Modelism - RHC Forum: SEAWOLF V2 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

SEAWOLF V2 al doilea sub al meu......uf

#1 Useril este offline   dily 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1383
  • Inregistrat: 03-September 06
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI - BERCENI

Postat 21 October 2009 - 11:49 PM

ei... dragi colegi de forum...am inceput constructia unui al doilea submarin....tot un SEAWOLF V2 de la robbe....
sper ca de data asta nu o sa l mai ratacesc pe fundul vreunei balti.... :o

....deci....noul submarin va fi echipat cu pompe de balast... adica va fi cu scufundare statica....si va putea "purta" camera video subacvatica .....sigur ca am experienta cu acest tip de navomodel si voi incerca sa nu repet aceleasi greseli ca la primul.

....va voi tine la curent cu toate etapele constructiei, poze , cat si costuri.... sper sa obtin un submarin cu scufundare statica destul de sigur si cu costuri care sa nu depaseasca 500 euro....



stima
nr. de telefon......
0744.35.25.89
0727.88.75.46
0

#2 Useril este offline   dily 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1383
  • Inregistrat: 03-September 06
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI - BERCENI

Postat 21 October 2009 - 11:57 PM

iata primele poze .... cu piesele din cutie....taiate :o

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: pise_taiate.JPG
  • Imagine atasata: motor.JPG
  • Imagine atasata: reductor.JPG

nr. de telefon......
0744.35.25.89
0727.88.75.46
0

#3 Useril este offline   Zue 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1495
  • Inregistrat: 05-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

  Postat 22 October 2009 - 12:38 AM

spor la lucru....sper ca va avea o soarta mai buna, trebuie sa recunosc ca primul s-a dus ca un submarin adevarat, undeva pe fundul unei ape...
tel.0745026562
0

#4 Useril este offline   dily 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1383
  • Inregistrat: 03-September 06
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI - BERCENI

Postat 22 October 2009 - 09:15 PM

....se lucreaza de zor.....

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: plansa_2.JPG
  • Imagine atasata: plansa_1.JPG
  • Imagine atasata: motor_montat.JPG
  • Imagine atasata: motor_montat.JPG

nr. de telefon......
0744.35.25.89
0727.88.75.46
0

#5 Useril este offline   dily 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1383
  • Inregistrat: 03-September 06
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI - BERCENI

Postat 23 October 2009 - 10:18 PM

si daca noaptea nu am somn.......iata ce iese....


....am montat microintrerupatoare actionate de servouri nano pt. comanda pompelor de balast .... problema e ca spatiul din interior e f. mic si e dificil de aranjat toate "componentele".
....akku de propulsie e un lipo, ba nu, doua pacuri lipo 2 cel 4000 mah in paralel.....
....pompele de balast le am de la cornel P .....mi le a dat moka....sint cu membrana, 6V, unisens, de aceea am nevoie de doua bucati....una pentru a introduce apa in punga de balast (500ml) si alta pentru a scoate apa.

iaca si poze....

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: intrerupator.JPG
  • Imagine atasata: plansa_5.JPG
  • Imagine atasata: plansa_4.JPG
  • Imagine atasata: plansa_6.JPG
  • Imagine atasata: plansa_7.JPG
  • Imagine atasata: pompe_balast.JPG
  • Imagine atasata: pompe_balast..JPG
  • Imagine atasata: punga_balast.JPG
  • Imagine atasata: plansa_3.JPG

nr. de telefon......
0744.35.25.89
0727.88.75.46
0

#6 Useril este offline   Zue 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1495
  • Inregistrat: 05-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 October 2009 - 10:12 PM

Abia astept sa-l vad pe IOR, dar zic si eu....stiu ca sub-ul era proiectat sa merga cu un acumulator cu Pb, tu folosesti Lipo (greutate mai mica fata de cel cu Pb) , ai facut un calcul de greutate astefel incit balastul sa fie egal sau sa fie un pic mai mare fata de diferenta de greutate intre cei 2 acumulatori.....

In loc de microcontacte si servo nu te-ar avantaja 2 mini(micro) esc-uri.
Uite un esc
Regulator Digi 30 (Curent maxim 30A, Rezistenta interna (Ohm) 0,0022, BEC 5V ,Nr. celule 5 – 10 celule ,Decuplare motor la tensiune scazuta Da ,Dimensiuni 26,75 x 16,5 x 7 ,Greutate 21g )

Da-mi un tel sa-ti spun de unde sa le comanzi din RO
tel.0745026562
0

#7 Useril este offline   dily 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1383
  • Inregistrat: 03-September 06
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI - BERCENI

Postat 29 October 2009 - 12:39 AM

Merg pe lipo deoarece nu mai am loc pt. balast daca ii pun acumulator pb - acid , de altfel cu doua pakuri de 4000 mah in paralel am destul curent iar de greutate nu duc lipsa.....foite de plumb....

problema cea mai mare e lipsa de spatiu....tre sa te folosesti de fiecare milimetru.

Zue prefer sa folosesc microcontacte si nu esc deoarece sint mai sigure, pompele nu sunt f. puternice....sunt cu membrana si funtioneaza la debit mic....
nr. de telefon......
0744.35.25.89
0727.88.75.46
0

#8 Useril este offline   Brussolo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 701
  • Inregistrat: 14-July 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - N. Grigorescu

Postat 30 October 2009 - 11:01 AM

Vezi postareadily, la Oct 29 2009, 12:39 AM, a spus:

... pompele nu sunt f. puternice....sunt cu membrana si funtioneaza la debit mic....


E buna si ideea lui ZUE, in felul asta puteai controla si viteza de scufundare sau iesire la suprafata...
Eu zic ca e necesara o proba pe uscat, sa vezi in cat timp umple punga de balast si, mult mai important, in cat timp o goleste (nu tot volumul ci doar atat cat ii trebuie sa se scufunde sau sa iasa la suprafata). Alt aspect important - punga de balast pare sa fie dintr-un material destul de rigid, pompitele astea au putere sa "umfle" punga de balast?? (adica sa impinga apa intr-o punga "stransa"... mai ales acum ca este destul de rece)
Daca au debit foarte mic, nu o sa fie prea manevrabil (adica sa nu stai la o tigara pana se scufunda).
La sistemul de semnalizare in caz de scufundare definitiva, te-ai mai gandit? Trebuie sa-i pastrezi un loc in submarin...
Cand o sa fie gata, la cate comenzi are pana acum, o sa fie mai greu de pilotat ca un elicopter... dar, daca o sa functioneze toate, asa cum le-ai gandit, o sa fie un submarin super fain.

Spor la treaba!
risteaion@yahoo.com
ionristea@yahoo.com

Orange 0744.515.435
Vodafone 0749.151.297
0

#9 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 30 October 2009 - 11:28 AM

...un sistem de semnalizare este extrem de util, propun un sistem electromagnetic, un switch rc, un electromagnet de mic voltaj/consum montat sub carcasa submarinului si o baliza mica, celuloza, extrudat, etc. de care va fi atasata o placuta metalica; in imersiune baliza pleaca de pe submarin doar in momentul in care se pierde semnalul de la receptor sau voit se decupleaza switchul rc din emitator, sistemul e simplu si usor de facut, costuri reduse, max 1 mil, la un sub. de 500E nu cred ca se mai pune problema pretului!!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#10 Useril este offline   dily 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1383
  • Inregistrat: 03-September 06
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI - BERCENI

Postat 03 November 2009 - 12:56 AM

Deci....iata cum mai stau lucrurile....cele doua pompe (cele din poza) nu sunt bune....nu pentru tanc de balast.....sunt unisens si fac by pas intre ele prin punga de lichid....asadar a trebuit sa le dau jos (erau foarte bine lipite... :rolleyes: ) cat si cele doua microintrerupatoare actionate de servouri nano....uf.

Am adoptat solutia cu o pompa de stergatoare de parbriz ( functioneaza f. bine la 6 volti desi este pt. 12v ) controlata de un esc 20A waterprof ....si am schimbat punga de balast de 500ml cu una de 250ml situata in mijlocul navei . Pungile folosite sunt f. rezistente la presiune(sunt de la perfuzie.... f.ieftine 2 ron).

Debitul pompei este f. bun....sunt uimit insa de faptul ca max 50 ml de lichid sunt suficienti pt. a controla f. eficient subul in plan vertical .... practic daca ai un esc fin nava se poate scufunda f. rapid sau f. lent.....poate ramane intre ape sau poate naviga linistita la suprafata sau la adancime mica (10-30 cm) La full throtle se duce ca pietroiul la fund sau se ridica la suprafata la fel ca o minge.....am facut teste in cada si am ramas placut surprins....Oricum comenzile necesita atentie dar cu putin antrenament in cada le stapanesti usor si mai ai si avantajul hidroplanelor care te ajuta mult la manevre de scufundare .

observatii:

1. cand punga de balast se umple aerul din interior se comprima destul de mult ( sasurile se inchid f. etans ) asa ca am folosit o supapa unisens (de acvaristica) pt a se elimina aerul sin tub altfel risti sa spargi burbufurile sau chiar tubul....
2. daca punga de balast s ar sparge accidental in interior pompa are destul debit pentru a scoate afara apa si afara de asta toata electronica este situata pe etajul superior unde nu prea ajunge apa.

Sigur ca nu as vrea sa l pun pe IOR fara vre un sistem de back-up......doar sunt patit ....asa ca iata la ce m am gandit: Un fel de fail save cara la pierderea semnalului din statie sa actioneze pompa de apa la turatie maxima in sensul evacuarii lichidului......asta o data....iar apoi o baliza actionata printr un releu de timp fara legatura cu sistemul rc care sa ridice la suprafata un fir de guta (ata) subtire dar f. rezistenta de care sa poti "agata" nava si sa o tragi afara din apa.... Divaisurile tre sa fie de mici dimensiuni si cat mai waterproof.....pt. asta am nevoie de ajutorul electronistilor de pe acest forum eu nu prea ma pricep si cer ajutor.... binenteles contra cost....

...raman dator cu poze si filmulet cu probele de imersie.....
nr. de telefon......
0744.35.25.89
0727.88.75.46
0

#11 Useril este offline   profesorul 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 399
  • Inregistrat: 19-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 February 2010 - 09:33 PM

Vezi postareadily, la Nov 3 2009, 12:56 AM, a spus:

Deci....iata cum mai stau lucrurile....cele doua pompe (cele din poza) nu sunt bune....nu pentru tanc de balast.....sunt unisens si fac by pas intre ele prin punga de lichid....asadar a trebuit sa le dau jos (erau foarte bine lipite... :rolleyes: ) cat si cele doua microintrerupatoare actionate de servouri nano....uf.

Am adoptat solutia cu o pompa de stergatoare de parbriz ( functioneaza f. bine la 6 volti desi este pt. 12v ) controlata de un esc 20A waterprof ....si am schimbat punga de balast de 500ml cu una de 250ml situata in mijlocul navei . Pungile folosite sunt f. rezistente la presiune(sunt de la perfuzie.... f.ieftine 2 ron).

Debitul pompei este f. bun....sunt uimit insa de faptul ca max 50 ml de lichid sunt suficienti pt. a controla f. eficient subul in plan vertical .... practic daca ai un esc fin nava se poate scufunda f. rapid sau f. lent.....poate ramane intre ape sau poate naviga linistita la suprafata sau la adancime mica (10-30 cm) La full throtle se duce ca pietroiul la fund sau se ridica la suprafata la fel ca o minge.....am facut teste in cada si am ramas placut surprins....Oricum comenzile necesita atentie dar cu putin antrenament in cada le stapanesti usor si mai ai si avantajul hidroplanelor care te ajuta mult la manevre de scufundare .

observatii:

1. cand punga de balast se umple aerul din interior se comprima destul de mult ( sasurile se inchid f. etans ) asa ca am folosit o supapa unisens (de acvaristica) pt a se elimina aerul sin tub altfel risti sa spargi burbufurile sau chiar tubul....
2. daca punga de balast s ar sparge accidental in interior pompa are destul debit pentru a scoate afara apa si afara de asta toata electronica este situata pe etajul superior unde nu prea ajunge apa.

Sigur ca nu as vrea sa l pun pe IOR fara vre un sistem de back-up......doar sunt patit ....asa ca iata la ce m am gandit: Un fel de fail save cara la pierderea semnalului din statie sa actioneze pompa de apa la turatie maxima in sensul evacuarii lichidului......asta o data....iar apoi o baliza actionata printr un releu de timp fara legatura cu sistemul rc care sa ridice la suprafata un fir de guta (ata) subtire dar f. rezistenta de care sa poti "agata" nava si sa o tragi afara din apa.... Divaisurile tre sa fie de mici dimensiuni si cat mai waterproof.....pt. asta am nevoie de ajutorul electronistilor de pe acest forum eu nu prea ma pricep si cer ajutor.... binenteles contra cost....

...raman dator cu poze si filmulet cu probele de imersie.....

SALUT.Marius ma numesc,si ma adresez tie la recomandarea lui Schumica.Sunt interesat de citeva lucruri legate de submarine inaite de a intreprinde ceva.Am vazut ca esti din Bucuresti si eu tot asa si ma gindeam daca am putea legatura si "LIVE" la un tel ceva pt ca sincer as aprecia un sfat venit de la tine,dar sunt multe intrebari la care caut raspuns.Ce zici? Ma poti apela(revin eu) la tel 0741603204,sau pe ,mess:marius_petcu2@yahoo.com.Multumesc.

Aceasta postare a fost editata de profesorul: 17 February 2010 - 09:35 PM

0

#12 Useril este offline   dily 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1383
  • Inregistrat: 03-September 06
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI - BERCENI

Postat 12 March 2010 - 10:24 PM

....subul are acum control separat pentru hidroplane fata si spate, fail safe-ul pentru pompa de balast functioneaza bine, va primi si camera video (trebuie doar montata) si de indata ce se va incalzi afara va naviga din nou......este primul submarin al meu cu scufundare statica si observ ca este foarte controlabil.....mult mai bine decat cel cu dinamic dive.....
nr. de telefon......
0744.35.25.89
0727.88.75.46
0

#13 Useril este offline   RACER 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 353
  • Inregistrat: 20-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:Automodelism

Postat 15 February 2011 - 06:05 PM

salut auzi poti sa il intrebi pe domnul cornel de unde a luat acele pompe si cat a dat pe ele sau imi zici daca vinzi vreuna ca asa avea nevoie pentru barca mea stima si spor la lucru.si inca o data felicitari pentru ca ai gasit submarinul si ca ai avut rabdare.stima si o zi buna.
N-ai masina,ti-e necaz...ai masina,ai necaz!!!
0

#14 Useril este offline   dily 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1383
  • Inregistrat: 03-September 06
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI - BERCENI

Postat 16 February 2011 - 12:17 AM

salut...pe submarin nu am mai folosit cele pompe pe care le vezi in poze, am folosit o singura pompa pt. stergatoare auto si o actionez cu un ESC pt. periate.....acele pompe de care zici nu se gasesc ca atare la magazin, Cornel te poate ajuta mai mult contacteaza l pe privat.....
nr. de telefon......
0744.35.25.89
0727.88.75.46
0

#15 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 28 October 2014 - 12:55 PM

Salutare , am intrat si eu in posesia unui SEA WOLF de la ROBBE .
Urmarind un topic , de pe alt forum :(http://www.funtech.o...hp?showtopic=31) am hotarat sa-l construiesc fara pompe .
Acum este balastat si gata pentru teste , ar fi de mare ajutor cateva sfaturi .

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2014-10-28 12.24.03.jpg
  • Imagine atasata: 2014-10-28 12.23.40.jpg

Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#16 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 28 October 2014 - 12:56 PM

.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2014-10-28 12.39.14.jpg

Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro


loading