proiect 150 km/h
#1
Postat 23 September 2009 - 10:53 AM
vreau sa demarez acest proiect si sper sa ma pot apropia de viteza de 150 km/h
am sa va rog daca vreti sa ma ajutati cu cateva sfaturi referitoare la modelele de viteza.
ma gandesc sa echipez modelul cu un lehner 2250 sau ceva apropiat si un pack li-po de 10 s 30 c constant.
greutatea acestora este undeva pe la 1600 grame plus restul pieselor probabil ca am sa ajung la 2 kg cu piesele.
m-am gandit sas cumpar sau sa fac o coca gen atlas van line...credeti ca se preteaza?
am planurile modelului la care sa mai facut pe aici si nu stiu daca va duce greutatea finala de 3 kg si ceva cat va avea cu tot cu coca.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#2
Postat 23 September 2009 - 10:56 AM
2 Specification 2 Specificaţii
2.1 Output: Continuous 120A, burst 180A up to 10 seconds. 2.1 Output: 120A Continuu, 180A izbucni de până la 10 secunde.
2.2 Input Voltage: 5-12 cells lithium battery or 15-36 cells NIMH battery. 2.2 Tensiune de intrare: 5-12 celule baterie cu litiu sau 15-36 de celule NIMH bateriei.
2.3 BEC: None. 2.3 BEC: Nici unul.
2.4 Control Signal Transmission: Optically coupled system. 2.4 comanda semnalului de Transmitere: sistemul optic cuplat.
2.5 Max Speed: 210,000rpm for 2 Poles BLM, 70,000rpm for 6 poles BLM, 35,000rpm for 12 poles BLM. 2.5 Viteza maxima: 210000 rot / min pentru 2 polonezi BLM, 70000 rot / min timp de 6 poli BLM, 35000 rot / min timp de 12 poli BLM.
(BLM: BrushLess Motor) (BLM: fara bedinea Motor)
2.6 Size: 88mm (L) * 55mm (W) * 15mm (H). 2.6 Dimensiune: 88mm (L) * 55mm (W) * 15mm (H).
2.7 Weight: 125g. 2.7 Greutate: 125g.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#3
Postat 23 September 2009 - 11:02 AM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#4
Postat 23 September 2009 - 11:04 AM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#5
Postat 23 September 2009 - 11:07 AM
din ce am gasit pe net mai toate cat-urile cu viteza de peste 100 km/h folosesc 2 motoare si de aici costuri mari.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#6
Postat 23 September 2009 - 11:58 AM
cu lehner 2250/12 si 10 s lipo barca va avea 48.5 kmh, pt elice de 45 / 24.134 rpm in apa / 89A consum.
inca nu e clar ce motor folosesti - cel din poza nu prea corespunde cu datele din fisier. dar ai grija ca e un motor cu multi poli si esc-ul ales nu poate sustine turatia si puterea care o vrei.
viteza mare o poti obtine la cost mic doar pe barci mici, eventual riger, cu max 3s.
uite un exemplu:
http://www.rcline.de/modules.php?name=News...cle&sid=221
pe un rigger mini lui, cu acelasi setup ajungi la 120 kmh.
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#7
Postat 23 September 2009 - 12:42 PM
Aceasta postare a fost editata de amador: 23 September 2009 - 12:47 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#8
Postat 23 September 2009 - 12:50 PM
amador, la Sep 23 2009, 01:42 PM, a spus:
trebuie sa stii exact ce vrei. daca vrei viteza, nu o sa poti vira la 150 kmh decat daca e vb de o barca ff mare.
daca vrei viteza si atat, trebuie sa te orientezi la un rigger.
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#9
Postat 23 September 2009 - 01:05 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#10
Postat 23 September 2009 - 02:18 PM
poti atinge viteze mari (cu costuri nu prea mari) cu barci relativ mici de lungimi de 400-500mm, eu nu m-am asteptat la cat-ul meu sa atinga 76km/h si nu are cine-stie ce motor si esc(motor 2848 de 2790 kva, esc de 60A sub 200RON, acululator 4 S LIpo de 2200mA cu 25C)
daca vrei poti sa mai astepti pina saptamina vittore cind voi termina F1 (barca prezentata de fulgerica) si apoi sa te hotarasti pe ce tip de barca vrei ssa mergi
#11
Postat 23 September 2009 - 02:26 PM
altfel gun-ul tau masoara doar viteze instantanee. masuratori mari au iesit, daca ai observat, atunci cand barca tocmai isi lua zborul inainte de a se rasturna.
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#12
Postat 23 September 2009 - 03:34 PM
amador, la Sep 23 2009, 11:53 AM, a spus:
vreau sa demarez acest proiect si sper sa ma pot apropia de viteza de 150 km/h
am sa va rog daca vreti sa ma ajutati cu cateva sfaturi referitoare la modelele de viteza.
ma gandesc sa echipez modelul cu un lehner 2250 sau ceva apropiat si un pack li-po de 10 s 30 c constant.
greutatea acestora este undeva pe la 1600 grame plus restul pieselor probabil ca am sa ajung la 2 kg cu piesele.
m-am gandit sas cumpar sau sa fac o coca gen atlas van line...credeti ca se preteaza?
am planurile modelului la care sa mai facut pe aici si nu stiu daca va duce greutatea finala de 3 kg si ceva cat va avea cu tot cu coca.
Adica vrei sa faci ceva de genul asta? http://www.youtube.c...h?v=U32pikSS-yc
Chestia asta implica o coca foarte buna cu setari extrafine. Lehnerele sunt printre cele mai bune motoare. Tie iti trebuie un Lehner Hi-amp ,nu chinezarii. La fel si esc-ul, trebuie sa fie de 160-200 amperi continuu. Esc-ul turnigy la cat de bun e, o sa ia foc dupa 1 minut cu orice racire ai pune pe el. Pacuri serioase de 4000-5000 mAh 25-35C continuu in configuratie 10S2P. Nu te juca cu amperii. Oricum daca vrei sa treci de suta iti trebuie model mare, catamaran sau hydro ori un rigger mai mic la 6S. Asta ca sa nu stai prea mult la pescuit.
#13
Postat 23 September 2009 - 07:20 PM
Aceasta postare a fost editata de amador: 23 September 2009 - 07:34 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#14
Postat 23 September 2009 - 07:33 PM
intr-un fel, barca nu mai conteaza. daca e buna (adica usoara) e neglijabila fata de greutatea acumulatorilor +motor + esc si servo. dar ai un plus pt rigger pt ca se sprijina in 3 puncte.
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#15
Postat 23 September 2009 - 07:36 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#16
Postat 23 September 2009 - 07:40 PM
Aceasta postare a fost editata de amador: 23 September 2009 - 07:42 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#17
Postat 23 September 2009 - 07:43 PM
amador, la Sep 23 2009, 08:36 PM, a spus:
te uiti la stelute. cinci au in jur de 100 kmh.
vrei mai mult, pui motorul urmator din serie ca putere sau turatie, eventual elicea ceva mai mare.
oricum, ai loc mult sa te joci. daca te uiti majoritatea merg pe nimh 3300 si totul e ales ca sa mearga full timp de 5 minute.
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#18
Postat 23 September 2009 - 07:45 PM
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#19
Postat 23 September 2009 - 08:10 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#20
Postat 23 September 2009 - 08:40 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#21
Postat 23 September 2009 - 08:51 PM
amador, la Sep 23 2009, 09:10 PM, a spus:
eu ti-as recomanda totusi configuratia mea inafara de esc care il astept sa o pot pune la 22,2v fara sa am emotii si dupa aia putem povesti :D
motor feigao 10xl acumulatori 6 cel lipo 5000mah 25C
si escul care vreau sa il pun este: http://www.swanghobby.com/flyermate-atlant...-1-pr-1886.html
la barca mea inca nu am pus decat 3 cel pana acum si eu zic ca merge destul de binisor
succes
Aceasta postare a fost editata de cipri_tezaur: 23 September 2009 - 08:53 PM
#22
Postat 23 September 2009 - 09:31 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#23
Postat 23 September 2009 - 09:54 PM
amador, la Sep 23 2009, 10:31 PM, a spus:
Iti dai seama ca un model facut din balsa armat doar cu 2-3 straturi de fibra se va dezintegra la un crash la 120km/ora?! Iti trebuie o coca matritata in fibra de sticla de calitate, cu rigidizari si eventual cu carbon sau kevlar.
Aceasta postare a fost editata de sonic xz: 23 September 2009 - 09:55 PM
#24
Postat 23 September 2009 - 10:09 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#26
Postat 23 September 2009 - 10:24 PM
Cu un motor la 8S poti sa ajungi si la 120-130km/h. Alta problema: pe ce lac vei rula cu un barcaz la viteza asta? Trebuie sa ai si conditii bune: spatiu, fara vant, fara gunoaie in apa.
#27
Postat 23 September 2009 - 10:27 PM
sonic xz, la Sep 23 2009, 11:24 PM, a spus:
Cu un motor la 8S poti sa ajungi si la 120-130km/h. Alta problema: pe ce lac vei rula cu un barcaz la viteza asta? Trebuie sa ai si conditii bune: spatiu, fara vant, fara gunoaie in apa.
pe baraj este foarte linistita apa si curata nici macar nu misca apa parca e lac acolo se poate merge beton :D
#28
Postat 23 September 2009 - 10:41 PM
#29
Postat 23 September 2009 - 10:52 PM
http://www.youtube.c...h?v=K9ZC46dzMzk
daca apa e oglinda, merge suta si cu 6 celule nimh. (sonic - please sa nu spui ca la 7-8 celule prinde 140 :D
http://www.lehner-motoren.de/ms19.php
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#30
Postat 24 September 2009 - 10:33 AM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.