Dragos Avramescu, la Nov 9 2009, 10:45 AM, a spus:
Daca-l lasi plin, o sa se simta sigur la cantar. Si nu-ti face griji, lipitura aceea nu are rol de rezistenta.
In articol, scobirea se facea cu firul incins, dupa finisarea exteriorului. Daca incerci sa faci asta cu el scobit, il poti deforma sau chiar rupe.
In mod normal, peste fibra vine vopsea, deci n-o sa se cunoasca.
Eu nu am incercat inca metoda, pentru ca am in lucru altceva. Insa sper ca iarna asta sa incerc.
Salut,
Eu am incercat deja dar n-am facut poze si acum este deja placat cu balsa.
Am facut semiprofile pentru fuselaj in 5 zone de sectiune (cu mijlocul deja decupat cu fir cald, dupa conturul exterior) si au rezultat 5 tuburi profilate pe care le-am lipit consecutiv, intarite cu lonjeroane (4) de brad 4x4 apoi placat cu balsa de 1mm. A iesit chiar bine.
Acareturile din interior se monteaza pe o "chila" facuta gen grinda din placaj, cu sectiune patrata, inastrata in polistirenul fuselajului. Pe chila asta vine prinderea aripii, electronica, acumulatorul si motorul.
Acum sint blocat la cupola si capota. Greu rau de tot. Poate fac totusi niste poze inainte de infoliere.
Bafta in continuare si spor.
bizu