TUROK, la Oct 12 2009, 12:49 PM, a spus:
Fin nu prea ai ce strange la suruburile alea ( desi sunt slab calitative)..daca nu strangi bine alea o sa ai surpriza cand il pornesti sa se slabeasca BOOM-UL de acolo .
Treaba cu surub dintr-o parte in alta m-am gandit si eu ca ultima varianta .( CRED CA SCHIMB TOATA SURUBARIA DE PE EL )
Unde crezi ca numai desfaci pana la zbor sa pui si loctite. In mod normal trebuia desfacut totul de la frame pana la head si verificat si la rulmenti cum sunt pusi etc ( am vazut un kit review de afara cu acelasi model si gasise niste inversari in ordinea in care erau pusi rulmentii de la head - ceva de genul saiba-rulment-rulment-dumpper etc. Din cauza fragilitatii surubelelor nu am desfacut ca ar fi insemnt sa le schimb pe toate in cazul fericit in care as fi reusit sa le desfac pe toate - daca ramaneau in interior era gata - gauri - taiat - alte piese etc.
Si unde gasesti suruburi de genul ala ( unele cu cap plat , altele " zenk " si asa mici ) . Unele cred ca au pas metric altele sunt holtzsuruburi - cam greu de gasit cred.
Daca vezi undeva sa imi zici si mie ca as vrea si eu macar de rezerva .
P.S.
Nu este suficient sa schimbi doar suruburile caci se poate strica si filetul dat in alte piese asa cum ai patit tu la coada.
Cu multa grija , minere mai subtiri la imbusuri ca sa nu ai forta prea mare si asta este ! Sa ii dam drumul sa ne " invatam " si noi cu ele ca de piese sigur va fi nevoie ( o spun din
experina cu Falconul 3D ) si cred ca repere de Flasher 450 nu prea o sa gasim si vom lua de T-Rex daca ne tine punga - da un ochi la Botosani pe site si vezi costuri la cateva repere care sigur se vor strica :
ax, pale, boom, Main Rotor Blade Holder Set Alu ,LandingSkid etc.
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 12 October 2009 - 12:22 PM
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !