Modelism - RHC Forum: micro magic - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 8 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

micro magic hm.... un fel de kit review

#31 Useril este offline   gun man 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 13 December 2009 - 05:58 PM

Vezi postareaDan Stroie, la Dec 13 2009, 03:11 PM, a spus:

Cateva pareri...
- Propunerea mea este ca regulamentul sa fie cel international la care sa fie adaugat un paragraf prin care sa se accepte si al treilea servo. Dupa cateva iesiri am ajuns la concluzia ca la vanturile a caror tarie sa modifica substantial de la un minut la altul (cum este cazul la noi) al treilea servo permite ajustarile necesare. Vantul variabil in timpul cursei adauga factorul "noroc" in reglarea barcii care, mie personal, nu imi place si de aceea optez pentru posibilitatea de a compensa macar partial efectul. In fond, un servo mic nu cred ca este o problema pentru nimeni. Mai mult de atat nu cred ca este cazul de acceptat. Pentru al treilea servo, kitul graupner contine toate elementele necesare. Ideea MM (daca am inteles eu bine) este participarea unui numar cat mai mare de persoane in conditii tehnice egale (de aici obligativitatea kitului Graupner sau macar a partilor componente esentiale). Daca se permit in conditiile Romaniei "aventuri tehnice", incepatorii sau cei mai putin indemanatici sau dotati in ale tehnicii vor fi descurajati. Miscarea MM ar trebui sa fie o miscare de masa nu una elitista. Pentru cea din urma exista FRMD.
Pentru desfasurarea cursei cred ca regulamentul ISAF e OK in ce priveste atingerea balizei. In rest, cred ca trebuie facute simplificari. De exemplu, regula cu barci angajate la baliza. Incercati sa explicati chestiunea intr-un concurs open.
- Referitor la tipul poligonului ma gandesc cum va fi cand toti concurentii se insiruie pe o linie. Chiar si fara intentie se mai intampla ciocniri in asemenea situatie. Indemanarea nu mai este factorul esential in departajare. Eu optez pentru un traseu de o forma care sa minimizeze riscul de acrosare chiar daca asta inseamna mai multe balize. Incercati sa vizualizati vreo 15 barci pe un traseu liniar (se poate intampla cu vant din travers pe axa balizelor), din care jumatate pilotate de incepatori, cu o cunoastere vaga a regulamentului (e open, nu?), facand slalom printre ceilalti. Factor "noroc" sau "ghinion" mai tare decat acesta nu imi pot imagina.
- Locatiile pentru concurs nu cred ca sunt o problema. Se poate organiza concursul si in piscine, stranduri, lacuri de agrement, oriunde este vant. Daca gasim o solutie de balizare simpla si care sa nu necesite barca de amplasare, nici pentru recuperare nu va fi nevoie de o barca mare MM putand fi luat "la remorca" de orice navomodel cu motor si un sistem oarecare de agatare.
- Taxe de participare trebuie platite. Acest lucru cred ca este clar pentru toata lumea. Ca sunt in suma fixa sau in functie de costurile organizarii in fiecare locatie, trebuie stabilit. Pentru a da un caracter oficial concursurilor eu cred ca este nevoie de arbitraj calificat. Si acesta nu cred ca se gaseste gratis. Ma gandesc ca un concurs implica in primul rand costuri cu locatia daca nu e un loc public, arbitrajul (arbitrajul propriu-zis si cazarea, diurna si deplasarea arbitrului/arbitrilor) si premii (diplome, medalii, cupe, etc.). Plus neprevazute.
- In ce priveste numerele de vela, parerea mea este ca numerele de vela "ocupate" in prezent la FRMD sa fie rezervate pentru cei care vor sa le foloseasca si la clasa open, restul pot fi atribuite oricum. Mai devreme am intrat pe site-ul olandez. Au ajuns la 2500 de MM. Asta spune mult. Cam asa cred ca se defineste "sport de masa" in materie de veliere RC.



Ma bag si eu ca imi vine si mie kitul de MM cu servoul Nea Dane ai dreptate eu am vazut la valcea ca poti face mai multe cu el ,locatiile vorba ta se poate oriunde iar ca balizare ma pot angaja sa fac utilaju fara sa intram la apa ! Recte sa modific o barca dea mea sa balizam usor!
Poligonul ar trebui cel mai simplu caci chiar si la M unia mai incurca sensurile si balizele??

Aceasta postare a fost editata de gun man: 13 December 2009 - 06:00 PM

0

#32 Useril este offline   rallyman 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 439
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 13 December 2009 - 06:14 PM

O.K - incepem sa avansam in directia cea buna .
Citeva consideratii pe linga cele spuse de Dan si Gyula :
1) Cu tot respectul o grupa de 15 barci afara e ceva absolut normal la Mondiale grupele au fost de 16 concurenti in 7 zile de concurs au fost max. 10
acrosaje ( barci incalecate ) conctacte e adevarat un pic mai multe vreo 20 parca . Asa ca nu cred ca asta e clar un impediment .
Si doar catre asta ne chinuim sa ne indreptam catre cit mai multi velisti RC
E adevarat ca in cazul in care se intimpla asa ceva arbitrul si observatorii de cursa trebuie sa atentioneze si apoi sa sanctioneze pe cei vinovati . asta pt incepatori poate sa fie si o lectie .Mai mult la inceputul cursei li se poate explica si contactul intre doua modele este stric interzis si pedepsit drastic .
2) in privinta angajamentului la baliza nu cred ca e o ideie buna sa inventam ale reguli , se pierde insasi sensul de navigatie - acesta se desfasoara dupa niste reguli unanim acceptate .Altfel unde mai este rolul educativ al regulilor si mai ales stiinta de naviga cu prioritate . nu de alta dar tot ne freca de vreo 25 de ani Nicu Mitu ca modelul e 10 % si restul e stiinta navigatorului de a folosii vintul si Prioritatile date de regulament .
3) eu zic sa incercam intii si un poligon cirnat si dupa aceia sa ne dam cu parerea . e adevarat ca initial cind am concurat prima data pe el m-i sa parut
extrem de ciudat ,dar dupa o zii am devenit clar fanul de necontestat al acestui tip de poligon.
este rapid te mentine in permanenta atent si are clare valente de indeminare cu mult mai multe posibilitati de recupereare al handicapului deosebire de clasicul triunghi in care cele doua laturi in care urci nu se intimpla nimic . Bantoc zice despre triunghi ca pe cele doua laturi in care urci sint sub 10 % sanse sa depasesti un model sau sa te depaseasca el pe tine .
4) Al treilea servo - si eu nu sint de acord cu el . Si am sa incerc sa ma explic : Regulamentul International de MM nu i-l prevede _ punct . daca mergem dupa el ( Regulament ) acesta nu are ce sa caute . Sint de parerea lui Gyula daca i-l acceptam atunci nu mai avem Clasa MM.international .
Am vorbit azi pe mail cu Peter Gernert GER 86 ( Sconcsu pt. cunoscatori ) autorul unor modificari extrem de sofisticate la MM ( le putei gasii pe saitul german de MM) care mi-a spus clar cind se alerga in Germania la MM international nu se admit decit modele cu doua servo .
De altfel echipa Germaniei care a concurat la Europeanul din Portugalia anul acesta a fost stabilita dupa concursurile tinute pe baza regulamentului MM intrenational .
Al treilea servo la clasa MM open
5) cu personalitate juridica si eu
6) arbitrii daca am putea racola din zona yahtingului mare ar fii excelent


MM ROM 17 ( ca tot sinteti de acord cu lista veche de nr de vela )

Aceasta postare a fost editata de rallyman: 13 December 2009 - 06:18 PM

L'ennui dans ce monde, c'est que les idiots sont sûrs d'eux et les gens censés pleins de doutes
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
0

#33 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 December 2009 - 06:41 PM

asa.
la punctul 3), este probabil ca avind personalitate juridica, sase poata contoriza si evidentia mai bine atit eventualele sponsorizari, dar mai ales taxele si cheltuielile pentru logistica/organizarea competitiilor.
la punctul 4), in mod clar, conform MMinternational, DOUA servo-uri(al treilea sa fie acceptat numai pentru clasa "modified")
la punctul 5), ISAF.
la punctul 6), poligonul de la mondiale.
la punctul 7), atentie: actuala numerotare tine de evidentele frmd, si intreb: daca vin la MM OAMENI care n-au treba cu frmd, ce numar le dai? deci eu propun o numerotatie noua, independenta de aia veche.
la celelalte puncte, inca nu am o parere definitivata, dar voi fi "in touch"...
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#34 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 December 2009 - 08:37 PM

Urmaresc topicul de la inceput - chiar mai de "dinainte", as putea spune.
Nu am intervenit, deoarece momentan nu detin MM, dar ma intereseaza subiectul.
Eu as zice ca prea multa discutie in faza "pre-natala" nu-si are rostul. In fond, nu cred ca se bate ceva in cuie definiv si irevocabil, excluzand din fasha posibilitatea ulterioarelor rectificari, daca acestea se vor impune. Si se vor impune...
Eu as zice sa-i dati (sai dam) drumul, intr-o forma minim agreata, umand ca, o data iesiti pe balta, functie de cum se va dezvolta nou-nascutul, drumul lui inspre adolescenta si maturitate, sa-i fie cu dragoste si legitim interes calauzit.
Evident ca niste discutii premergatoare trebuiesc purtate - si acesta sa fie scopul acestui subiect.
Dar, nu trebuie lungite la nesfarsit. Perioada sarbatorilor apropiate e suficienta pt. dezbateri, cred.

Iata "input-ul" meu:

-Evident, doua Marii, cu doua palarii. Una cu palaria FRMd si una cu palaria internationala, despre care discutam acum;
-Personalitate juridica;
-Regulamentul "Dan" insa:
-Mie mi-ar placea f.f.f. mult al treilea servo, din motive bine justificate si de Dan. Revin mai jos asupra acestui aspect;
-Poligon la latitudinea organizatorului, pe cat posibil triungi aplatizat, nu foarte intins, eventual o singura tura;
-Numere vele - nu am pareri. Insa daca se pastreaza alea vechi, clar trebuie folosit un prefix, de genul MMRO sau MR. Nu as vrea ca pe velele mele sa scrie ROM (chiar si cu un singur R). Evident, inmatricularea trebuie sa fie conforma cu regula 5.4-5 din Regulament.

Revin asupra celui de-al treilea servo.
Eu unul, din motive clare de nestapanire a tehnicii de reglaj a greementului am niste frustrari majore. Frustrari cu care nu ma pot lupta la clasa 1Metru, singura ce o practic deocamdata, unde nu sunt permise reglaje suplimentare.
Mi-ar prinde extrem de bine sa pot avea control asupra reglajului velelor, in timp real, pe apa, fara sa mai scot barca pe mal. Asta, in masura in care as putea sa fiu in stare sa si inteleg ceea ce fac, modificand una-alta...
Facilitati permise in clasele mai mari, dar cu evident aport de complexitate tehnica.
Daca la MicroMagic este prevazuta si posibilitatea "al treilea servo", parca mi-as calca pe suflet sa-l eutanasiez cu mana mea!

Eu cred ca, in context national, barcile "2 servo" si cele "3 servo" ar putea foarte bine sa coexiste in aceasta organizatie, de se vor gasi fani:
- s-ar putea organiza curse separate in cadrul aceleasi regate;
- daca se alearga in grup, se pot face clasamente separate;
- daca se aleagra in grup, se poate gasi o formula simpla de handicap, in momentul in care se definitiveaza rezultatele.

Acuma, un al treilea servo, s-ar putea sa nici nu constituie cine stie ce ascendent in lupta pentru podium, in cazul in care nu sti clar ce ai de facut sau nu poti sa procesezi favorabil informatiile ce ti le da barca. S-ar putea ca "mestecatul in comenzi" nejustificat, sa te priveze de fapt de avantajele unui greement simplu, care te obliga sa te concentrezi strict numai pe tactica de navigatie.
De aceea, eu as zice sa nu excludem pt. inceput "al treilea" si sa vedem cum va creste pruncul.
In fond, pt. cei ce vor dori sa participe si "Dincolo", nu cred ca este peste masura de complicat sa demonteze "al treilea" si sa prinda intr-un punct fix scota focului.
De asemenea, nu cred ca d.p.d.v. costuri suplimentare si complexitate a constructiei, "al treilea" ar putea sa sadeasca o spaima cumplita si sa tina la distanta eventualii doritori de a intra in hora Micro Magic, fie (navo)modelisti fie outsideri.

Presupunem ca pe plan national, se voteaza totusi, in mod exclusiv, pentru "doua".
Nu cred ca ar fi motiv de respingere pt. cei "cu trei", cu obligativitatea ca acestia sa demonstreze la inceputul cursei, precum si in urma eventualelor contestatii, faptul ca au scos din receptor mufa celui "de-al treilea", astfel devenind in mod evident, "cu doua"...
Daca pe mine nu ma deranjeaza sa car dupa mine, ca lest inutil, un "al treilea", atunci sa nu fiu obligat sa-l dau jos de pe barca...
Daca o sa vreau si o sa reusesc sa ma calific pt "Internationale" (!), probabil ca o sa fiu in stare si sa ma mobilizez sa dau jos de pe barca "al treilea" pacatos...

Ai mei doi bani,
(de la cosmopolitul "my two cents")

Valteras
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#35 Useril este offline   Dan Stroie 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 117
  • Inregistrat: 02-December 09
  • Gender:Male

Postat 13 December 2009 - 10:58 PM

Revin la chestiunea numerelor de vela. Deoarece in momentul de fata intentionez sa particip si la concursurile FRMD (pentru ca tot ajung acolo cu E, M si 10) si la cele open, cu acelasi model, nu imi surade ideea de a avea doua randuri de vele doar pentru a fi numerotate diferit. Asta daca nu are cineva o solutie rezonabila de schimbare nedistructiva a numerelor de pe vela. Eu cer numarul 80 iar pentru Alina 81. Sper ca se aproba.
0

#36 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 December 2009 - 07:28 AM

@valteras: ...pe velele tale oricum tre' sa scrie "ROM"-16..."blondule"... :D ...
cit despre numerotatie separata pentru MM, mi-a explicat Razvan aseara si am inteles, e foarte bine sa ramina cea actuala(la mine, de exemplu, ROM 171...).
interesanta ideea lui Marian cu modificarea unei barci pentru poligon, am mai discutat si cu Pletila(posesor de MM si el...) despre o barca apta sa ne ajute la amplasarea mai usoara a poligonului/balizelor, asa ca sigur va fi rezolvata si problema asta.
azi sper sa ajung sa ma vad si cu Andrei, sa vedem in ce stadiu e cu site-ul.
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#37 Useril este offline   rallyman 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 439
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 14 December 2009 - 05:08 PM

@Walterasule . problema e mult mai simpla decit crezi
si daca e sa sistematizam sa o luam metodic ,
zici matale in INPUTUL TAU Urmatoarele :
"Evident, doua Marii, cu doua palarii. Una cu palaria FRMd si una cu palaria internationala, despre care discutam acum;
-Personalitate juridica;
-Regulamentul "Dan" insa:
-Mie mi-ar placea f.f.f. mult al treilea servo, din motive bine justificate si de Dan. Revin mai jos asupra acestui aspect;
-Poligon la latitudinea organizatorului, pe cat posibil triungi aplatizat, nu foarte intins, eventual o singura tura;
-Numere vele - nu am pareri. Insa daca se pastreaza alea vechi, clar trebuie folosit un prefix, de genul MMRO sau MR. Nu as vrea ca pe velele mele sa scrie ROM (chiar si cu un singur R). Evident, inmatricularea trebuie sa fie conforma cu regula 5.4-5 din Regulament. "

punctul unu si punctul doi sint OK si se pare ca au unanimitatea pina acuma .OK
trecem mai departe spui sigur de tine " Regulamentul Dan " lucru iarasi ok dar mai jos zici vreau si al treilea servo din variii motive inclusiv cele sustinute de Dan . Si acum incep ROMANISMELE - CACI REGULAMENTUL LUI DAN ESTE DE FAPT REGULAMENTUL MM.INTERNATIONAL CARE PREVEDE EXPRES 2 SERVO . si punct .GATA Iar inventam apa calda . un Regulament MM international dar pt. Romania ????????????
A nu se uita ca in velierele RC se practica schimbarea extrem de des ( ba doua concursuri din trei - ba trei din trei pt. stabilirea ierarhiei ) in timpul anului competitional .

Si ca sa fie Clar Nu am NIMIC INPOTRIVA CELUI DE AL TREILEA SERVO DAR NU IN CADRUL CLASEI MM international .
Vreti trei servo OK facem o clasa MM Modified cu trei servo care poate alerga dupa sistemul propus de tine - simultan cu clasamente separate . simultan cu handicap , ETC.

Propunerea lui Dan cu Nr de pe vele o sustin si eu - le folosim de cele care le avem la velele mari .
SI PENTRU TINE URAAAAAAAAAA AI SCAPAT NU MAI SCRII ROM BLONDULE AI DEVENIT DE LA 01.01.2009 ROU !( Conform ISAF 2009-2011)
L'ennui dans ce monde, c'est que les idiots sont sûrs d'eux et les gens censés pleins de doutes
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
0

#38 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 December 2009 - 08:19 PM

"...punctul unu si punctul doi sint OK si se pare ca au unanimitatea pina acuma .OK
trecem mai departe spui sigur de tine " Regulamentul Dan " lucru iarasi ok dar mai jos zici vreau si al treilea servo din variii motive inclusiv cele sustinute de Dan . Si acum incep ROMANISMELE - CACI REGULAMENTUL LUI DAN ESTE DE FAPT REGULAMENTUL MM.INTERNATIONAL CARE PREVEDE EXPRES 2 SERVO . si punct .GATA Iar inventam apa calda . un Regulament MM international dar pt. Romania ????????????
A nu se uita ca in velierele RC se practica schimbarea extrem de des ( ba doua concursuri din trei - ba trei din trei pt. stabilirea ierarhiei ) in timpul anului competitional .

Si ca sa fie Clar Nu am NIMIC INPOTRIVA CELUI DE AL TREILEA SERVO DAR NU IN CADRUL CLASEI MM international .
Vreti trei servo OK facem o clasa MM Modified cu trei servo care poate alerga dupa sistemul propus de tine - simultan cu clasamente separate . simultan cu handicap , ETC. ..."

...pfuuu...!!!???
eu sint pe care sa pierd un pic firul cu atitea propuneri de variante, palarii, marii, regulamente... asa ca va rog respectuos, ajutati-ma, ca incerc sa ma dumiresc: noi acum de cite regulamente/clase vorbim???? ...de TREI???...trebuie trei regulamente/clase?!!! ca eu am tooot citit p-afara numai de doua, unul standard, cu doua servo-uri, si altul open, cu toate modificarile....iar noi ce facem acuma?!!!...mai inventam inca unul?!!!...adica ... ala <<international>>, apoi ... ala <<international plus al treilea servo>> ...si inca unul ...<<open>>?...cum o sa le denumim?...de exemplu, daca ala cu "international plus al treilea servo" va fi specific romanesc, o sa-i spunem "Micro-Magic-ETNO"...???/!!!...si pina la urma, de unde moda asta, a palariilor multiple...?...poate de la jongleria pe care i-au facut-o lui Gyula, la campionat, cind a fost ba ... doua din trei, ba ... toate trei, ba ... trei din trei...(nu de alta, dar prea coincid "cifrele"...doua...trei...)...!!!...??? mi-e greu sa cred, valterasule, ca nu poti intelege cam ce a fost in sufletul lui Gyula...si, de fapt, nu sint "avocatul" lui, si nu despre Gyula vorbim, de fapt, ci despre, asa cum ai recunoscut si tu azi cind am stat de vorba, neregulile si neclaritatile de care ne-am cam saturat SI NU LE MAI VREM!...
am vazut ca mai toata lumea are doua asa zis subclase, una standard=international, si una "modified", cu multe modificari/imbunatatiri/tuning...noua de ce ne mai trebuie inca una, aia..."etno"...adica international plus al treilea servo???
cum raminem, pina la urma???
cu :
-standard=international;
-open=modified;
-etno=international PLUS AL TREILEA SERVO;
asa?
pai atunci, in cite ne impartim...ca nici nu sintem asa multi...!!!
cine ne "lumineaza"???...ca nu vreau sa-l vind!...si nici in locul pestelui de sticla de pe televizor nu-l pun...!...
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#39 Useril este offline   gun man 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 14 December 2009 - 08:29 PM

Hai ma mitzi cai usor
1 MM international regulament Dan
2 MM FRMD cu diferite modif al treilea servo sau stiu io ce!
SIMPLU!!
0

#40 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 December 2009 - 08:47 PM

Vezi postareagun man, la Dec 14 2009, 08:29 PM, a spus:

Hai ma mitzi cai usor
1 MM international regulament Dan
2 MM FRMD cu diferite modif al treilea servo sau stiu io ce!
SIMPLU!!

...de unde stii tu?...ca eu am inteles ca Dan vrea trei servo-uri, deci regulamentul lui Dan nu vrea sa fie "international"...sau am inteles gresit?...aaaa...vad ca zici ca regulamentul cu trei servo este "federal", ...pai atunci, de ce mai discutam aici de al treilea servo?!!! ca eu am inteles ca aici discutam de o chestie SEPARATA de frmd...!!!???...gresesc?...
eu cred ca adoptarea regulamentului va fi, pina la urma, una "politica", in sensul ca nu trebuie sa ni se explice daca e bine sau cum e cu al treilea servo, ci daca vrem sa fim si noi "in rindul lumii", adica daca vom putem fi primiti si afara...
regret ca nu am reusit sa ajung azi la Andrei, tare as vrea sa stiu si punctul lui de vedere...
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#41 Useril este offline   Dan Stroie 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 117
  • Inregistrat: 02-December 09
  • Gender:Male

Postat 14 December 2009 - 11:27 PM

Vazand ultimele mesaje consider ca este necesar sa fac doua precizari:
1. Regulamentul pe care l-am postat este traducerea in limba romana a regulamentului de MM international, fara modificari, asa cum mi s-a parut corect din punct de vedere al drepturilor de autor. Aceasta versiune este cea pentru care am primit acceptul autorului pentru traducere si publicare. Din acest punct de vedere nu mi se pare corect ca referirile la el sa fie de genul "regulamentul Dan" sau similare.
2. Faptul ca am tradus regulamentul MM international nu implica automat si sustinerea mea in tot sau in parte. Eu consider ca trei servouri este o solutie foarte buna. Fac aceasta afirmatie dupa ce am scos modelul pe apa de cateva ori si din considerentul pe care l-am enuntat intr-un mesaj anterior. Kit-ul Graupner are suportul pentru servouri pregatit si pentru montarea acestui servo. Parerea mea este ca acest servo este necesar. Daca cineva il considera inutil are toata libertatea sa nu il monteze. Cine vrea sa participe la competitiile internationale poate sa il demonteze daca l-a avut montat pana atunci. Operatiunea de demontare nu ridica nici un fel de problema. Nu stiu inca daca in Germania, unde sunt permise multe modificari fata de kit-ul Graupner se organizeaza concursuri separate pentru cei care folosesc varianta "standard" sau modele modificate mai mult decat se specifica in regulamentul international. De altfel, regulamentul nu are caracter obligatoriu DACA NU E VORBA DE COMPETITII INTERNATIONALE. Citez: "These regulations are designed primarily for International competition, however any Nation is welcome to adopt these rules for their own National competition." Adica, autorul sugereaza/incurajeaza adoptarea lor in orice tara fara a face din acest punct o obligatie. Adoptarea regulamentului cu modificari specifice nu conduce la schimbarea numelui clasei. In Germania, cu toate modificarile, clasa se numeste tot MM. Si daca am ajuns pana aici cu discutia, al treilea servo nu reprezinta o modificare la fel de importanta ca cea a formei velelor, sistemului de invergare, catarg rotitor, lest alungit, etc.
P.S. Referitor la variatiile de viteza a vantului care pot deveni noroc sau ghinion, pot sa afirm din experienta proprie ca in tarile din vestul Europei cu miscare de veliere RC semnificativa, cel putin in Olanda si UK, vantul bate constant pe durate lungi de timp, de cateva ore astfel ca dupa ca "ai ghicit" reglajul velelor nu mai trebuie facute ajustari. O vizita pe siteul Asociatiei din UK va lamuri chestiunea. Incercati
http://www.magicmicro.org/e107_plugins/aut...2Fcoalhouse.wmv
si ce mai este in galeria foto/video.
0

#42 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 December 2009 - 12:03 AM

Bei exaltatilor!
Ca sa fiu mai clar: fiind vorba despre capitolul porpuneri, eu propuneam acceptarea PE PLAN NATIONAL, cel putin experimental, al celui de-al treilea servo.
De nu va fi sa fie acceptat, "je m'en fou".
Dar as vrea, ca in cazul in care va fi sa fie ca vreodata sa ma apuc de MM (deocamdata doar chibitzez), sa NU fiu descalificat in cazul in care in barca voi avea un al treilea servo, care NU VA FI CUPLAT IN NICI UN CANAL AL RECEPTORULUI.
Iar atunci cand eu va voi bate pe toti si ma voi califica pe locul intai in lotul national de MM in vederea participarii la campionatul intergalactic de MM, probabil ca voi gasi extraordinarele resursele tehnice necesare si voi reusi sa ma mobilizez pt. a da jos de pe barca servoul buclucas, pt. a ma circumscrie regulamentului international.

Pana atunci, io as zice ca aici, mai mult facem teracapilarotomie (recte despicare de fir in patru).
Adica Andrei ar trebui sa dea cat mai repede drumul la treaba cu site-ul, forumul aferent si toate cele si sa va intalniti cat mai devreme pe apa si sa vedeti cum decurge treaba intr-o regata improvizata, chiar fara balize si arbitri...
Bine, acum nu prea e de stat pe balta cu mucii inghetati pe piept, ca noi suntem mai latino cu sange fierbinte, dar nordicii am vazut ca navigheaza si pe ninsoare, printre sloiuri de ghetza...
Hai! Care va bagati la o tura in weekend? Ca pe IOR apa nu se scoate niciodata!
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#43 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 December 2009 - 07:16 AM

Vezi postareaValteras, la Dec 15 2009, 12:03 AM, a spus:

Bei exaltatilor!
Ca sa fiu mai clar: fiind vorba despre capitolul porpuneri, eu propuneam acceptarea PE PLAN NATIONAL, cel putin experimental, al celui de-al treilea servo.
De nu va fi sa fie acceptat, "je m'en fou".
Dar as vrea, ca in cazul in care va fi sa fie ca vreodata sa ma apuc de MM (deocamdata doar chibitzez), sa NU fiu descalificat in cazul in care in barca voi avea un al treilea servo, care NU VA FI CUPLAT IN NICI UN CANAL AL RECEPTORULUI.
Iar atunci cand eu va voi bate pe toti si ma voi califica pe locul intai in lotul national de MM in vederea participarii la campionatul intergalactic de MM, probabil ca voi gasi extraordinarele resursele tehnice necesare si voi reusi sa ma mobilizez pt. a da jos de pe barca servoul buclucas, pt. a ma circumscrie regulamentului international.

Pana atunci, io as zice ca aici, mai mult facem teracapilarotomie (recte despicare de fir in patru).
Adica Andrei ar trebui sa dea cat mai repede drumul la treaba cu site-ul, forumul aferent si toate cele si sa va intalniti cat mai devreme pe apa si sa vedeti cum decurge treaba intr-o regata improvizata, chiar fara balize si arbitri...
Bine, acum nu prea e de stat pe balta cu mucii inghetati pe piept, ca noi suntem mai latino cu sange fierbinte, dar nordicii am vazut ca navigheaza si pe ninsoare, printre sloiuri de ghetza...
Hai! Care va bagati la o tura in weekend? Ca pe IOR apa nu se scoate niciodata!

io vreau sa ies chiar mai devreme de weekend, da' acu' vazui ce-i afara...(in weekend as cam avea de plecat din oras...)
e ready to run, MM-ul, si mi-ar face mare placere sa fii linga mine(de cind mi-ai zis ca ma vezi cu "luneta" de la geam, e mai sigur asa...)...
cum adica, mai valterasule, "...vreodata sa ma apuc de MM..." ???...adica nu mai e nici un fel de reciprocitate?!...io, cind te-am vazut cu azetone, nu m-am apucat de pilotat azetone?!!!...de ce esti nerecunoscator!!!???
in alta ordine de idei, dar pe acelasi subiect, propun sa ne intilnim "live", astia de ne doare MM, cit mai repede, ca sa finalizam/clarificam...nu stiu unde sa zic, ori la cafeneaua "servo-ul vesel"....ori la o pizza la Maxx, ori altundeva, dar cit mai repede...
e, care vii?
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#44 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 December 2009 - 02:15 PM

Vezi postareamizzone, la Dec 15 2009, 07:16 AM, a spus:

io vreau sa ies chiar mai devreme de weekend, da' acu' vazui ce-i afara...



Pai daca nu mai rezisti pana in weekend, poti sa te duci si acum. Vezi ca nu mai ai nevoie de randa si foc. "Ie" suficient catargul si ghiul focului...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#45 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 December 2009 - 09:49 PM

Vezi postareaValteras, la Dec 16 2009, 02:15 PM, a spus:

Pai daca nu mai rezisti pana in weekend, poti sa te duci si acum. Vezi ca nu mai ai nevoie de randa si foc. "Ie" suficient catargul si ghiul focului...

...ma! ... esti...sugubat?
asa.
in alta ordine de idei, dar "la chestiune, stimabile, la chestiune...", am reusit sa ajung azi la Andrei si am incercat sa obtin si de la el un punct de vedere...nu stiu cit am reusit sa ma fac inteles, sper sa reusim sa punem odata si odata aceste discutii/idei cap la cap si sa se miste si "caruta" asta...apoi am ajuns la Razvan, care a vorbit intre timp cu Thomas...
ma rog, se pare ca in ansamblu mai avem mult de dezbatut...
eu propun sa ne vedem macar "pe sectiuni", "live", si sa actualizam discutiile si punctele de vedere; bunaoara, cei care sintem in zona Bucuresti, cei care sint la Tg.Mures, cei care sint la Galati, sa incercam sa sintetizam si sa aducem "mai aproape" momentul debutului formei organizationale a MM...
de aceea as dori sa spuneti DACA si CIND sinteti disponibili pentru o cafea impreuna, cei care sinteti interesati de MM in zona Bucuresti, pentru a ne pune de acord...
bafta si minuni!

Aceasta postare a fost editata de mizzone: 16 December 2009 - 09:50 PM


"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#46 Useril este offline   rallyman 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 439
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 16 December 2009 - 10:54 PM

@Valterasule un exaltat i-ti raspunde
Interesant daca ai pareri contrare esti exaltat - in fine sa trecem peste asta- de altfel este ultimul post pe acesta tema pe care i-l mai fac nu de alta
dar sint foarte aproape de finalizarea un proiect IOM in care am investit extrem de mult si pe care i-l visez de multa vreme.
Voi continua insa sa construiesc MM si sa postez diverse solutii de constructie in acest post .- ca de la constructie am ajuns la dispute .Mai am trei in
stadiu destul de avansat si cu niste solutii noi pe care le voi prezenta .
Acum aprox .doua luni cam cind au venit primele MM-uri la Andrei am vorbit cu el la telefon despre proiectul MM si de dezvoltarea competitionala
acestei clase .
Faceam atunci propunerea ( care sa fiu cinstit nu era a mea in totalitate ci fusese emisa de catre Gyula intr-o discutie purtata de noi doi ) ca la clasa de MM de FRMOD sa lasam libertatea fiecaruia de a folosii 2-3 servo in functie de preferintele fiecaruia si de a folosii la o concursurile organizate de MM.ro un regulament identic cu cel de al MM.org .- tocmai pt. a ajuta dezvoltarea clasei prin atragerea de noi membrii care sa concureze in conditii cit mai egale cu noi .
Cred ca Andrei poate confirma acesta discutie. Sint in continuare de aceiasi parere.
Dar daca e sa fim corecti sint doar o voce ( poate mai vocala ) si doar un vot .

REPET a nu stiu cita oara nu sint impotriva folosirii a trei servo ( e interesant si sa fiu sincer l-am prevazut si la modelele construite de mine ) . Sint insa importriva schimbarilor aduse regulamentului de MM.org .prin folosirea celui de al treilea servo . De altfel si cei de afara se intreaba cam unde ar trebuii sa
ajunga MM de citit aici http://magicmicro.org/e107_plugins/forum/f...wtopic.php?7191

M-am tot gandit zilele astea dupa ce m-ai facut exaltat ca poate nu m-am facut eu inteles .
Eu propun urmatorul lucru sau mod de abordare .
Putem organiza competitii fie de MM.org unde spunem de la inceput ca folosim regulamentul standart ( inainte de primul start ) - 2 servo si putem
face concursuri la care sa folosim 3 servo . ( tot asa anuntate inainte de primul start )
Nu cred - parere personala putem merge ( daca ne v-om organiza pina atunci ) la niste campionate internationale afara la care se merge cu doua servo pe baza unui clasament intern facut pe baza unor concursuri tinute cu 3 servo . In fine parere personala ;

Cred ca corect este daca ne infintam precum organizatie sa putem merge cu fruntea sus la campionatul european din ungaria stiind ca cei care merg acolo au fost stabiliti in conditii de fair play .si de concurs echitabil.Se poate sa descoperim ca chiar si niste viitori pensionari au sanse( si bani - de ce nu ) de a participa la un asemenea campionat .
Asta e parerea mea in acest moment ( chiar daca sint considerat cam vehement ) sper ca de data asta am fost inteles .

ROM 17 - un EXALTAT
L'ennui dans ce monde, c'est que les idiots sont sûrs d'eux et les gens censés pleins de doutes
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
0

#47 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 December 2009 - 05:51 PM

Vezi postarearallyman, la Dec 16 2009, 10:54 PM, a spus:

@Valterasule un exaltat i-ti raspunde
... esti exaltat - in fine sa trecem peste asta-
.....
ROM 17 - un EXALTAT


Razvan, vreau sa cred ca raspunsul tau se inscrie pe aceleasi coordonate parodistico-umoristice, coordonate in care a fost postat mesajul meu ala din 15 Dec.

Ceea ce vroiam io sa subliniez (din nou) este ca in directia MicroMagic.ro nu trebuie pus prea multa patima ci mai degraba dat drumul la treaba, intr-un fel sau altul, cu doua sau trei servouri, etc...

De fapt, io nu inteleg de ce ma bag si io in seama?! Io nu am MM si nici pe tzeava nu este unul.
Dar mi-ar placea ca lucrurile sa demareze si parca vad ca-mi iau si eu unul, macar pentru faptul de a alerga impreuna cu altii, in conditii de tehnica similara, pentru a putea discerne astfel cat mai fara de echivoc, masura NE / priceperii mele in ceea ce priveste navigatia.

Pana atunci, ma pun la dispozitia dumneavoastra, atat cat voi putea, de voi fi de folos cu ceva.
M-as fi apucat sa traduc io reglementul, dar a facut-o Dan foarte prompt.
Tie ti-am vectorizat piesele alea - numa' sa le trimiti la taiat.
Pun io balizele pe apa si recuperez micromagicurile voastre dupe garla - numa' sa faca Gunman barca de "plantat" balize.
Vin la sedinta de cafea - numa' sa stabiliti locul.
Ridic primul ambele amandoua mainile la votarea regulamentului - numa' demarati cumva treaba cu organizarea...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#48 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 December 2009 - 06:45 PM

...mda... :lol:
stau si ma gindesc...oare de ce ajungem sa avem discutii asa de aprinse in probleme dintr-un domeniu(modelismul rc) care de altfel ar trebui sa ne faca sa ne simtim bine...(ca nu ne aduce nimeni cu forta acilea...)
si stiu de ce...
pentru ca unii dintre noi ne-am implicat, deosebit de SERIOS, si in COMPETITIILE rc, de-a lungul timpului...nu ne-am oprit doar la a "plimba" de ici colo un model, l-am angajat in competitii, l-am reglat, l-am ajustat si l-am facut cit mai REGULAMENTAR; de ce? pentru ca unii am inteles, poate, mai mult, ca orice forma de structura sociala, de organizare UMANA, are la baza REGULI elaborate, CONSTIENT.
d-aia ne numim OAMENI, iara nu animale... oamenii au reguli, animalele doar instincte...
ei, si d-aci, problemele...
pentru ca astia de am tot fost la concursuri rc, nu am renuntat la conditia umana, iar cind regulamentele au fost interpretate arbitrar si discretionar de catre exponentii federali, acest lucru ne-a calcat, in diverse conjuncturi sau imprejurari, in picioare ideea de OM, acest lucru ne-a radicalizat, putin cite putin, si ne-a "ascutit", ne-a adus la un grad de intoleranta deosebita fata de ambiguitati si strimbaciuni.
personal consider ca d-asta vreau REGULI simple, fara "floricele", ca sa fie totul clar, simplu.
nu-mi plac "democratiile originale", regulamentele etno, si asa mai departe...
daca matale, valterasule, poti avea abordare in "coordonate parodistico-umoristice" vis-a-vis de o adoptare/discutie de regulament rc, in conditiile in care mi-e greu sa cred ca ai uitat prin cite am trecut(uneori impreuna) pe la concursurile federale, inseamna ca esti deosebit de puternic din punct de vedere psihic...sau excesiv de mistocar... :rolleyes:
revenind la "cafeaua Micro Magic", in contextul meteo ce se prefigureaza peste weekend constat ca nu voi mai pleca din Bucuresti, deci cine vrea, e invitatul meu la Maxx, ramine sa se anunte cei interesati daca iesim simbata sau duminica.
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#49 Useril este offline   rallyman 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 439
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 19 December 2009 - 09:13 PM

Vezi postareaValteras, la Dec 17 2009, 05:51 PM, a spus:

Razvan, vreau sa cred ca raspunsul tau se inscrie pe aceleasi coordonate parodistico-umoristice, coordonate in care a fost postat mesajul meu ala din 15 Dec.

Da tu nu ai inteles asta ? Dar ca nu fie dubii " Sictir ce nu mai stii de gluma ? " . Si sper ca toti participanti la discutie inteleg ca este o disputa
pe niste principii pe care fiecare le abordeaza diferit FARA CA ASTA SA DUCA LA DIVERGENTE INTRE NOI CA PERSOANE _ SPER DIN TOT SUFLETUL ASTA .
Si mai cred cu tarie ca perioda e nasoala ( iarna grea ) caci altfel stiu cum rezolvam disputa - simplu pe apa - faceam o miuta scurta" 2 servo versus 3 "si cine cistiga varianta aia se impunea - ai ce zici ?
Si pina la urma hai sa bem o cafea nu de alta dar cu divergente sau fara tot ar fii frumos se ne intilnim cu totii - si actuali si viitori iubitori de MM

Aceasta postare a fost editata de rallyman: 19 December 2009 - 09:19 PM

L'ennui dans ce monde, c'est que les idiots sont sûrs d'eux et les gens censés pleins de doutes
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
0

#50 Useril este offline   rallyman 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 439
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 20 December 2009 - 03:28 PM

Si cum am spus mai sus vreau sa continui povestea despre constructia lui MM , am gasit un fisier cu prezentarea pieselor ce se gasesc in Kit
sint sper utile celor care vor sa se familiarizeze cu componenta Kit-lui .

Fisiere atasate


L'ennui dans ce monde, c'est que les idiots sont sûrs d'eux et les gens censés pleins de doutes
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
0

#51 Useril este offline   Gyula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 391
  • Inregistrat: 04-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 11 January 2010 - 03:40 PM

Pentru cei care stiu franceza....
Micro-Magic Racing
Sailing is not a contact sport. Let's race with the rules

The pessimist complains about the wind, the optimist expects it to change, and the realist adjusts the sails
0

#52 Useril este offline   rallyman 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 439
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 28 February 2010 - 09:54 PM

Am avut o ideie de timp liber sa mai povestim despre Micro Magic .
Am taiat pe CNC ( Multam mult Picco 2 si lui Valteras )- pisele din interiorul modelui in doua variante placaj si placa carbon si si aceste in doua variante - cu prinderea servo-ului de cirma pe centru sau lateral si cu placa centrala .
De asemenea am facut o varianta personala de arborada cu catarge si ghiuri personale .

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: micro_magic_025.jpg
  • Imagine atasata: micro_magic_022.jpg
  • Imagine atasata: micro_magic_021.jpg

L'ennui dans ce monde, c'est que les idiots sont sûrs d'eux et les gens censés pleins de doutes
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
0

#53 Useril este offline   rallyman 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 439
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 28 February 2010 - 09:56 PM

alte poze ale pieselor

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: micro_magic_024.jpg
  • Imagine atasata: micro_magic_023.jpg

L'ennui dans ce monde, c'est que les idiots sont sûrs d'eux et les gens censés pleins de doutes
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
0

#54 Useril este offline   rallyman 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 439
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 28 February 2010 - 10:00 PM

si ultima varianta ,
poze ale catargelor si ghiurilor ,

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: micro_magic_028.jpg
  • Imagine atasata: micro_magic_027.jpg
  • Imagine atasata: micro_magic_026.jpg

L'ennui dans ce monde, c'est que les idiots sont sûrs d'eux et les gens censés pleins de doutes
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
0

#55 Useril este offline   rallyman 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 439
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 28 February 2010 - 10:02 PM

continuare

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: micro_magic_028.jpg
  • Imagine atasata: micro_magic_029.jpg
  • Imagine atasata: micro_magic_030.jpg

L'ennui dans ce monde, c'est que les idiots sont sûrs d'eux et les gens censés pleins de doutes
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
0

#56 Useril este offline   rallyman 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 439
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 28 February 2010 - 10:18 PM

si , acum poze ale modelului ,si detalii de montaj

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: micro_magic_044.jpg
  • Imagine atasata: micro_magic_043.jpg
  • Imagine atasata: micro_magic_037.jpg
  • Imagine atasata: micro_magic_035.jpg
  • Imagine atasata: micro_magic_033.jpg
  • Imagine atasata: micro_magic_032.jpg

L'ennui dans ce monde, c'est que les idiots sont sûrs d'eux et les gens censés pleins de doutes
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
0

#57 Useril este offline   rallyman 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 439
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 28 February 2010 - 10:24 PM

ghiul focului , si capelatura catrgului , si ghiul randei in alta varianta

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: micro_magic_042.jpg
  • Imagine atasata: micro_magic_038.jpg
  • Imagine atasata: micro_magic_040.jpg
  • Imagine atasata: micro_magic_039.jpg
  • Imagine atasata: micro_magic_041.jpg

L'ennui dans ce monde, c'est que les idiots sont sûrs d'eux et les gens censés pleins de doutes
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
0

#58 Useril este offline   rallyman 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 439
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 28 February 2010 - 10:36 PM

In legatura cu ghiul randei s-au conturat doua opinii: una care sustine ca e bine ca axa de rotatie sa fie in exteriorul catargului pt. ca aduce un plus de
curbura marginii de Intinsura ( paratea de jos a velei ) la deschiderea max .a acesteia din urma
si cealanta care e adepta ca axa de rotatie sa fie in axa catargului - plusul de curbura la deschiderea max . nu este spectaculos insa aduce un plus de mobilitate datorita rulmentilor
Eu sint adeptul variantei cu axa de roatie in centru catrgului . De altfel cred ca pozele sint elocvente .Randa inchisa margine de intinsura reglataImagine atasata: micro_magic_036.jpg
Vela deschisa - curbura pastrata - si zic eu suficientaImagine atasata: micro_magic_034.jpg

asta ar fii o zona de dezbateri ,dar pina la urma tot pe apa se transeaza totul - cert este ca sistemul 2 este cel folosit de campionul european si ca cam peste tot primele 10 barci i-l folosesc la scara larga .

Aceasta postare a fost editata de rallyman: 28 February 2010 - 10:45 PM

L'ennui dans ce monde, c'est que les idiots sont sûrs d'eux et les gens censés pleins de doutes
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
0

#59 Useril este offline   Gyula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 391
  • Inregistrat: 04-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 01 March 2010 - 09:14 AM

Un argument in plus pt ghiul rotind pe catarg, suprafata velei este mai mare in vant de pupa. Nu e o diferenta enorma, dar totusi semnificativa. Distanta intre punctul de rotatie original si centrul catargului este aprox 1 cm, cu inaltimea velei de 70 cm fac 70 cmp, care la vant de pupa poate face diferenta.

O observatie, acea ultima varianta de ghiu din poze nu mi se pare foarte buna, pt ca intinzatorul nu tine ghiul intr-o pozitie fixa, ci doar ii limiteaza miscarea in sus, ca la IOM. Asa am facut si eu si trebuie sa-l modific, pt ca la vant strans ghiul e tras in jos prea mult. Ori trebuie sa-i adaug un "sheeting post" cu cateva milimetri sub ghiu, sau sa folosesc o varianta ca in poza ta cu barca rosie cu puntea galbena.

Aceasta postare a fost editata de Gyula: 01 March 2010 - 09:26 AM

Sailing is not a contact sport. Let's race with the rules

The pessimist complains about the wind, the optimist expects it to change, and the realist adjusts the sails
0

#60 Useril este offline   rallyman 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 439
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 01 March 2010 - 10:32 AM

Da, asa e disputa cu intinzatorul ghiului randei - Inpingator sau Tragator e destul de ampla si pe celelante forumuri , se pare ca totusi varianta cu tragator (M si 10rater ) castiga teren .
Vorbeam cu Peter Gernert GER 86 si i-mi spunea ca sistemul cu impingator cistiga teren si la ei , dar atentie este extrem de dependent de materialul de vele astfel - un Mylar usor de 36 microni are nevoie de acest sistem pe cind un Icarex "mai plin " 36 -40 g /m2 poate sa mearga si cu un sistem gen tragator.
Si ca totul sa fie un mare compromis ( vorba lui Nicu ) la ultimile regate din Germania Thomas Dreyer a venit tocmai cu sistemul cu tragator ( cel ne montat
pe barca mea ) cu un rind de vele de Mylar de 36 microni .
Ori cum o piesa e gata pentru tine - te asteapta !( pe linga alte lucruri ) - e versatila i-i stabilesti tu configuratia .
Am uitat sa te intreb - ai folosit derivor clasic sau racing ? eu nu m-am abtinut si am facut si unul clasic iar probele la apa mi-au confirmat previziunile
merge perfect . Am sa dezvolt si concluzile avute dupa probele la apa de ieri .
Trebuie sa dezbatem si tema asta .

Aceasta postare a fost editata de rallyman: 01 March 2010 - 10:39 AM

L'ennui dans ce monde, c'est que les idiots sont sûrs d'eux et les gens censés pleins de doutes
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
0

Arata acest topic


  • 8 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro