Modelism - RHC Forum: ORNITH 46 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

ORNITH 46 Ce parere aveti despre ORNITH 46

#1 Useril este offline   caspi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 637
  • Inregistrat: 19-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Elicopterele

Postat 22 November 2009 - 12:07 AM

Salutare lume.Vreu sa im-i iau un heli ORNITH 46,ce parere aveti despre acest heli?
Sunt bune?
  • Trex 450 DFC
  • Futaba T8FG
0

#2 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 22 November 2009 - 01:00 AM

Pentru inceput - DA ! Este foarte " docil " ! - dar atat ! vei dori sa il schimbi imediat ce ai atins un anumit nivel de pregatire , si vei constata ca vei avea nevoie de alt buget !
Mult mai bine un T-REX 600 ! - daca nu ai fondul necesar pt. unul nou ia un SH de la cineva care sa priceput , la intretinut si la zburat cu grija !

P.S.

La TREX gasesti si mult mai usor piese de schimb !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#3 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 22 November 2009 - 09:43 AM

Salut,uite eu am avut unul si intradevar am ajuns la un nivel unde a trebuit sa-l schimb exact pe un t-rex 600.Ornit-ul este un heli f. bun, executat cu grija si calitate f. buna la materiale.Piese mai gasesti,nu ar fii o problema.Problema este daca tu stii pilota un heli.Caci daca faci un crash te va costa cam mult.Daca esti incepator,eu i-ti recomand un heli electric clasa 450 si de preferat full metal.Odata facuta investitia,va fii mult mai ieftin de reparat la un accident.Ideea este de ce vrei sa faci.Daca vrei doar sa ai un termic si nu vrei acrobatie,da ti-l recomand cu placere.Bafta!
0

#4 Useril este offline   caspi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 637
  • Inregistrat: 19-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Elicopterele

Postat 22 November 2009 - 09:58 AM

Eu am un hk 450 si asta il pilotez acuma.Ma-m gindit sa imi iau un termic,ca mie mi se tot strica acumulatori,nu stiu de ce si de aia vreu sa imi iau termic,si nu imi trebe pentru acrobatie,ca mai am mult de invatat.
  • Trex 450 DFC
  • Futaba T8FG
0

#5 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 22 November 2009 - 07:44 PM

Vezi postareacaspi, la Nov 22 2009, 09:58 AM, a spus:

Eu am un hk 450 si asta il pilotez acuma.Ma-m gindit sa imi iau un termic,ca mie mi se tot strica acumulatori,nu stiu de ce si de aia vreu sa imi iau termic,si nu imi trebe pentru acrobatie,ca mai am mult de invatat.



Mi-i se pare o alegere buna.Ornit-ul este f. usor de pilotat.Vezi daca iei un second, sa aiba si greutatile din "padlle -flybar".Sunt niste bare din plumb si da o stabilitate mai mare.Bafta!
0

#6 Useril este offline   caspi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 637
  • Inregistrat: 19-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Elicopterele

Postat 22 November 2009 - 07:49 PM

Second il iau, am sa il intreb pe cel de la care il iau daca are greutatile. Da motoarele cum sunt ? Asta care il iau are 4 litri consumati de combustibil, este mult sau putin? Citi litri de combustibil poate consuma un motor pina sa fie gata?

Aceasta postare a fost editata de Primus: 22 November 2009 - 08:48 PM

  • Trex 450 DFC
  • Futaba T8FG
0

#7 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 22 November 2009 - 08:48 PM

Citeaza

Ma-m gindit sa imi iau un termic,ca mie mi se tot strica acumulatori,nu stiu de ce si de aia vreu sa imi iau termic


Va trebui sa iti dai seama de ce, pentru ca si termicele au acumulator... :rolleyes:
0

#8 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 22 November 2009 - 08:50 PM

Citeaza

Asta care il iau are 4 litri consumati de combustibil, este mult sau putin? Citi litri de combustibil poate consuma un motor pina sa fie gata?


Daca a "mancat" doar atat motorul e ca nou, abia s-a lasat cum trebuie, bineinteles daca setarea si rodajul s-au facut cum trebuie.
0

#9 Useril este offline   caspi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 637
  • Inregistrat: 19-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Elicopterele

Postat 22 November 2009 - 08:57 PM

Electronica am sa mi-o iau noua, si incarcatori pentru acumulatori care imi trebui la heli.
  • Trex 450 DFC
  • Futaba T8FG
0

#10 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 November 2009 - 11:50 PM

Si eu am inceput cu Ornith, am destule posturi in acest forum despre el, si dupa vreo 4 luni am trecut la Trex 600N. E o alegere foarte buna pentru inceput. Elicopterul nu se mai fabrica dar piese sunt la Botosani. Cat despre motor.... sa nu fie Magnum, cel cu care vine elicopterul, ca te vei enerva groaznic. Se va incinge in draci chiar si acum iarna si vei avea numai probleme. OS 50 SH-X, cel care se foloseste de regula si la Trex 600N, e perfect. Limita lui e cam acolo unde incepi sa faci inverted. Am reusit cu el putin zbor inversat dar numai dupa niste modificari pe la platoul ciclic, el e clar ca nu-i facut pentru asta. Asadar cam aici e momentul sa treci la un heli mai sportiv. Dar pentru inceput e perfect. Daca iei direct un Trex 600N de ex. vei vedea ca e mult mai dinamic si daca nu ai reflexele bine formate.... o sa cam cada.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#11 Useril este offline   caspi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 637
  • Inregistrat: 19-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Elicopterele

Postat 23 November 2009 - 07:44 AM

Da motoarele Magnum nu sunt bune?Ca motorul pe care il are e magnum.
  • Trex 450 DFC
  • Futaba T8FG
0

#12 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 23 November 2009 - 08:52 AM

Citeaza

Da motoarele Magnum nu sunt bune?Ca motorul pe care il are e magnum.


Colegul Misu tocmai iti explica ceva in postul anterior... citesti, sau...
0

#13 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 November 2009 - 10:05 AM

Se pare ca diferenta vine din faptul ca Magnum e fara segment, iar OS 50 SH-X e cu segment. La elicoptere conteaza, motorul e mult mai solicitat ca la avioane, si Magnumul se va incinge peste masura si se va opri in final si va arde si bujia. Citeste daca ai timp posturile mele de aici, de la "Elicoptere cu motor termic" din iarna trecuta si o sa vezi ce probleme am avut si ce solutii complicate am fost nevoit sa gasesc ca sa-l tin pe linia de plutire. E clar mult mai simplu sa iei motorul OS de la inceput si scapi de toate problemele. Ca exemplu, cu toate artificiile mele, cu Magnumul zburam pe la minim 130 grade, si cand am pus OS, fara nici o metoda suplimentara de racire, a mers pe la 70 de grade (e drept, era iarna, peste vara a mai urcat si el, dar in limite decente).
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#14 Useril este offline   caspi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 637
  • Inregistrat: 19-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Elicopterele

Postat 23 November 2009 - 07:07 PM

Multumesc domnilor de sfaturile date.Atuncea cred ca am sa il iau fara motor,si sa imi caut un motor OS 50 SH-X.
  • Trex 450 DFC
  • Futaba T8FG
0

#15 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 25 November 2009 - 09:39 AM

Buna decizia. Cu 50 Hyper de la OS nu o sa ai nici o problema.
0

#16 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 December 2009 - 12:39 AM

Uite ce mai afli de pe net; cine e de fapt Robbe Ornith:

When I heard that JR were releasing a new 50 I was a bit sceptical. JR have always seemed to miss the point when it comes to 50's. The Voyager wasn't a bad machine, but needed upgrading (paddles, dampening, spindle shaft, slipper clutch) in order to do decent 3D. It suffered from a bad cooling design and you could bend spindle shafts at will with those.

The next 50 they released was the Venture 50 and the less said about that disaster the better. It was a fat and heavy plastic design that was repurposed as a Robbe Ornith and later on modified and sold as the Tiger by Audacity Models.

sursa: http://www.littlerotors.com/articles/vibe5...0907/index.aspx

Stefan
0

#17 Useril este offline   caspi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 637
  • Inregistrat: 19-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Elicopterele

Postat 31 December 2009 - 08:51 PM

La multi ani domnilor. Care ma ajuta sa reglez si eu un motor OS Hyper heli 8,5 cc. Problema iste daca acelerez treptat nu se acelereaza si la un momendat moare motorul,nu se prea tureaza.Si as-i mai vrea sa stiu cite ture trebe sa dau la Needle Valve? Si ce se regleaza din Mixture Control Screw? Folosesc Combustibil Tornado Heli 15%.Am pus si 2 poze ca sa stiti despre ce suruburi vorbesc

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 3333.JPG
  • Imagine atasata: 4444.JPG

Aceasta postare a fost editata de caspi: 31 December 2009 - 08:57 PM

  • Trex 450 DFC
  • Futaba T8FG
0

#18 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 December 2009 - 10:53 PM

Vezi postareacaspi, la Dec 31 2009, 08:51 PM, a spus:

La multi ani domnilor. Care ma ajuta sa reglez si eu un motor OS Hyper heli 8,5 cc. Problema iste daca acelerez treptat nu se acelereaza si la un momendat moare motorul,nu se prea tureaza.Si as-i mai vrea sa stiu cite ture trebe sa dau la Needle Valve? Si ce se regleaza din Mixture Control Screw? Folosesc Combustibil Tornado Heli 15%.Am pus si 2 poze ca sa stiti despre ce suruburi vorbesc

Ala mic de mixture il lasi ca la fabrica, adica cu tesitura in lung. Oricum ala e foarte sensibil, are toata cursa o jumatate de tura. Cel mare, Needle valve, il inchizi complet si apoi deschizi o tura si jumatate. Si gata. Daca si in conditiile astea nu se tureaza sau moare motorul cred ca ai curbele de gaz si pitch aiurea. Adica ai unghi prea mare la pale. La maxim nu ar trebui sa ai pitch mai mult de 8-9 grade.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#19 Useril este offline   caspi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 637
  • Inregistrat: 19-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Elicopterele

Postat 01 January 2010 - 12:17 PM

Curbele sunt bune,si ori cum la maxim am 9 grade,eu am incercat si fara pale,si asa merge motorul ca si cum ar merge un motor pe benzina cind ii intrerupe scinteia,las motorul in relantii sa merga si daca acelerez moare, de ce?
  • Trex 450 DFC
  • Futaba T8FG
0

#20 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 January 2010 - 01:24 PM

Vezi postareacaspi, la Jan 1 2010, 12:17 PM, a spus:

Curbele sunt bune,si ori cum la maxim am 9 grade,eu am incercat si fara pale,si asa merge motorul ca si cum ar merge un motor pe benzina cind ii intrerupe scinteia,las motorul in relantii sa merga si daca acelerez moare, de ce?

Ok. Ar mai fi de verificat circuitul de combustibil, daca are o gatuire sau scurgere nu vine in motor atat cat trebuie, mai ales cand ii dai acceleratie. Pune ceva poze din zona, poate descoperim ceva. Si mai umbla la Needle Valve, si in plus si in minus, vezi cum se schimba comportamentul si ia si niste temperaturi de pe chiuloasa in timpul asta ca sa punem diagnosticul exact.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#21 Useril este offline   ady23 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 06-October 07
  • Gender:Not Telling

Postat 01 January 2010 - 02:49 PM

EU zic sa te ajute cineva care are experienta ca sa il reglezi, e normal sa faca asa a mers doar cu roktan 10% .
0

#22 Useril este offline   caspi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 637
  • Inregistrat: 19-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Elicopterele

Postat 01 January 2010 - 02:52 PM

Da conteaza asa mult combustibilu?Ma duca acuma pina jos sa mai incerc sa il reglez, am sa va zic daca am reusit cind vin.Nu am cu ce sa filmez ca sa vedeti cum face.
  • Trex 450 DFC
  • Futaba T8FG
0

#23 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 January 2010 - 03:11 PM

Vezi postareacaspi, la Jan 1 2010, 02:52 PM, a spus:

Da conteaza asa mult combustibilu?Ma duca acuma pina jos sa mai incerc sa il reglez, am sa va zic daca am reusit cind vin.Nu am cu ce sa filmez ca sa vedeti cum face.

Nu era important sa filmezi, e cam clar comportamentul, doar niste poze din zona motorului, poate descoperim ceva in neregula pe la furtune, etc. Combustibilul nu prea conteaza atata timp cat e Tornado, Cool Power sau similare. Daca e Roktan, nu e bine, intr-adevar.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#24 Useril este offline   caspi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 637
  • Inregistrat: 19-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Elicopterele

Postat 01 January 2010 - 04:38 PM

Acuma nu am cu ce face poze, da furtunele nu sunt strangulate.Am reusit sa il fac sa se tureze,am pus Needle Valve la o tura,si am dat si de Mixture Control Screw inspre Lean.Acuma se tureaza bine dar daca scad aceleratia dintro data in jos se opreste motorul,De si relanti-ul este destul de mare.Am pus si o poza sa vedeti cam cit am dat la Mixture Control Screw

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 4444.JPG

  • Trex 450 DFC
  • Futaba T8FG
0

#25 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 January 2010 - 05:11 PM

Vezi postareacaspi, la Jan 1 2010, 04:38 PM, a spus:

Acuma nu am cu ce face poze, da furtunele nu sunt strangulate.Am reusit sa il fac sa se tureze,am pus Needle Valve la o tura,si am dat si de Mixture Control Screw inspre Lean.Acuma se tureaza bine dar daca scad aceleratia dintro data in jos se opreste motorul,De si relanti-ul este destul de mare.Am pus si o poza sa vedeti cam cit am dat la Mixture Control Screw

Needle valve la o tura e cam putin, aproape sigur se va incinge motorul si vei avea necazuri. Masoara temperatura neaparat pe motor dupa ce faci putin hover, imediat dupa aterizare.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#26 Useril este offline   caspi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 637
  • Inregistrat: 19-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Elicopterele

Postat 01 January 2010 - 05:19 PM

Nu am cu ce.Dar am sa imi cumpar,cit ar trebui sa fie temperatura sa zic daca fac hover sa zic cu un rezervor.Si treba cu relanti tot de acolo poate sa fie,sa se incalzeasca prea tare motorul si sa stringa.Nu sint ceva scule cu care sa im-i pot regla motorul.

Aceasta postare a fost editata de caspi: 01 January 2010 - 05:21 PM

  • Trex 450 DFC
  • Futaba T8FG
0

#27 Useril este offline   caspi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 637
  • Inregistrat: 19-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Elicopterele

Postat 23 January 2010 - 09:13 PM

Salutare.
Domnilor am o intrebare.
Cu statia mea Futaba T6EXP cu 6 canale, pot sa pun Governor Align RCE-G600 pe heli? sau imi trebe statie cu 7 canale.
  • Trex 450 DFC
  • Futaba T8FG
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

9 useri citesc topicul
0 membri, 9 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro