - 08:36 PM
flypol, la Nov 14 2009, 07:15 PM, a spus:
Sa le stapaniti sanatosi si la mai " MARI " ! Bine ar fi sa incepi descrierea montajului la "ARF Review " ca doar nu ti-a venit o "basculanta" de bete si placute.
Nu de alta dar sa straduit Silviu degeaba sa le imparta tot la sugestia celer impatimiti de constructie.
Bafta, spor si sa le vedem la Zbor ! mama ce poet sunt !
#16
Postat 14 November 2009 - 08:58 PM
spor si te astept sa scrii...
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#17
Postat 07 December 2009 - 11:43 AM
in primul rand, am decupat si fixat cabina, provizoriu. mai trebuie un pic ajustata si apoi o fixez definitiv.
edge_01.JPG (92.46K)
Number of downloads: 218
daca tot au sosit si servourile, am facut si comenzile:
edge_02.JPG (65.51K)
Number of downloads: 235 edge_03.JPG (66.85K)
Number of downloads: 221
edge_04.JPG (79.78K)
Number of downloads: 220 edge_12.JPG (56.75K)
Number of downloads: 237
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#18
Postat 07 December 2009 - 11:54 AM
o alta problema: in manual scrie motor 50cc gasoline. baietii au trimis rezervor clasic pt metanol, in consecinta, rezervorul ariginal l-am pensionat, in locul lui punand clasicul bidon de la hornbach.
in fine, pana acum stau destul de bine, am toate componentele necesare ca sa pot sa-l termin.
edge_08.JPG (123.01K)
Number of downloads: 271
edge_09.JPG (112.82K)
Number of downloads: 287
cam asa arata in momentul actual. acum tre sa gasesc o varianta sa fixez motorul, ca nici aici nu am scapat de probleme. daca imi iese faza cu motorul, restul de componente sunt floare la ureche de montat.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#19
Postat 08 December 2009 - 10:14 PM
in fine, cu cateva zile sa am confirmarea venirii motorului, am scos de pe site planurile PDF ale motorului, si le-am suprapus peste o imagine din fata a modelului. spre surprinderea mea, aici am gresit un pis mai mult, ca nu am luat in calcul ca mintor face motoarele cu carburatorul in partea de sus, si nu in lateral.
deci, din toate variantele de montare, a trebuit sa optez pentru fizarea motorului la 90grade.
motor_01.jpg (32.64K)
Number of downloads: 233 motor_02.jpg (46.58K)
Number of downloads: 260
motor_03.jpg (33.7K)
Number of downloads: 248 motor_04.jpg (49.34K)
Number of downloads: 244
motor_05.jpg (32.45K)
Number of downloads: 229 motor_06.jpg (52.18K)
Number of downloads: 236
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#20
Postat 08 December 2009 - 10:19 PM
CAPOTA_7733.JPG (87.47K)
Number of downloads: 310 CAPOTA_7734.JPG (86.6K)
Number of downloads: 304
CAPOTA_7735.JPG (51.6K)
Number of downloads: 271 CAPOTA_7736.JPG (67.85K)
Number of downloads: 248
CAPOTA_7737.JPG (54.12K)
Number of downloads: 228
am pus si conul (tot provizoriu) ca sa vad daca este necesar sa cobor sau nu capota fata de linia mediana a modelului. pica bine, zic eu.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#21
Postat 08 December 2009 - 10:22 PM
acu astept sa termine baietii cotul respectiv.
voi ce pareri aveti?
Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 08 December 2009 - 10:23 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#22
Postat 08 December 2009 - 11:22 PM
#23
Postat 09 December 2009 - 01:20 AM
daca pui motorul cu cilindrul intr-o parte o sa ai o buna racire? mai tai in capota?
Hai la zbor ^_^
"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
#24
Postat 25 December 2009 - 05:05 AM
ce acumulatori vei folosi in final?
#25
Postat 25 December 2009 - 12:29 PM
aerisirea o voi largi, la timpul potrivit. inca sunt la faza de montat partea electronica, centraj. or sa vina si pozele, zilele astea, cand ma reapuc de lucru.
pana acum, am profitat de zilele libere si am fixat capota, am gaurit elicea si flansa de la con, montat aprinderea si servo de acceleratie, rezervorul si intrerupatoarele de receptie si aprindere..
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#26
Postat 27 December 2009 - 10:33 PM
asa cum am scris un post mai sus, iaca pozele din timpul montajului. aaa, caanopia azi am terminat-o, ca azi o sosit mosul la mine cu pilotul.
motorul montat
01_motor.JPG (95.32K)
Number of downloads: 215
aprinderea
02_aprindere.JPG (103.22K)
Number of downloads: 235
servo acceleratie
03_servo_acceleratie.JPG (107.7K)
Number of downloads: 218
si tija de la acceleratie (combinatie de tija carbon cu teava carbon si cuplaj sferic)
04_tija_acceleratie.JPG (82.85K)
Number of downloads: 267
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#27
Postat 27 December 2009 - 10:40 PM
05_rezervor.JPG (143.94K)
Number of downloads: 184 06_stut_alimentare.JPG (62.55K)
Number of downloads: 144
prin amabilitatea si ajutorul lui Dragos, am dat gaurile in elice si in flansa con. la mare precizie, acasa nu am mai fost nevoit sa ajustez gaurile, s-au potrivit perfect:
07_montaj_elice.JPG (102.46K)
Number of downloads: 177 08_con.JPG (62.54K)
Number of downloads: 174
distanta intre flansa con si capota am lasat-o de 7mm
09_distanta_con.JPG (52.73K)
Number of downloads: 140
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#28
Postat 27 December 2009 - 10:58 PM
10_evacuare.JPG (65.41K)
Number of downloads: 156
decupajul pentru teva de la toba si fisa bujie. nu a iesit decupajul perfect, dar merge
11_decupaj_toba.JPG (68.56K)
Number of downloads: 182
asa, si cum mosul meu a avut o mica intarziere... iaca si pilotul la locul lui...mmm, ce bine-i sta acolo in cabina
12_pilot.jpg (80.1K)
Number of downloads: 217
cum n-am mana lui Gicosu sa fac flame-uri cu aerograful, eu le fac asa cum ma pricep mai bine: colant
13_decal_capota.JPG (65.91K)
Number of downloads: 181 14_decal_coada.JPG (65.69K)
Number of downloads: 149
cam atat pana acum, sa vad maine ce timp am sa incep sa montez si electronica.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#29
Postat 27 December 2009 - 11:35 PM
#30
Postat 28 December 2009 - 11:52 PM
pana in final, acumulatorii de receptie au ajuns in motor box, acumulatorul de aprindere, deasupara aprinderii, iar ubec-ul pe un lateral.
IMG_7776.JPG (128.68K)
Number of downloads: 257 IMG_7777.JPG (108.3K)
Number of downloads: 345
IMG_7778.JPG (71.25K)
Number of downloads: 292
lipo-ul de la aprindere este 2S, sa nu sariti in sus. este un acc 3S la care a cedat o celula din vina mea, asa ca am efacut pack-ul cu cele 2 bune ramase.
Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 28 December 2009 - 11:54 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________