Postat 14 December 2009 - 06:04 PM
MLGore, la Dec 14 2009, 05:54 PM, a spus:
Parerea mea e ca ai doua probleme:
1. Incidenta, ar trebui masurata cu o scula adecvata
2. Submotorizarea, d-asta te-am intrebat ce greutate are. Ar fi mers doua 25FX mai bine, dar acum e tarziu. Incearca sa mai reduci din greutate.
1. Incidenta cui fata de cine? Aripa mare, profundorul(partea fixa), sunt montate in singurul mod posibil. Aripa mare are o scobitura potrivita in fuselajul de fibra si se monteaza intr-o singura pozitie, nu e nimic reglabil. La fel si profundorul, a avut o fanta in fuselaj prin care am trecut placa de balsa. Nici aici nu ai de ales, e o fanta fixa, ai infipt-o, ai lipit-o si asta e. Te asigur ca nu e nimic stramb din montajul meu. Daca te referi la partea mobila a profundorului, mai spun o data: Ca sa mearga drept avionul am stat cu stick-ul tras complet avand cursa cea mai mare, adica atat cat permite mecanic sa basculeze, ceva de ordinul a 30 grade. Ceea ce sper ca esti de acord ca nu e normal. Si nici nu trebuie scula adecvata cand pot vedea cu ochiul liber un unghi de 30 grade. Cand se va pune problema de fineturi, poate ca vrea sa stea putin in sus profundorul, etc, astea le fac din statie in zbor, trim-uri, etc.
2. Culmea e ca acest model cu exact aceleasi motoare zboara perfect in niste filmulete de pe net. Ciudat e ca intr-un asemenea film dadea greutatea de 3440g, fata de 3850 la mine. Fara nici o baterie la bord si tot am peste 3500g, nu vad cum s-ar putea scoate sute de grame din acest model, nu am facut nimic in plus fata de prospect, nu am intarit nimic, etc.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6