Transall C-160 anvergura 1830mm (CMPro) Motoare 2 x OS25LA
#61
Postat 14 December 2009 - 11:49 PM
Ca sa fiu sincer eu eram convins ca pot duce undeva spre 1.3 kgf ceea ce ar fi trebuie sa ajunga Transallului.
Oricum din explicatiile date de misumat sunt de parere ca prima data trebuie sa umble la CG. Abia dupa sa treaca la alte fineturi... daca va mai fi nevoie. Si uitandu-ma la modelul lui am o vaga impresie ca dupa CG va trebui sa ridice un grad unghiul motoarelor. Pareri in acest sens?
#62
Postat 15 December 2009 - 08:07 AM
Abburo, la Dec 14 2009, 11:49 PM, a spus:
Ca sa fiu sincer eu eram convins ca pot duce undeva spre 1.3 kgf ceea ce ar fi trebuie sa ajunga Transallului.
Oricum din explicatiile date de misumat sunt de parere ca prima data trebuie sa umble la CG. Abia dupa sa treaca la alte fineturi... daca va mai fi nevoie. Si uitandu-ma la modelul lui am o vaga impresie ca dupa CG va trebui sa ridice un grad unghiul motoarelor. Pareri in acest sens?
Nu intelege acum ca SkyCat-ul nu facea looping, dar trebuia sa vin mai tare, Transall-ul din film il face ca un model cu tractiunea cel putin unitara. Magnum-ul tau de 2,5 trage mai bine decat LA-ul.
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#63
Postat 14 January 2010 - 03:49 PM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#64
Postat 14 January 2010 - 04:28 PM
Fisiere atasate
-
TR1.jpg (144.97K)
Number of downloads: 289
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#65
Postat 15 January 2010 - 10:26 AM
misumat, la Jan 14 2010, 04:28 PM, a spus:
si ce greutate se mai adauga in zbor... :)
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#66
Postat 15 January 2010 - 03:11 PM
Abburo, la Dec 14 2009, 11:49 PM, a spus:
Ca sa fiu sincer eu eram convins ca pot duce undeva spre 1.3 kgf ceea ce ar fi trebuie sa ajunga Transallului.
Oricum din explicatiile date de misumat sunt de parere ca prima data trebuie sa umble la CG. Abia dupa sa treaca la alte fineturi... daca va mai fi nevoie. Si uitandu-ma la modelul lui am o vaga impresie ca dupa CG va trebui sa ridice un grad unghiul motoarelor. Pareri in acest sens?
eu am un os 10 LA si trage 600 grame lejer
#67
Postat 25 January 2010 - 03:54 PM
pentru Transall. Multumiri lui renatoa pentru acest link postat de el intr-un topic in urma cu cateva luni. Schema e destul de simpla, circuitul integrat pare ca se gaseste si pe la noi, si , daca cineva vrea sa-si faca singur, cred ca putem scoate pe hartie schema.
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#68
Postat 15 April 2010 - 10:57 AM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#69
Postat 15 April 2010 - 01:03 PM
Tinand cont ca tu ai doua motoare, dar care au acelasi sens de roatatie, modelul este deja dezechilibrat. Noul element poate fi benefic. Sau nu. Un singur lucru este cert. La primul zbor trebuie sa fii foarte atent.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
#70
Postat 21 April 2010 - 04:16 PM
Mult mai importante sunt unghiurile.
Motorul de pe semiplanul stang trebuie sa aiba unghi mult mai mic spre dr poate chiar invers in timp ce cel din semiplanul drept trebuie sa aibe
un unghi mare dreapta ca sa poti compensa pe langa cuplul elicei poztionarea laterala fata de axa avionului.
Cat? numai din experientari.
Numai bine
#71
Postat 22 April 2010 - 05:38 PM
Horja, la Apr 21 2010, 05:16 PM, a spus:
Mult mai importante sunt unghiurile.
Motorul de pe semiplanul stang trebuie sa aiba unghi mult mai mic spre dr poate chiar invers in timp ce cel din semiplanul drept trebuie sa aibe
un unghi mare dreapta ca sa poti compensa pe langa cuplul elicei poztionarea laterala fata de axa avionului.
Cat? numai din experientari.
Numai bine
Intre timp mi-am invins lenea si am dat jos motorul cu pricina si o sa schimb batiul cu unul nou dar cu gaurile date mai in fata. Cat despre inclinarea motoarelor, planurile de asamblare nu mentionau nimic despre unghiuri (asa cum am gasit la asamblarea yak-ului), asa ca le-am pus de la inceput cu unghiuri zero, si vertical si orizontal. Cu exceptia primului zbor, cand aveam CG-ul prea in spate, a zburat bine in rest.
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6