Jurnal de zbor Tulcea Jurnal de zbor Tulcea
#483
Postat 06 May 2012 - 02:14 PM
Ca sa fie si mai frumos, cel putin pentru ochiul meu, rotile alea ... nu ca l-ar incomoda prea mult, da' parca prea se potrivesc ca ... nuca-n perete!
Dimineata asta i-am dat o pauza ultronului meu (by Edi), ca prea l-am ucis saptamana asta, da' dupa masa iar il scot la aer ... sa-i mai arat un apus de soare superb!
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#486
Postat 08 May 2012 - 09:42 AM
Aterizari line!
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#494
Postat 03 June 2012 - 05:14 PM
In fine, vantul a fost prezent, ca daca nu era nu se mai construia ditamai parcul de turbine eoliene, ba chiar erau turbulente produse si de moristi. Oricum inainte de aterizare am zburat in spatele unei eoliene si acolo chiar erau turbulente serioase.
In filmuletul de mai jos se vede o parte din parcul cupricina:
Maine sper revin cu un filmulet facut pe Faleza Dunarii din Tulcea.
#495
Postat 03 June 2012 - 11:11 PM
adioperator, la 03 June 2012 - 05:14 PM, a spus:
Măcar așa să mai văd și eu Tulcea! =@
Off-topic: Azi am zburat EasyStar2-ul și a fost o senzație fantastică. Cel mai mult m-a încântat faptul că, cu o baterie Align 3S am zburat aproape 1 oră (cu decolări și aterizări dese - doar trebuie să învăț, nu?). Nu am avut nici un crash, doar o singură aterizare mai "forțată". In one word: DIVINE!
Aceasta postare a fost editata de Paul Sarstiuc: 03 June 2012 - 11:11 PM
Align T-rex 450 PRO with AR8000 & Telemetry TM1000
Blade mCP x
Multiplex Easy Star II RR with AR6200 (new one)
Spektrum DX8
#496
Postat 04 June 2012 - 07:17 PM
@Paul, mult succes in continoare, te asteptam la Tulcea :p
Aterizari line !
#498
Postat 10 June 2012 - 09:53 PM
Timp de aproape 70 de minute EasyStar-ul nu a mai aterizat, a fost acompaniat de Dorin cu Izicraftul sau. Defapt EZ-ul a facut o aterizare fortata din cauza unei manevre la joasa inaltime ce a dus la pierderea portantei, oricum nimic grav si imediat a revenit in aer. Am facut febra musculara la maini din cauza statiei :yahoo:
In acest timp motorul a fost folosit maxim 1 minut iar tensiunea acumulatorului a sczut de la 12,3 la 11,8 volti.
Aceasta postare a fost editata de adioperator: 10 June 2012 - 09:53 PM
#502
Postat 11 June 2012 - 10:47 AM
Cel mai mult ma pot lauda cu 44 min cu pluta si acumulatorul supt de tot ... da' ma fac io mare!!!
Aceasta postare a fost editata de PaunFD: 11 June 2012 - 10:48 AM
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#503
Postat 11 June 2012 - 02:55 PM
O tentativa de aterizare in care aeromodelul mi-a fost "furat" din mana de curentul ascendent din panta, munutul 5:41
La minutul 6:13 sunt surprinse vreo 4 looping-uri facute doar cu ajutorul curentilor ascendenti din aceeasi panta.
#504
Postat 11 June 2012 - 04:52 PM
Bravo! Frumos! Ma fac io mare, sa vezi ce planor face Edi ... de n-o sa stau 120 la ses doar pe vant cu un 2200 3S in aer, n-am facut nimic! (Acu' vorbesc io, da' s-ar putea sa-mi cada mainile cu TX cu tot ... dupa 60min)
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#505
Postat 02 July 2012 - 07:11 PM
Decoamdata cateva poze de la mine, cel mai probabil maine voi pune si filmarile de sus :rolleyes:
Aceasta postare a fost editata de adioperator: 02 July 2012 - 07:11 PM