Ahernar, la Dec 11 2009, 11:33 AM, a spus:
"600GT, 450Pro & 700GT Heli's too arrive soon. 11/12/2009
La astea nu ma mai grabesc. Am fost cobai voluntar la 250 si 500. Acum e randul altora. 500GT pare bun. Poate o sa iau si eu unul dar la anul.
500 inca nu merge. Am schimbat la axul central si mansonul interior care intra in rulmentul unisens cu unele luate de pe ebay. Au fost ieftine si pe ele scrie Tarot.
Deocamdata rulmentul unisens pare ca merge. Am totusi o vibratie care nu imi place.
Fara maingear nu vibreaza deloc (adica numai motorul)
Fara head si fara pale de coada, vibreaza putin. Am schimbat axul principal si este la fel - cred ca e in limitele normale.
cu head si fara pale vibreaza putin mai mult - iarasi pare in limite normale
cu head si flybar paddle si fara pale - e cam la fel
cu head complet fara pale principale dar cu pale de coada intra intr-o vibratie destul de mare. Am echilibrat la balanta palele de coada - diferenta de 0.2g intre ele (la 2,5g pala). Acum vibreaza mai putin dar tot peste ce cred eu ca e normal. Asa ca nu zbor inca cu el. Teste facute in casa cu mana pe el.
Astept de la HK niste tail holdere din metal si dupa aceea incerc din nou. Dupa asta am cam ramas fara idei.
Ce e interesant, de cate ori a ajuns in aer, a fost foarte calm si fara probleme.
Pana in primavara poate e gata.
Peste calitatea proasta a pieselor am senzatia ca foarte multe au dimensiuni diferita fata de original. Nu mult doar cat sa ai probleme la adaptare. Tot ce am pus pana acum: Align (boom) sau Tarot (main shaft +manson rulmet unisens) erau putin diferite.
Pana la urma cea mai buna indicatie la HK sunt vanzarile:
daca se vinde repede si mult - e bun (HK450)
daca sta - e dubios (HK-T500)
250 tot nu zboara - astept alt swash de la HK - ce a venit de la Tarot nu s-a potrivit.
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 11 December 2009 - 11:31 PM