Modelism - RHC Forum: Edge 540 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Edge 540 un kit RTF de la art-tech

#1 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 20 March 2009 - 10:52 AM

Salutare...
Nu o sa explic de ce am ales avionul asta...dar pe scurt era o super oferta deci l-am luat.

O scurta descriere:

anvergura: 930 mm
lungime : 841mm
greutate : 540gr.
motor: brushless hight torque 850kv
accu: Lipoly 11.1v, 1300mAh
elice: 11x4.7
frecventa: 35.100 MHz (habar n-am ce canal e asta)

statia e acelasi chinezism...efly100B 4ch.

Si o prima poza cu el "asezat" asa ...de forma.

Bafta!!

ps. cum se "urca" filmuletul revin cu un kit review ceva mai special... o sa vedeti despre ce e vorba in curand... ;)

Fisiere atasate


Pacat ca Slz nu zboara.
0

#2 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 20 March 2009 - 11:02 AM

este avionul cu care am reusit sa fac hover frumos pt prima data (inaintea descoperirii depronului).
Motorul trage foarte bine dar e o porcarie daca ai varianta cu clopot de plastic. Din cauza caldurii se va deforma si magnetii vor ajunge pe bobina. Daca ignori, in timp bobina se va desface de pe mount (care e si el o porcarie) si va rupe tolele rotindu-se cand dai gaz.


0

#3 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 20 March 2009 - 11:59 AM

salut...
Da este exact porcaria de care vorbesti cu clopot de plastic. E adevarat ca al meu are un radiator care ar trebui sa ajute la racire, dar ma gandesc sa maresc gaurile de ventilare din capota. In schimb suportul motorului optureaza complet gaura spre esc...si sincer...cred ca acolo vor fi probleme.
atasez o poza cu motorul si una cu esc-ul.
Acum am nevoie de 2 sfaturi:
1- la esc este o mufa cu 2 pini care ramane libera. Ce rol are?...mi-e frica sa nu faca vreun scurt.
2- motorul are axul extrem de lung...ca sa il scurtez ar trebui sa modific batiul. Ce recomandati?

Bafta.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de yr-zbg: 20 March 2009 - 12:02 PM

Pacat ca Slz nu zboara.
0

#4 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 20 March 2009 - 12:10 PM

nu va face scurt. majoritatea escurilor art-tech le poti regla voltajul de cut-off cu un jumper ce se pune pe acea mufa. In esenta daca bine imi aduc aminte cu jumperul controlai 2s sau 3s cutoff. Daca a venit cu 1800 3s (super baterie apropo) e presetat din fabrica, nici nu tre sa pui jumperul. Regulatorul nu se va incalzi excesiv, nu vei avea probleme cu el. Mai am si acuma pe undeva regulatorul ala si merge lux inca (parca-i dat la nemo ce-l foloseste cu un roxxy)

Cat despre axul motorului, chiar daca se va indoi la fiecare capotare,aterizare in bot, lasa-l asa. Modelul e echilibrat perfect cu motorul in pozitia asta.

Aceasta postare a fost editata de Kriminel: 20 March 2009 - 12:11 PM



0

#5 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 20 March 2009 - 12:15 PM

Ok...bagat la cap tot ce ai spus.
A venit cu accu de 3s...dar e alb si nu scrie nimic pe el...banuiesc ca e 1300 mAh.

Si pt. ca filmul s-a urcat va invit sa vizionati aici un altfel de review. Ideea am furat-o de la cineva...mi-a placut si am aplicat-o. Pt. cei cu netul mai slabut se poate vedea si aici , dar calitatea este mai scazuta.

Voi reveni cu probleme aparute la montaj...pentru ca in filmulet a fost "aranjat" doar asa de poza....fara sa cuplez nici o suprafata de comanda.

Bafta.
Pacat ca Slz nu zboara.
0

#6 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 20 March 2009 - 12:17 PM

acumulatorul este 1800mAh 3s 11.1v Lipo. O baterie care repet, chiar daca am donat-o este folosita cu succes si in zilele astea de un coleg de zbor de aici. Si modelul l-am luat acum 3-4 ani.

Aceasta postare a fost editata de Kriminel: 20 March 2009 - 12:18 PM



0

#7 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 20 March 2009 - 12:21 PM

Inca o intrebare:
am vazut ca motorul are frana activata...se poate dezactiva? Succesiunea de semnale sonore este aceiasi ca si la regulatorul FLY33A care il am acum pe decathlon...dar ca si acolo...nu reusesc sa ii dau de cap.

Bafta.
Pacat ca Slz nu zboara.
0

#8 Useril este offline   septib 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 329
  • Inregistrat: 06-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:modelism

Postat 20 March 2009 - 01:07 PM

Vezi postareayr-zbg, la Mar 20 2009, 12:21 PM, a spus:

Inca o intrebare:
am vazut ca motorul are frana activata...se poate dezactiva? Succesiunea de semnale sonore este aceiasi ca si la regulatorul FLY33A care il am acum pe decathlon...dar ca si acolo...nu reusesc sa ii dau de cap.

Bafta.



din cate stiu se poate dezactiva din setarile de la ESC
HPI Savage X4.6 Big Block
HPI E10 Drift - Lights Tuning
HPI ESavage
--------------------
automodele13@yahoo.com
cluj
0

#9 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 20 March 2009 - 01:49 PM

Teoretic si eu stiu...dar practica ma omoara.
Dau motor la 100% cuplez accu si intru in setari.
Ar trebui ca dupa 5sec sa apara 4semnale sonore bip si apoi setez starea franei si dupa inca 5 sec 4 semnale sonore dublubip si setez timmingul. Dar dupa primele 5sec apar 5semnale bip urmate imediat de 5 dublubip si apoi iar 5bip si iar...etc...
si habar n-am cand sa reduc gazu' ca sa fac setarea.

Aceiasi problema o am si cu FLY33A.

Bafta.
Pacat ca Slz nu zboara.
0

#10 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 21 March 2009 - 02:27 PM

Bunn..m-am apucat de reglat cursele la comenzi si de asamblat.
In general nu sunt probleme...dar am o teama...aripa imi pare cam fragila. cu accu montat daca il iau de capelele planului deja aripa se incovoaie sub greutatea avionului...mi-e frica ca in zbor la un looping o sa "aplaude". Sa bag o bagheta de carbon in aripa? ...nu de alta dar tot am una de 2mm.

Bafta!
Pacat ca Slz nu zboara.
0

#11 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 21 March 2009 - 04:49 PM

salut...am si eu acelasi model achizitionat acum 2 zile...ca si al tau , avionul are anumite probleme...in primul rand ar fi locasul pt acumulator..este prea stramt...deabea reusesc sa-l bag ...si un acumulator de 1300 care este mai lung si mai lat nu incape nici batut cu ciocanu in al 2 lea rand fuzelajul nu e lipit bine,si nici restul pieselor asa ca trage bine de el sa vezi daca e lipit ....daca nu intareste-l cu niste lipici p0liuretanic....nu de alta dar sa nu se dezmembreze in zbor. Eu o sa-i pun tija in aripa :lol: mi-ai dat o idee buna.Alt lucru rau la el sunt autocolantele care sunt lipite aiurea..si il incetinesc. Inca o chestie...i-am dat jos si conul deaorece la turatie maxima avionul vibreaza. O sa pun un filmultetz cu el impreuna cu yak 54 la zbor :lol: succes in continuare !
FLYING IS AN ART
0

#12 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 21 March 2009 - 06:34 PM

nush cum e la voi da la mine n-o avut nici o problema aripa. Modelul e capabil de 3D si deci stresul pe aripa e oarecum mai mic, daca nu e zmucit violent nu vad sa se rupa. Eu am lasat-o asa si a tinut bine si in blendere si chiar zmucituri...


0

#13 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 21 March 2009 - 07:45 PM

am fost azi , 21 03 2009 pe aerodromul de la iasi si am facut primul zbor cu edge...ce am observat a fost faptul ca nu are suficienta forta ...pt un zbor acrobatic, hover in niciun caz...zboara ca un trainer...cam vreo 15-20 min...recomand un motor 28 30 12 sau ceva asemanator..cu 700-800 grame de fortza :lol: voi posta si un film in curand
FLYING IS AN ART
0

#14 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 21 March 2009 - 08:52 PM

Eu nu am probleme cu lipiturile fuselajului. Am aceiasi problema cu decalurile care sunt lipite complet aiurea...dar am pus mana pe feon le-am dat jos si relipit cum trebuie. Mai am niste muchii unde nu vrea sa stea lipit...dar cred ca o sa trec cu un scoci transparent peste.
Referitor la locasul bateriei ...da e foarte stramt. Dar am decupat inspre receptor si acum pot baga si accu de 1300 mAh care e mai lung, cat despre cel original are o singura pozitie in care intra dar se cam intepeneste. Asa ca am facut un mic canal in lateral pt fire si am pus panglica pe accu ca sa il pot scoate.(deci problema rezolvata).

Kriminel....merg pe mana ta deci nu o sa intaresc aripa cu nimic ....nu de alta dar nu prea am timp. Ma pregatesc sa fac un mulaj de pe capota...si apoi sa il termin de asamblat. Deja am modificat statia si am activa functia de "dualrate"...desi din cate am vazut cursele suprafetelor de comanda sunt suficiente (cel putin la eleroane e maxima).

Bafta si sper ca maine sa il botez.
Pacat ca Slz nu zboara.
0

#15 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 23 March 2009 - 02:33 PM

Salutare...revin cu noutati si impresii. In primul rand am reusit sa il zbor ...cam pe inserat dar a zburat, deci cum e si normal l-am BOTEZAT.

Acum impresii:
- este extren de fin in comenzile pe eleroane dar cam lenes in cele pe profundor. (voi incerca sa modific pargiile astfel incat sa maresc cursa profundorului si sa o micsorez pe cea a eleroanelor)
- cu motorul in plin am ratat prima decolare. Cuplu imi inclina avionul iar comanda violenta a eleronului mi-l arunca pe cealalta aripa. A urmat un rulaj cu motor 70% si o usoara desprindere...apoi am decolat fara sa duc motorul in plin.
- motorul este cam slabut...cel putin in comparatie cu cel care il am acum pe decathlon care chiar are forta (BM2410-12D)
- cu elicea recomandata (11x4.7) reprizele de motor nu sunt cum ma asteptam. Diametru mare si pas mic al elicei fac ca avionul sa urce fara probleme dar fara sa i-a viteza...ceea e ma face sa cred ca se poate face hover in configuratia actuala (ca nu stiu eu cu ce se mananca e altceva...voi invata).
- deoarece nu am instructiuni la el...l-am montat si l-am zburat. Parerea mea este ca e f. greu de bot. Deci imi poate spune cineva cam pe unde ar trebui sa fie cg-ul ????

In concluzie momentan il trag pe dreapta...pt reglaje si bibileli. CUm decalurile tot nu vor sa stea lipite ma gandesc la o vopsire in genul Extra 300 de la lot...

Bafta...si astept pareri referitoare la pozitionarea CG-ului.
Pacat ca Slz nu zboara.
0

#16 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 23 March 2009 - 02:53 PM

uite nu mai stiu daca al meu facea hover cu motorul stock (albastru) sau unu negru similar ca forma/greutate si tot de plastic, ce-l vindeau cei de la botosani la un moment dat. In orice caz stiu ca elicea era 11x4.7 neagra.

Cat despre CG, poti aplica cu succes regula 30% din aripa, masurat de la bordul de atac, adicalea daca aripa are 20cm langa fuselaj, CG-ul pica la 30% din aia 20cm adicalea 6cm.

Felicitari si sa-l stapanesti sanatos.

Aceasta postare a fost editata de Kriminel: 23 March 2009 - 02:53 PM



0

#17 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 23 March 2009 - 03:01 PM

Mersic de urari ...si de info.
Din cate am vazut eu cg-ul e acum undeva la max 4cm de BA...deci cam in fata. Posibil din cauza asta sa raspunda greu la profundor. Practic la decolare stickul dreapta trebuia miscat 2-3mm pt inclinare si cam 70% din cursa spre spate ca avionul sa se salte. La ultima decolare(de fapt prima adevarata) panta care se vede pe filmare e obtinuta cu profundor complet tras...

Cat despre eleroane...la servo tijele sunt la gaura din mijloc iar la eleroane la cea mai departata. Voi duce tijele in gaura cea mai aproape de servo...si probabil voi schimba echiile (parca asa le zice) cu unele mai lungi...ca tija sa fie mai departe. Cum am dualrate ...prefer curse mai mici la decolare si aterizare.

Bafta.

ps. elicea mea e 11.4.7 neagra ...si deja s-a ciobit zdravan. Motorul e cum se vede in foto mai sus...negru...si avand 840kv...as zice ca e unu de turatie mai redusa. ma gandesc sa fac niste probe cu elice 10x6, 10x8....si eventual 11x7(dar la asta mi-e frica ca incalzesc si motorul si esc-ul.
Pacat ca Slz nu zboara.
0

#18 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 23 March 2009 - 03:31 PM

cu 11x7 nu mergea din mai multe considerente:
- cuplul prea mare iar eleroanele nu-l puteau contracara (cel putin in hover)
- consumul crescut incalzea (si din cauza asta se distrugea motorul din cazua clopotului de plastic)
- din cauza consumului timpul de zbor aproape se injumatatea
- viteza era inutil de mare pentru 3D


0

#19 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 23 March 2009 - 04:18 PM

Bun...deci nici nu mai cumpar 11x7.
Ma gandeam ca marind un pic pasul ii maresc viteza...dar ca sa nu cresc efortul depus de motor sa micsorez diametrul elicei...d'aia ma gandeam la 10x6...10x8.

O sa vad...

bafta.
Pacat ca Slz nu zboara.
0

#20 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 23 March 2009 - 10:26 PM

eu zic sa intaresti aripa ca altfel patesti ca mine ;) .
Prima mea decolare a fost reusita...aterizarea a fost in 4 bucati...
Greseala a fost a mea, pentru ca am zburat doar cu wing-dragonul de vreo 20 de ori si nu sunt obisnuit cu eleroanele.Sincer mi s-a parut foarte sensibil cu eleroane...
daca faci matrita dupa masca de la motor, ma intereseaza is pe mine o masca...

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de lefmir: 23 March 2009 - 10:27 PM

0

#21 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 23 March 2009 - 10:32 PM

La ce ai tu acolo cred ca se potriveste de minune o elice slow fly de 11x4.7

Later edit: scuze dupa aceea am vazut ca ai incercat-o ;)

Aceasta postare a fost editata de Abburo: 23 March 2009 - 10:33 PM

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#22 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 24 March 2009 - 12:41 AM

Vezi postarealefmir, la Mar 23 2009, 10:26 PM, a spus:

eu zic sa intaresti aripa ca altfel patesti ca mine :rolleyes: .
Prima mea decolare a fost reusita...aterizarea a fost in 4 bucati...
Greseala a fost a mea, pentru ca am zburat doar cu wing-dragonul de vreo 20 de ori si nu sunt obisnuit cu eleroanele.Sincer mi s-a parut foarte sensibil cu eleroane...
daca faci matrita dupa masca de la motor, ma intereseaza is pe mine o masca...


daca intaresti orice se va rupe in alta parte, repet aripa chiar nu trebuie intarita, mai lucreaza la aterizari si o sa vezi ca n-o sa se mai rupa :rolleyes: Orice greutate in plus face modelul sa zboare mai aiurea.


0

#23 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 24 March 2009 - 08:32 AM

Salut...
Banuiesc ca ai lovit cu aripa si cu ceva viteza si d'aia s-a rupt. Se vede pe filmare ca la prima tentativa de decolare mi-a sarit din plan in plan...dar nu a patit nimic. Oricum nu e bai...prefer sa se rupa asa pentru ca se lipeste...decat sa se taseze polistirenul in alte locuri. Ideea mea era sa nu se rupa in aer daca trag de el....ca la aterizare...tine mai mult de mine decat de el.
Cat despre mulaj...da l-am facut ...cu prima ocazie o sa fac si o capota...si tinem legatura.

Bafta.

ps. eu am zburat doar cu eleroane si imi pare ca e criminal de fin pe comanda ....daca n-ai zburat cu eleroane pana acu...eu zic sa il mai lasi sa se odihneasca. Vad ca ai tijele asa cum a venit. Ai putea sa mai micsorezi cursa la eleroane mutand tijele spre servo in gaura cea mai aproape de centru. Eu cred ca o sa schimb si echiile cu unele mai lungi...tot pt. micsorarea cursei eleroanelor.

Aceasta postare a fost editata de yr-zbg: 24 March 2009 - 08:35 AM

Pacat ca Slz nu zboara.
0

#24 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 24 March 2009 - 08:17 PM

cred ca in prima faza mut mufa de la servoul de eleroane...sa am pe stick-ul din dreapta comenzile de carma si elevator.exact ca la wing-dragon...si dupa ce ma obisnuiesc cat de cat sa-l aterizez in siguranta mai incerc cu eleroanele...asa-i, acum am vazut, trebuia sa le mut si pe acelea la minim.
Sincer din primul moment am stiut ca-l busesc, adica l-am ridicat de la sol, si am dat de stick la jumatate, iar el s-a intors la 90grade...dupa aceea am tot incercat sa maresc altitudinea, dar n-am reusit fiindca de fiecare data cand incercam sa-l aduc inapoi spre mine, pica la 90grade si pierdea din altitudine si trebuia sa-l redresez repede.Din crash a rezultat aripa din poza, plus fuselajul rupt in doua in locul cel mai slab(se si vede unde, in spatele cutiei cu receptorul, are peretii foarte subtiri), plus capota sparta(mai bine zis faramitata), elice rupta, con lipsa(pe viitor o sa cumpar unul care se prinde cu suruburi)...
asa-i cu hobby-ul asta...mai invatam din greseli :) .


Later edit:acum am vazut si filmuletul...foarte reusita aterizarea...am vazut ca aveai decathlon, oricum e cu totul altceva fata de wing-dragon :)

Aceasta postare a fost editata de lefmir: 24 March 2009 - 08:29 PM

0

#25 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 25 March 2009 - 08:32 AM

Salut...
Deci pt. capota nu iti face griji ca o sa o fac si vedem cum ne intalnim (oricum deocamdata nu e de zburat). Tu lipeste ce e de lipit la el.
Parerea mea e sa bagi simulator cu eleroane la greu. Vezi ca in cutia lui ai cd cu FMS si ai cablu ca sa legi statia la PC. ATENTIE!! sa nu uiti sa scoti cristalul cand bagi simulator.asta ca sa nu stai cu antena intinsa.

Din cele 2 cerculete pe care le-am facut cu Edge....eu as zice ca nu e un avion cu care sa zbori in siguranta doar din directie si profundor. (In siguranta pt avion in primul rand).

Bafta...
Pacat ca Slz nu zboara.
0

#26 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 25 March 2009 - 08:43 PM

salut..
tocmai asta e problema, simulator am bagat la greu(de aceea am fost si asa de increzator), dar nu se compara roll-rate-ul din simulator, cu cel din realitate...
Ce imi recomanz pentru lipituri?eu as opta pentru lipici pe baza de cianoacryl....mai trebuie ranforsata zona cu ceva?
pun o poza si cu fuselajul...am vazut un alt crash, cu fuselajul rupt in acelasi loc...

Fisiere atasate


0

#27 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 25 March 2009 - 08:50 PM

cianoacrilatul va topi acel polistiren. Foloseste bison universal hobby (poliuretanic) se vinde in praktiker in bidonase galbene sau epoxi bicomponent de 5 sau 40 de minute.


0

#28 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 25 March 2009 - 09:19 PM

Vezi postareaCalin, la Mar 25 2009, 08:50 PM, a spus:

cianoacrilatul va topi acel polistiren. Foloseste bison universal hobby (poliuretanic) se vinde in praktiker in bidonase galbene sau epoxi bicomponent de 5 sau 40 de minute.

aha...am inteles.despre ranforsare ce spui?are nevoie de asa ceva?totusi e rupt in doua, tine lipitura sigura?
0

#29 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 25 March 2009 - 09:22 PM

nu trebuie nici o raforsare. o sa vezi ca zona lipita va fi mai rezistenta ca originalul, iar la urmatoarea rupere se va rupe la 5mm pe langa zona lipita sau in alte locuri.


0

#30 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 25 March 2009 - 11:34 PM

zbor oarecum reusit....eu nu am avut probleme cu el..a zburat excelent..si nu e greu de bot ...acrobatul de obicei tinde sa pice..si daca-i faci tu picaj ..nu se redreseaza ( din cauza profilului simetric ) deci trebuie sa tragi tu de profundor....si eleroanele sunt perfecte cum sunt asa trebuie sa fie sensibile..ca e acrobat..numai ca nu trebuie miscat sticul la max..si poti incerca cu exponential :) dar nah modelul este foarte agil :)aaa am facu cum ai spus tu in legatura cu cutia acumualtoruluisi ai avut dreptate incape un acumualtor de 1300 lejer cred ca si de 1800 incape acum. inca nu am facut un film calumea....dar promit ca fac curand. succes in continuare :)

Aceasta postare a fost editata de 9unuunu: 25 March 2009 - 11:34 PM

FLYING IS AN ART
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro