Transall C-160 anvergura 1830mm (CMPro) Motoare 2 x OS25LA
#1
Postat 17 November 2009 - 03:41 PM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#2
Postat 17 November 2009 - 03:58 PM
In plus nu arata foarte rau, contrastul cu cerul senin va fi destul de bun, iar camuflajul care se vede in poze se apropie destul de mult de cel al avionului real.
Sa nu uiti sa ne pui poze din timpul montajului.... :)
#3
Postat 17 November 2009 - 04:55 PM
SILVIU66, la Nov 17 2009, 03:58 PM, a spus:
In plus nu arata foarte rau, contrastul cu cerul senin va fi destul de bun, iar camuflajul care se vede in poze se apropie destul de mult de cel al avionului real.
Sa nu uiti sa ne pui poze din timpul montajului.... :)
Bine, il las asa. De fapt il pot vopsi si dupa ce incep sa zbor cu el daca mi se pune pata, doar ca era mai simplu acum cat era .... piese. Singura problema pe care am descoperit-o pana acum e ca tijele indoite de 4mm, care tin cele 8 roti de la mijloc, sunt indoite gresit, nu se potrivesc in placajul din fuselaj, va trebui sa fac alte tije si sa le indoi cum trebuie.
Uitati si un link oarecare cu avionul, pentru mai multe detalii si poze: http://www.jperkinsdistribution.co.uk/deta...RTF%20-%20CMPro
Aceasta postare a fost editata de misumat: 17 November 2009 - 04:58 PM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#4
Postat 22 November 2009 - 12:40 PM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#5
Postat 22 November 2009 - 04:14 PM
Primul rezervor, conform manualului, se consuma cu un amestec extrem de bogat. Deci este normal sa arunce peste tot.
#6
Postat 22 November 2009 - 04:19 PM
dan_mitea, la Nov 22 2009, 04:14 PM, a spus:
Primul rezervor, conform manualului, se consuma cu un amestec extrem de bogat. Deci este normal sa arunce peste tot.
Jiclorul a fost deschis la 1,5 ture, cam la fel cum va fi deschis in timpul zborului. O sa incerc sa-l inchid si vad daca se schimba ceva (cu ochii pe termometru in timpul asta).
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#7
Postat 22 November 2009 - 07:39 PM
misumat, la Nov 22 2009, 04:19 PM, a spus:
el va functiona la performanta maxima pe la 3 sferturi de tura spre o tura ....dar ai grija sa nu depaseasca 100-110 grade C
#8
Postat 22 November 2009 - 11:57 PM
9unuunu, la Nov 22 2009, 07:39 PM, a spus:
Esti sigur? Ca manualul recomanda 1,5 ture. Si, la fel ca la alte motoare unde se recomandau 1,5 ture, sub acest prag apareau probleme, si de incalzire, si de forta. In plus, cel pe care l-am testat azi mergea bine pentru primul rezervor, am decuplat bujia imediat dupa pornire, avea reprize bune, nu dadea semne de mers inecat.
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#9
Postat 23 November 2009 - 12:40 AM
9unuunu, la Nov 22 2009, 07:39 PM, a spus:
Nu e batut in cuie ce zici tu. Eu am un .15 Magnum care vrea jigler deschis ca 4 ture...
#10
Postat 23 November 2009 - 01:07 AM
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
#11
Postat 23 November 2009 - 10:14 AM
Abburo, la Nov 23 2009, 12:40 AM, a spus:
Nu am zis ca e o regula. Intamplator toate motoarele pe care le am in casa recomanda 1,5 ture (OS15LA recomanda 3 ture de ex). Doar ca OS25LA vrea 1,5.
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#12
Postat 23 November 2009 - 10:16 AM
dan_mitea, la Nov 23 2009, 01:07 AM, a spus:
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Conform manualului (pe care evident ca l-am citit), mersul normal trebuie sa fie cam 1,5 ture deschis, iar rodajul cu inca 0,5 ture, deci la 2 ture. Eu am incercat cu 1,5 si tot curgea la greu. O sa pornesc azi din nou si incerc si cu alte setari, sa vad daca se opreste scurgerea cu jiclor mai inchis (stiu ca e in rodaj, doar putin de test).
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#13
Postat 23 November 2009 - 01:56 PM
#14
Postat 23 November 2009 - 02:19 PM
De multe ori trebuie sa las fisa de bujie conectata caci se stinge de la cat de mult carburant intra in motor.
Insa nici odata nu a curs prin alta parte decat toba - si am rodat si O.S. , Magnum , Yamada si Saito.
Nu am avut motoare LA adica d'astea fara rulmenti. Am intrebat si eu de ele intr-un topic pentru ca le vroiam pt. B 25 Mitchel - am renuntat si il fac electric.
Este prea multa bataie de cap la reglajul lor ( sa fie egale in turatie tot timpul) si am mai facut un test pe simulator - am zburat cu un bimotor si am oprit unul din motoare :
e jale se rastoarna imediat fara nici o sansa de izbanda. Daca se opreste la decolare nici nu poate fi vorba sa mai iei ceva din model acasa.
#15
Postat 23 November 2009 - 02:25 PM
#16
Postat 23 November 2009 - 04:05 PM
Abburo, la Nov 23 2009, 02:25 PM, a spus:
In P H O E N I X SIM - era modelul - BEECH 58 ! Intra in vrie cu toate compensarile in sens invers - trebuie oprit si celalalt . Am incercat sa decolez doar cu un motor - nici gand , mai rau.
Dar suntem OffTopic si deranjam subiectul fara rost.
#17
Postat 23 November 2009 - 05:46 PM
misumat, la Nov 22 2009, 11:57 PM, a spus:
dar din moment ce la 1.5 ture mergea foarte innecat si mai scuipa si pe carb , mai mult ca sigur trebuie sa saracesti amestecul...si cum ziceam : stai cu termometru !
#18
Postat 23 November 2009 - 05:53 PM
Abburo, la Nov 23 2009, 12:40 AM, a spus:
nu e batut in cuie, io ma refeream strict la motorul lui, normal ca la alte motoare apar diferente substantiale...iar asta cu turele de jigloare e prima
#19
Postat 23 November 2009 - 06:32 PM
9unuunu, la Nov 23 2009, 05:46 PM, a spus:
Nu am zis ca scuipa pe carburator, doar pe la ax, si era aruncat centrifugal de volanta, proportional cu turatia. Dar o sa incerc si cu alt reglaj si o sa trag o concluzie. Intre timp e gata si al doilea motor, maine le pornesc pe amandoua si revin cu alte concluzii.
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#20
Postat 27 November 2009 - 10:35 PM
Fisiere atasate
-
9.jpg (182.79K)
Number of downloads: 111
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#21
Postat 27 November 2009 - 10:41 PM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#22
Postat 27 November 2009 - 10:49 PM
Fisiere atasate
Aceasta postare a fost editata de misumat: 27 November 2009 - 10:53 PM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#23
Postat 28 November 2009 - 12:55 AM
misumat, la Nov 27 2009, 10:49 PM, a spus:
ai putea sa incerci cu niste roti din microporos :)..si mai moi si mai usoare
#24
Postat 28 November 2009 - 01:06 AM
9unuunu, la Nov 28 2009, 12:55 AM, a spus:
Alea mi se par mai tari ca oricare altele.... sunt cele mai usoare, dar sunt rigide. Cel putin 2 seturi pe care le am eu in casa...
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#25
Postat 28 November 2009 - 11:10 AM
#26
Postat 28 November 2009 - 11:12 AM
misumat, la Nov 27 2009, 10:49 PM, a spus:
La greutatea aia nu cred ca e cazul de sistem de amortizare.
Oricum, daca ai de gand sa vii tare la aterizare, o sa se rupa si cu si fara sistem de amortizare...
#27
Postat 28 November 2009 - 11:17 AM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#28
Postat 09 December 2009 - 03:54 PM
Fisiere atasate
-
19.jpg (76.9K)
Number of downloads: 96 -
21.jpg (76.92K)
Number of downloads: 117 -
14.jpg (67.08K)
Number of downloads: 117 -
13.jpg (47.67K)
Number of downloads: 97 -
20.jpg (61.33K)
Number of downloads: 108 -
18.jpg (47.37K)
Number of downloads: 92 -
22.jpg (71.67K)
Number of downloads: 88 -
24.jpg (38.22K)
Number of downloads: 93
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#29
Postat 09 December 2009 - 04:01 PM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#30
Postat 09 December 2009 - 04:04 PM
Sa spui si tu cind si unde vrei sa iesi prima data. Tare as vrea sa-l vad si eu la primul zbor.
Bafta,
bizu
PS. C160 este unul dintre preferatele mele...