bizu, la Dec 15 2009, 02:13 PM, a spus:
Uite mai jos citeva poze, din pacate nu foarte de calitate, ale IAR ului 80 facut asa: coaja de polistiren taiat cu fir pe sablon de placaj, 5 sectiuni pentru intregul fuselaj, lipite si intarite cu lonjeron continuu de brad 4x4 si apoi placat cu balsa de 1mm.Pozele sint facute inainte de infoliere, din pacate, mai vechi nu am. Cu IAR39 nu sint foarte hotarit, as incerca sa-l fac clasic desi e munca multa rau. In privinta Ikar ului, voi scana poze si le voi pune aici, poate gasesc si cele 3 vederi schitate. Nu ma grabesc rau cu niciunul. Daca iese ceva prin Mai, e f bine...
Bafta,
Dragos Gherghe
.....Domnul Meu !!!...tu nu ai nevoie de serviciile mele esti un profesionist (fara periaj) ai facut o treaba excelenta pe acelasi sistem a-si fi facut si eu fuselajul pe segmente taiate cu cnc-ul apoi ansamblate si finisate la mana inbracat in balsa de 1mm si tras un rand de fibra de sticla la bot ....ranforsat cu o bara de carbon de 5mm longitudinal , iar aripile cu 2 sabloane(baza si capat) si taiate semimanual. Eu am un principiu greutate minima rezistenta maxima....teoria ca teoria dar cum...polistiren+carbon/kevlar varianta scumpa , polistiren+balsa+ fibra de sticla sau polistiren+pin varianta ieftina dar cea mai putin rezistenta
subiectul ramane deschis si o sa incerc
cele bune....