Jurnal de zbor Tulcea Jurnal de zbor Tulcea
#151
Postat 02 October 2010 - 01:59 PM
Cred ca flapsurile , mai ales pe vantul acela, nu au nici un rost. Mai mult incurca, zic si eu. Ai incercat sa desfaci penseta, sa o rotest si sa o strangi din nou? La deformari mici, cateodata, gasesti o pozitie in care varfurile elicii sunt in acelasi plan.
Multa, multa bafta.
#152
Postat 04 October 2010 - 07:39 AM
Intradevar, flapsurile nu trebuia sa le folosesc la decolare pe acel vant, oricum vantul era prea puternic si nu trebuia sa-i fac inaugurarea pe o asemenea vreme.
Axul a fost deja schimbat cu un altul un pic mai scurt, voi incerca sa-l indrept, desi e greu vizibil unde e stramb.
#153
Postat 15 October 2010 - 04:40 PM
Eu aseara am zis sa fiu egoist, mi-am luat nevasta, FunCub-ul si am plecat la camp pentru zbor am vrut sa profit de linistea naturii pentru a mai incerca sa ma osnuiesc cu noul inaripat. Zboara repede, neasteptat de repede, motorul trage bine, in schimb eu trebuie sa exersez mult decolarile si mai ales aterizarile. La ultimul zbor pun avionul pentru decolare, dau motor maxim si caind ajunge pe la 5-10 metri inaltime aud un zbarrrrrrrr.... cand colo ce sa vezi, sarise elicea cu tot cu adaptorul ei. Nu am avut sculele necesare pentru a strange tare si astfel elicea a luat-o inaintea avionului, am aterizat in siguranta <_<
In seara asta se pare ca Alex a fost la un zbor de acomodare sau reacomodare, asteptam impresii :D
Aceasta postare a fost editata de adioperator: 15 October 2010 - 04:41 PM
#154
Postat 16 October 2010 - 01:42 PM
PS: Poate facem o adunare generala saptamanile astea, avand in vedere ca ne-am mai inmultit...
Stima, Alex
#156
Postat 18 October 2010 - 04:14 PM
#160
Postat 18 October 2010 - 05:30 PM
incepatoru, la Oct 18 2010, 06:28 PM, a spus:
Da
{Elice de inalta calitate fabricata din lemn cu tehnologie CNC. Recomandat pentru aeromodele cu motor termic sau motor electric
Dimensiuni:
Diametru: 10"
Pas: 5"
Masa: 15 g
Grosime la baza: 11 mm
Diametru gaura: 6 mm}
De ce? E ceva ce trebuie sa stiu?
Aceasta postare a fost editata de P I T: 18 October 2010 - 05:30 PM
#161
Postat 19 October 2010 - 08:53 AM
@PIT, felicitari pentru lucrarea WT-ului, a iesit excelent si zboara cel putin la fel de bine http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wink.gif, dar, pune avionul la aterizare pe drum cu mai putine iarba si repara roata aia directionala !!!
Hai sa vedem cum va fi vremea duminica si poate o punem de o intalnire sau chiar sa mergem la Galati.
#162
Postat 19 October 2010 - 09:10 AM
P I T, la Oct 18 2010, 06:30 PM, a spus:
{Elice de inalta calitate fabricata din lemn cu tehnologie CNC. Recomandat pentru aeromodele cu motor termic sau motor electric
Dimensiuni:
Diametru: 10"
Pas: 5"
Masa: 15 g
Grosime la baza: 11 mm
Diametru gaura: 6 mm}
De ce? E ceva ce trebuie sa stiu?
...de ce nu folosesti APC,GWS ?
#163
Postat 19 October 2010 - 09:12 AM
adioperator, la Oct 19 2010, 09:53 AM, a spus:
@PIT, felicitari pentru lucrarea WT-ului, a iesit excelent si zboara cel putin la fel de bine http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wink.gif, dar, pune avionul la aterizare pe drum cu mai putine iarba si repara roata aia directionala !!!
Hai sa vedem cum va fi vremea duminica si poate o punem de o intalnire sau chiar sa mergem la Galati.
..vremea se pare ca e favorabila..(vorbim la telefon)..bafta
#169
Postat 29 October 2010 - 09:50 PM
adioperator, la Oct 28 2010, 10:12 AM, a spus:
Ati mai iesit careva pe la vreo zburataceala?
#171
Postat 01 November 2010 - 08:35 AM
#172
Postat 01 November 2010 - 04:47 PM
adioperator, la Nov 1 2010, 09:35 AM, a spus:
da deci eu am zburat ceva sambata mai pe seara si uite ce a iesit http://www.youtube.com/watch?v=kUMg4zsChJs...re=mfu_in_order
#173
Postat 01 November 2010 - 05:37 PM
P.S. Am repus link-ul http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
#174
Postat 02 November 2010 - 10:09 AM
In alta ordine de idei, mi-a venit in minte un alt teren de zbor ce trebuie probat, din ce-mi amintesc acesta e mai drept si fara boscheti prea mari in apropiere, se localizeaza pe drumul Tulcea - Constanta dupa curbele de la iesire din oras la pod. Daca am purin timp liber o sa dau o fuga acolo sa vad in ce stare este.
Pentru locatie accesati http://maps.google.com/ si bagati coordonatele: 45.13418,28.745114
#175
Postat 02 November 2010 - 05:59 PM
Nu cred ca e cazul, aici discutam despre problemele noastre http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
In alta ordine de idei, mi-a venit in minte un alt teren de zbor ce trebuie probat, din ce-mi amintesc acesta e mai drept si fara boscheti prea mari in apropiere, se localizeaza pe drumul Tulcea - Constanta dupa curbele de la iesire din oras la pod. Daca am purin timp liber o sa dau o fuga acolo sa vad in ce stare este.
Pentru locatie accesati http://maps.google.com/ si bagati coordonatele: 45.13418,28.745114
mersii mult ce zici am sanse sa devin si eu ca voi
#176
Postat 02 November 2010 - 09:09 PM
PIT, interesanta descoperirea ta, daca o faceai mai inainte poate nu mai bagam 1000 de servouri pe Funcub...
Nu uitati, duminica la 9:30, mai devreme sa nu paradeasca vantu'...