Motor si ESC arse cine e de vina ? (inafara de mine)
#1
Postat 11 June 2009 - 09:07 AM
In primul hoover dupa vreo 15 secunde taie motorul. Eram jos nu a patit nimic dau sa il turez din nou. Iese fum magic din ESC din belsug pana apuc eu sa decuplez bateria.
Motorul superfierbinte. La un test ulterior pe alt ESC motorul mort. La o inspectie atente se vede izolatia arsa bine.
Intrebarea mea este cine a ars pe cine ?
Poate sa arda un ESC motorul sau motorul a avut un scurt si a ars ESC. ESC era nou, motorul era pus de la inceput si avea vreo 20 zboruri la activ.
Ca de obicei astept pareri.
Acum am pus ESC de 60A cu BEC in comutatie ca numai pe asta il am liber si un motor ESKY de 3100 (cel mai moale) tot asa il aveam prin casa liber.. Arata ca un bondar bortos, sa vedem daca zboara si ce se mai arde.
Stefan
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#2
Postat 11 June 2009 - 09:22 AM
#3
Postat 11 June 2009 - 09:37 AM
Si motorul poate sa arda ESC-ul, desi un ESC bun are protectie si nu se arde nici daca faci scurt pe faze. La ESC-ul meu se poate seta protectia la supra curent pe 4 nivele parca, ultimul e disabled dar zice in carte si in softul de programare ca daca il pui asa e pe barba ta, nu mai vezi garantie
Blade 400 3D, Gaui 200V2, Spektrum DX6i 2,4 GHz
Trez 450 Pro FBL, Mikado 400 FBL
#4
Postat 08 September 2009 - 08:31 AM
stiganas, la Jun 11 2009, 10:07 AM, a spus:
Am o banuiala cu ieftinaciunea asta....daca ESC-ul este unul de tipul SuperSimple de la HK (HK-SS40A), asta este o problema relativ recenta dar cunoscuta si e clar generata de el. S-ar parea ca de cand le-au rebrenduit si l-au dat la 35-40A in loc de 40A cum era initial, nici nu mai rezista pe motoare cu turatie mai mare de 2000 kv.
uite ce scrie in descrierea produsului la ei pe site:
Please note;
Do not use with motors of 3S or greater with a Kv of more than 2000rpm/v. Doing so will overload the ESC.
cum motoarele de heli au turatie ridicata probabil a fost suprasolicitat si s-a prajit apoi a prajit si motorul.
#5
Postat 08 September 2009 - 01:40 PM
Stefan
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#6
Postat 10 June 2010 - 09:13 PM
Sa fi uitat ceva si din aceasta cauza sa nu de-a semne de viata motorul?
#7
Postat 10 June 2010 - 09:27 PM
Vezi sa nu fii in throtle hold ca vorbim degeaba. La calibrare trebuie sa fie curba de throtle intre 0 si 100% ca altfel ies minuni. Stefan
emilemir, la Jun 10 2010, 10:13 PM, a spus:
Sa fi uitat ceva si din aceasta cauza sa nu de-a semne de viata motorul?
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#8
Postat 10 June 2010 - 09:42 PM
Statia radio pe care o am are un switch cu 2 pozitii (un lock si lock) la care am fost atent sa fie pe unlock.
Curba trottel am setat-o sa fie de la 0 la 100 cu intervalele de 25 intre ele.
multumesc mult pentru ajutor
#11
Postat 10 June 2010 - 09:53 PM
ceva de genul : - - - ______- - -______ sau bipuri in continuu - - - - - - - - - sau bipuri si tonuri muzicale ?
daca sunt bipuri numarabile si pauza incepand cu un bip pauza, 2 bipuri pauza, 3 bipuri pauza, inseamna ca esti in meniu si de fapt throttle e la maxim. Atunci fa ce ti-a zi morf...reverse pe throttle, sau alimenteaza regulatorul cu mansa de throttle la maxim.
Daca se initializeaza cu mansa de throttle la maxim, motorul ar trebui sa se invarta cand cobori cu mansa.
Inca ceva, pe ce canal in receptor, ai pus regulatorul ?
Pe stickul din stanga sus de langa antena, in mod normal este comutator de zbor normal, zbor 3D, vezi sa nu fie pe 3D (nu sunt sigur ca nu cunosc telecomanda, dar in general acolo e la telecomenzile ieftine).
Aceasta postare a fost editata de alexvid: 10 June 2010 - 09:58 PM
#12
Postat 10 June 2010 - 10:08 PM
#13
Postat 10 June 2010 - 10:29 PM
#14
Postat 10 June 2010 - 10:36 PM
emilemir, la Jun 10 2010, 11:29 PM, a spus:
Sunetele le genereaza regulatorul prin intermediul motorului....
Da, sunetele se aud din motor.