cessna 182 (500 class)
#1
Postat 02 February 2012 - 10:55 PM
sunt fericitu propietar al unui aeromodel cessna 182(500 class)
vreau sa stiu daca cineva mai are sau a mai avut, un astfel de aeromodel sa imi spuna si mie cum se comporta motoru cat de bun este ESC-UL servomecanismele...mie mi se par ca sunt tare aiurite tremura si scot sunete ciudate parca se forteaza...
incarcatorul cu care a venit acest avionas de fapt ce"i incarcator sau egalizator?
suprafetele de control( profundor deriva si eleroane) pot fi modificate pe balamale?
motoru din start nu a fost legat corespunzator(se invartea in sens invers)
.... in fine daca cineva are si poate sa ma ajute sa imi scrie aici...
In rest asa ca avion si ca finisaj este ok imi place...
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
#2
Postat 02 February 2012 - 11:21 PM
#3
Postat 03 February 2012 - 12:06 AM
Salut, am gasit ceva pentru tine, nu stiu daca l-ai vazut inainte.:rolleyes:
Modelul mi-a facut si mie cu ochiul, dar pana sa ma hotarasc a aterizat unul si mai mare si mai frumos :), tot Cessna 182.
Bafta si numai bine
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#4
Postat 03 February 2012 - 11:27 AM
Lungime: aprox. 993 mm
Suprafata portanta: 23 dmp
Incarcatura aripii: 58.9 g/dmp
Masa neechipat: aprox. 1170 grame
Masa complet echipat: aprox 1350 grame
flaviu p, la 02 February 2012 - 11:21 PM, a spus:
producatoru este ART-TECH....
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
#5
Postat 03 February 2012 - 11:35 AM
Este acelasi model? Dupa datele date de tine as zice ca da.
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#6
Postat 03 February 2012 - 11:46 AM
ESC-UL cum ti se pare? motoru nui prea puternic? lai zburat si cu elice in doua pale? daca da cum se comporta?si inca ceva!! viraju il iei din eleroane? eu is obisnuit sa iau viraj din deriva si acum parca imi este putin teama sa nu il izbesc de Tera :)
Aceasta postare a fost editata de fantom: 03 February 2012 - 11:48 AM
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
#7
Postat 03 February 2012 - 12:06 PM
Incearca eventual sa contactezi proprietarul modelului din link-ul pe care ti l-am trimis si poate el iti va da mai multe detalii legate de model.
Am invatat sa iau virajele si deriva destul de tarziu, dar se fac mult mai bine decat din eleroane. Cu timpul ai sa inveti sa folosesti simultan deriva, eleroanele si profundorul in viraj in functie de cat de larg sau strans vrei sa faci acel viraj
Despre incarcator....am unul destul de bun pentru mai toate tipurile de acumulatori... Am distrus un acumulator li-po cu "incarcatorul-egalizator" ce vine in kiturile artt...
Pentru o viata lunga a acumulatorilor e bine sa-ti iei un incarcator bun
Bafta.
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#8
Postat 03 February 2012 - 12:09 PM
alex g, la 03 February 2012 - 12:06 PM, a spus:
Incearca eventual sa contactezi proprietarul modelului din link-ul pe care ti l-am trimis si poate el iti va da mai multe detalii legate de model.
Am invatat sa iau virajele si deriva destul de tarziu, dar se fac mult mai bine decat din eleroane. Cu timpul ai sa inveti sa folosesti simultan deriva, eleroanele si profundorul in viraj in functie de cat de larg sau strans vrei sa faci acel viraj
Despre incarcator....am unul destul de bun pentru mai toate tipurile de acumulatori... Am distrus un acumulator li-po cu "incarcatorul-egalizator" ce vine in kiturile artt...
Pentru o viata lunga a acumulatorilor e bine sa-ti iei un incarcator bun
Bafta.
multam :)
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
#9
Postat 04 February 2012 - 12:14 PM
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
#10
Postat 04 February 2012 - 04:08 PM
fantom, la 04 February 2012 - 12:14 PM, a spus:
Ar trebui sa le poti utiliza si la altceva, dar in limita lor de lucru ca forta. La ultimul meu model, care de altfel este singurul cu flapsuri, servomecanismele sunt identice la toate suprafetele de control
Sunt si servomecanismele de mai multe dimensiuni, cele "normale" sunt cam mari, gen Futaba S3003. La noi se utilizeaza cele mini, sau micro.
In legatura cu flapsurile...eu am avut ceva probleme din cauza lor la primele zboruri si am fost sfatuit sa nu le utilizez inca la decolari si aterizari, pana nu ma obisnuiesc cu reactia modelului la actionarea flapsurilor.
Ar fi bine sa nu le folosesti decat la inaltime destul de mare, sa vezi cum reactioneaza modelul si abia cand esti stapan pe situatie incerci sa te mai apropii de sol cu flapsurile coborate.
La fel de bine poti ateriza si decola si fara flapsuri....eu am reusit cu asta mare care are cam 2,5Kg.
In rest cum merge asamblarea?
Bafta si numai bine.
Aceasta postare a fost editata de alex g: 04 February 2012 - 04:11 PM
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#11
Postat 05 February 2012 - 01:11 PM
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
#12
Postat 05 February 2012 - 01:46 PM
Aici sunt foto cu "Bestia!". Elicea e 14X7, Bateria 4S 3300mAh.
Daca ai flapsuri si nu ai mai zburat cu flapsuri pana acum ar fi mai bine sa nu le folosesti la decolari si aterizari la primele zboruri...eu am avut surprize neplacute.
Bafta si numai bine.
P.S. filme inca nu am ca am avut doar o sedinta de zbor si nu am avut cameramanu' la mine
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#13
Postat 05 February 2012 - 07:42 PM
frumos avionu tau imi place mult cit ai dat pe el? de unde lai achizitonat?
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
#14
Postat 05 February 2012 - 08:13 PM
L-am gasit ulterior pe un site elvetian si cu tot cu esc baterie si transport a ajuns la vreo 325€. Dar e superb sa-l vezi trecand la joasa inaltime :rolleyes:
Astept sa se mai linisteasca vremea si pe la noi sa mai ies la aer.
Bafta si numai bine.
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R