Scuze de intarziere, acum am ajuns pe la calc, sorry si de calitatea pozelor, sunt suficiente cred ca.
-prindere cu 6 urechi(se da inelul jos de pe capota!!!, capota va avea doar gauri laterale):
avantaj: usor de aranjat in linie cu fuselajul.
dezavantaj: se pot roade gaurile, dar cum a zis Calin, periodic schimbi niste "saibe/saibi(Dumnezeu stie :) )" de cauciuc.
-prindere cu inel, dai jos cele sase urechi, raman doar 4 gauri pe panoul de care se prinde motorbox-ul, gauri care se regasesc si pe inelul ce vine lipit in capota,
pe inelul de pe capota se pun 4 captive si pui suruburile din interiorul fuselajului, sper sa fie ok pozele.
avantaj: sta prinsa f bine, nu joaca, nu se deterioreaza la vibratii;
dezavantaj: e greu de centrat si lipit inelul, sau cel putin asa mi se pare mie, durere de cap.
RD, 'cu' carburatorul simplu, am incercat alte membrane, o mie de variante, s-a rezolvat prin a schimba carburatorul, merge superb DLE55, trage f f bine, diferenta de greutate fata de un mintor e de 90g (ca tot faceam un debate telefonic cu Allen :) ) ...
-Mintor 1260g motorul, fara nimik altceva
-DLE55 1350g motorul, fara nimik altceva
Nu vreau sa stranesc polemici :D, zic si eu asa, no offense
Din ce stiu eu, e de preferat un cilindru turnat decat unul frezat, d-aia am optat pt DLE, cat si pt ca imi vin piese de schimb repede.
Sper ca am fost clar cu pozele.
Aceasta postare a fost editata de typer: 06 April 2010 - 11:02 PM