Forumul de heli e adormit ce e de facut ?
#1
Postat 03 September 2009 - 12:06 PM
Forumul de heli se misca foarte incet, sunt 2-3 posturi pe zi si alea de la aceeasi membri - vreo 2-3 experimentati (nem, primus), vreo 2-3 care vor ajunge in curand acolo (patrocle, morph, alexvid) si vreo 2-3 ca mine, scuze pentru cei pe care i-am sarit au fost primele nume care mi-au venit in minte. In rest miscare tare slabuta.
Ce se intampla ? Daca eu sunt unul din cei mai activi inseamna ca ceva nu e in regula. Ar trebui sa il dinamizam putin, sa scriem mai mult despre experientele de zbor ale fiecaruia, despre cum ne plac sau nu diferite heli/accesorii/echipamente etc.
Cum cumpar un servo nou ar trebui sa scriu aici o opinie, cumpar un gyro china, la fel, mai ales la gyro. Se prajeste un servo, repede scris aici sa stie si altii.
Fata de avioane si masini in heli lucrurile s-au miscat puternic in ultimii 3-4 ani si se misca in continuare, apare saptamanal un heli nou, apare saptamanal o oferta naucitoare gen CopterX, CNC la 60 USD. Daca nu scria Adrian de CopterX habar nu aveam, cu Copilotul m-am procopsit din intamplare, il vindea nightman pe forum, asa am ajuns sa aflu ca exista si sa il cumpar. Dar dupa ce l-am cumparat am pus un post cu el.
Poate ar trebui sa avem si noi un jurnal de zbor separat, la heli e mai palpitant ca sunt mai multe crash-uri. Peste asta la noi crashurile nu se termina cu un foc de tabara pe camp ci cu cateva ore de mestereala si un heli ca nou. Jurnalul general e bun dar nu ii stimuleaza pe cei cu heli sa schimbe experiente.
Ce mai, vreau mai mult de la forum.
Stefan
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#2
Postat 03 September 2009 - 02:35 PM
stiganas, la Sep 3 2009, 01:06 PM, a spus:
Forumul de heli se misca foarte incet, sunt 2-3 posturi pe zi si alea de la aceeasi membri - vreo 2-3 experimentati (nem, primus), vreo 2-3 care vor ajunge in curand acolo (patrocle, morph, alexvid) si vreo 2-3 ca mine, scuze pentru cei pe care i-am sarit au fost primele nume care mi-au venit in minte. In rest miscare tare slabuta.
Ce se intampla ? Daca eu sunt unul din cei mai activi inseamna ca ceva nu e in regula. Ar trebui sa il dinamizam putin, sa scriem mai mult despre experientele de zbor ale fiecaruia, despre cum ne plac sau nu diferite heli/accesorii/echipamente etc.
Cum cumpar un servo nou ar trebui sa scriu aici o opinie, cumpar un gyro china, la fel, mai ales la gyro. Se prajeste un servo, repede scris aici sa stie si altii.
Fata de avioane si masini in heli lucrurile s-au miscat puternic in ultimii 3-4 ani si se misca in continuare, apare saptamanal un heli nou, apare saptamanal o oferta naucitoare gen CopterX, CNC la 60 USD. Daca nu scria Adrian de CopterX habar nu aveam, cu Copilotul m-am procopsit din intamplare, il vindea nightman pe forum, asa am ajuns sa aflu ca exista si sa il cumpar. Dar dupa ce l-am cumparat am pus un post cu el.
Poate ar trebui sa avem si noi un jurnal de zbor separat, la heli e mai palpitant ca sunt mai multe crash-uri. Peste asta la noi crashurile nu se termina cu un foc de tabara pe camp ci cu cateva ore de mestereala si un heli ca nou. Jurnalul general e bun dar nu ii stimuleaza pe cei cu heli sa schimbe experiente.
Ce mai, vreau mai mult de la forum.
Stefan
Ai dreptate, trebuie facut ceva. Propun sa mai zbor o data in Parcul Circului cu Trex 600 sa vezi ce se anima forumul, mobilizare generala ca asta iarna nu am mai vazut de atunci... :D
P.S. Sa nu ma mai uiti cand enumeri elicopteristii, e drept ca mi-am luat avion intre timp, dar zbor si cu heli, da? :D
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#3
Postat 03 September 2009 - 02:51 PM
tre sa dai un miel sun Seba -nen, nen77 nu nem , poate nemtudom.
2.
suntem prea putini cu experienta care postam aici, sunt foarte multi cu experienta care doar stau si citesc.
ex: iceman,nicu, acitam 1 , serban , dragos ,vlad, lucian, charlie etc
intre cei care postam exista putina rautate vezi nen vs vlad , nen-vs morph, diferentele de idei degenereaza destul de urat.
cand vlad 1 a incercat sa faca cate ceva un tutorial am sarit cel putin eu cu gura pe el pentru ca spunea lucruri despre care ca sa fiu diplomat as spune ca sunt nedocumentate.
3.numarul helicopteristilor la noi este in crestere si ce e surpinzator vin multi piloti varstnici in ultimele luni au aparut 2, insa per ansamblu suntem codasi peste tot , si la dotare si la numar de piloti.
peste toate astea nu e un hobby deloc eftin desi la nivel de inceput iti poti permite o clona etc , cand ridici din nas si ai pretenti afli ca un heli decent de la o clasa mai mare te salta de 1500 euro ceea ce e deja un sacrificu maricel.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#4
Postat 03 September 2009 - 02:59 PM
#5
Postat 03 September 2009 - 03:22 PM
cei care au walkera sau falcon cum am eu...nu au curaj....fiindca li se va da peste nas imediat......pe probate,toata lumea le va zice ca nu au heli....si ca fara un t-rex nu se poate face performanta,poate ca nu vor toti performanta ci doar sa se distreze....e parerea mea
ps.dupa cum imi spunea si nen77 la telefon"daca ti un falcon 3d in hover esti priceput,inseamna ca te vei descurca excelent cu un heli mai bun"(am scris din ce imi amintesc din discutia cu dumnealui).....este posibil sa ma descurc.....dar uite ca NU VREAU un t-rex
lafel si la camp,"daca ai t-rex stai pe pista daca nu....la capatul pistei...cat mai departe sa nu te vedem"glumesc...dar pe la jumatate e adevarul.....
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#6
Postat 03 September 2009 - 03:29 PM
doar cu miloaga la unu' si altu' care sa ma ajute sa il reglez....deci patetic,
mai bine nu mai zic nimic,decat sa mi se spuna,iati altul ca pe asta oricat l-ai regla nu o scoti la cap....
deci...posteaza decat cei care au cu ce si .
eu unul....nu
Aceasta postare a fost editata de furios: 03 September 2009 - 03:38 PM
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#7
Postat 03 September 2009 - 03:44 PM
furios, la Sep 3 2009, 04:22 PM, a spus:
cei care au walkera sau falcon cum am eu...nu au curaj....fiindca li se va da peste nas imediat......pe probate,toata lumea le va zice ca nu au heli....si ca fara un t-rex nu se poate face performanta,poate ca nu vor toti performanta ci doar sa se distreze....e parerea mea
De ce spui asta? Uite cum am inceput eu si nu mi-a dat nimeni in cap, chiar au fost rabdatori cu mine, iar la camp am fost super ajutat, in limita normalitatii.
http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?show...=19084&st=0
EU propun altceva, hai sa ridicam stacheta si sa imbunatatim forumul prin continut si calitate. Mie unul, fara sa fiu rautacios sau ironic, imi este greu sa citesc un post scris cu picioarele, fara pic de limba romana in el.
Spre exemplu l-am urmarit pe itoncu http://www.rhc.ro/fo...showtopic=25108 care, prin modul prin care scrie m-a facut sa citesc cu placere tot topicul. Foarte coerent si cu ideile bine structurate.
#8
Postat 03 September 2009 - 04:54 PM
Intradevar cei cu elicoptere slabute nu se simt confortabil. Eu am si slabute rau si OK, cred ca rau e cand ai heli slabute si scumpe. Daca ai heli slabute si ieftine totul e OK. Lumea sa urca pe tine cand dai 300 EUR pe o Walkera de Botosani. Si eu am facut greseala asta acu 4 ani cu o Walkera 40 pe care nu am reusit sa-l zbor niciodata.
Cand te apuci, mirajul unui kit RTF e foarte mare si o cheltuiala pe care poti sa o justifici familiei. Cumpar un heli (sau un avion) si gata. Am tot ce imi trebuie. Cel putin eu asa i-am spus sotiei. Din cei 150 EUR dati pe Walkera am ramas cu 3 servo Esky (in urma unui schimb). Am un prieten care a cumparat (la sfatul meu) un HBK2. A apucat sa vada ca electronica nu e prea grozava? s-a ars vreun servo ?; nope, cel mai lung zbor a tinut 15 secunde - elicopterul a tinut admirabil crash dupa crash. Prietenul meu inca mai are de luptat pana la primul hover stabil.
Cele mai multe intrebari au mai fost puse de 100 de ori inainte pe forum. E OK sa fie puse din nou ? Cred ca da, forumul e o chestie dinamica, apar pareri noi, sfaturile se schimba, ce era batut in cuie acum 4 ani acum nu mai arata chiar la fel. Cine ar mai recomanda acum o statie si RX PCM, cel mult unul care are una la vanzare si vrea sa scape de ea.
Ma supara cei ce scriu in dorul lelii? nope, defapt sunt unii care scriu de nu inteleg nimic si posturile lor sunt mult mai amuzante decat cele serioase.
Apropo de heli bune clasa 450. Cand am pus mana pe Protos 500 Minititanul parea ca este un HBK2.
Cum spuneam imi doresc doar sa fie forumul mai activ si sa fie o sectiune gen jurnal de zbor.
Stefan
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#9
Postat 03 September 2009 - 05:35 PM
nen77, la Sep 3 2009, 03:51 PM, a spus:
ex: iceman,nicu, acitam 1 , serban , dragos ,vlad, lucian, charlie etc
scuze de off topic mi-am dat singurel 10%warn
lucian trebie scos de pe lista :rolleyes:
a revenit dupa doi ani de ratacire la sentimente mai "avionare"
In afara de asta ,daca voi cei activi pe forumul heli, indiferent de nivel, nu postati problemele/experientele....altii nu o sa faca asta pentru voi!
deci spor la construit/zburat/postat.
#10
Postat 03 September 2009 - 09:56 PM
SILVIU66, la Sep 3 2009, 06:35 PM, a spus:
lucian trebie scos de pe lista :ph34r:
a revenit dupa doi ani de ratacire la sentimente mai "avionare"
In afara de asta ,daca voi cei activi pe forumul heli, indiferent de nivel, nu postati problemele/experientele....altii nu o sa faca asta pentru voi!
deci spor la construit/zburat/postat.
de zburat nu mai zboara dar experienta lui tot trebuie luata in calcul.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#11
Postat 04 September 2009 - 09:04 AM
#12
Postat 12 September 2009 - 11:24 AM
Nu mai sunt topice interesante,doar obisnuite.
Unu si-a luat un servo da l-a ars;altu vinde si isi face 50 posturi cu up ca tot el scrie,tot el vede.
Toate parca merg asa automat.
Unde e interesul, ambitia?
#13
Postat 12 September 2009 - 01:01 PM
trex 450, la Sep 12 2009, 12:24 PM, a spus:
Nu mai sunt topice interesante,doar obisnuite.
Unu si-a luat un servo da l-a ars;altu vinde si isi face 50 posturi cu up ca tot el scrie,tot el vede.
Toate parca merg asa automat.
Unde e interesul, ambitia?
hai sa vedem ce ai tu de spus!
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#14
Postat 12 September 2009 - 03:14 PM
trex 450, la Sep 12 2009, 12:24 PM, a spus:
Nu mai sunt topice interesante,doar obisnuite.
Unu si-a luat un servo da l-a ars;altu vinde si isi face 50 posturi cu up ca tot el scrie,tot el vede.
Toate parca merg asa automat.
Unde e interesul, ambitia?
Fiecare scrie despre ce il doare. Eu mi-am prajit un servo si despre asta am scris. Valoarea unui forum sta in calitatea posturilor si cantitatea lor. Cantitatea este foarte importanta. Din forumuri afli despre lucrurile marunte pe care nu le gasesti in manual. Din forum afli ce servo merge bine si care nu.
Eu am 4 servo HXT900 si am mers cu ele 5 ani si inca trag bine. E relevant ? Nu, poate am avut eu noroc (sau invers ginion daca unul s-a ars) daca scriu 100-1000 acelasi lucru incepi sa vezi ceva.
So, daca vrei si tu sa fie forumul mai vioi pune mana si scrie. Nu trebuie sa fie chestii care sa ne zguduie, pot sa fie si lucruri banale.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#15
Postat 12 September 2009 - 03:20 PM
nen77, la Sep 12 2009, 01:01 PM, a spus:
Pai am spus mai sus...cu modelismul nu am nimic interesant...decat mesaje spam sau asa ceva.. ti se pare interesant ca mi s-au dus periile de la motoarele de servo vechi de 10 ani decand le am rusesti de la casa pionerului
Aceasta postare a fost editata de trex 450: 12 September 2009 - 03:21 PM
#16
Postat 12 September 2009 - 04:19 PM
Stii cum a zis Groucho Marx: "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members."
trex 450, la Sep 12 2009, 04:20 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#17
Postat 16 September 2009 - 09:20 PM
#18
Postat 16 September 2009 - 10:55 PM
Citeaza
Si mie ca vrei sa faci multe posturi... nu te ajuta cu nimic.
Daca ai timp, foloseste-l si completeaza-ti, te rog, profilul tau cu locatia macar...
Mersi
#19
Postat 17 September 2009 - 05:06 PM
ti-ar placea sa auzi doar hard-stuff , gen acum 3 saptamani mi-am facut varza un heli de o avere ??
sau sambata am mai bagat inca unul la 10 cm in pamant .
sa fie totul spectaculos,doar crashuri si probleme ?
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#20
Postat 17 September 2009 - 05:37 PM
#21
Postat 17 September 2009 - 06:49 PM
Primus, la Sep 16 2009, 10:55 PM, a spus:
Daca ai timp, foloseste-l si completeaza-ti, te rog, profilul tau cu locatia macar...
Mersi
Na ca ti l-am pus!
De parca ar conta cate posturi am.
Nici nu imi pasa.
Poti sa-mi pui 0 inapoi decate ori vrei.
Nu imi pasa!
@nen:
nu neaparat crash si necazuri,dar ceva mai special,mai altfel decat ceva in genul asta:
1.Sfat heli/piesa/motor
2.Povestiri lalaie despre ceva ce s-a intamplat pe chitila.
Asta e daca esti meshter in facut gropi in pamant.
@primus:
cu practica inca strang bani pt un 600 electric.Se va intampla canva,peste 5-6 ani.La max 500 ron pe an ce vrei
#22
Postat 17 September 2009 - 07:26 PM
trex 450, la Sep 17 2009, 07:49 PM, a spus:
De parca ar conta cate posturi am.
Nici nu imi pasa.
Poti sa-mi pui 0 inapoi decate ori vrei.
Nu imi pasa!
@nen:
nu neaparat crash si necazuri,dar ceva mai special,mai altfel decat ceva in genul asta:
1.Sfat heli/piesa/motor
2.Povestiri lalaie despre ceva ce s-a intamplat pe chitila.
Asta e daca esti meshter in facut gropi in pamant.
@primus:
cu practica inca strang bani pt un 600 electric.Se va intampla canva,peste 5-6 ani.La max 500 ron pe an ce vrei
' Trex 450 ' ce te face pe tine sa crezi ca noua nu ne plac topicele '1.Sfat heli/piesa/motor
2.Povestiri lalaie despre ceva ce s-a intamplat pe chitila.' , te asigur ca sunt plictisitoare doar pt. tine , daca ai avut probleme in viata incearca sa ti le tii pentru tine .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#23
Postat 17 September 2009 - 08:06 PM
Daca iti iei un model cunoscut din seria 450 ... ai de la mine o pereche de pale, un flybar, si un ax principal. <_<
Pe cuvant.
Ia-l ca pe un stimulent.
Aceasta postare a fost editata de Primus: 17 September 2009 - 09:39 PM
#24
Postat 17 September 2009 - 08:26 PM
tantar, la Sep 17 2009, 08:26 PM, a spus:
2.Povestiri lalaie despre ceva ce s-a intamplat pe chitila.' , te asigur ca sunt plictisitoare doar pt. tine , daca ai avut probleme in viata incearca sa ti le tii pentru tine .
Vroiam sa spun ca toate is la fel.
E ca un joc.Totul se repeta.
Din punctul in care cineva intreaba ce e ala receptor si pana in punctul in care face 3d sau basic 3d totul mi se pare la fel.
Nu cred ca e o idee prea buna sa spui probleme de viata pe un forum public.No offence
#25
Postat 17 September 2009 - 08:29 PM
Primus, la Sep 17 2009, 09:06 PM, a spus:
Daca iti iei un model cunoscut din seria 450 ... ai de la mine o pereche de pale, un flybar, si un ax principal. <_<
Pe cuvant.
Ia-l ca pe un stimulent.
Lasa-ma sa strang macar bani,sa-minunez si eu degetele cand costruiesc un heli,sa simt si eu bucuria cand deschizi pachetul align,cu 50 pungulite.
3000 lei e foarte mult pt mine sa dau pe un heli.
Aceasta postare a fost editata de Primus: 17 September 2009 - 09:40 PM
#26
Postat 17 September 2009 - 09:18 PM
Aceasta postare a fost editata de Primus: 17 September 2009 - 09:39 PM
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#27
Postat 17 September 2009 - 10:39 PM
Conditia ca si mai sus...dovada clara ca nu esti din galati si ca iti cumperi un kit de heli 450...trex sau clona sau altceva...nu conteaza.
Ca la banca...ai avansul, ai credibilitate si noi venim cu restul :)
#28
Postat 18 September 2009 - 12:06 AM
alexvid, la Sep 17 2009, 11:39 PM, a spus:
Conditia ca si mai sus...dovada clara ca nu esti din galati si ca iti cumperi un kit de heli 450...trex sau clona sau altceva...nu conteaza.
Ca la banca...ai avansul, ai credibilitate si noi venim cu restul :)
Misto cu dovada ca nu e din Galati... :D) Si eu am intrebat omul daca e din Galati pe celalalt topic umplut de respectivul. Dar cred ca se impune o precizare, cu care cred ca sunt cei mai multi de acord: Nu avem nimic cu modelistii din Galati sau din oricare alta zona, ci doar cu o anume persoana care a scos peri albi tuturor in ultimul an, si care se pare ca e din Galati. Si mai cred ca toata lumea e foarte curioasa sa afle ce e in neregula cu omul asta, ce vrea de fapt de se baga cu bocancii in forumul asta fara sa aiba nici o legatura cu modelismul. Poate ne lamuresti chiar tu Cipriane (aka Shobby, aka Andrei_me, etc)
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#29
Postat 18 September 2009 - 12:13 PM
misumat, la Sep 18 2009, 01:06 AM, a spus:
Eu vin cu un pack de 2200 mAh , si cu ceva maruntisuri de 450 , cum si eu sunt din GALATI nu numai ca te-as ajuta ,dar sincer chiar vreau sa te cunosc .
T..
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#30
Postat 18 September 2009 - 12:45 PM
tantar, la Sep 18 2009, 01:13 PM, a spus:
T..
Eu zic asa... punem toti mana de la mana si luam un Trex 700, pe care-l facem cadou lui Ciprian. Eu zic ca merita investitia, dat fiind ca asa ajungem sa cunoastem si noi individul cand va veni sa-l ia .... :)
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6