HK-T250 si HK-T500 - kit review Doua clone ieftine si vioaie din China
#32
Postat 15 November 2009 - 10:35 AM
De pilda cel de la hobbyking, typhoon 500 are kv mult mai mare decat e dat in specificatii, e putenic dar papa curent de rupe.
TUROK, la Nov 15 2009, 10:26 AM, a spus:
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 15 November 2009 - 10:35 AM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#34
Postat 16 November 2009 - 10:43 AM
stiganas, la Nov 15 2009, 10:35 AM, a spus:
De pilda cel de la hobbyking, typhoon 500 are kv mult mai mare decat e dat in specificatii, e putenic dar papa curent de rupe.
Motorul , m-am decis sa-l achizitionez pe ce le 1300 w.( in cele din urma studiat si consultat cu alti colegi)
#36
Postat 16 November 2009 - 08:27 PM
Primus, la Nov 16 2009, 08:04 PM, a spus:
E ascutitoare sau bricheta ?
Oricum e haios, se baga si el in seama pe acolo.
Din ce am citit carena aia e imposibil de vopsit. Eu am vopsit-o cu spray foam safe. E bine dar se duce foarte usor, nu e mare lucru, pot sa o dau din nou.
Poti sa o umpli de stickere, gen Raptor, astea nu se duc si pot arata chiar bine.
Pot spune ca prefer acest gen de carena, e flexibila, rezistenta, se taie usor si fara jena. Eu inca astept piesele pentru el.
Sa vedem cum o sa fie motorul, e bine ca au pus 2 pinioane in cutie, foarte generosi.
La mine tail holderele cam au joc, la tine cum e ? Ai vazut pana acum ceva defecte ?
Stefan
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#42
Postat 18 November 2009 - 01:42 PM
TUROK, la Nov 18 2009, 11:47 AM, a spus:
atasez poze cum imi vin piesele de schimb .
Piesele care le schimbi , inclusiv Upgrade-urile le pui originale de T-Rex 500 sau tot clona ?
#44
Postat 18 November 2009 - 06:45 PM
TUROK, la Nov 18 2009, 01:49 PM, a spus:
Pai si nu mai bine luai din start un T-REX 500 original eventual Second hand ? Am vazut unul de vanzare ca si nou !
Intreb pentru ca nu stiu cat te mai costa in plus toate modificarile adaugat la clona deja luata !
#45
Postat 18 November 2009 - 08:44 PM
REAL DESIGN, la Nov 18 2009, 06:45 PM, a spus:
Intreb pentru ca nu stiu cat te mai costa in plus toate modificarile adaugat la clona deja luata !
Poate ! , nu contest , dar nu pot sa fac rost de bani asa dintr-o data si o suma maricica .Hai sa pun cateva poze! .Eu zic ca e bine momentan .In timp se rezolva toate .ASA am spus si la Flasher si sunt tare multumit de cum zboara acum ...M-am chinuit eu putin dar sa- meritat clona asta ,vedem cu 500 cum o sa fie! . :blink:
#47
Postat 18 November 2009 - 08:55 PM
TUROK, la Nov 18 2009, 11:50 AM, a spus:
Eu m-am abtinut sa fac orice fel de upgradeuri ca ma apropii de original ca pret. Din ce am citit nu rulmentii sunt problema la HK-T500, mai degraba plasticul prost turnat, mai zboara la unul, altul cate ceva din el.
Palele mele stoc aratau bine, la cantarire au fost aproape identice dar pe heli au avut trackingul putin deplasat fata de cele din carbon. Cred ca sunt de pastrat.
Te-ai miscat repede, in timp ce scriam ai pus si poze. Maine poti sa il zbori. Intrebare; gear-ul de Align este compatibil cu cel de HK-T500 ? eu am citit ca nu ar fi
Stefan
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#49
Postat 19 November 2009 - 01:05 AM
http://www.hobbyking.com/hobbyking/forum/f...=2416&PN=29
TUROK, la Nov 18 2009, 10:24 PM, a spus:
Un exemplu de patanie in poza de mai jos. Si eu l-am luat, nu ma plang, oricum nu fac 3d. Stefan
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#50
Postat 19 November 2009 - 09:41 AM
Ca sa ajunga la costuri reduse trebuie sa umble la ceva, iar asta se va resimtii la un moment dat. Repet, la heli mari riscul de a te rani serios este crescut daca se strica ceva si atunci e de preferat un SH de firma, daca nu ai buget pe masura si schimbi pe ici pe colo daca este ceva stricat - in general se vand pentru ca propietarii au atins un anumit nivel si vor altceva mai nou aparut pe piata iar preturile sunt chiar de bun simt , iar daca mai si negociezi iese bine.
Eu am luat Mini Titan 325 SE NOU si este diferenta urisa fata de Flasher 450 inclusiv la plasticul din care sunt facute link-urile la articulatiile sferice.
Eu zic ca o clona la care cumperi upgrade-uri de model original nu se merita - ori o lasi asa si zboara cat poate si ea , eventual o transformi in model scale ,ii cumpaeri o canopie
frumoasa si zbori in circuite linistite.
Daca incepi cu Tic-Toc-uri sau alte manevre 3D risti sa il dezmembrezi.
P.S.
Duminica pe ploaie , prin amabilitatea lui Serban ( un mare profesionist in ale pilotajului ) T-REX - ul meu 600 a facut primul zbor si desi reglat ochiometric ( pentru ca nu am avut rigla pt. unghi pale la noi ) dar ociometric tot de catre Serban , " Blandul BEN " cum l-a botezat maestrul a zburat bestial - SINGUR - fara mana pe stick-uri statea singur in hover - eu nu am incercat fara maini pe stick.
Faptul ca este un heli original sa vazut, fata de ce probleme am vazut la alti colegi la camp : sa dus rulmentul unisens, sa desprin trenul , sa barbierit un dinte de la maingear etc etc.
Si credeti-ma ca la cum suierau palele alea nu prea iti vine bine sa se desprinda ceva .
Nu spun ca astea originale nu vor avea probleme niciodata , asta ar fi imposibil , apare uzura si la ele dar nu chiar de noi !
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 19 November 2009 - 09:54 AM
#56
Postat 20 November 2009 - 03:04 PM
TUROK, la Nov 20 2009, 10:33 AM, a spus:
Bravo ! ti-ai luat Trabant si acum il transformi in partial Ferrari ! - vezi sa nu ramana vre-un surub naspa de la " Trabant " ........ ca ar fi pacat de investitie !
Daca iese bine si sigur iese , vorba lui Dacian - schimba canopia aia sau vopseste-o la aerograf si cu 3 straturi de lac !
Eu as schimba si rulmentul unisens, caci este important , si din pacate ala sa stricat primul si chiar foarte repede la modelul lui Stefan
Asteptam vesti !
P.S.
Am terminat si eu Flasher- ul dar nu am zburat inca ! Pe al tau l-ai mai zburat ? - mai merg rulmentii ?
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 20 November 2009 - 03:06 PM
#57
Postat 20 November 2009 - 11:36 PM
REAL DESIGN, la Nov 20 2009, 03:04 PM, a spus:
Daca iese bine si sigur iese , vorba lui Dacian - schimba canopia aia sau vopseste-o la aerograf si cu 3 straturi de lac !
Eu as schimba si rulmentul unisens, caci este important , si din pacate ala sa stricat primul si chiar foarte repede la modelul lui Stefan
Asteptam vesti !
P.S.
Am terminat si eu Flasher- ul dar nu am zburat inca ! Pe al tau l-ai mai zburat ? - mai merg rulmentii ?
DA TRABANT -COMBI ! ..FRUMOS NU? FLASHERUL . ZBOARA IMPECABIL ACUM ..SI RULMENTI??..PAI DACA SUNT < ALIGN> ..Muhahaha !
dar sunt tare curios sa vad si eu o filmare cu tine la manse ! ..nici la aero nu prea am vazut ceva ( filmulet ) cu tine ....ce zici?..ne surprinzi? ;)
#58
Postat 21 November 2009 - 08:46 AM
TUROK, la Nov 20 2009, 11:36 PM, a spus:
dar sunt tare curios sa vad si eu o filmare cu tine la manse ! ..nici la aero nu prea am vazut ceva ( filmulet ) cu tine ....ce zici?..ne surprinzi? ;)
Habar nu am sa pun pe net un film , habar nu am sa il prelucrez intr-un anumit format asa ca vino duminica pe Chitila la un " show" live ! = ca pe film se mai fac si trucaje !
P.S.
Si zici ca si la Flasher ai pus rulmenti Align ? noua nu ne ai spus ! Si unde ai schimbat : doar la axul principal sau si la main rotor blade ( axul ala mic de la palele principale ) sau chiar si la coada ?
Ma faci sa il demontez ! Ce mai - curat " hotoman " !
#59
Postat 21 November 2009 - 11:37 PM
REAL DESIGN, la Nov 21 2009, 08:46 AM, a spus:
P.S.
Si zici ca si la Flasher ai pus rulmenti Align ? noua nu ne ai spus ! Si unde ai schimbat : doar la axul principal sau si la main rotor blade ( axul ala mic de la palele principale ) sau chiar si la coada ?
Ma faci sa il demontez ! Ce mai - curat " hotoman " !
DOAR LA AXUL PRINCIPAL ! ...DUPA CATEVA TESTE DE REGLAJE , NU PREA IMI PLACEA CUM SUNA SI GATA ! I-AM SCHIMBAT . :) ( LA FLASHER) .
Aceasta postare a fost editata de TUROK: 21 November 2009 - 11:38 PM