Trex 700 N Sfat alegere motor
#32
Postat 13 October 2009 - 10:11 AM
Primus, la Oct 13 2009, 10:30 AM, a spus:
Desi nu sunt fan Futaba, statia aia arata chiar bine...
Statia este super , nimic in plus nimic in minus , totul este la indemana si usor de accesat ............ acu ca a ajuns gazul mai trebuie ca Dumnezeu sa indrepte vremea sii dau jar .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#33
Postat 15 October 2009 - 06:16 PM
A doua problema , folosesc un sistem 2 in 1 cu acc de 7,4V la 2200 mah pt. pornire dar dupa app 10 min acumulatorul dadea semne de oboseala , intrebarea mea este ce acumulatori folositi pt. receptor ?
multam
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#34
Postat 15 October 2009 - 10:00 PM
tantar, la Oct 15 2009, 07:16 PM, a spus:
A doua problema , folosesc un sistem 2 in 1 cu acc de 7,4V la 2200 mah pt. pornire dar dupa app 10 min acumulatorul dadea semne de oboseala , intrebarea mea este ce acumulatori folositi pt. receptor ?
multam
Prima parte, cu scaderea puterii, pare un simptom clasic de supraincalzire a motorului. Stiu ca ai zis ca ai reglat mai bogat si nu ar avea sens ce zic eu dar totusi poate pui termometrul pe motor dupa o asemenea aterizare.
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#35
Postat 16 October 2009 - 07:29 AM
tantar, la Oct 15 2009, 06:16 PM, a spus:
A doua problema , folosesc un sistem 2 in 1 cu acc de 7,4V la 2200 mah pt. pornire dar dupa app 10 min acumulatorul dadea semne de oboseala , intrebarea mea este ce acumulatori folositi pt. receptor ?
multam
Salut,parerea mea:sa nu fie un amestec prea bogat si sa se inece bujia si la final sa nu mai porneasca.(cand incerci sa-l repornesti,nu opune rezistanta mai mare la demaror?)Cu a doua prb. ,nu mi-i se pare normal ca numai dupa 10 min.sa slabeasca acumulatorul.Daca ai putea sa montezi in serie la alimentare un ampermetru (min.6A) si sa vezi concret consumul pe acumulator.Sau poate fii un acumulator defect.(este nou?)
Toate cele bune,Radu
#36
Postat 16 October 2009 - 08:04 AM
Daca zici ca a fost bogat, scoate bujia, baga starterul si da-i cateva ture in gol, pune bujia la loc si vezi ce zice.
Dupa fiecare zbor, pune mana pe backplate-ul motorului. Daca te frige la deget, inseamna ca e prea sec. Intai fa reglajul la High Nidle, abia apoi la Middle.
E ciudata treaba aia cu acumulatorul. Sa fie dus?
#37
Postat 16 October 2009 - 09:00 AM
Multumesc
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#38
Postat 16 October 2009 - 10:25 AM
Verifica si chestia asta desi eu nu am auzit dar e usor de verificat : lasa bujia in exterior si vezi daca se stinge dupa un anumit timp ( vezi daca ai o bujie ami proasta ca sa nu o arda
daca nu vine carburant pe ea sa o raceasca ).
#39
Postat 16 October 2009 - 11:38 AM
REAL DESIGN, la Oct 16 2009, 11:25 AM, a spus:
Verifica si chestia asta desi eu nu am auzit dar e usor de verificat : lasa bujia in exterior si vezi daca se stinge dupa un anumit timp ( vezi daca ai o bujie ami proasta ca sa nu o arda
daca nu vine carburant pe ea sa o raceasca ).
Interesant , verific ..
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#40
Postat 05 May 2010 - 08:06 AM
-un heli extraordinar chiar cu flybar, calm, agil, putere arhisuficienta.
-consumul pe zbor cu bec 2 in 1, align 610 pe ciclic, futaba gy520 si align 650 extrem de mic. Approx 170-200 mah. Cu un pack zbor un bidon linistit (aprox 8 zboruri a 6 min cu OS 91 HZ).
-ambreiaj muci, a cedat dupa 2 bidoane. Fisurat. O sa imi iau unul intarit cu prima ocazie. Spre rusinea mea, nu am stiut de 'buba' aceasta la 700nitro.
-suruburile imbus sunt o pacoste, se intepenesc si se sficuiesc incredibil de repede.
In rest, numai cuvinte de lauda.
#41
Postat 08 May 2010 - 02:29 PM
T..
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#43
Postat 09 May 2010 - 09:18 PM
morph, la May 9 2010, 09:19 PM, a spus:
Eu, dupa fiecare zi de zbor vin multumit acasa.
Se cere feedback de la noul posesor. :)
dupa noile servo va veni si feedbackul(sper ca wekendul viitor) .. am apucat sa il zbor doar 3 minute din greseala am dereglat low nedle, si nu aveam manual la mine.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#44
Postat 10 May 2010 - 07:58 AM
Fly safe.
#45
Postat 10 May 2010 - 11:18 AM
morph, la May 10 2010, 08:58 AM, a spus:
Fly safe.
Salut ,
Motorul este OS si are pus shim'ul intre cilindru si head , am facut asta la recomadarea lui PRIMUS .
Este un heli super , dar cam mare pt. nevoile mele si apoi nu incapeau toate elicopterele in masina cand plecam la zbor , acum ca sa bag raptorul cu fuselaj da augusta tre' sa las o bancheta in jos .....
Bafta
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#46
Postat 26 May 2010 - 12:57 PM
tantar, la May 10 2010, 12:18 PM, a spus:
Motorul este OS si are pus shim'ul intre cilindru si head , am facut asta la recomadarea lui PRIMUS .
Este un heli super , dar cam mare pt. nevoile mele si apoi nu incapeau toate elicopterele in masina cand plecam la zbor , acum ca sa bag raptorul cu fuselaj da augusta tre' sa las o bancheta in jos .....
Bafta
reglat zburat , foarte placut ma asteptam la mai multe putere.
foarte calm ,foarte docil,foarte precis mai am de bibilit mult la el.
p.s. i-am pus si porecla "fuel killer".
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#50
Postat 26 May 2010 - 03:43 PM
morph, la May 26 2010, 04:30 PM, a spus:
Poti sa-l mai seci putin daca zici ca nu prea avea forta. Cam cu 1,7 ture pe midle si 1,8 pe high ar trebui sa fie ok. (4-6clickuri sub 2 ture)
Asta pentru 30%nitro si 22%ulei.
o sa cresc ciclicul dupa ce ma acomodez putin cu el .
nu il inchid inca mai bag 1 galon reglat pe gras sa se mai rodeze putin motorul -tantar spune ca nu l-a zburat prea mult si la si menajat.Am impresia ca de aci e lipsa de putere motorul inca nu si-a dat drumul (porneste greu cand e rece). Cand e reglat la 2 ture high 2 ture low face sunetul ala specific rodajului, am dat 3 rezervoare si la al 3-lea parca incepea sa sune tot mai bine, cred ca apuc azi sa mai ies o tura si mai ard vreo 3 rezervoare.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#51
Postat 30 May 2010 - 02:34 PM
mi se incalzeste motorul si nu am putere-chiar reglat dupa carte 2 ture -2 ture
pana acum am primit niste idei de la morph - sa verific daca nu trage aer fals -asta am verificat am suflat pe furtune se pare ca nu scapa niciunde , si de la maxx500 care imi spune sa verific carburatorul daca nu are gunoie in el -asta urmeaza oricum sunt dispu si la alte idei..
de mentionat :
-am incercat cu Wild cat si cool power 30%..
-am incercat sa si inchid carburatorul, si sa deshid peste 2 ture ..
-dupa zbor temperatura pe cooler e 110-120 grade . iar sub motor 80-97 grade
-in ture si climb-out se comporta decent insa cade turatia , in tic-toc turatia imi scade mult prea mult aprope moare motorul indiferent cat de tare il menjez
-pas am +11 colectiv + 7 ciclic.
- nu am header tank..e pe drum
-scoate fum alb destul
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#52
Postat 01 June 2010 - 11:14 AM
#53
Postat 01 June 2010 - 11:20 AM
bogdan luben, la Jun 1 2010, 12:14 PM, a spus:
multumesc de sfat cum am postat mai sus am simtit si eu asta.Am postat si pe heli freak si am primit acolo o multime de sfaturi.
am desfacut motorul si spre dezamagirea mea , camasa pistonului prezinta 2 zgarieturi rulmenti sunt ruginiti.
am mai spalat si carburatorul, intre timp vine alt motor dar si asta va fi rezolvat.oricum inainte de al monta pe cel nou fac tot posibilul sa il pun in functie si pe asta.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#54
Postat 01 June 2010 - 01:04 PM
#55
Postat 01 June 2010 - 01:22 PM
booggy, la Jun 1 2010, 02:04 PM, a spus:
Ce adancime au zgarieturile si cam de la ce crezi ca provin ?
Este foarte important sa elimini cauza care le-a provocat , daca mai exista .
probabil segmentul
zgarieturile s-au curatat perfect cu solutie de motor nou.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#59
Postat 01 June 2010 - 08:33 PM
morph, la Jun 1 2010, 08:26 PM, a spus:
dar iti dai seama ca mai si mergea zburam asa la circuite nu simteam ..doar ca la aterizare frigea rau (si asta ca masuram)
in manevre care cereau putere se simtea insa tare tare pierdeam turatia foarte foarte mult.
p.s. am spus ca a, zburat 7 min , 30 facand ture ...
tocmai m-am autoconvins sa repar motorul desi am altul nou pe drum.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#60
Postat 02 June 2010 - 07:51 AM
Reparatia este discutabila , trebuie sa verifici absolut toate piesele , greutate , uzura , defecte ascunse de fabricatie , uzuri aparute .
Uite un link care sa te ajute sper .
http://blog.163.com/chance_1025/blog/stati...20086217842945/