Trex 700 N Sfat alegere motor
#1
Postat 29 September 2009 - 02:48 PM
M-am orientat la un OS 91 HZ
ccm 14,95
PS 3,4
U/min 2000-16000
Zylinder Ring
Care este parerea dvs .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#3
Postat 04 October 2009 - 12:21 PM
Astazi am iesit, desi vremea nu e de loc frumoasa, sa vad unde e terenul din Berceni.
Am dat doua zboruri si brusc, motorul s-a oprit, noroc ca eram inca in hover, si am facut o semiautorotatie...
Facusem un program nou si eram la trim-uri si fineturi.
Cand l-am adus jos, am constatat ca header tank-ul era gol. :blink:
Furtunul din interiorul rezervorului mare se desprinsese din stut si cazuse de tot in rezervor, prin urmare, nu mai ajungea combustibil in motor.
Am sa-l desfac in seara asta, ca e ceva de desfacut pentru a scoate rezervorul mare.
Cu aceast ocazie voi asigura toate furtunele cu bride din plastic pe stuturi. :)
Atentie deci...
Aceasta postare a fost editata de Primus: 04 October 2009 - 12:22 PM
#5
Postat 06 October 2009 - 08:20 PM
Bucata din rezervor era crapata mai mult de un cm la extremitatea dinspre stut. Era numai o chestiune de timp sa cada in rezervor.
E pregatit pentru weekend-ul viitor... sper sa avem si vreme ok, ca se anunta iar ploi sambata..
#6
Postat 07 October 2009 - 12:30 PM
Deci , varianta este : Trex 700 N pro , motor OS MAX 91 HZ , srvouri de platou de la HITEC HS 5625 MG DIGITAL SUPER TORQUE cu 0,14 s / 60 grade , 9,4 kg/ cm , gyro GY 401 ; acum vine intrebarea(ile) ce servo de coada recomandati , ce pale principale recomandati de 690 sau 710 si ce producatori (Max 500 numai ce a avut o experienta proasta cu pale align pt. raptor 50 ).
Astept sfaturi si recomandari ?
multumesc
T..
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#8
Postat 08 October 2009 - 01:03 PM
Primus, la Oct 7 2009, 03:51 PM, a spus:
Daca ai luat GY401, pune cel putin un 9254.
Asteptam pozeee!!!
Intrebare :
in kitul motorului se afla si o garnitura metalica de 0,2 mm pt. capul pistonului , aceasta garnitura tb. montata sau este parte dintr-un eventual kit de reparatie ?
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#10
Postat 08 October 2009 - 06:47 PM
Primus, la Oct 8 2009, 05:02 PM, a spus:
Eu insa la motorul Align nu am umblat si nu am nici o problema.
Ce combustibil folosesti dupa rodaj si ce combustibil recomanzi pe perioada rodajului , pentru un rodaj corect cate rezervoare tb. papate ?
multam
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#12
Postat 08 October 2009 - 08:14 PM
Citeaza
Eu am folosit mereu 15% la rodaj, cam 7-8 rezervoare. Hover si circuite usoare primele 4-5 rezervoare, dupa care m-am dat si mai tare la el.
Apoi 30%
Aceasta postare a fost editata de Primus: 08 October 2009 - 08:16 PM
#14
Postat 08 October 2009 - 10:02 PM
Multumesc pentru sfaturi
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#15
Postat 09 October 2009 - 10:00 AM
R.C.-ul , m-am hotarat pt. 'Futaba T-8FG cu R6008HS 2.4 GHz ' ce parere aveti ? ; cred ca 8 canale sunt de ajuns .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#17
Postat 09 October 2009 - 11:57 AM
tantar, la Oct 9 2009, 11:00 AM, a spus:
R.C.-ul , m-am hotarat pt. 'Futaba T-8FG cu R6008HS 2.4 GHz ' ce parere aveti ? ; cred ca 8 canale sunt de ajuns .
Nu orice marca, doar pentru ca care are 30 % nitro ! CoolPower este nr 1 , cred ca merge si Tornado ! Acum vezi si tu la ce ai acces si ce mai spun cei cu experienta in heli !
Bafta !
#18
Postat 09 October 2009 - 03:20 PM
tantar, la Oct 9 2009, 11:00 AM, a spus:
R.C.-ul , m-am hotarat pt. 'Futaba T-8FG cu R6008HS 2.4 GHz ' ce parere aveti ? ; cred ca 8 canale sunt de ajuns .
Da, combustibilul auto are doar 9% ulei, nu e recomandat. Cu atat mai mult la rodaj, unde, de regula se cere mai mult ulei decat la folosirea normala.
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#19
Postat 09 October 2009 - 03:24 PM
REAL DESIGN, la Oct 9 2009, 12:57 PM, a spus:
Bafta !
Zici ca Tornado e prost? Eu traiam cu impresia ca e printre primele marci. Am facut un test comparativ intre Cool Power 15% si Tornado 15% si nu am sesizat nici o diferenta. Probabil or fi diferente dar eu nu le-am vazut, nici la performante, nici la temperatura motorului. In final am ramas tot la Tornado, macar si numai pentru culoarea rosie comparativ cu acel verzui de la CP care nu se vede in rezervor nici de la 10 cm, cu atat mai putin se vede nivelul in zbor.
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#22
Postat 09 October 2009 - 08:36 PM
misumat, la Oct 9 2009, 04:24 PM, a spus:
Nu am spus ca Tornado este prost ! Eu l-am pus al - II - lea dupa CP cu remarca : cred ca , pentru ca eu nu am folosit - am folosit altele mult mai proaste de doar 850 ron 5 Litri caci nu stiam. Diferentele la carburant cu aceleasi concentratii nu cred ca se simt instantaneu ( decat daca este unul foarte foarte prost sau nu are ce scrie pe ambalaj ) ci cred ca se resimt dupa o folosire indelungata - cand apar corodari, pistoane sparte, uzuri mai mari etc la unul fata de altul . Referitor la culoare ai vazut ca utilizatorii de heli deja folosesc CP cu 30 % nitro care e tot rosu. Necazul este pretul la CP 30 % - de ce oare ?
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 09 October 2009 - 08:38 PM
#24
Postat 10 October 2009 - 10:16 PM
Primus, la Oct 10 2009, 06:31 PM, a spus:
Pai sa il mai " indoim " cu nitica apa ca nu o fi foc !
#25
Postat 10 October 2009 - 10:42 PM
REAL DESIGN, la Oct 10 2009, 11:16 PM, a spus:
Domnilor uitati de apa ... fac eu cinste cu un sprit de Moldova daca ma ajuta cineva sa setez o Futaba T-8FG pt. 700 'le meu .
Daca foloseste cineva statia asta poate imi da si mie un ajutor .
T..
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#26
Postat 11 October 2009 - 01:35 PM
Cam asa:
rate 1 rate 2
ail-ele 0% 0%
ele-ail 0% 0%
pit-ail 0% 0%
pit-ele 0% 0%
pt. o miscare corecta care ar fi valorile corecte (care negative si care pozitive )
Si al doilea meniu de SWASH :
act sw trim
ail-ele inh -- off
ele-ail inh -- off
pit-ail inh --
pit-ele inh --
Fac o cinste celui care ma ajuta
Multumesc
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#27
Postat 11 October 2009 - 07:50 PM
Pt. pale de 710 ce curbe recomandati. Pt. un zbor cuminte , basic , fara 3 D ce unghiuri recomandati la 0, 60 respectiv 100%
Multumesc
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#28
Postat 12 October 2009 - 01:36 PM
tantar, la Oct 11 2009, 08:50 PM, a spus:
Pt. pale de 710 ce curbe recomandati. Pt. un zbor cuminte , basic , fara 3 D ce unghiuri recomandati la 0, 60 respectiv 100%
Multumesc
Daca ai rezolvat posteaza sa vedem si noi mai noi in bransa ! Facem cinste " virtual " ca tot suntem in fata P.C. - ului !
#29
Postat 12 October 2009 - 01:46 PM
ail-ele 0% 0%
ele-ail 0% 0%
pit-ail 0% 0%
pit-ele 0% 0%'
Meniul asta a ramas neatins
act sw trim
ail-ele inh -- off
ele-ail inh -- off
pit-ail inh --
pit-ele inh --
Aici totul pe on
swash'ul 50% cu
Ail + 30 %
ele +30 %
pit - 30 %
asta la setarile swash'ului si pozitiile mele pt. servouri (rev sau normal)
pt. celelalte setari ar trebui sa scriu vreo 2 h
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#30
Postat 13 October 2009 - 08:07 AM
T..
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2