Modelism - RHC Forum: 4x4 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

4x4

#1 Useril este offline   GabiAndRHC 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 44
  • Inregistrat: 21-April 13
  • Gender:Male

Postat 09 July 2013 - 05:51 PM

Salutare. Hmm , stiti ca, cardanul are 2 surubele micute in spate si in fata. Daca il iau jos pe cel din fata , masina nu va mai fi 4x4?Deci va fi cu tractiune pe spate?
Multumesc anticipat ;D


Edit: daca nu, este vreo posibilitate sa o fac cu tractiune pe spate?

Aceasta postare a fost editata de GabiAndRHC: 09 July 2013 - 05:53 PM

0

#2 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 09 July 2013 - 06:13 PM

Nu cred ca sunt singurul care nu a inteles nimic din postarea ta .
Pune si tu un titlu mai sugestiv, scrie exact despre ce este vorba. Ce masina ai ? Pune eventual o poza ca sa ne dam seama despre ce surubele este vorba ...
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#3 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3951
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 09 July 2013 - 06:21 PM

Scoate cardanul cu totul daca poti.Daca nu scoate planetarele fata.
0

#4 Useril este offline   GabiAndRHC 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 44
  • Inregistrat: 21-April 13
  • Gender:Male

Postat 09 July 2013 - 06:34 PM

Ok.. Voi fi mai explicit si daca nu veti intelege nici asa voi face o poza.. Desi e cam greu sa prind cele 2 surubele in poza. Deci. La capetele cardanului, unde intra in spurul din spate si la fel si in fata, are 2 surubele micute micute. Daca il destrang pe cel ce e la capatul ce intra in diferentialul fata, voi avea doar tractiune spate?Pe mine ma intereseaza sa fie tractiune spate cand vreau, deoarece de exemplu acum ma joc pe strada cu ea, nu am nevoie de 4x4, si ma gandesc ca daca as face-o doar cu tractiune pe spate, nu ar trebui sa turez asa motorul si ar avea o viteza mai mare si un consum mai mic de baterie. Ma itnereseaza sa se invarta doar diferentialul spate, deci varianta cu scosul de planetare fata e exclusa. Cardanul nu ma bag sa-l scot, mai bine il las asa si va fi 4x4.
0

#5 Useril este offline   GabiAndRHC 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 44
  • Inregistrat: 21-April 13
  • Gender:Male

Postat 09 July 2013 - 06:46 PM

http://imageshack.us...es/23/8bm2.jpg/ uitati poza cu surubelul din fata.
0

#6 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 10 July 2013 - 12:56 AM

Ce model este masina ? are spurul pozitionat pe mijloc si are doua cardane sau il are in spate si are un singur cardan ?
Daca spurul este in spate cea mai simpla metoda de a o face 2wd ( tractiune spate ) este sa ii scoti cardanul, iar daca este pozitionat pe mijlocul sasiului poti scoate cardanul care duce spre diferentialul de fata. Surubul ala nu cred ca pentru asta este.
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#7 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 10 July 2013 - 01:54 AM

De acolo ar trebui sa iasa, dar cel mai bine si pentru a intelege si noi, fa te rog o poza de ansamblu, de sus in care sa prinzi toate masina pentru ca din poza de acum nu vedem mai nimic.
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#8 Useril este offline   hamsterik 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 05-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Automodelism , offroad,
    onroad/drifting.
    Ciclism XC.

Postat 10 July 2013 - 07:29 AM

Surubelul acela strange cupa cardanului pe rotita care duce spre diferential. Daca il desfaci vei avea tractiune spate cum doresti doar ca vei uza cel mai probabil acea imbinare. Cel mai sigur e sa scoti cardanul , nu vad alta varianta.
Auto : Hpi firestorm flux.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
0

#9 Useril este offline   GabiAndRHC 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 44
  • Inregistrat: 21-April 13
  • Gender:Male

Postat 10 July 2013 - 07:37 AM

Da, este un singur cardan, iar spurul este in spate. De scos cardanul nu ma bag, prea mult timp pierdut, eventual vroiam sa scot surubelul din fata dar si eu cred ca va uza imbinarea aceea...Mai bine o las asa..
0

#10 Useril este offline   Misu199774 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 358
  • Inregistrat: 02-January 13
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 10 July 2013 - 08:46 AM

Cea mai simpla metoda este sa scoti cardanul cu totul, astfel nu trebuie sa demontezi prea mult

FrSky X9D Taranis Plus
Durafly HyperBipe
HobbyKing GoDiscover
F-22 Depron
0

#11 Useril este offline   hamsterik 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 05-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Automodelism , offroad,
    onroad/drifting.
    Ciclism XC.

Postat 10 July 2013 - 12:22 PM

Daca scoti doar cardanul , nu cred ca vei avea prea multe batai de cap. Scoti surubelele acelea , scoti cupa si cardanu si cam atat , e mai complicat? Difera de la model la model dar nu ar trebui sa fie mai complicat.
Auto : Hpi firestorm flux.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
0

#12 Useril este offline   GabiAndRHC 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 44
  • Inregistrat: 21-April 13
  • Gender:Male

Postat 10 July 2013 - 01:15 PM

Si pe unde l-as scoate?:)SAu pot sa il las acolo?
0

#13 Useril este offline   Misu199774 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 358
  • Inregistrat: 02-January 13
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 10 July 2013 - 01:22 PM

Vezi postareaGabiAndRHC, la 10 July 2013 - 01:15 PM, a spus:

Si pe unde l-as scoate?:)SAu pot sa il las acolo?

Deci. De la spur, pleaca spre diferentialul fata cardanul care este prins intre cupa fata si spate.
Cardanul il scoti dand jos si cupele. Astfel ramai cu 2wd tractiune spate

FrSky X9D Taranis Plus
Durafly HyperBipe
HobbyKing GoDiscover
F-22 Depron
0

#14 Useril este offline   GabiAndRHC 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 44
  • Inregistrat: 21-April 13
  • Gender:Male

Postat 10 July 2013 - 01:45 PM

Da stiu cum il scot. Ma refeream ca n`am pe unde sa-l scot din masina , de pe sasiu daca nu desfac motorul, receive-ul sa am loc sa bag mana dupa el .
0

#15 Useril este offline   hamsterik 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 05-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Automodelism , offroad,
    onroad/drifting.
    Ciclism XC.

Postat 11 July 2013 - 07:08 AM

Iei un cleste :rofl: .
Auto : Hpi firestorm flux.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
0

#16 Useril este offline   GabiAndRHC 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 44
  • Inregistrat: 21-April 13
  • Gender:Male

Postat 11 July 2013 - 09:22 AM

:rofl: Nu la asta m`am referit.. N`are loc sa iasa... Cand am vrut sa scot motorul sa-l scot prin partea din spate, parca n`a vrut sa iasa..
0

#17 Useril este offline   mastabac 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 160
  • Inregistrat: 07-November 12
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:RC cars

Postat 11 July 2013 - 11:08 AM

de obicei cand o masina e gandita 4x4, e gandita de la cap la coada 4x4.

sincer, nu cred ca te va ajuta cu absolut nimic sa o faci 2wd. E un monster truck, e inalta, distributia greutatii e gandita pt.4x4.
adica nu vei salva mai nimic la baterie, doar vei uza mai mult cauciucurile, vei pierde din puterea de virare si o mare parte a controlului asupra masinii....

daca vrei sa testezi cum merge, poti scoate surubul acela pe care l-ai aratat (scos de tot ) sa dai 2-3 ture de proba sa vezi cum se comporta, dar nu mai mult.

eu am incercat pe mai multe masini 4wd sa vad cum e 2wd (inclusiv un hpi bullet mt) si iti zic ca nu se merita.

daca te uiti pe site-uri sa vezi cum sunt concepute masinile 2wd ai sa vezi ca sunt destul de diferite. in primul rand au alte roti, cu alta geometrie la puntea fata, din motive fizice.
Airtronics MX-3X
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)

Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18

Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
0

#18 Useril este offline   hamsterik 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 05-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Automodelism , offroad,
    onroad/drifting.
    Ciclism XC.

Postat 12 July 2013 - 08:10 AM

Vezi postareamastabac, la 11 July 2013 - 11:08 AM, a spus:

de obicei cand o masina e gandita 4x4, e gandita de la cap la coada 4x4.

sincer, nu cred ca te va ajuta cu absolut nimic sa o faci 2wd. E un monster truck, e inalta, distributia greutatii e gandita pt.4x4.
adica nu vei salva mai nimic la baterie, doar vei uza mai mult cauciucurile, vei pierde din puterea de virare si o mare parte a controlului asupra masinii....

daca vrei sa testezi cum merge, poti scoate surubul acela pe care l-ai aratat (scos de tot ) sa dai 2-3 ture de proba sa vezi cum se comporta, dar nu mai mult.

eu am incercat pe mai multe masini 4wd sa vad cum e 2wd (inclusiv un hpi bullet mt) si iti zic ca nu se merita.

daca te uiti pe site-uri sa vezi cum sunt concepute masinile 2wd ai sa vezi ca sunt destul de diferite. in primul rand au alte roti, cu alta geometrie la puntea fata, din motive fizice.

Ai incercat ca sa iti dai cu parerea? Daca da , lasa-l si pe el sa incerce , daca nu , taci acolo. Normal ca sunt concepute diferit , ideea e ca vrea sa vada cum e 2wd , care ar fi problema? Cel mai probabil dupa 2-3 ture va pune cardanul la loc. Mie la un mt mi se tot desfacea cupa din spate si ramaneam 2wd cu tractiune pe fata. Sincer se simtea diferenta uriasa dar se comporta mult mai bine pe viraje si nu se mai rasturna asa des. Pierzi multa putere din cauza aderentei mai slabe dar nu strica sa incerci sa vezi cum se comporta.
Auto : Hpi firestorm flux.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
0

#19 Useril este offline   mastabac 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 160
  • Inregistrat: 07-November 12
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:RC cars

Postat 12 July 2013 - 09:28 AM

i-am confirmat (ca omu' vrea 2wd si 4wd fara sa mai demonteze ceva, doar sa bage surubelnita) ca poate sa mearga 2wd doar desfacand siguranta de la cupa, dar sa nu mearga mult, ca prinde joc.
nu mai zic ca se si infierbanta ca naiba si se scurge si vaselina din rulmentul pinionului. iar el din ce am vazut, are si oarece probleme cu lubrifierea transmisiei.

cel mai sanatos e de scos planetarele fata sau spate.
Airtronics MX-3X
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)

Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18

Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
0

#20 Useril este offline   GabiAndRHC 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 44
  • Inregistrat: 21-April 13
  • Gender:Male

Postat 13 July 2013 - 11:37 AM

Vezi postareamastabac, la 12 July 2013 - 09:28 AM, a spus:

i-am confirmat (ca omu' vrea 2wd si 4wd fara sa mai demonteze ceva, doar sa bage surubelnita) ca poate sa mearga 2wd doar desfacand siguranta de la cupa, dar sa nu mearga mult, ca prinde joc.
nu mai zic ca se si infierbanta ca naiba si se scurge si vaselina din rulmentul pinionului. iar el din ce am vazut, are si oarece probleme cu lubrifierea transmisiei.

cel mai sanatos e de scos planetarele fata sau spate.

ce probleme am cu lubrifierea transmisiei ?Ca nu inteleg :wacko: Si oricum ideea cu 2x2 s-a cam dus, cel putin pentru o perioada.. S-a dus surubelul de la pinion , trebuie sa astept pana vine alt pinion , daca nu gasesc undeva ceva surubel ce sa il inlocuiasca pe cel original.
0

#21 Useril este offline   mastabac 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 160
  • Inregistrat: 07-November 12
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:RC cars

Postat 13 July 2013 - 01:01 PM

Pai nu ziceai in alt topic ca nu ti se invart decat 3 roti pe liber ? ...:)
Airtronics MX-3X
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)

Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18

Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
0

#22 Useril este offline   GabiAndRHC 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 44
  • Inregistrat: 21-April 13
  • Gender:Male

Postat 13 July 2013 - 02:06 PM

Aaaa da.. am rezolvat-o.. Problema era ca roata respectiva era prea stransa si o frana ..:)
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro