Modelism - RHC Forum: Trex 700 N - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

Trex 700 N Sfat alegere motor

#31 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 13 October 2009 - 09:30 AM

Frumos domnule!!! E drept ca si al meu a ocupat tot spatiul de pe dulapul din camera copilulu :D

Desi nu sunt fan Futaba, statia aia arata chiar bine...
0

#32 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 13 October 2009 - 10:11 AM

Vezi postareaPrimus, la Oct 13 2009, 10:30 AM, a spus:

Frumos domnule!!! E drept ca si al meu a ocupat tot spatiul de pe dulapul din camera copilulu :D

Desi nu sunt fan Futaba, statia aia arata chiar bine...

Statia este super , nimic in plus nimic in minus , totul este la indemana si usor de accesat ............ acu ca a ajuns gazul mai trebuie ca Dumnezeu sa indrepte vremea sii dau jar .

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 14951.jpg

Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#33 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 15 October 2009 - 06:16 PM

Salutare , astazi , in sfarsit l-am ridicat , totul ok dar dupa 5 min am constata o scadere a turatiei si implicit a puterii , e drept ca am reglat amestecul ceva mai bogat in combustibil pt. a avea o ungere mai buna . Dupa ce l-am oprit nu a mai vrut sa porneasca , care ar putea fi cauza (bujia am verificat-o si este ok )?
A doua problema , folosesc un sistem 2 in 1 cu acc de 7,4V la 2200 mah pt. pornire dar dupa app 10 min acumulatorul dadea semne de oboseala , intrebarea mea este ce acumulatori folositi pt. receptor ?

multam
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#34 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 October 2009 - 10:00 PM

Vezi postareatantar, la Oct 15 2009, 07:16 PM, a spus:

Salutare , astazi , in sfarsit l-am ridicat , totul ok dar dupa 5 min am constata o scadere a turatiei si implicit a puterii , e drept ca am reglat amestecul ceva mai bogat in combustibil pt. a avea o ungere mai buna . Dupa ce l-am oprit nu a mai vrut sa porneasca , care ar putea fi cauza (bujia am verificat-o si este ok )?
A doua problema , folosesc un sistem 2 in 1 cu acc de 7,4V la 2200 mah pt. pornire dar dupa app 10 min acumulatorul dadea semne de oboseala , intrebarea mea este ce acumulatori folositi pt. receptor ?

multam

Prima parte, cu scaderea puterii, pare un simptom clasic de supraincalzire a motorului. Stiu ca ai zis ca ai reglat mai bogat si nu ar avea sens ce zic eu dar totusi poate pui termometrul pe motor dupa o asemenea aterizare.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#35 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 16 October 2009 - 07:29 AM

Vezi postareatantar, la Oct 15 2009, 06:16 PM, a spus:

Salutare , astazi , in sfarsit l-am ridicat , totul ok dar dupa 5 min am constata o scadere a turatiei si implicit a puterii , e drept ca am reglat amestecul ceva mai bogat in combustibil pt. a avea o ungere mai buna . Dupa ce l-am oprit nu a mai vrut sa porneasca , care ar putea fi cauza (bujia am verificat-o si este ok )?
A doua problema , folosesc un sistem 2 in 1 cu acc de 7,4V la 2200 mah pt. pornire dar dupa app 10 min acumulatorul dadea semne de oboseala , intrebarea mea este ce acumulatori folositi pt. receptor ?

multam


Salut,parerea mea:sa nu fie un amestec prea bogat si sa se inece bujia si la final sa nu mai porneasca.(cand incerci sa-l repornesti,nu opune rezistanta mai mare la demaror?)Cu a doua prb. ,nu mi-i se pare normal ca numai dupa 10 min.sa slabeasca acumulatorul.Daca ai putea sa montezi in serie la alimentare un ampermetru (min.6A) si sa vezi concret consumul pe acumulator.Sau poate fii un acumulator defect.(este nou?)
Toate cele bune,Radu
0

#36 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 16 October 2009 - 08:04 AM

Consumul la 700 este cam de 400 de mAh per zbor. Eu ma dau cam 5-6 zboruri cu el, si trag destul de tare de servouri, si in momentul in care nu mai am LED-uri verzi pe unitatea de comanda a regulatorului, schimb pack-ul. Folosesc un 2500 mAh, 7.4V.

Daca zici ca a fost bogat, scoate bujia, baga starterul si da-i cateva ture in gol, pune bujia la loc si vezi ce zice.

Dupa fiecare zbor, pune mana pe backplate-ul motorului. Daca te frige la deget, inseamna ca e prea sec. Intai fa reglajul la High Nidle, abia apoi la Middle.

E ciudata treaba aia cu acumulatorul. Sa fie dus?
0

#37 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 16 October 2009 - 09:00 AM

Multumesc pentru sfaturi , daca se indreapta vremea il scot la zbor si fac toate verificarile mentionate de voi .

Multumesc
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#38 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 16 October 2009 - 10:25 AM

Referitor la acumulator : exista posibilitatea ca sistemul de " incalzire " a bujiei sa ramana blocat si astfel sa se descarce pack-ul prin filamentul de la bujie ?
Verifica si chestia asta desi eu nu am auzit dar e usor de verificat : lasa bujia in exterior si vezi daca se stinge dupa un anumit timp ( vezi daca ai o bujie ami proasta ca sa nu o arda
daca nu vine carburant pe ea sa o raceasca ).
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#39 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 16 October 2009 - 11:38 AM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Oct 16 2009, 11:25 AM, a spus:

Referitor la acumulator : exista posibilitatea ca sistemul de " incalzire " a bujiei sa ramana blocat si astfel sa se descarce pack-ul prin filamentul de la bujie ?
Verifica si chestia asta desi eu nu am auzit dar e usor de verificat : lasa bujia in exterior si vezi daca se stinge dupa un anumit timp ( vezi daca ai o bujie ami proasta ca sa nu o arda
daca nu vine carburant pe ea sa o raceasca ).


Interesant , verific ..
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#40 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 May 2010 - 08:06 AM

Cateva impresii cu 700N dupa 3 saptamani:
-un heli extraordinar chiar cu flybar, calm, agil, putere arhisuficienta.
-consumul pe zbor cu bec 2 in 1, align 610 pe ciclic, futaba gy520 si align 650 extrem de mic. Approx 170-200 mah. Cu un pack zbor un bidon linistit (aprox 8 zboruri a 6 min cu OS 91 HZ).
-ambreiaj muci, a cedat dupa 2 bidoane. Fisurat. O sa imi iau unul intarit cu prima ocazie. Spre rusinea mea, nu am stiut de 'buba' aceasta la 700nitro.
-suruburile imbus sunt o pacoste, se intepenesc si se sficuiesc incredibil de repede.
In rest, numai cuvinte de lauda.
0

#41 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 08 May 2010 - 02:29 PM

De astazi eu sunt mai sarac cu un 700 N care a ajuns la nen 77 , in schimb eu ma voi imbogati cu 600 lui , multa bafta noului 'propitar'.

T..
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#42 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 May 2010 - 08:19 PM

Pacat tantar, ai dat un super heli. Felicitari nen, ti-ai luat un super heli.
Eu, dupa fiecare zi de zbor vin multumit acasa.

Se cere feedback de la noul posesor. :blink:
0

#43 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 09 May 2010 - 09:18 PM

Vezi postareamorph, la May 9 2010, 09:19 PM, a spus:

Pacat tantar, ai dat un super heli. Felicitari nen, ti-ai luat un super heli.
Eu, dupa fiecare zi de zbor vin multumit acasa.

Se cere feedback de la noul posesor. :)

dupa noile servo va veni si feedbackul(sper ca wekendul viitor) .. am apucat sa il zbor doar 3 minute din greseala am dereglat low nedle, si nu aveam manual la mine.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#44 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 May 2010 - 07:58 AM

Mare grija cu motorul. Nu-l tuna dupa temperatura lui. Porneste de la 2 ture in jos tunningul si pe high si pe middle, dar ai grija ca sa nu se inchinga motorul. Daca se incinge la turele acestea, e o problema, trage aer fals pe undeva. Fixeaza governerul sa-ti tina turatia cam la 1950-2000rpm. La 2000 rpm in head (15000rpm la motor) motorul iti da cea mai mare putere 3,4cp cu 15%nitro. Vezi ca pentru 30%nitro OS mai da un shim de pus intre cilindru si head de 0,2mm care e recomandat sa fie pus. La motoarele align nu exista asa ceva si in manual unde ar trebui sa zica e spatiu gol. :rolleyes:

Fly safe.
0

#45 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 10 May 2010 - 11:18 AM

Vezi postareamorph, la May 10 2010, 08:58 AM, a spus:

Mare grija cu motorul. Nu-l tuna dupa temperatura lui. Porneste de la 2 ture in jos tunningul si pe high si pe middle, dar ai grija ca sa nu se inchinga motorul. Daca se incinge la turele acestea, e o problema, trage aer fals pe undeva. Fixeaza governerul sa-ti tina turatia cam la 1950-2000rpm. La 2000 rpm in head (15000rpm la motor) motorul iti da cea mai mare putere 3,4cp cu 15%nitro. Vezi ca pentru 30%nitro OS mai da un shim de pus intre cilindru si head de 0,2mm care e recomandat sa fie pus. La motoarele align nu exista asa ceva si in manual unde ar trebui sa zica e spatiu gol. :(

Fly safe.


Salut ,
Motorul este OS si are pus shim'ul intre cilindru si head , am facut asta la recomadarea lui PRIMUS .
Este un heli super , dar cam mare pt. nevoile mele si apoi nu incapeau toate elicopterele in masina cand plecam la zbor , acum ca sa bag raptorul cu fuselaj da augusta tre' sa las o bancheta in jos .....

Bafta
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#46 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 26 May 2010 - 12:57 PM

Vezi postareatantar, la May 10 2010, 12:18 PM, a spus:

Salut ,
Motorul este OS si are pus shim'ul intre cilindru si head , am facut asta la recomadarea lui PRIMUS .
Este un heli super , dar cam mare pt. nevoile mele si apoi nu incapeau toate elicopterele in masina cand plecam la zbor , acum ca sa bag raptorul cu fuselaj da augusta tre' sa las o bancheta in jos .....

Bafta

reglat zburat , foarte placut ma asteptam la mai multe putere.

foarte calm ,foarte docil,foarte precis mai am de bibilit mult la el.


p.s. i-am pus si porecla "fuel killer".
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#47 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 May 2010 - 02:20 PM

Hai ca nu e cel mai gurmand motor. Macar dai 6-7 minute hard fly.
0

#48 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 26 May 2010 - 03:03 PM

apropo...

ms morph de sfaturi , la fel si vlad-aeropower

apropo colectiv am pus -12 +12 ciclic parca 7 grade tu cat ai?
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#49 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 May 2010 - 03:30 PM

La fel pe pitch. Pe ciclic am mult, 11 cred. Face tonouri instant:)
Poti sa-l mai seci putin daca zici ca nu prea avea forta. Cam cu 1,7 ture pe midle si 1,8 pe high ar trebui sa fie ok. (4-6clickuri sub 2 ture)
Asta pentru 30%nitro si 22%ulei.
0

#50 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 26 May 2010 - 03:43 PM

Vezi postareamorph, la May 26 2010, 04:30 PM, a spus:

La fel pe pitch. Pe ciclic am mult, 11 cred. Face tonouri instant:)
Poti sa-l mai seci putin daca zici ca nu prea avea forta. Cam cu 1,7 ture pe midle si 1,8 pe high ar trebui sa fie ok. (4-6clickuri sub 2 ture)
Asta pentru 30%nitro si 22%ulei.

o sa cresc ciclicul dupa ce ma acomodez putin cu el .

nu il inchid inca mai bag 1 galon reglat pe gras sa se mai rodeze putin motorul -tantar spune ca nu l-a zburat prea mult si la si menajat.Am impresia ca de aci e lipsa de putere motorul inca nu si-a dat drumul (porneste greu cand e rece). Cand e reglat la 2 ture high 2 ture low face sunetul ala specific rodajului, am dat 3 rezervoare si la al 3-lea parca incepea sa sune tot mai bine, cred ca apuc azi sa mai ies o tura si mai ard vreo 3 rezervoare.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#51 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 30 May 2010 - 02:34 PM

am si eu o problema -mica mare..

mi se incalzeste motorul si nu am putere-chiar reglat dupa carte 2 ture -2 ture

pana acum am primit niste idei de la morph - sa verific daca nu trage aer fals -asta am verificat am suflat pe furtune se pare ca nu scapa niciunde , si de la maxx500 care imi spune sa verific carburatorul daca nu are gunoie in el -asta urmeaza oricum sunt dispu si la alte idei..


de mentionat :
-am incercat cu Wild cat si cool power 30%..
-am incercat sa si inchid carburatorul, si sa deshid peste 2 ture ..
-dupa zbor temperatura pe cooler e 110-120 grade . iar sub motor 80-97 grade
-in ture si climb-out se comporta decent insa cade turatia , in tic-toc turatia imi scade mult prea mult aprope moare motorul indiferent cat de tare il menjez
-pas am +11 colectiv + 7 ciclic.
- nu am header tank..e pe drum
-scoate fum alb destul
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#52 Useril este offline   bogdan luben 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 417
  • Inregistrat: 28-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 June 2010 - 11:14 AM

Mie imi suna a motor nerodat. Asa am patit cu toate motoarele noi (fie heli fie aero). Se incalzesc mult si nu au putere. Regleaza mai fin amestecul chiar daca depasesti limita superioara scrisa in manual. Daca filamentul bujiei nu mai este lucios schimba bujia, sau incearca si alte temperaturi ale bujiei.
Hormonu' bate neuronu'
0

#53 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 01 June 2010 - 11:20 AM

Vezi postareabogdan luben, la Jun 1 2010, 12:14 PM, a spus:

Mie imi suna a motor nerodat. Asa am patit cu toate motoarele noi (fie heli fie aero). Se incalzesc mult si nu au putere. Regleaza mai fin amestecul chiar daca depasesti limita superioara scrisa in manual. Daca filamentul bujiei nu mai este lucios schimba bujia, sau incearca si alte temperaturi ale bujiei.



multumesc de sfat cum am postat mai sus am simtit si eu asta.Am postat si pe heli freak si am primit acolo o multime de sfaturi.

am desfacut motorul si spre dezamagirea mea , camasa pistonului prezinta 2 zgarieturi rulmenti sunt ruginiti.

am mai spalat si carburatorul, intre timp vine alt motor dar si asta va fi rezolvat.oricum inainte de al monta pe cel nou fac tot posibilul sa il pun in functie si pe asta.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#54 Useril este offline   booggy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 429
  • Inregistrat: 21-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:114223

Postat 01 June 2010 - 01:04 PM

Vezi postareanen77, la Jun 1 2010, 12:20 PM, a spus:

am desfacut motorul si spre dezamagirea mea , camasa pistonului prezinta 2 zgarieturi rulmenti sunt ruginiti.


Sal
Ce adancime au zgarieturile si cam de la ce crezi ca provin ?

Este foarte important sa elimini cauza care le-a provocat , daca mai exista .
0

#55 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 01 June 2010 - 01:22 PM

Vezi postareabooggy, la Jun 1 2010, 02:04 PM, a spus:

Sal
Ce adancime au zgarieturile si cam de la ce crezi ca provin ?

Este foarte important sa elimini cauza care le-a provocat , daca mai exista .

probabil segmentul

zgarieturile s-au curatat perfect cu solutie de motor nou.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#56 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 01 June 2010 - 04:09 PM

cam asa arata pe interior

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: up2.JPG
  • Imagine atasata: up.JPG

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#57 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 01 June 2010 - 04:10 PM

ceva lipseste din cilindru

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: side1.JPG
  • Imagine atasata: up3.JPG

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#58 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 June 2010 - 07:26 PM

Tare ciudat arata. Un piston gaurit din cauza mersului cu amestec sarac nu arata asa.
0

#59 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 01 June 2010 - 08:33 PM

Vezi postareamorph, la Jun 1 2010, 08:26 PM, a spus:

Tare ciudat arata. Un piston gaurit din cauza mersului cu amestec sarac nu arata asa.

dar iti dai seama ca mai si mergea zburam asa la circuite nu simteam ..doar ca la aterizare frigea rau (si asta ca masuram)

in manevre care cereau putere se simtea insa tare tare pierdeam turatia foarte foarte mult.


p.s. am spus ca a, zburat 7 min , 30 facand ture ...
tocmai m-am autoconvins sa repar motorul desi am altul nou pe drum.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#60 Useril este offline   booggy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 429
  • Inregistrat: 21-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:114223

Postat 02 June 2010 - 07:51 AM

Explicabil de ce nu aveai putere , sicer ai avut noroc ca nu s-a spart complect si ar fi distrus intreg motorul .
Reparatia este discutabila , trebuie sa verifici absolut toate piesele , greutate , uzura , defecte ascunse de fabricatie , uzuri aparute .
Uite un link care sa te ajute sper .
http://blog.163.com/chance_1025/blog/stati...20086217842945/
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3


Raspuns rapid

  

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro