Modelism - RHC Forum: Trex 700 N - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

Trex 700 N Sfat alegere motor

#61 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 02 June 2010 - 01:07 PM

Vezi postareabooggy, la Jun 2 2010, 08:51 AM, a spus:

Explicabil de ce nu aveai putere , sicer ai avut noroc ca nu s-a spart complect si ar fi distrus intreg motorul .
Reparatia este discutabila , trebuie sa verifici absolut toate piesele , greutate , uzura , defecte ascunse de fabricatie , uzuri aparute .
Uite un link care sa te ajute sper .
http://blog.163.com/chance_1025/blog/stati...20086217842945/

daca se spargea complet cam tot aici eram si asa piesele ca sa il repar (ca la carte) sunt 160-180 usd - camasa ,piston, rulmenti segment biela.
dar ulterior va fi ca nou.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#62 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 13 June 2010 - 12:19 AM

intr-un final s-au rezolvat problemele.

am trecut deja de jumatate de galon cu motorul nou, pot sa zic ca am avut de bibilit la el: a primit alte servouri , alte pale si principale si pe coada, cam toate upgradeurile ce le puteam lua de la align.

am inlocuit furtunele , e pe drum si un fuel magnet, header ank de la quik uk, canopie de LE:

Configuratia actuala:

Motor os 91 HZ -am insalat shim de o.2 mm
3x align ds 610-platou
gy 520+ ds 650
pale saab red devil de 690 , sab de 105 pe coada
upgradeurile de coada de LE

motorul e la 2.3 ture high si 2,1 pe middle si incepe sa sune tot mai bine
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#63 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 June 2010 - 07:45 AM

Felicitari. Ai schimbat destule pe el. Configuratia este asemanatoare cu a mea, mai putin upgradeul de coada de la align. Iti recomand cu caldura (ca tot ai upgradeul de la align) sa continui cu upgradeul de la KDE pentru coada pentru a elimina definitiv "slop"-ul.
0

#64 Useril este offline   booggy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 429
  • Inregistrat: 21-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:114223

Postat 13 June 2010 - 08:30 AM

Vezi postareamorph, la Jun 13 2010, 08:45 AM, a spus:

upgradeul de la KDE pentru coada pentru a elimina definitiv "slop"-ul.


Te rog fi un pic mai explicit in ce consta acest upgrade si cum ai eliminat slop-ul .
0

#65 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 13 June 2010 - 12:27 PM

Vezi postareabooggy, la Jun 13 2010, 09:30 AM, a spus:

Te rog fi un pic mai explicit in ce consta acest upgrade si cum ai eliminat slop-ul .

http://www.readyheli.com/assets/images/pho...0N-PTU-V2-3.jpg
asta e upgrade-ul elimina jocurile align a facut o mica greseala rulmenti nu sunt chiar la fix.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#66 Useril este offline   booggy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 429
  • Inregistrat: 21-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:114223

Postat 13 June 2010 - 01:13 PM

Vezi postareanen77, la Jun 13 2010, 01:27 PM, a spus:

http://www.readyheli.com/assets/images/pho...0N-PTU-V2-3.jpg
asta e upgrade-ul elimina jocurile align a facut o mica greseala rulmenti nu sunt chiar la fix.


De fapt acesta este linkul ce ai pus tu este doar o poza , aici se vede setul complect care se poate cumpara , pret si ce cuprinde in detaliu .

http://www.readyheli.com/AT550600600N700N-...0N_p_32170.html

multumesc nen77

P.S. Nu toata lumea stie direct ce si de unde sa cumpere trebuie explicat si pentru incepatori mai in amanunt altfel cum sa prinda curaj in acest hobby
0

#67 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 13 June 2010 - 03:08 PM

http://www.readyheli...700_c_4419.html

cele de la align

http://www.readyheli...700_c_4486.html


si de la kde ..
bani sa fie

ca de pus ai ce pune
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#68 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 19 June 2010 - 07:00 PM

Imi poate spune si mie cineva va rog ce diametru are coada de 700?Multumesc,



FOREVER YOUNG.......
0

#69 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 14 July 2010 - 09:28 PM

sory bogdys nu am vazut la timp intrebarea...daca mai ai nevoie masor ...
intre timp eu am calat al doilea motor si asta l-am calat ca la carte.. pistonu e topit camasa e praf segemntu s-a facut una cu pistonul...
piesele pt reparare sunt pe drum daca il mai calez inca odata yamada scrie pe el..
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#70 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 15 July 2010 - 05:43 PM

Vezi postareanen77, la Jul 14 2010, 10:28 PM, a spus:

sory bogdys nu am vazut la timp intrebarea...daca mai ai nevoie masor ...
intre timp eu am calat al doilea motor si asta l-am calat ca la carte.. pistonu e topit camasa e praf segemntu s-a facut una cu pistonul...
piesele pt reparare sunt pe drum daca il mai calez inca odata yamada scrie pe el..

Imi pare rau sa aud ca ai necazuri,lasa ca putin stres nu strica :) ,altfel unde mai e placerea??Am aflat intre timp diametru respectiv,ma batea gandul sa fac un stretched la al meu 600 si aveam dubii ca este aceiasi marime coada,dar acum sunt convins ca e ok.



FOREVER YOUNG.......
0

#71 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 15 July 2010 - 09:10 PM

Vezi postareabogdyys, la Jul 15 2010, 06:43 PM, a spus:

Imi pare rau sa aud ca ai necazuri,lasa ca putin stres nu strica :D ,altfel unde mai e placerea??Am aflat intre timp diametru respectiv,ma batea gandul sa fac un stretched la al meu 600 si aveam dubii ca este aceiasi marime coada,dar acum sunt convins ca e ok.

mai am 12 litri de combustibil daca ii termin si motorul ma multumeste..ramane termic daca nu ii "strechuiesc " motorul -kit de conversie si devine electric
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#72 Useril este offline   booggy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 429
  • Inregistrat: 21-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:114223

Postat 16 July 2010 - 08:10 PM

Vezi postareanen77, la Jul 14 2010, 10:28 PM, a spus:

intre timp eu am calat al doilea motor si asta l-am calat ca la carte.. pistonu e topit camasa e praf segemntu s-a facut una cu pistonul...
piesele pt reparare sunt pe drum daca il mai calez inca odata yamada scrie pe el..


Im-i pare rau sa aud iar asta , daca era cineva mai ne experimentat in termice nu m-as fi mirat .
Ori ai ghinion pur si simplu ori ceva se intampla , trebuie neaparat sa gasesti cauza altfel ....................., undeva este ceva care iti scapa ori la setare ori la montaj .
Banuiesc ca , combustibilul e de calitate si bidoanele au fost sigilate , caldura poate avea si ea un efect de supraincalzire .
Ce piese sa mai cumperi pentru reparare cred ca vorbesti de un alt motor , nu , sau il repari pe cel original ?
0

#73 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 16 July 2010 - 09:25 PM

Cred ca prea sec din dorinta de putere ! Verificat permanent cu termometru pana gasesti optimul la reglaje ! Pornit bagat in blana si facut doua manevre deci maxim 1 minut si verificat temperatura si iarasi la fel - caci daca apuca de face doua zboruri de 7-8 min in full cu peste 110-120 grade cred ca gata - altul !

P.S.

Si Yamada se caleaza daca se greseste ceva - si am inteles ca ala mai are un reglaj in plus , deci alta bataie de cap - daca era clasa 600 era bun si un NovaRossi - la clasa 90 am inteles cu are hibe !!

Bafta pe viitor !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 16 July 2010 - 09:28 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#74 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 July 2010 - 05:54 PM

700-le meu:

http://www.youtube.c...h?v=kGvGhqMNllo

Banuiesc ca rulmentii din motor sunt pa. Motorul l-am desfacut ieri, pistonul, cilindrul segmentul sunt toate perfecte, fara urme de uzura. Rulmentii nu am avut cum sa-i verific ca trebuie sa dau jos biela si nu e tocmai o placere. Putere are cat cuprinde, dar zgomotul acela mi-a aparut duminica cand am vrut sa dau al doilea zbor.
Urechea voastra ce zice?
0

#75 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 July 2010 - 08:54 PM

Am desfacut motorul. Rulmentul pe spate e praf. Parca ar avea bile patrate.

Cam asa ceva
http://www.youtube.com/watch?v=p5aInmmnXok...feature=related
0

#76 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 20 July 2010 - 11:10 AM

Salut.Nu incerci sa-i pui rulmenti cu bile ceramice?
0

#77 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 July 2010 - 03:01 PM

Din ce am citit pe diverse forumuri, orice rulment ii pui o sa cedeze mai repede ca la un motor clasa .50. Cel cu bile ceramice nu este recomandat deoarece poate produce defectiuni majore in motor. Problema vine in principal de la dezalinierea santurilor prin care trec bilele.
Lumea recomanda skf 16003 -C3, c3-ul avand o toleranta mai mare a santurilor si rulmentul se invarte mai usor inca de la inceput.
Iarasi, din ce am vazut, pretul unui rulment cu bile ceramice nu-si justifica viata care este ceva mai crescuta fata de rulmentii cu bile de otel, dar nu suficient de mult.
0

#78 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 20 July 2010 - 07:25 PM

Vezi postareamorph, la Jul 20 2010, 04:01 PM, a spus:

Din ce am citit pe diverse forumuri, orice rulment ii pui o sa cedeze mai repede ca la un motor clasa .50. Cel cu bile ceramice nu este recomandat deoarece poate produce defectiuni majore in motor. Problema vine in principal de la dezalinierea santurilor prin care trec bilele.
Lumea recomanda skf 16003 -C3, c3-ul avand o toleranta mai mare a santurilor si rulmentul se invarte mai usor inca de la inceput.
Iarasi, din ce am vazut, pretul unui rulment cu bile ceramice nu-si justifica viata care este ceva mai crescuta fata de rulmentii cu bile de otel, dar nu suficient de mult.


Ia cu C3 - am unele utilaje la care am pus cu C3 si nu le am mai schimbat nici in ziua de azi - din cate mi sa explicat ele se folosesc acolo unde apare din "N" motive o supraincalzire si ajuta ca atunci cand incep sa se dilate sa nu apara tensiuni suplimentare intre bile si santurile de rulare . Nu stiu daca asta este esplicatia stiintifica dar la mine a mers !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#79 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 July 2010 - 09:23 PM

Cam aia e explicatia. Heliul este gata, nu am gasit skf c3, dar am pus un skf totusi. Motorul toarce ca un ceas elvetian, rotund si putere din plin. Incredibil ce zgomot ciudat poate face un rulment terminat.
E bine de pastrat ca referinta filmuletul pus de mine. Cand o sa auziti o asemenea zdranganeala sa stiti de la ce e.
Motorul, fiind ca nou a mers desfacut si facut la loc ca pe "roate" totul a iesit perfect, s-a potrivit perfect, fara batai suplimentare in rulmenti (scosi cu ajutorul cuptorului) etc etc.
Un ghid foarte detaliat se gasste aici:
http://www.helifreak...ead.php?t=36152
Bearing replacement and overhaul OS SX-50 v3 using heat - 92MB wmv
0

#80 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 24 July 2010 - 05:56 PM

eu devin expert am spart al 3-lea motor
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#81 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 24 July 2010 - 08:59 PM

am gasit si vinovatul , la cele 3 motare pe care le-am stricat
.........
filtrul de fuel nu are debit....... l-am comaprat cu unul bun are cam 1/8 debit fata de unul nou
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#82 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 24 July 2010 - 08:59 PM

Ti-am spus de la inceput. Iati kit pt electric ca nu vei avea veci puterea pe care o vrei de la motor pe nitro si e de 10 ori mai simplu de lucrat.
Imi pare rau ca ai dat atatia bani pana sa gasesti problema :(

Later edit:
Am scris deodata...

Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 24 July 2010 - 09:01 PM

Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#83 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 24 July 2010 - 09:00 PM

deja fac calcule desi parca as mai incerca odata pe nitro..fara filtru...

Aceasta postare a fost editata de nen77: 24 July 2010 - 09:10 PM

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3


Raspuns rapid

  

14 useri citesc topicul
0 membri, 14 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro