B-25 J Mitchel "Indian Princess"
#6
Postat 18 October 2009 - 06:14 PM
#8
Postat 18 October 2009 - 08:45 PM
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#9
Postat 18 October 2009 - 10:02 PM
#10
Postat 18 October 2009 - 10:59 PM
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#11
Postat 19 October 2009 - 08:15 AM
Vroiam unul electric si unul termic. La varianta electrica am citit intr-un review de "afara" ca pusese motoare AXI cu 1390 rpm/volt si elice cu 3 pale de 9,5x5.
Sper sa fie suficient si ce ati pus dumneavoastra cu 1250 rpm/volt. Asteptam cu interes primul zbor si impresiile lasate.
Bafta in continuare !
P.S. Mama cum ar arata o "celula" de 3 bombardiere in formatie de survol ! Ma apuc de lucru !
#12
Postat 19 October 2009 - 11:36 AM
#13
Postat 19 October 2009 - 12:02 PM
CONSTANTIN-MIHAI, la Oct 19 2009, 12:36 PM, a spus:
As fi optat pentru termic in ideea ca iese mai usor, dar am aflat ca OS 25 LA care are doar 197 grame nu este tocmai bun ( nu are nici macar rulmenti ) iar OS 25 FX sau AX sunt mai grele 249 gr respectiv 275 gr . Am sa mai refac calculul de greutate.
O intrebare : daca mergi la camp cu aripile demontate , nu este prea complicat de reglat de fiecare data tijele de la trenul escamotabil din aripi , eventual a se uzeze stfturile filetate ?
P.S.
Am sa caut site-ul unde este un kit review superb ( inclusiv schimbarea pilotilor cu unii scale ) si am sa pun link-ul aici.
Cel de acolo dupa cateva zboruri a ajuns la concluzia ca pentru centrare este mai bine cu 2 pack-uri de 2500 mA legate in paralel.
#14
Postat 19 October 2009 - 12:04 PM
CONSTANTIN-MIHAI, la Oct 19 2009, 12:36 PM, a spus:
A venit in kit trenul de aterizare sau a fost alegerea ta ?
Ah, si inca ceva: aripa e demontabila in 2 ?
Detaliile au venit toate lipite pe fuselaj? Abtibilduri aplicate ?
#15
Postat 19 October 2009 - 12:15 PM
REAL DESIGN, la Oct 19 2009, 01:02 PM, a spus:
Cel de acolo dupa cateva zboruri a ajuns la concluzia ca pentru centrare este mai bine cu 2 pack-uri de 2500 mA legate in paralel.
Posibil aici:
http://www.rcgroups....ad.php?t=934752
Cel putin imaginea cu 2 pack-uri este cea de la postul #193
Dar nu vad de ce legate in paralel :lol: daca ajungi la doua pack-uri, atunci fiecare cu ESC-ul lui, si RC-ul pe un BEC separat, nu m-as risca la asa avion sa merg pe mana BEC-ului din ESC.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 19 October 2009 - 12:17 PM
#16
Postat 19 October 2009 - 12:23 PM
CONSTANTIN-MIHAI, la Oct 18 2009, 06:16 PM, a spus:
Arata super , felicitari .... cam asa ar arata modelul pt. care m-as lasa de heli .
Felicitari
T..
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#17
Postat 19 October 2009 - 12:47 PM
renatoa, la Oct 19 2009, 01:15 PM, a spus:
http://www.rcgroups....ad.php?t=934752
Cel putin imaginea cu 2 pack-uri este cea de la postul #193
Dar nu vad de ce legate in paralel :lol: daca ajungi la doua pack-uri, atunci fiecare cu ESC-ul lui, si RC-ul pe un BEC separat, nu m-as risca la asa avion sa merg pe mana BEC-ului din ESC.
1 - Trenul escamotabil vine in Kit.
2 - Aripa este din doua bucati cu teava prin ele.
Sa nu uitam ca la motorizare si electronica in general ei recomanda componente de callitate. Inclusiv ROXXY sunt bune. Eu am umflat vre-o trei pack-uri tot RoPower pe un RedHawk si nu a patit nimic regulatorul. La regulator as pune unul de 50 - 60 A
Daca pui UBEC separat . trebuie si alt acumulator pentru el , desi nu prea e mare loc in interior ?
#18
Postat 19 October 2009 - 12:52 PM
Dl-e Zavalescu - suportul de avion reglabil - acela galben e facut de dvs sau cumparat ?
Niste detalii va rugam
Este exceptional pentru aer liber sa nu mai imi chinui burdihanul :lol:
Merci
#19
Postat 19 October 2009 - 02:00 PM
motzu, la Oct 19 2009, 01:52 PM, a spus:
Pare manufacturat, mai ales in detaliul unde se vad mansoanele buretoase legate cu scotch... apropo, acolo ar merge de minune niste tevi de spuma termoizolanta.
#20
Postat 19 October 2009 - 07:32 PM
#21
Postat 03 November 2009 - 06:13 PM
#25
Postat 03 November 2009 - 10:54 PM
#27
Postat 04 November 2009 - 08:56 AM
CONSTANTIN-MIHAI, la Nov 3 2009, 10:54 PM, a spus:
Nu este nevoie pana la primavara ! Cum avem o zi cu soare si nu foarte frig putem merge la Tariceni - numai la Alba mai este o pista similara - este islaz de pasunat si terenul este foarte drept - Luica nu are inca iarba buna !
#28
Postat 04 November 2009 - 03:37 PM
#29
Postat 06 November 2009 - 01:36 PM