Incepator caut t rex 500 sfaturi echipare
#1
Postat 25 September 2009 - 09:06 PM
Am timp destul nu ma grabesc, as vrea dc aveti ceva sfaturi despre t rex 500 (am inteles ca e mai bine fuselaj din fibra)
#2
Postat 29 September 2009 - 09:56 PM
in ordinea crescatoare a pretului. eu zic sa ei ce-i mai ieftin (GF).
Poti trece pe cardan ulterior daca o sa simti nevoia.
Ca servouri: 3 x Hitec 5245MG pe platou si Futaba S9257 pe coada. Gyro: Futaba GY401. Cam asa am vazut eu majoritatea echipate.
#3
Postat 01 October 2009 - 11:46 AM
mihai3d, la Sep 25 2009, 09:06 PM, a spus:
Am timp destul nu ma grabesc, as vrea dc aveti ceva sfaturi despre t rex 500 (am inteles ca e mai bine fuselaj din fibra)
Salit Mihai,bine ai venit printre aeromodelisti.Eu ti-as recomanda in primul rand (vad ca esti din Bucuresti) sa te intalnesti cu colegii de acolo la un zbor sa vezi "cu ce se mananca" acest sport si asa i-ti vei face o parere:daca i-ti va placea(si nu ma indoiesc de acest lucru)si pana unde te poti intinde cu investitia.In al doilea rand, daca te hotaresti, in paralel cu noua investitie sa activezi mult pe simulator.Vb. din proprie experienta ,eu am luat-o "direct" si m-a costat "o avere" reparatiile.Bafta si sa ne vedem bucurosi la zbor.-Radu-
#4
Postat 03 October 2009 - 07:17 PM
radulp, la Oct 1 2009, 12:46 PM, a spus:
sal ! am renuntat deocamdata la 500 in schimbul unui 450 sport v3 complet echipat -servo si giro align (am vazut o groaza de piese in romania - am gresit?
am o intrebare puteti sa imi recomandati un simulator ok da mai ieftin pt heli?
mai tirziu dupa ce fac scoala imi iau si un 500 ca e super misto
#5
Postat 09 October 2009 - 10:02 PM
#6
Postat 10 October 2009 - 12:17 AM
cornel parscov, la Oct 9 2009, 11:02 PM, a spus:
bine da am vazut o gramada de piese in ro o sa incerc sa invat pe el
am mai vazut 450 si nu parea un cazan deloc in fine asta e
Recunosc ca m au mai sfatuit si altii cu 500
#7
Postat 10 October 2009 - 09:04 AM
#8
Postat 10 October 2009 - 04:07 PM
cornel parscov, la Oct 10 2009, 10:04 AM, a spus:
sincer m am mai gindit si la cit de periculoase sunt 500 - le
si mie imi plac cele mai mici nu prea imi plac alea mari (mai am un gaui 200 pe care vreau sa il pot pilota la un moment dat)
#9
Postat 10 October 2009 - 05:19 PM
Sigur ca daca ai luat decizia e buna luata, si suntem gata sa o respectam.
Disponibilitatea pieselor este un criteriu important. Dar si piese de 500 sunt destule in Ro, si diferenta de pret nu e mare fata de 450.
De asemenea, poti zbura cu 2 packuri utilizate pentru seria 450.
Ce te sfatuiesc eu, e sa incepi sa zbori inainte de a mai lua alt model <_<
Succes!
#10
Postat 14 October 2009 - 11:54 PM
rigla pitch stiu da, in rest ...... e vreo chestie mai uzuala sa imi iau o calitate mai buna imbus ceva sau altceva, sunt probleme de asamblare , etc orice informatie e binevanita.
Multumesc!
#11
Postat 15 October 2009 - 12:06 PM
mihai3d, la Oct 15 2009, 12:54 AM, a spus:
rigla pitch stiu da, in rest ...... e vreo chestie mai uzuala sa imi iau o calitate mai buna imbus ceva sau altceva, sunt probleme de asamblare , etc orice informatie e binevanita.
Multumesc!
Da ! Pentru cei pasionati de heli trebuie sa ai o trusa cu minimul de scule si alea sa fie de foarte buna calitate - imbusuri, surubelnite cruce, clesti pentru articulatii sferice, rigla ajustare unghi pale, dispozitiv echilibrat pale . Plus solutiile de blocare - etansare suruburi, flybar Paddle-uri etc.
Vezi la generalitati RC heli un post despre chei, imbusuri etc - care brand-uri sunt mai bune.
Un surub cu capul stricat din cauza unei chei hexagonale in anumite zone, da batai mari de cap si costuri ridicate pentru inlocuit piesa.
Achizitia unor scule de clasa ar putea ajunge la costuri mari - dar o iei treptat = azi una, maine alta, insa ia din prima imbusuri bune !
#12
Postat 15 October 2009 - 04:29 PM
REAL DESIGN, la Oct 15 2009, 01:06 PM, a spus:
Vezi la generalitati RC heli un post despre chei, imbusuri etc - care brand-uri sunt mai bune.
Un surub cu capul stricat din cauza unei chei hexagonale in anumite zone, da batai mari de cap si costuri ridicate pentru inlocuit piesa.
Achizitia unor scule de clasa ar putea ajunge la costuri mari - dar o iei treptat = azi una, maine alta, insa ia din prima imbusuri bune !
cam ce dimensiuni de imbus am nevoie pt inceput?
clestii de articulatii sunt pe dimensiuni sau universali?
#13
Postat 16 October 2009 - 10:27 AM
mihai3d, la Oct 15 2009, 05:29 PM, a spus:
clestii de articulatii sunt pe dimensiuni sau universali?
Imbusuri tu stii mai bine ca suruburile sunt la tine in " teren " !
Pentru restul fa si tu sapaturi si vezi de unde poti lua si ce buget ai !
#14
Postat 16 October 2009 - 01:05 PM
Citeaza
clestii de articulatii sunt pe dimensiuni sau universali?
Imbusurile de 1.5, 2, 2.5 si 3 nu prea au cum sa lipseasca din trusa pasionatilor de heli RC.
#16
Postat 16 October 2009 - 08:31 PM
Aceasta postare a fost editata de cornel parscov: 16 October 2009 - 08:32 PM
#17
Postat 18 October 2009 - 03:56 PM
cornel parscov, la Oct 16 2009, 09:31 PM, a spus:
mai am o intrebare : am gasit doua tipuri unele mai scurte si unele mai lungi nu stiu de care e mai bine sa mi iau
#18
Postat 19 October 2009 - 07:57 AM
Citeaza
Daca e vorba de surubelnite cu cap imbus, ia mai lungi, va trebuie sa ai acces si in zone mai inguste cu ele.
#19
Postat 20 October 2009 - 09:33 PM
#20
Postat 25 October 2009 - 09:51 PM
O sa incep sa il montez da incetisor . timpul si cunostintele limitate ma trag inapoi
Aveti ceva sfaturi ?- bunaoara citeam pe motor ca nu e voie sa l invirti si tre sa eviti sa pui mina pe el de ce ?
Ma roade o intrebare , daca string palele cu surubul si piulita blocanta cum de se mai misca ? sau nu se string de tot?
#21
Postat 26 October 2009 - 07:01 PM
mihai3d, la Oct 25 2009, 09:51 PM, a spus:
O sa incep sa il montez da incetisor . timpul si cunostintele limitate ma trag inapoi
Aveti ceva sfaturi ?- bunaoara citeam pe motor ca nu e voie sa l invirti si tre sa eviti sa pui mina pe el de ce ?
Ma roade o intrebare , daca string palele cu surubul si piulita blocanta cum de se mai misca ? sau nu se string de tot?
Curioasa treaba cu motorul , daca nu-l atingi .... cum il montezi ? Uita de chestia asta . Daca strangi prea tare palele nu se vor alinia si vei avea vibratii , daca le lasi prea libere ai mari sanse sa se plieze cand nu trebuie , strangerea tb. facuta in asa fel incat sa le poti misca cu minimul de efort necesar . La categoria " sfaturi gratuite " , Nu te sfii sa intrebi , este mai ieftin .
Bafta
Aceasta postare a fost editata de tantar: 26 October 2009 - 07:02 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#22
Postat 26 October 2009 - 08:26 PM
mihai3d, la Oct 25 2009, 09:51 PM, a spus:
O sa incep sa il montez da incetisor . timpul si cunostintele limitate ma trag inapoi
Aveti ceva sfaturi ?- bunaoara citeam pe motor ca nu e voie sa l invirti si tre sa eviti sa pui mina pe el de ce ?
Ma roade o intrebare , daca string palele cu surubul si piulita blocanta cum de se mai misca ? sau nu se string de tot?
Pe motor nu trebuie sa pui mana in timpul functionarii sau dupa,ai putea sa te frigi.Oricum ai sa ai probleme mai mari decat acestea.
spor la montat
#23
Postat 27 October 2009 - 04:52 PM
multumesc de sprijin
#24
Postat 27 October 2009 - 07:33 PM
Toate motoarele Align pana la modelul 450 sport sunt brushless outrunner incapsulate. Adica la exterior nu se invarte nimic. Asta le-a facut iubite de posesorii de EasyStar, Microjet, etc pentru ca se pot pune in locul motoarelor Speed 400-480 in mod direct.
Tot restul lumii face outrunere cu carcasa rotitoare, deci nu poti sa le bagi, de pilda in suportul de motor EasyStar. Dar odata cu modelul 450 Sport, in sfarsit, Align a trecut in randul lumii si face motoare normale.
Dar pentru utilizatorul de Align, care nu a vazut in viata vietilor lui un outrunner adevarat este nevoie de o atentionare mare:
ATENTIE SE INVARTE, NU PUNE MANA
asta ca sa nu se trezeasca in USA cu porcese intentate de babe nebune.
Deci, Mihai, stai linistit. Nu pune mana pe el cand elicopterul merge.
Acu, serios vorbind, e bine sa profiti de faptul ca esti din Bucuresti si sa vii la camp cu el. Ce inveti pe forumuri intr-o saptamana te lamureste la camp cineva binevoitor in 5 minute, mai ales la satarile statiei, cu atat mai mult cu cat ai o statie populara.
Din ce am citit, Trex 450 Sport se construieste usor caci e mare masura asamblat.
Cele bune, Stefan
mihai3d, la Oct 27 2009, 04:52 PM, a spus:
multumesc de sprijin
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#25
Postat 27 October 2009 - 07:54 PM
stiganas, la Oct 27 2009, 07:33 PM, a spus:
Toate motoarele Align pana la modelul 450 sport sunt brushless outrunner incapsulate. Adica la exterior nu se invarte nimic. Asta le-a facut iubite de posesorii de EasyStar, Microjet, etc pentru ca se pot pune in locul motoarelor Speed 400-480 in mod direct.
Tot restul lumii face outrunere cu carcasa rotitoare, deci nu poti sa le bagi, de pilda in suportul de motor EasyStar. Dar odata cu modelul 450 Sport, in sfarsit, Align a trecut in randul lumii si face motoare normale.
Dar pentru utilizatorul de Align, care nu a vazut in viata vietilor lui un outrunner adevarat este nevoie de o atentionare mare:
ATENTIE SE INVARTE, NU PUNE MANA
asta ca sa nu se trezeasca in USA cu porcese intentate de babe nebune.
Deci, Mihai, stai linistit. Nu pune mana pe el cand elicopterul merge.
Acu, serios vorbind, e bine sa profiti de faptul ca esti din Bucuresti si sa vii la camp cu el. Ce inveti pe forumuri intr-o saptamana te lamureste la camp cineva binevoitor in 5 minute, mai ales la satarile statiei, cu atat mai mult cu cat ai o statie populara.
Din ce am citit, Trex 450 Sport se construieste usor caci e mare masura asamblat.
Cele bune, Stefan
Da asa e ai dreptate se explica , chiar m a contrariat indicatia aia
O sa vin cu siguranta !
Aceasta postare a fost editata de mihai3d: 27 October 2009 - 07:56 PM
#28
Postat 01 November 2009 - 09:50 AM
mihai3d, la Nov 1 2009, 01:08 AM, a spus:
nu prea am idee daca e ok sau trebuie reglat ceva poate dupa ce ii dau motor sa ma mai dumiresc in principiu a mers lejer cu montaju
Incearca sa pui rotorhead'ul la urma o sa ai mai mult loc de manevra , iar palele principale le montezi ultimele dupa ce le-ai echilibrat .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#29
Postat 02 November 2009 - 12:33 AM
Aceasta postare a fost editata de mihai3d: 02 November 2009 - 12:34 AM
#30
Postat 02 November 2009 - 08:39 PM