Modelism - RHC Forum: Cessna 182 cmpro - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Cessna 182 cmpro 1650mm

#1 Useril este offline   silver arrow 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 635
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male

Postat 02 September 2009 - 03:28 PM

Salut!
Asta este visul care a mutat Craciunul in toiul verii ;)
Cessna 182 Skylane de la Cmpro http://www.cmpairpla...0%2050Size.html
Wingspan 1650mm
Length 1250mm
Weight 2950~3100g
Wing Loading 81~85 dm/2
Airfoil Naca2412
Wing Area 36.5 dm/2
Radio Control 5 Ch 7 Servos purchase separately
2 Strok Engine 46~50 purchase separately
4 Strok Engine 52~63 purchase separately
Va fi echipat cu robbe roxxy 4250/07
robbe roxxy 950-6 bl-control 900-serie
lipo desire power 4s 4200 mAh
Modelul arata foarte bine, fuselajul este din fibra de sticla si aripile nu au nici o cuta. ;) Chinezul care l-a facut era treaz, dar cam uituc. Din 2007 acest model nu mai are logo-ul Cessna 182 Skylane cred ca din cauza drepturilor de autor.
Complet echipat cu toata electronica pe el cantareste 3206g. Tractiunea motorului cu lipo de 4s este de 2800g, iar cu 5s este de 3500g.
Diferenta de greutate dintre cele doua lipo este de 100g.
Imagine atasata: C_182_2050_20Size_2008.jpgImagine atasata: PICT0061__1024x768_.jpgjpg]
0

#2 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 02 September 2009 - 03:32 PM

si de ce il faci electric ?
0

#3 Useril este offline   silver arrow 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 635
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male

Postat 02 September 2009 - 03:40 PM

Alte pozeImagine atasata: PICT0070__800x600_.jpgImagine atasata: PICT0119__800x600_.jpg_.jpg]
Este mai fiabil, mai curat, parte din electronica o mai aveam,zboara in liniste ;) si nu am experienta in termice.

Aceasta postare a fost editata de silver arrow: 02 September 2009 - 03:41 PM

0

#4 Useril este offline   silver arrow 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 635
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male

Postat 02 September 2009 - 03:46 PM

Imagine atasata: PICT0065__600x800_.jpgImagine atasata: PICT0066__800x600_.jpgg]Imagine atasata: PICT0079__800x600_.jpgImagine atasata: PICT0081__800x600_.jpgpg]
0

#5 Useril este offline   silver arrow 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 635
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male

Postat 02 September 2009 - 03:51 PM

Imagine atasata: PICT0105__800x600_.jpgImagine atasata: PICT0122__600x800_.jpgg]Imagine atasata: PICT0082__800x600_.jpgImagine atasata: PICT0107__800x600_.jpgpg]
Jamba fata cred ca va fi inlocuita, este prea fragila ;)
0

#6 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 02 September 2009 - 03:55 PM

Cam ce autonomie de zbor crezi ca va avea modelul in configuratia propusa de tine, si ce fe lde elice vei folosi?
Acest aspect ma intereseaza pentru un viitor proiect, un biplan care estimez ca va avea RTF cca 2200 gr....
Multumesc anticipat,
Adrian
0

#7 Useril este offline   silver arrow 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 635
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male

Postat 02 September 2009 - 04:02 PM

Elicea este APC 13x6.5. Autonomia sper sa fie undeva la 20min zbor fara prea multe acrobatii fiindca e doar o cessna cu aripa parasol, la un biplan ce este peste 13-15 min e perfect ;)
0

#8 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 02 September 2009 - 04:10 PM

Multumesc pentru promptitudine.
La vremea respectiva voi reveni cu un Kit rewiev la biplan......
Apropo, nici eu nu am experienta la termice, nu stiu de ce dar imi este frica, mai ales ca de cele mai multe ori zbor singur......imi place linistea totusi.....dar nu se stie ce va fi in viitor.....

Aceasta postare a fost editata de tetea: 02 September 2009 - 04:13 PM

0

#9 Useril este offline   silver arrow 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 635
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male

Postat 02 September 2009 - 04:14 PM

As avea vreo sansa sa pun flapsurile sa lucreze in doua trepte cu o batranica de mx-12?
Alte pozeImagine atasata: PICT0127__800x600_.jpgImagine atasata: PICT0130__800x600_.jpg_.jpg]Imagine atasata: PICT0146__800x600_.jpg

Aceasta postare a fost editata de silver arrow: 02 September 2009 - 04:29 PM

0

#10 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 02 September 2009 - 06:18 PM

Vezi postareasilver arrow, la Sep 2 2009, 04:40 PM, a spus:

Este mai fiabil, mai curat, parte din electronica o mai aveam,zboara in liniste ;) si nu am experienta in termice.

nu stiu daca e mai fiabil, dar mai curat sigur e motorul electric ;)
Zgomotul e dupa gust...mie imi place la nebunie bombanitul motoarelor in 4 timpi...

daca zici ca nu-ti place, nu te cred :(

Misto modelul! cand il zbori?
0

#11 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 02 September 2009 - 06:22 PM

Superb model. Sa-l stapanesti sanatos.
Eu l-as lasa termic. Cred ca ar fi mai usor. 81-85g/dmp nu mi se par o joaca. In plus ar fi si mai apropiat de cel 1:1.
Flapsurile le-as lasa pentru mai traziu. Trebuie ceva indemanare sa le utilizezi. In plus mai economisesti ceva greutate (a servo-ului ori servo-urilor respective).
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 02 September 2009 - 06:25 PM

0

#12 Useril este offline   silver arrow 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 635
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male

Postat 02 September 2009 - 06:50 PM

Un tip se vaita ca-l durea maseaua. Prietenul lui a spus ca si-ar fi scos maseaua daca era in locul lui. La care asta raspunde:
-Si eu as scoate-o daca eram in locul tau. ;)
Dupa ce am bagat 2100 de lei in el nu stiu daca mi-as permite sa-i schimb motorul. Am discutat cu aia de la rc groups si modelul are viteza de zbor cam mare asa ca flapsurile cred ca ar fi folositoare. As mai dori sa-mi fac mana pe luckystar 40 inaite sa-l zbor. Vreau sa-i pun lumini nav, strobe, beacon, tot pachetul si as dori niste sfaturi de la voi ca prin comert nu se prea gasesc.

Aceasta postare a fost editata de silver arrow: 02 September 2009 - 06:52 PM

0

#13 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 02 September 2009 - 07:03 PM

Vezi postareasilver arrow, la Sep 2 2009, 07:50 PM, a spus:

Un tip se vaita ca-l durea maseaua. Prietenul lui a spus ca si-ar fi scos maseaua daca era in locul lui. La care asta raspunde:
-Si eu as scoate-o daca eram in locul tau. ;)
Dupa ce am bagat 2100 de lei in el nu stiu daca mi-as permite sa-i schimb motorul. Am discutat cu aia de la rc groups si modelul are viteza de zbor cam mare asa ca flapsurile cred ca ar fi folositoare. Vreau sa-i pun lumini nav, strobe, beacon, tot pachetul si as dori niste sfaturi de la voi ca prin comert nu se prea gasesc.

nu ziceam sa-l schimbi, am facut doar o sugestie pentru urmatorul proiect ;)
0

#14 Useril este offline   silver arrow 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 635
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male

Postat 02 September 2009 - 07:24 PM

Multumesc de sugestii,
La avion mai este de lucru. Centrajul va fi o problema fiindca fuselajul este din fibra de sticla avionul este greu de coada. Poza este a unui tip din Germania. Imagine atasata: CIMG1269.jpg In manual imi spune ca parbrizul se lipeste cu silicon. Intrebarea e tine siliconul la vibratii sau trebuie epoxi?
0

#15 Useril este offline   adrian82 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:eletronica-aeromodelism-masini

Postat 02 September 2009 - 08:14 PM

De obicei face priza buna si siliconul transparent sau cel negru chiar si cand materialul vibreaza. Daca nu mai doresti sa ai acces la servo - radio-rezervor-acumulator poti lipi cu epoxi dar nu se stie niciodata ce probleme preintampini si dupa aceea trebuie taiat dupa mine daca ai posibilitate prinde in suruburi.
0

#16 Useril este offline   silver arrow 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 635
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male

Postat 02 September 2009 - 08:20 PM

Multumesc, mai ramane sa caut niste suruburi care sa nu afecteze estetica modelului.
Cele bune.
0

#17 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 03 September 2009 - 01:17 AM

Ok. Lasa maseaua la locul ei.
Daca nu ai mai zburat cu flapsuri, iti sugerez, sa nu faci experiente la primele zboruri.
Faptul ca are nevoie de viteza este dat de incarcarea alara foarte mare. Asta ar trebui, dupa parea mea, sa-ti fie tot timpul in vizor. Deci sa-l faci cam mai usor. Da jos tot ce se poate. In nici un caz nu adauga lumini si alte lucruri similare...parerea mea.
0

#18 Useril este offline   silver arrow 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 635
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male

Postat 03 September 2009 - 11:08 AM

Multumesc de sfat, fara servourile de pe flapsuri scap de 82g + tijele.
Cele bune.
0

#19 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 03 September 2009 - 12:20 PM

La avioanle cu incarcare alara mai mare , iti trebuie viteza si la decolare si la aterizare!
Flapsurile ajuta in ambele situatii .
Ce este foarte important este sa ai o pista foarte buna ,lunga ,foarte dreapta si cu iarba tunsa bine.
Astfel vei putea prinde suficienta viteza pentru decolare , si de asemenea vei putea veni cu viteza la aterizare
si sa il " filezi " lung la maxim 30 cm de sol pana se aseaza singur.
Avand si jamba de bot , orice denivelare la decolare il impieica sa ia viteza si am vazut destule modele
decolate in limita de viteza si cazute intr-o aripa dupa ce nu au ajuns nici la 6-7 m inaltime.
La aterizare aceleasi denivelari vor indoi jamba, o vor rupe eventual si de aici restul ... capotaj etc.

Cu flapsurile faci un fel de antrenament la inaltime mai mare sa vezi tendinta modelului cand le activezi pe grade diferite.
Idea ar fi sa nu le pui pe un switch cu 2 sau 3 pozitii deoarece cand le actionezi sar brusc direct pe unghiul setat
si de aici o reactie brusca si imprevizibila a modelului.
Bine ar fi daca statia permite activarea dintr-un buton rotativ ca sa le duci pe pozitie in mod lent si treptat.

Bafta si spor la treaba !

P.S.

Modelele electrice mari presupun pack-uri scumpe ( daca nu sunt de firma FlightPower, RoPower ,Kokam etc sunt bani aruncati si nu putini ).
Ca sa te duci la zbor cu un model asa mare si sa bati km. buni sa zbori doar 1 - 2 zboruri ca doar atatea pack-uri ai devine enervant.
Ca sa incarci pe camp de la masina pack-uri mari pierzi timp si risti sa ramai si cu masina acolo.
Ca sa investesti in 6-7 pack-uri zeci de milioane si sa busestui modelul dupa cateva zboruri, ramai cu ele si obligat sa faci tot un nou model electric.
Daca este termic zbori, aterizezi, lasi sa se raceasca , refill si iar zbori si iar aterizezi pana se impaienjenesc ochii !
Cade modelul , ramane motorul si il pui pe altul sau il vinzi.
De curatat nu este chiar asa de nasol.
Si atentie caci nu am fost atent : alimenteaza receptia separat cu UBEC separat ca daca se arde regulatorul de la motor, te lasa
si fara curent pe receptie si nu il mai poti controla deloc ! Sau ia un regulator super !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#20 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 03 September 2009 - 01:07 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Sep 3 2009, 12:20 PM, a spus:

La avioanle cu incarcare alara mai mare , iti trebuie viteza si la decolare si la aterizare!
Flapsurile ajuta in ambele situatii .

Doar ca stanjenesc un incepator. Este nevoie de ceva practica.
Planul B ar fi de a usura modelul pentru a reduce viteza minima necesara...nu?
0

#21 Useril este offline   silver arrow 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 635
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male

Postat 03 September 2009 - 01:13 PM

Sincere multumiri.
M-a impresionat lista modelelor detinute. Asemenea experinta este de apreciat. In Radauti zborul 1:1 ia amploare. Asta da sperante aeromodelistilor ca vor avea o pista ingrijita. Aerodromul exista si mai asteptam un hangar. :D Cessna pentru mine este un avion de suflet. Cmpro a realizat un model scale foarte frumos, ingrijit si cu multe detalii. Asta nu il face un model practic de zi cu zi. Pentru a cupla bateria la esc am de desfacut tot avionul. Experienta mea este materializata in cateva filmulete pe youtube http://www.youtube.c...er/alpha25flyer Aproape toti de pe rc groups i-au inlocuit jamba fata cu una telescopica de la robart. Legat de regulator, eu folosesc un robbe roxxy 950-6, ar mai fi nevoie de ubec?
Inca o data multumesc.
0

#22 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 October 2010 - 08:05 AM

Am luat si eu acest kit in urma cu vreo 2 saptamani si am aceeasi impresie de kit foarte bine facut, bine vopsit si cu mare atentie la detalii. Acum e gata de zbor si astept sa treaca ploile. Motorizarea e termica, cu motor OS 55AX. Nu am facut poze decat acum, cand e gata, si nu vreau decat sa completez acest topic cu modificarile pe care le-am considerat necesare inca din start.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 1.jpg
  • Imagine atasata: 19.jpg

ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#23 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 October 2010 - 08:11 AM

In primul rand am pus amortizare la roata fata dupa ce am vazut beneficiile amortizarii la Transall. Mai ales ca aici, axul de 4mm care tine roata e cam lung, roata departe de fuselaj, si avand sanse sa se indoaie foarte usor. Am folosit un arc de la o roata a unei masini on-road cu suportii de plastic ai arcului. In plus am adaugat o a treia prindere a axului, chiar la marginea fuselajului, tot in ideea de a se indoi mai greu axul la socuri (sper sa nu fie o prostie si la un soc mai mare sa se crape panoul de foc).

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 22.jpg
  • Imagine atasata: 21.jpg
  • Imagine atasata: 15.jpg
  • Imagine atasata: 20.jpg

ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#24 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 October 2010 - 08:18 AM

Si tot la roata fata am pus servo separat. Motivul a fost ca tija care ar fi trebuit sa vina de la servoul din spate pentru directie nu prea avea pe unde sa treaca, ar fi fost tiganie mare. In plus, avand amortizarea rotii, tija de la servo trebuie sa lucreze si vertical. In concluzie am pus un servo FS70MG ca era suficient de mic ca sa incapa acolo si cu MG ca sa tina la socuri. Restul servourilor din avion sun S3003, 7 la numar. Cat despre greutatea unui servo suplimentar.... e intr-o zona in care oricum se cam cere balast, asadar e o greutate utila.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 7.jpg
  • Imagine atasata: 2.jpg

Aceasta postare a fost editata de misumat: 07 October 2010 - 08:20 AM

ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#25 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 07 October 2010 - 08:22 AM

Sa le stapaniti si zburati sanatosi !

P.S.

Este un domn care zboara impreuna cu noi si are un astfel de model - este jale ! Cu flapsuri decoleaza FOARTE greu, si aterizeaza la fel FOARTE greu ( viteza imensa - cum reduce, pur si simplu cade )
A tot cazut si reparat si a ajuns foarte greu !

Deci daca puteti reduce greutatea ar fi foarte bine !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#26 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 October 2010 - 08:24 AM

Acumulatorii de receptie sunt NiMH Lenmar de 2,7 Ah, marime AA, pe care i-am montat pe un mic batiu aflat langa batiul mare al motorului, ideea fiind de a ajuta CG-ul sa vina la locul lui. Comutatoarele pentru alimentarea receptiei sunt pe stanga fuselajului. Sunt doua pentru siguranta, fiecare cu alta sarma intrand pe alta mufa a receptorului, asa cum am la toate modelele.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 13.jpg
  • Imagine atasata: 3.jpg

ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#27 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 October 2010 - 08:28 AM

Toba de esapament a avut nevoie de o scobitura in fuselaj mai mare decat era din fabrica. Am gaurit fuselajul in zona aia si apoi am umplut gaura cu spuma de-aia care se pune la termopane pentru etansari.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 4.jpg

ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#28 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 October 2010 - 08:38 AM

Toate rotile au fost inlocuite cu unele de 70mm late de la Graupner. Am pastrat pentru moment si papucii, ca tare arata bine, dar vom vedea cum se impaca cu iarba.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 6.jpg
  • Imagine atasata: 5.jpg

ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#29 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 October 2010 - 08:39 AM

O parere personala: Etanseaza cu scotci fanta de la balamalele suprafetelor de comanda. Flaps nu cred ca-i trebuie la decolare, iar pt aterizare mixeaza-l 10% cu profundor tras; asta-i o valoare de pernire, mai gadili dupa primul zbor. Stiu si eu avionul de care pomeneste Real Design si e caramida cu motor.
In legatura cu pack-ul: eu l-as schimba cu unul sudat, de obicei cand ii cositoresti se cam bulesc (le scade capacitatea).
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#30 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 October 2010 - 08:43 AM

Directia e actionata de doua cabluri Bowden. Am cam fost obligat sa optez pentru varianta asta intrucat axul de rotatie al directiei e foarte inclinat fata de verticala. In fuselaj e o placa de balsa de care sunt lipite invelisurile cablurilor Bowden. Semi profundoarele sunt actionate clasic de o teava de fibra care se termina cu doua tije.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 18.jpg
  • Imagine atasata: 12.jpg
  • Imagine atasata: 9.jpg

Aceasta postare a fost editata de misumat: 07 October 2010 - 08:45 AM

ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro