Modelism - RHC Forum: Regulator de turatie (brushed) ars! - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Regulator de turatie (brushed) ars!

#1 Useril este offline   Bogdan S 

• Grup: Members
  • Postari: 0
  • Inregistrat: 13-October 09

Postat 16 October 2009 - 09:22 PM

Salut! Sunt incepator (am mai construit un singur planorl impreuna cu un prieten) si am reusit sa ard un regulator de turatie Art-Tech 30A. Am facut o proba sa vad daca functioneaza motorul (venti 660) impreuna cu acumulatoru ( NI-Mh 9,6 V 3300 mAh) si dupa 2 min la aprox 60-70 %din turatie a inceput sa se topeasca cauciucul de pe regulator. Teoretic regulatorul ar fi trebuit sa reziste ; motorul cu elicea pe care am folosit-o consuma 30 A (din detaliile de pe siteul de unde l-am cumparat)....si regulatorul suporta 30 A, maxim 40 pt scurt timp....intr-adevar... regulatorul nu ii cel mai stralucit dar l.am primit impreuna cu telecomanda si nu am tinut cont de tutorial in care mi se recomanda sa folosesc un regulator care suporta un curent mai mare...
Am tot cautat si nu am gasit regulator care sa suporte mai mult de 30 A si sa nu fie foarte scump (pana in 120 roni...nu prea am bani)....ce am gasit au fost ori foarte scumpe ori pentru navomodele si automodele. Se gaseste asa ceva sau is prea pretentios in privinta pretului?
M.am gandit si la varianta brushless si as vrea sa intreb cum aflu ce tractiune are un motor brushless(si ce elice i se potriveste) din datele lui tehnice? ...daca se poate...
de exemplu: Rotational Speed : 1280 RPM/V
Continuous Current : 20A
Max. Current : 25A
Input Voltage : 6 - 22V
No Load Current : 0.8A
Internal Resistance : 55mO
Motor Dimensions : 28.2mm x 31.9mm
Shaft Dimensions : 2.97mm x 12.5mm
Input Battery Types : NiCd/ Nimh/ Li-po Battery
Recommend Model : Airplane
0

#2 Useril este offline   shogi 

• MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Interests:pussy

Postat 16 October 2009 - 09:44 PM