700 .... T-Rex 700 ... Kit T-Rex 700 Nitro Pro
#1
Postat 26 August 2009 - 06:46 PM
#2
Postat 26 August 2009 - 06:55 PM
#3
Postat 26 August 2009 - 06:58 PM
TUROK, la Aug 26 2009, 07:55 PM, a spus:
Am sa incerc sa il dotez cu ce este mai bun. V-a fi o placere sa il vezi cum zboara! Pentru asta v-a trebui sa cer citava sfaturi pe aici... Nici nu imi vine sa ma apuc de montaj, asa emotii am... Pun ceva poze cu pachetele din cutie...
Aceasta postare a fost editata de itoncu: 26 August 2009 - 07:04 PM
#4
Postat 26 August 2009 - 07:02 PM
itoncu, la Aug 26 2009, 07:58 PM, a spus:
recomand ....PRIMUS! ( PT A TE SFATUI) :D
#7
Postat 26 August 2009 - 07:55 PM
itoncu, la Aug 26 2009, 08:08 PM, a spus:
Bravo , super achizitie , dar ai mare grija uneori se comporta mai ceva ca o arma .
T..
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#9
Postat 26 August 2009 - 08:05 PM
Sper sa va cunosc pe toti (sau pe cat mai multi), din aceasta lume minunata a modelismului.
PS. Sper ca atractia pamantului sa nu fie prea mare de prima data. :D
#10
Postat 26 August 2009 - 08:31 PM
Felicitari pentru achizitie! siii...spor la zbor!
#11
Postat 26 August 2009 - 09:10 PM
Ma bucur cand vad inca o persoana pasionata de heli. As vrea sa te felicit sincer pentru achizitie. Este un kit care merita toti banii, in opinia mea.
Imi face placere sa te ajut cu tot ce pot.
Poate ne vedem la Chitila curand. :D
Multa bafta!
Primus
Aceasta postare a fost editata de Primus: 26 August 2009 - 09:11 PM
#12
Postat 26 August 2009 - 10:04 PM
#13
Postat 26 August 2009 - 11:10 PM
Primus, la Aug 26 2009, 10:10 PM, a spus:
Ma bucur cand vad inca o persoana pasionata de heli. As vrea sa te felicit sincer pentru achizitie. Este un kit care merita toti banii, in opinia mea.
Imi face placere sa te ajut cu tot ce pot.
Poate ne vedem la Chitila curand. :D
Multa bafta!
Primus
Multumesc mult pentru urari!
Am sa apelez la ajutorul tau pentru a-l zbura, eu fiind din Bucuresti.
Berea sa curga valuri...
Am sa incerc sa ajung si eu o data la Chitila, acest loc fiiind un fel de "taram sfant" al impatimitilor de aeromodele... (cel putin in opinia mea)
Am sa te ma sacai din cind in cand pentru o parere avizata.
Invitatia la bere este adresata tuturor celor care vor fi acolo la Chitila cind voi reusi sa ajung.
Sper ca sambata asta sa trec macar o jumatete de ora sa "botez" bestia! :D
Iulian
#14
Postat 27 August 2009 - 08:22 AM
A NEW HELI IS BORN!
Fisiere atasate
-
img_827091902.pdf (76.6K)
Number of downloads: 137
#15
Postat 27 August 2009 - 09:24 AM
( teama nu de costuri - pale rupte, ax indoit etc ci tema de viteza si forta palelor de carbon !)
#16
Postat 27 August 2009 - 09:48 AM
REAL DESIGN, la Aug 27 2009, 10:24 AM, a spus:
( teama nu de costuri - pale rupte, ax indoit etc ci tema de viteza si forta palelor de carbon !)
Am zburat o singura data in Grecia acum vreo 6 ani, ajutat de cineva. Toata experienta s-a terminat cu aterizarea fara incidente majore, dar pe casa unui localnic care nu stia engleza. A trebuie sa ii explicam o ora ca are un elicopeter pe casa si care ne apartine. Intr-un final ne-a lasat si am recuperat jucaria. Era un elicopter mic, dar a fost suficient ca sa ma virusez...
Oricum, m-am dotat si cu cablu elev-profesor pentru a avea pe cineva cunoscator prin preajma.
Modelul l-am ales ca fiind unele dintre cele mai bune heli de pe piata la un pret acceptabil, oricum eu nefiind nici macar cunostinta, daramite rude cu Alan Szabo Junior .... :rolleyes:
Am sa incerc sa il dotez cu cele mai bune servo-uri (3x BL 451 si S9254) si ca gyro m-am oprit la un 611 SMM cu BLS251 de la Futaba.
Am gresit cumva?
#17
Postat 27 August 2009 - 11:33 AM
itoncu, la Aug 27 2009, 10:48 AM, a spus:
Oricum, m-am dotat si cu cablu elev-profesor pentru a avea pe cineva cunoscator prin preajma.
Modelul l-am ales ca fiind unele dintre cele mai bune heli de pe piata la un pret acceptabil, oricum eu nefiind nici macar cunostinta, daramite rude cu Alan Szabo Junior .... :)
Am sa incerc sa il dotez cu cele mai bune servo-uri (3x BL 451 si S9254) si ca gyro m-am oprit la un 611 SMM cu BLS251 de la Futaba.
Am gresit cumva?
Atunci nu este bine ! nU stiu - mai intraba pe cei care se pricep la heli !
#18
Postat 27 August 2009 - 11:41 AM
REAL DESIGN, la Aug 27 2009, 12:33 PM, a spus:
Nu ma grabesc sa zbor cu el. Vreau sa iasa ceva in genul " A new car is born!", adica voi face totul foarte incet si fara sa ma grabesc, cerand sfaturi si ajutor! Nimeni nu s-a nascut invatat, eu nu fac exceptie. Incerc sa va tin la curent cu toate etapele pe care le vom parcurge impreuna. Cand v-a fi gata, voi cere ajutorul vostru pentru reglaje specifice si pentru rodaj. Oricum nu am de gand sa zbor singur de la inceput. V-a trece mult timp si v-a curge multa apa pe Dambovita pina voi face lucru asta singur. Pentru antrenament pana atunci voi alege un alt heli pentru a-mi da mana!
Ar fi pacat de bijuterie sa incep cu un crash!
#23
Postat 29 August 2009 - 11:20 PM
itoncu, la Aug 29 2009, 03:39 PM, a spus:
Felictari pentru achizitie e un super heli.
creierul heliului nu e gyroscopul doar daca ii pui vreun copilot.
Din fericire ce face heli depinde doar de tine analogia ,e nereusita.
Pentru asamblare sunt plin de filmulete la build pe anumite forumuri urmarestele inainte sunt o multime de trick-uri.
Unul dintre ele care nu trebuie uitat e sa speli (mai ales la head)suruburile in alcool pentru a le degresa inainte de a pune loctite.
Atat suruburile cat si gaurile in care le vei insuruba , intr-un heli termic sunt vibratii mari si nu e de joaca cu ele.
p.s ce servouri ai ales?
Aceasta postare a fost editata de nen77: 29 August 2009 - 11:21 PM
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#24
Postat 30 August 2009 - 09:01 AM
nen77, la Aug 30 2009, 12:20 AM, a spus:
creierul heliului nu e gyroscopul doar daca ii pui vreun copilot.
Din fericire ce face heli depinde doar de tine analogia ,e nereusita.
Pentru asamblare sunt plin de filmulete la build pe anumite forumuri urmarestele inainte sunt o multime de trick-uri.
Unul dintre ele care nu trebuie uitat e sa speli (mai ales la head)suruburile in alcool pentru a le degresa inainte de a pune loctite.
Atat suruburile cat si gaurile in care le vei insuruba , intr-un heli termic sunt vibratii mari si nu e de joaca cu ele.
p.s ce servouri ai ales?
Am retinut sfaturile tale si iti multumesc!
Am sa verific inca o data toate suruburile.
De fapt, toate au fost strinse cu surubelnita electrica in care am modificat cuplu functie de dimensiunea suruburilor.
Servomecanismele alese de mine sunt:
1. Servo S3151 standard digital
2. Brushless Servo 451 mg 3 bucati
3. Giroscop GY-611 + servo BLS 251
Motorul ales este un OS Max-91SX-H C cu pompa si cilindru Viper.
Caracteristicile motorului sunt:
Output: 3.2ps/15,000r.p.m.
Practical r.p.m. range: 2,000~16,000 r.p.m.
Weight: 568.3g
Astept sa imi spuneti daca am ales gresit sau nu.
PS. Recunosc ca nu am spalat suruburile in alcool inainte de montaj. La urmatoarea "pasare" promit ca asa voi face :lol: !
#25
Postat 30 August 2009 - 09:24 AM
Nu e de joaca cu un heli mare.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#26
Postat 30 August 2009 - 09:27 AM
nen77, la Aug 30 2009, 10:24 AM, a spus:
Nu e de joaca cu un heli mare.
Oricum am timp pina vin servourile si motorul!
Am sa desfac fiecare surub si sa il spal in alcool si sa string cu loctite.
Mersi mult!
Referitor la servouri, gyro si la motor, ai ceva comentarii? Cer parere avizata.
Care este diferenta intre 520 si 611 si nu ma refer la diferenta de pret?
#27
Postat 30 August 2009 - 09:54 AM
#29
Postat 30 August 2009 - 10:21 AM
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#30
Postat 30 August 2009 - 10:25 AM
REAL DESIGN, la Aug 30 2009, 10:54 AM, a spus:
De acord, si eu am 3151 la Trex 600N si sunt cam la limita, au roti de plastic si la un crash s-au dus toti dintii din toate cele 3 servouri. La Trex 700 din cate stiu se recomanda servouri serioase (vorbim desigur doar de platoul ciclic, nu de coada sau motor, asta e alta discutie), sunt alte forte decat la 600.
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6