micro magic hm.... un fel de kit review
#121
Postat 17 September 2010 - 12:48 PM
Adica daca conditiile de desfasurare ale unui concurs - recte organizare , regulamente , chiar si locatie nu-mi plac sau i-mi aduc un disconfort Nu concurez .
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
#122
Postat 17 September 2010 - 01:17 PM
Ce mai vroiam sa -ti spun : Nu mai sint dispuns ca pe banii mei o data cu plata taxelor sa m-i mai cumpar si o portie zdravana de stress , sint sportiv
legitimat de 36 ani am mai trait scenariul asta de prea multe ori ca sa mai cred ca se poate intrepta ceva . Dar i-mi place navigatul asta e nu pot renunta dar ma voi duce la concursurile care i-mi -plac .
De banii aia i-mi iau fetele si le scot la o cafea si un MM in Herastrau si va iau si pe tine si Otilia .......
apropo Mai faci MM de IOR ?
Aceasta postare a fost editata de rallyman: 17 September 2010 - 01:20 PM
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
#123
Postat 17 September 2010 - 02:28 PM
rallyman, la Sep 17 2010, 02:17 PM, a spus:
Cica nu poti sa modifici mesajul decat in primele cinshpe minute...
Citeaza
Perfect de acord cu tine.
#124
Postat 17 September 2010 - 06:21 PM
rallyman, la Sep 17 2010, 01:48 PM, a spus:
Adica daca conditiile de desfasurare ale unui concurs - recte organizare , regulamente , chiar si locatie nu-mi plac sau i-mi aduc un disconfort Nu concurez .
incomplet. insuficient.
ca si element component al unei oarecari sfere sociale, recte mica lume a rc-ului autohton, nu e suficient, nu e proactiv sa asisti impasibil, fara a exprima o atitudine cit mai sonora atunci cind lucrurile nu sint deloc in regula.
este nevoie de cit mai multa dezbatere si de cit mai mult "sonor" pentru a clinti "surzenia" si impasibilitatea unora. in plus, sint destui nou-veniti care, daca nu stiu cum stau lucrurile, fac greseli care la un moment dat pot sa fie atit regretate de acestia, incit amploarea de moment a deceptiei poate determina renuntarea prematura la rc...si stim amindoi exemple...si nu ne dorim asta...
d-aia sint uneori aparent excesiv de vocal...pentru ca nu imi e INDIFERENT ce se intimpla...pentru ca am crezut si mai cred ca se poate face rc CORECT si p-acilea...si-i pacat mare sa nu gindim ceva mai mult si sa nu intelegem ca numai mergind FERM si COERENT pe drumul clar si regulamentar putem aduce calitate si mai apoi performanta in rc...aduc argument chiar ziua de F3A de azi: am vazut toate modelele inscrise validate TEHNIC!!!...(si tiii, cite suturi mi-au mai mai tras o multime de "pafaristi" atunci cind am scris despre nevoia IMPERIOASA de respectare a prevederilor regulamentului...e drept, am remarcat ceva foarte important: nu au mai fost prezente modele de traforajrindeaviteza, am vazut chiar F3A electric; erau modele consacrate/dedicate F3A, nu am mai vazut "bombonei" sau alte rataciri...in plus, am vazut o cu totul alta fatza a modului de prezentare a pilotilor la concurs...)
acestea fiind zise/scrise, revenind la MMI si considerindu-va cu judecata normala(si tu, si valterashu) nu cred ca puteti fi, deopotriva si simultan, si DE ACORD cu cerintele mele vis-a-vis de corectitudinea si aplicarea stricta a regulamentului, precum si impasibili si indiferenti la actuala stare de lucruri...zau, nu reusesc sa pricep...
ziceti ca va place sa navigati/pilotati rc: ORICUM?
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#125
Postat 04 October 2010 - 12:17 PM
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
#127
Postat 04 October 2010 - 12:52 PM
precum comentariu - in afara de piesele de carbon, care aduc o scadere a greutatii de aprox 13-14 g am ridicat intrarea scotei focului si am
repozitionat cit mai sus posibil intrarea scotei randei .
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
#128
Postat 05 October 2010 - 05:19 PM
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#129
Postat 05 October 2010 - 06:31 PM
La MM pentru vant puternic poti folosi orice vela mai mica decat cea originala.
La aceasta forma s-a ajuns la inceput prin taierea partii de sus a velei originale. Unii sunt de parere ca sunt mai bune decat cele micsorate in toate dimensiunile.
The pessimist complains about the wind, the optimist expects it to change, and the realist adjusts the sails
#130
Postat 06 October 2010 - 08:06 AM
si cum stabilesti cit de proeminent trebuie sa fie conturul de la curba de sus ( "fat-head"-ul...), incit sa nu-ti intre-n flutter...?
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#131
Postat 06 October 2010 - 11:51 AM
The pessimist complains about the wind, the optimist expects it to change, and the realist adjusts the sails
#132
Postat 06 October 2010 - 04:25 PM
Care sunt diferentele la "carbon edition"
Am inteles ca e un pic mai greu, ca materialul e un pic mai gros, etc.
La ce trebuie avut grija la montaj?
The pessimist complains about the wind, the optimist expects it to change, and the realist adjusts the sails
#133
Postat 06 October 2010 - 06:30 PM
Despre constructie... stie Dan lectia bine de tot, el l-a facut pe al meu
Stima si consideratiunea
#134
Postat 06 October 2010 - 07:09 PM
Men, la Oct 6 2010, 07:30 PM, a spus:
http://www.youtube.c...h?v=94IH590immo
Cam prea laborios totusi, dupa gusturile mele...
#135
Postat 07 October 2010 - 12:15 PM
[/quote]
extrem de laborios - ca prezentare e misto o faci in atelier - da .. ... dar pe balta ce faci :degete ude , bate vintul etc vrei sa lucrezi inauntru si
dai capacul jos unde-l pui sa nu se lipeasca de el toate goazele .......... FITE
varianta cea mai buna - se umple cu vasilina neutra - transparenta jeabul in care intra capacul. etansare garantata .
Dar nu pe la capac intra de obicei apa in MM cele mai frecvente locuri prin care intra apa
-sint intrarile scotelor ( obligatoriu inaltate )
-caseta derivorului care trebuie lipita extrem de bine in partea superioara - chiar cu adaos de adeziv
-lipitura puntii de coca - la fel cind se pune adeziv si stringe adezivul trebuie sa iasa putin si uniform de jurinprejurul puntii - ar fii foarte bine daca s-ar umple
spatiul lasat pina la marginea intoarsa a puntii.
Iar ca un sfat folositi la lipirea puntii adezivii cu timp de gelifiere mai mare si care va dau posibilitatea sa lucrati atent si sa pute-ti umple spatiul respectiv
Aceasta postare a fost editata de rallyman: 07 October 2010 - 12:21 PM
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
#136
Postat 08 October 2010 - 08:14 AM
Men, la Oct 6 2010, 07:30 PM, a spus:
Despre constructie... stie Dan lectia bine de tot, el l-a facut pe al meu
Stima si consideratiunea
data fiind diferenta de grosime, am putea sti daca si cu cit ar fi mai greu <<carbon look>> fata de <<racing>>, NEECHIPATE?
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#138
Postat 08 October 2010 - 09:30 AM
da' inca ceva: de ce nu gasesc nicieri care e diferenta de greutate intre lestul normal si lestul racing(dimensiuni si grame)...?
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#139
Postat 08 October 2010 - 12:47 PM
ai mai jos niste greutati cu care poti face diverse calcule poze de lest clasic nu am ca l-am lipit pe un derivor
si e inca ud
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
#140
Postat 08 October 2010 - 01:27 PM
mizzone, la Oct 8 2010, 09:14 AM, a spus:
bafta si minuni!
diferenta este 60,5 g recte piesele de abs negre (Carbon look) sint mai grele cu un total de 60,5 g fata de cele albe (raging )
pentru a te lamurii cu lesturile si derivoarele consulta linkul urmator :
http://www.mm-sailin...hwere-kiele.pdf
Aceasta postare a fost editata de rallyman: 08 October 2010 - 01:31 PM
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
#142
Postat 08 October 2010 - 07:20 PM
Valteras, la Oct 8 2010, 03:36 PM, a spus:
Linkul ala in engleza il dai numa' cu bani? :unsure:
das ist fur ihre ...
dankeschonn...
herr "falteras", was is das : "ziktir"?...
hals und wunderen!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#143
Postat 10 October 2010 - 01:30 PM
full inchis si se observa spatiul un pic mai comod pt amplasarea acumulatorului
full deschis acelasi spatiu extrem de comod
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
#144
Postat 10 October 2010 - 01:44 PM
primele poze MM-F3A
ca prima noutate servo de cirma ia locul celui de al treilea servo ( incercam sa concentram greutatile in jurul derivorului urmand sa montam un acc un pic mai greu dar mult mai in pupa pt a face modelul sa nu mai ridice mult "fundul "
exista si un nou traseu al scotei focului - pentru a preintimpina incurcarea cu echea servoului de cirma '
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
#145
Postat 10 October 2010 - 01:50 PM
puntea un pic mai "goala" dar greutata mai redusa
o poaza comparativa puntea de F3A fata de o punte clasica - dar cu servo amplasat intr-o parte .
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
#146
Postat 12 October 2010 - 09:37 AM
rallyman, la Oct 10 2010, 02:44 PM, a spus:
ca prima noutate servo de cirma ia locul celui de al treilea servo ( incercam sa concentram greutatile in jurul derivorului urmand sa montam un acc un pic mai greu dar mult mai in pupa pt a face modelul sa nu mai ridice mult "fundul " ...
...uffff...
intrebare: ce nota ai avut la fizica, nene?...
din punctul meu de vedere, ceva nu "se leaga" in ceea ce sustii matale...
zici ca duci servo-ul de directie(care servo de directie e foaaarte usuuurel!!!) linga "derevor", ca sa concentrezi greutatile(!!??) in jurul lui...booon...pe de alta parte, duci o greutate mult mai mare(pack-ul de acumulatori) mult in spate...in mod EVIDENT disipind MULT MAI PRONUNTAT efectul prezumtivei concentrari a maselor componente.
continuind rationamentul, eu sustin ca mutind packul de acumulatori mai departe de CG-ul barcii, nu obtii altceva decit "instabilizarea" ansamblului, TOCMAI prin "diluarea" punctelor de MASA componente ale ansamblului: mai pe romaneste, asa zisul efect de concentrare a greutatilor pe care sustii ca-l obtii matale ducind servoul de directie linga derivor e ANULAT in mod COPIOS de mutarea packului de acumulatori mai in spate...(e de fapt un caz SIMPLU de echilibrarea valorilor energiei potentiale si a energiei cinetice ale unui ansamblu de mase aflat in miscare fata de un Sistem de Referinta Inertial)...
in alta ordine de idei, dar in acelasi context, stabilizarea barcii versus ridicarea pupei consider ca ar trebui facuta prin doo cai: adoptarea velaturii corespunzatoare situatiei meteo-eoliene de la timpul/locul "faptei", pe de-o parte, precum si echilibrarea/concentrarea la maxim posibil a MASELOR componente ale ansamblului in discutie("greutati" gasim in tas-ul de la piata de legume-fructe, iar matale stiu ca faci barci, nu ardei umpluti...???!!!)...
deci parerea mea ca trebuie sa pui repejor packul cit mai aproape de CG ansamblului, ca risti sa vezi "ieftreiaul" de conjunctura facind looping in mediul acvatic, si nu cre'ca-i place foarte tare...
e?...
cum o fi?...ia vorbeste talica nitel cu gasca lu': , Arhimede, Bernoulli-mecanica fluidelor, Newton(Isaac)-mecanica newtoniana, Foucault-oscilatii...
io tocmai ce am vorbit ce niscaiva absolventi de IFA, si zic si ei tot cam asa...
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#147
Postat 12 October 2010 - 11:55 AM
"Rallyman, eu cred (am si argumente, dar ti le pot exxplica odata, la un ceai cald) ca daca faci asa cum vrei tu, n-o sa iasa bine. Probabil ca mai bine ai face sa pui packul in centru si servoul altundeva(poate mai spre in spate), pentru ca packul e mai greu decat servoul... uite cum am facut eu si sunt multumit:..."
Scurt. Restul e cancan si deja prea multe cuvinte (masa, scaune, greutati, bucurii, Einstein; se pregateste Dl. Hawking).
Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 12 October 2010 - 11:56 AM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#148
Postat 12 October 2010 - 04:14 PM
mizzone, la Oct 12 2010, 10:37 AM, a spus:
intrebare: ce nota ai avut la fizica, nene?...
din punctul meu de vedere, ceva nu "se leaga" in ceea ce sustii matale...
zici ca duci servo-ul de directie(care servo de directie e foaaarte usuuurel!!!) linga "derevor", ca sa concentrezi greutatile(!!??) in jurul lui...booon...pe de alta parte, duci o greutate mult mai mare(pack-ul de acumulatori) mult in spate...in mod EVIDENT disipind MULT MAI PRONUNTAT efectul prezumtivei concentrari a maselor componente.
continuind rationamentul, eu sustin ca mutind packul de acumulatori mai departe de CG-ul barcii, nu obtii altceva decit "instabilizarea" ansamblului, TOCMAI prin "diluarea" punctelor de MASA componente ale ansamblului: mai pe romaneste, asa zisul efect de concentrare a greutatilor pe care sustii ca-l obtii matale ducind servoul de directie linga derivor e ANULAT in mod COPIOS de mutarea packului de acumulatori mai in spate...(e de fapt un caz SIMPLU de echilibrarea valorilor energiei potentiale si a energiei cinetice ale unui ansamblu de mase aflat in miscare fata de un Sistem de Referinta Inertial)...
in alta ordine de idei, dar in acelasi context, stabilizarea barcii versus ridicarea pupei consider ca ar trebui facuta prin doo cai: adoptarea velaturii corespunzatoare situatiei meteo-eoliene de la timpul/locul "faptei", pe de-o parte, precum si echilibrarea/concentrarea la maxim posibil a MASELOR componente ale ansamblului in discutie("greutati" gasim in tas-ul de la piata de legume-fructe, iar matale stiu ca faci barci, nu ardei umpluti...???!!!)...
deci parerea mea ca trebuie sa pui repejor packul cit mai aproape de CG ansamblului, ca risti sa vezi "ieftreiaul" de conjunctura facind looping in mediul acvatic, si nu cre'ca-i place foarte tare...
e?...
cum o fi?...ia vorbeste talica nitel cu gasca lu': , Arhimede, Bernoulli-mecanica fluidelor, Newton(Isaac)-mecanica newtoniana, Foucault-oscilatii...
io tocmai ce am vorbit ce niscaiva absolventi de IFA, si zic si ei tot cam asa...
bafta si minuni!
pina una alta nu vrei sa ai rabdare sa vezi F3A-ul gata si pe APA si dupa aceia sa-ti dai cu parerea ? nu de alta dar in post am spus INCERCAM - traducere
a face o incercare a folosii o alta varianta ( de repartitie a maselor ) etc.......
sint curios ce te faci tu si absolventii de IFA daca iar am dreptate ............. nu de alta dar nu as fii la prima infractiune de dreptate ( sau viziune noua zii cum vrei )
sau stai de abia acum m-am prins sa inteleg ca ti-e frica ca F3A-ul iese mai buna decit a matale.........si dea aia bagi deastea ///////// asa preventiv
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
#149
Postat 12 October 2010 - 04:24 PM
BogdanStancu, la Oct 12 2010, 12:55 PM, a spus:
"Rallyman, eu cred (am si argumente, dar ti le pot exxplica odata, la un ceai cald) ca daca faci asa cum vrei tu, n-o sa iasa bine. Probabil ca mai bine ai face sa pui packul in centru si servoul altundeva(poate mai spre in spate), pentru ca packul e mai greu decat servoul... uite cum am facut eu si sunt multumit:..."
Scurt. Restul e cancan si deja prea multe cuvinte (masa, scaune, greutati, bucurii, Einstein; se pregateste Dl. Hawking).
multam de explicatii Bogane inainte de toate invitatia la un ceai cald e deschisa permanent pt tine . te astept cind poti cu mare placere
despre preopinentul Mizzone Racemen-ul m-am prins a inceput sa-i fie deja frica de F3A-ul si inca ceva am inceput sa-i schimb meniul cind vine
in vizita de pe Ness STRONG pe Ceai Lipton si se cunoaste a inceput sa emita edicte
Promit solemn sa-l trec iara pe ness nu de alta dar era mai
deschis la noutati
Aceasta postare a fost editata de rallyman: 12 October 2010 - 04:26 PM
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
#150
Postat 12 October 2010 - 06:56 PM
rallyman, la Oct 12 2010, 05:24 PM, a spus:
despre preopinentul Mizzone Racemen-ul m-am prins a inceput sa-i fie deja frica de F3A-ul si inca ceva am inceput sa-i schimb meniul cind vine
in vizita de pe Ness STRONG pe Ceai Lipton si se cunoaste a inceput sa emita edicte
Promit solemn sa-l trec iara pe ness nu de alta dar era mai
deschis la noutati
spui prostii.
mai bine spune-ne ce nota aveai la fizica. chiar si la gramatica...
iar bogdan stie/simte/intuieste cam ce vreau sa spun, da' "tine subiectu" sus...
ia legatura cu un fizician d-al matale si intreaba-l, INAINTE sa mai calci p-acilea-n strachini, care e diferenta intre echilibru DINAMIC si echilibru STATIC, si crede-ma ca cel putin in ceea ce priveste FIZICA sint DEOSEBIT de deschis la noutati...da', ti-am mai zis eu de citeva ori: decit sa inventez apa calda, mai bine invat sa dau drumul la robinet...
punctualizind la situatia "ieftreiaului" de conjunctura nautica, matale aplici o ipotetica echilibrare STATICA, fata de un Sistem de referinta minor(recte barca in sine), in timp ce eu iti explic ca barca aia, ca si SISTEM DE MASE aflate IN MISCARE fata de pamint(alt sistem de referinta, la rindul lui), trebuie sa fie in echilibru dinamic, pentru ca rezultanta majora a vectorului VITEZA RELATIVA(daca vrei, poti intelege prin asta viteza barcii fata de pamint...) pe directia de inaintare sa aibe IN MODUL si ORIENTARE -subliniez- OSCILATII MINIME ca amplitidine.
s-ar putea sa-l doara capul pe bogdan nitel, da' promit ca maine ma infiintez la el si in 23 de minute o sa inteleaga simplu si clar de ce te afli in "eroare gresita"....
...tiii...daca taceai, sau macar daca o dadeai cu ..."n-am stiut, scuze..."...ieseai mult mai putin "penibilizat"...
si, ma rog, care ar fi materializarea sau mobilul unei asa zise frici(!!!?????????????) a subsemnatului fata de barca lui catalin?...fata de cine si de ce, in cazul de fata?...tu citesti ce prostii scrii?...nu te-nteleg...
te rog, spune-ne ce nota ai avut la fizica, macar, si expune-ne rationamentul MATEMATIC sau FIZIC prin care ai ajuns la rezultatul prin care indepartind o masa mai MARE si apropiind o masa mai MICA de CG-ul unui sistem de mase maresti echilibrul DINAMIC al sistemului in cauza...asa, sa intelegem si noi...
poate candidezi la vreun nobel...
nu uita, in rationamentul si argumentatia mataluta, sa tii cont de inca vreo citiva factori suplimentari, cum ar fi(vezi, ca te si ajut???): forta de rezistenta a apei, orientata invers/opus directiei de deplasare a sistemului(barcii); deasemenea, poti lua in calcul variatia fortei de propulsie rezultata din interactiunea velatura/vint, in sensul ca forta scade proportional cu unghiul de inclinare al catargului fata de orizontala; tot aici poti aduce in discutie si amplitudinea oscilanta a vectorului forta arhimedica, consecinta directa a variatiei volumului de apa "disclocuit" de prova MM-ului, in cazul acesta....
gata...iti mai spun, daca gasesti resurse sa iti aduci aminte de nota la fizica...
daca vrei, aduc eu "hristevverde" si ne-mpacam...(stiu ca nu stii ce e aia hristevverde, e "nickname"-ul celei mai a reaq culegeri de probleme de fizica ce s-a pomenit...ai ghicit, exact acolo exista o aplicatie aproximativ la fel cu asta de fata, la capitolul referitor la sisteme in echilibru static sau dinamic si oscilatii.
hai sa traiesti!
inca o data, adu-ti aminte si spune-ne nota la fizica, sa stim daca sa te credem sau NU in probleme de echilibru(static sau dinamic).
bafta si minuni!
p.s.: "echilibru static. echilibru dinamic"; "oscilatii"; "sisteme de referinta inertiale si neinertiale" sint capitole si subcapitole ale mecanicii newtoniene.
mai vrei?...mai avem...
va urma(?)
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.