Modelism - RHC Forum: Transall C-160 anvergura 1830mm (CMPro) - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Transall C-160 anvergura 1830mm (CMPro) Motoare 2 x OS25LA

#31 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 December 2009 - 04:10 PM

Vezi postareabizu, la Dec 9 2009, 04:04 PM, a spus:

Felicitari!
Sa spui si tu cind si unde vrei sa iesi prima data. Tare as vrea sa-l vad si eu la primul zbor.

Bafta,
bizu

PS. C160 este unul dintre preferatele mele...

Astept de luni vreme buna. Daca maine nu ploua si nu bate vantul, ca sa nu zic ca as prefera si un pic de soare, ies cu el la Tariceni pe pista mare. Fiind primul zbor vreau conditii ideale si pista imensa, macar pana aflu cam ce curse vrea la eleroane, profundor si directie. Oricum, am pus double/triple rate la toate aceste comenzi, sa am variante in zbor. O sa filmez primul zbor si postez aici.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#32 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 09 December 2009 - 04:12 PM

Vezi postareamisumat, la Dec 9 2009, 04:10 PM, a spus:

Astept de luni vreme buna. Daca maine nu ploua si nu bate vantul, ca sa nu zic ca as prefera si un pic de soare, ies cu el la Tariceni pe pista mare. Fiind primul zbor vreau conditii ideale si pista imensa, macar pana aflu cam ce curse vrea la eleroane, profundor si directie. Oricum, am pus double/triple rate la toate aceste comenzi, sa am variante in zbor. O sa filmez primul zbor si postez aici.


In timpul saptaminii mai greu...
Dar daca zici ca filmezi, e bine si asa.
Multa bafta la inaugurare si sa te bucuri de el pina te plictisesti.

bizu
0

#33 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 09 December 2009 - 04:36 PM

Meserias receptor ai pus pe el :rolleyes:)).In caz ca iesi maine cu el la zbor,spune mai exact unde vine pista de la tariceni.Maine plec si eu din Bucuresti si daca ne potrivim la ore as vrea sa merg sa`l vad.
0

#34 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 December 2009 - 05:27 PM

Vezi postareashogi, la Dec 9 2009, 04:36 PM, a spus:

Meserias receptor ai pus pe el :rolleyes:)).In caz ca iesi maine cu el la zbor,spune mai exact unde vine pista de la tariceni.Maine plec si eu din Bucuresti si daca ne potrivim la ore as vrea sa merg sa`l vad.

Daca te uiti foarte atent o sa vezi ca nu e chiar receptorul tau, ala a mers pe heli. Al tau era 6014HS si asta e 6014FS ^_^ Doar Yak-ul a ramas mai prejos cu un R617FS cu 7 canale... Aeroportul Tariceni e la 14km lateral din DN1 de la Potigrafu. Daca zici ca nu ai mai fost ne vedem la Potigrafu. As vrea sa plec de aici inainte de 11, dar vedem cum e vremea.

Aceasta postare a fost editata de misumat: 09 December 2009 - 05:31 PM

ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#35 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 December 2009 - 05:42 PM

Intre timp am vopsit si parbrizul, urmeaza botul avionului in negru si ceva delimitari ale usilor si altor compartimente, fuselajul avand deja marcate astea prin adancituri, eu doar voi colora cu negru aceste mici santuri.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  25.jpg (97.32K)
    Number of downloads: 430
  • Fisier atasat  26.jpg (104.23K)
    Number of downloads: 462

ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#36 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 09 December 2009 - 07:18 PM

Dap,ai dreptate,e alt receptor.Pai daca e vreme ok dai un tel inainte sa pleci din Bucuresti.
0

#37 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 December 2009 - 07:12 PM

Am fost azi cu Transall la Tariceni dar din motive de vant prea puternic nu am incercat sa-l ridic. Am mai reglat motoarele si am mers cu el pe pista. E o mare problema pista denivelata, se zbate rau, da cu aripile de pamant, etc. Este evident mult mai lenes ca Yak-ul (care e si putin supramotorizat), se vede la demaraje.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#38 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 10 December 2009 - 07:14 PM

Cum merg motoarele? Te mai necajesc?
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
0

#39 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 December 2009 - 07:14 PM

Am fost azi cu Transall la Tariceni dar din motive de vant prea puternic nu am incercat sa-l ridic. Am mai reglat motoarele si am mers cu el pe pista. E o mare problema pista denivelata, se zbate rau, da cu aripile de pamant, etc. Este evident mult mai lenes ca Yak-ul (care e si putin supramotorizat), se vede la demaraje.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#40 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 10 December 2009 - 07:58 PM

Am fost si eu martor.Parerea mea,motoarele merg ok cu exceptia celui din stanga care are ceva bule pe furtun.Tind sa cred ca este de la stuturi sau diametrul furtunului si i`am sugerat sa puna niste soricei peste furtun si stut.In rest...bijuterie modelul.

Aceasta postare a fost editata de shogi: 10 December 2009 - 07:59 PM

0

#41 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 December 2009 - 09:53 PM

Vezi postareashogi, la Dec 10 2009, 07:58 PM, a spus:

Am fost si eu martor.Parerea mea,motoarele merg ok cu exceptia celui din stanga care are ceva bule pe furtun.Tind sa cred ca este de la stuturi sau diametrul furtunului si i`am sugerat sa puna niste soricei peste furtun si stut.In rest...bijuterie modelul.

Da, inca nu am desfacut carena motorului respectiv, o sa vad pe unde rasufla. Nu cred ca e o problema de soricei, am furtune de la Tornado cu 2,5 mm la interior si 6 mm la exterior, adica sunt foarte stranse si nu ies singure, dar voi vedea maine cand desfac.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#42 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 11 December 2009 - 01:41 PM

Ma asteptam sa fie probleme cu rularea pe pista - in general modelele cu jamba de bot precum si cele cu trenul foarte jos au nevoie de o pista dreapta, dar daca nici pista de la Tariceni nu este buna inseamna ca trebuie una betonata, asfaltata altfel exista riscul atingerii cu aripa si o intoarcere a modelului pe varful aripii ar fi dezastru atat pe decolare
cat si pe aterizare.
Cred ca va avea nevoie si de o rulare mai lunga ca sa decoleze in siguranta. Vine cineva pe Chitila cu o Cesna de la CMPro foarte grea si la care fiecare decolare si aterizare sunt
un chin.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#43 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 December 2009 - 04:13 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Dec 11 2009, 01:41 PM, a spus:

Ma asteptam sa fie probleme cu rularea pe pista - in general modelele cu jamba de bot precum si cele cu trenul foarte jos au nevoie de o pista dreapta, dar daca nici pista de la Tariceni nu este buna inseamna ca trebuie una betonata, asfaltata altfel exista riscul atingerii cu aripa si o intoarcere a modelului pe varful aripii ar fi dezastru atat pe decolare
cat si pe aterizare.
Cred ca va avea nevoie si de o rulare mai lunga ca sa decoleze in siguranta. Vine cineva pe Chitila cu o Cesna de la CMPro foarte grea si la care fiecare decolare si aterizare sunt
un chin.

Probleme au fost pe partea laterala a pistei, pe zona de acces de la hangar. Pe mijlocul pistei merge bine si nu imi fac probleme cu decolarea sau aterizarea. O sa pun un film de ieri in seara asta. Cat despre bulele de aer de pe furtunul unui motor, am verificat azi tot si nu am gasit nimic. Am mai pornit acel motor pret de un rezervor si nu a mai aparut nici o bula. O sa stau cu ochii pe furtun la prima iesire.

Aceasta postare a fost editata de misumat: 11 December 2009 - 04:15 PM

ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#44 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1881
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

  Postat 11 December 2009 - 09:02 PM

Omologam pista Berceni acu in weekend pentru trafic greu ????? Transall ..
Poate si ceva desant dupa.... biggrin.gif
0

#45 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 December 2009 - 10:26 PM

Vezi postareaHorja, la Dec 11 2009, 09:02 PM, a spus:

Omologam pista Berceni acu in weekend pentru trafic greu ????? Transall ..
Poate si ceva desant dupa.... biggrin.gif

Daca nu bate vantul si ploaia ma duc tot la Tariceni sa-l inaugurez. Apoi vin in Berceni in zilele urmatoare.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#46 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 December 2009 - 11:55 PM

Uitati un film de ieri de la Tariceni de la probe (nu am zburat ca era vant puternic)... http://www.youtube.c...h?v=iemwGoHCpes
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#47 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 12 December 2009 - 11:33 PM

vezi ca nu zbori unde trebuie...daia e asa denivelat terenu. Noi zburam vizavii de locul in care ai fost tu. Fata in fata cu hangarul dar pe parte ailalta a pistei, mai in fata. E si un drum de pamant care trece pe acolo. Exact langa druuml ala, fata in fata cu hangarul. E neted ca in palma :)
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#48 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 December 2009 - 11:58 PM

Vezi postareaflorin100%, la Dec 12 2009, 11:33 PM, a spus:

vezi ca nu zbori unde trebuie...daia e asa denivelat terenu. Noi zburam vizavii de locul in care ai fost tu. Fata in fata cu hangarul dar pe parte ailalta a pistei, mai in fata. E si un drum de pamant care trece pe acolo. Exact langa druuml ala, fata in fata cu hangarul. E neted ca in palma :)

Stiu Florin, am zburat si acolo cu yak-ul, mai ales in w-e cand aveau activitati cei cu 1:1, doar ca acolo e spatiul mai mic, cel putin asa era cand am mai zburat eu, era iarba mare in rest. Pista mare, pe care am fost acum, e buna, dar numai pe centrul ei. Denivelarile alea care puneau probleme in film erau mai ales pe langa pista, pe drumul de acces. Si ideea pentru care vreau sa incerc prima data pe pista mare este ca nu stiu cum se comporta acest avion, ce viteza vrea la aterizare, etc. Si de-aia mi-ar trebui o pista foarte lunga la primele aterizari, sa-l pot pune jos oriunde pana il invat putin. Poate la nivelul vostru de pilotaj pare o prostie ce zic, dar la nivelul meu zic ca e o asigurare ca nu-l voi lovi.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#49 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 13 December 2009 - 12:05 AM

Vezi postareamisumat, la Dec 12 2009, 11:58 PM, a spus:

Stiu Florin, am zburat si acolo cu yak-ul, mai ales in w-e cand aveau activitati cei cu 1:1, doar ca acolo e spatiul mai mic, cel putin asa era cand am mai zburat eu, era iarba mare in rest. Pista mare, pe care am fost acum, e buna, dar numai pe centrul ei. Denivelarile alea care puneau probleme in film erau mai ales pe langa pista, pe drumul de acces. Si ideea pentru care vreau sa incerc prima data pe pista mare este ca nu stiu cum se comporta acest avion, ce viteza vrea la aterizare, etc. Si de-aia mi-ar trebui o pista foarte lunga la primele aterizari, sa-l pot pune jos oriunde pana il invat putin. Poate la nivelul vostru de pilotaj pare o prostie ce zic, dar la nivelul meu zic ca e o asigurare ca nu-l voi lovi.

ai perfecta dreptate
FLYING IS AN ART
0

#50 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 December 2009 - 11:46 AM

Frumos model! In ce greutate a iesit?
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#51 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 December 2009 - 02:41 PM

Vezi postareaMLGore, la Dec 14 2009, 11:46 AM, a spus:

Frumos model! In ce greutate a iesit?

A iesit la 3850g (incarcare 105g/dm2). Am fost azi cu el la Tariceni si am dat doua ture deasupra pistei, cu mare greutate (nu am poze sau filme). Am reusit sa-l aterizez totusi cu niste avarii medii la trenul fata. Problemele au fost doua. 1. Avionul se ducea bomba in jos cand aveam suprafetele de comanda neutre si motorul la maxim. Presupun ca era CG-ul muuullt prea in fata, desi este exact unde a vrut chinezul (65mm din cei 230mm ai aripii). Daca asta e explicatia inseamna ca era beat chinezul cand a scris si voi incerca sa dau CG in spate, in jurul valorii standard de 1/3 din aripa. Am avut un buton cu 3 pozitii pentru profundor, cu 3 amplitudini. Cu cea mai fina nu reuseam sa-l tin orizontal nici pe departe, abia cu cea mai mare amplitudine l-am tinut cat de cat level, dar facea ca delfinul, evident, si nu puteam deloc sa-l controlez pe verticala. Asta in conditiile in care stick-ul era tras aproape complet. Aterizarea a fost buna, dar dupa ce am dat cu roata fata in pamant cand aveam ceva viteza, din acele oscilatii verticale. Sper sa se rezolve problema cu un CG mutat spre spate. Ma gandeam ca printre chinezii aia idioti care asambleaza avioane, o fi si un inginer european, ceva, care sa faca proiectul cum trebuie. Se pare ca nu e. A doua problema a fost cu puterea insuficienta, dupa parerea mea. Tragea foarte greu, decolare grea, etc. Elicile astea APC de 9x5 posibil sa fie prea mici. Urca la sol la max 13.000 rpm. O sa incerc cu 9x6. Eu preferam unele de la Master Airscrew dar sfaturile au fost sa nu iau MA ca sunt proaste (cu exceptia celor din seria K, dar nu sunt la dimensiunea asta din cele K). In plus, in cele doua ture deasupra pistei, motoarele au inceput sa scada turatia (sau poate doar unul din ele), si de-aia m-am si grabit sa aterizez. Probabil amestec putin sarac si s-au incins. O sa reglez si asta.

Aceasta postare a fost editata de misumat: 14 December 2009 - 02:46 PM

ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#52 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 December 2009 - 05:17 PM

1. tipul ala de profondor e foarte inselator. cand zici ochiometric ca e level, nu prea e...it spun asta pentru ca am avut 2 astfel de avioane si ambele mergeau cu profondorul ridicat un pic. mai trebuie setari inainte de a te juca la centrul de greutate. ai grija ca sarmele alea din spate sa nu se indoaie in timpul zborului.
2. daca vrei sa maresti puterea, maresti diametrul elicii. daca maresti pasul, maresti doar viteza.
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#53 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 December 2009 - 05:33 PM

Vezi postareahash84, la Dec 14 2009, 05:17 PM, a spus:

1. tipul ala de profondor e foarte inselator. cand zici ochiometric ca e level, nu prea e...it spun asta pentru ca am avut 2 astfel de avioane si ambele mergeau cu profondorul ridicat un pic. mai trebuie setari inainte de a te juca la centrul de greutate. ai grija ca sarmele alea din spate sa nu se indoaie in timpul zborului.
2. daca vrei sa maresti puterea, maresti diametrul elicii. daca maresti pasul, maresti doar viteza.

1. Sarmele nu se indoaie sigur, uite poza de mai jos. Aici nu e vorba de reglat profundorul la mare finete, ochiometric sau cu alte scule, era foarte pronuntat efectul, eram cu ele ridicate in sus la maxim, cat permite din constructie, complet anormal. Repet, cu ele level o lua in jos ca bomba. O sa mut CG in spate vreo 2-3 cm si vad cum merge.
2. Nu pot mari diametrul, si asa sunt elicile aproape de sol. Cand se balangane la taxi, mai tunde iarba cu palele. O sa incerc cu 9x6 MA GF si vad cum difera.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  23.jpg (53.39K)
    Number of downloads: 233

ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#54 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 December 2009 - 05:54 PM

Parerea mea e ca ai doua probleme:
1. Incidenta, ar trebui masurata cu o scula adecvata
2. Submotorizarea, d-asta te-am intrebat ce greutate are. Ar fi mers doua 25FX mai bine, dar acum e tarziu. Incearca sa mai reduci din greutate.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#55 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 December 2009 - 06:04 PM

Vezi postareaMLGore, la Dec 14 2009, 05:54 PM, a spus:

Parerea mea e ca ai doua probleme:
1. Incidenta, ar trebui masurata cu o scula adecvata
2. Submotorizarea, d-asta te-am intrebat ce greutate are. Ar fi mers doua 25FX mai bine, dar acum e tarziu. Incearca sa mai reduci din greutate.

1. Incidenta cui fata de cine? Aripa mare, profundorul(partea fixa), sunt montate in singurul mod posibil. Aripa mare are o scobitura potrivita in fuselajul de fibra si se monteaza intr-o singura pozitie, nu e nimic reglabil. La fel si profundorul, a avut o fanta in fuselaj prin care am trecut placa de balsa. Nici aici nu ai de ales, e o fanta fixa, ai infipt-o, ai lipit-o si asta e. Te asigur ca nu e nimic stramb din montajul meu. Daca te referi la partea mobila a profundorului, mai spun o data: Ca sa mearga drept avionul am stat cu stick-ul tras complet avand cursa cea mai mare, adica atat cat permite mecanic sa basculeze, ceva de ordinul a 30 grade. Ceea ce sper ca esti de acord ca nu e normal. Si nici nu trebuie scula adecvata cand pot vedea cu ochiul liber un unghi de 30 grade. Cand se va pune problema de fineturi, poate ca vrea sa stea putin in sus profundorul, etc, astea le fac din statie in zbor, trim-uri, etc.
2. Culmea e ca acest model cu exact aceleasi motoare zboara perfect in niste filmulete de pe net. Ciudat e ca intr-un asemenea film dadea greutatea de 3440g, fata de 3850 la mine. Fara nici o baterie la bord si tot am peste 3500g, nu vad cum s-ar putea scoate sute de grame din acest model, nu am facut nimic in plus fata de prospect, nu am intarit nimic, etc.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#56 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 December 2009 - 06:24 PM

Vezi postareamisumat, la Dec 14 2009, 06:04 PM, a spus:

1. Incidenta cui fata de cine? Aripa mare, profundorul(partea fixa), sunt montate in singurul mod posibil. Aripa mare are o scobitura potrivita in fuselajul de fibra si se monteaza intr-o singura pozitie, nu e nimic reglabil. La fel si profundorul, a avut o fanta in fuselaj prin care am trecut placa de balsa. Nici aici nu ai de ales, e o fanta fixa, ai infipt-o, ai lipit-o si asta e. Te asigur ca nu e nimic stramb din montajul meu. Daca te referi la partea mobila a profundorului, mai spun o data: Ca sa mearga drept avionul am stat cu stick-ul tras complet avand cursa cea mai mare, adica atat cat permite mecanic sa basculeze, ceva de ordinul a 30 grade. Ceea ce sper ca esti de acord ca nu e normal. Si nici nu trebuie scula adecvata cand pot vedea cu ochiul liber un unghi de 30 grade. Cand se va pune problema de fineturi, poate ca vrea sa stea putin in sus profundorul, etc, astea le fac din statie in zbor, trim-uri, etc.
2. Culmea e ca acest model cu exact aceleasi motoare zboara perfect in niste filmulete de pe net. Ciudat e ca intr-un asemenea film dadea greutatea de 3440g, fata de 3850 la mine. Fara nici o baterie la bord si tot am peste 3500g, nu vad cum s-ar putea scoate sute de grame din acest model, nu am facut nimic in plus fata de prospect, nu am intarit nimic, etc.



In general se masoara unghiul dintre aripa si profundor. De regula fantele din fuselaj sunt bine date, dar te poti astepta la surprize. Si cg-ul poate fi de vina desi pare destul de ok. Ai incercat sa zbori cu motoarele la relanti ca sa-l vezi cum pica? (ma gandesc la unghiul spre in jos al motoarelor).
Pune si tu un link cu filmuletele.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#57 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 December 2009 - 06:34 PM

Vezi postareaMLGore, la Dec 14 2009, 06:24 PM, a spus:

In general se masoara unghiul dintre aripa si profundor. De regula fantele din fuselaj sunt bine date, dar te poti astepta la surprize. Si cg-ul poate fi de vina desi pare destul de ok. Ai incercat sa zbori cu motoarele la relanti ca sa-l vezi cum pica? (ma gandesc la unghiul spre in jos al motoarelor).
Pune si tu un link cu filmuletele.

Azi a fost primul zbor si nu am filme sau poze din pacate. Unghiul motoarelor trebuie sa fie (si este) zero pe toate directiile, asa zice chinezul cel inteligent. Daca nu rezolv din CG o sa umblu si la unghiurile motoarelor. Nu am putut sa zbor decat cu motoarele la blana, nu am apucat sa incerc sa reduc la diverse regimuri, am aterizat urgent. Cat despre fantele din fuselaj, am vazut pe net acest avion zburand lejer, nu cred ca a facut chinezul alta matrita pentru mine cu fante gresite.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#58 Useril este offline   nicolas 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 697
  • Inregistrat: 06-October 06
  • Gender:Male
  • Location:Popesti-Leordeni

Postat 14 December 2009 - 07:36 PM

Pune si tu un link cu filmuletele.
[/quote]

Cred ca @ MLGore se referea la un link cu filmuletele de pe you tube.
Its nice to be important, but its more important to be nice ...
0

#59 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 December 2009 - 07:56 PM

Vezi postareanicolas, la Dec 14 2009, 07:36 PM, a spus:

Pune si tu un link cu filmuletele.


Cred ca @ MLGore se referea la un link cu filmuletele de pe you tube.

Ok.

ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#60 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 December 2009 - 08:16 PM

Daca alea-s OS 25 LA, io mananc avionul ala! Pai SkyCat-ul de 1,4kg cand avea 25 LA nu facea looping cum a facut asta din film. Sigur sunt doua motoare mai mari acolo!
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

16 useri citesc topicul
0 membri, 16 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro