proiect 150 km/h
#31
Postat 24 September 2009 - 10:47 AM
astept pareri despre:
1-dimensiuni coca( eu am zis ca maxim 1 metru )
2-model coca ( optiunea mea ar fi un hydro)
3-motorizare-1 sau 2 motoare (as lua lehner clasa 22 exact nu stiu care,sau un plettenberg-exclus periat)
4-tip motor si specificatiile sale
5-ESC (aici chiar nu stiu)
6- tip acumulator -voltaj,rata de descarcare
7-elice-material,diametru,pas (Octura 645)
8-arbore
9-strut
astept pareri.Multumesc
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#32
Postat 24 September 2009 - 01:08 PM
fulgerica, la Sep 23 2009, 11:52 PM, a spus:
Am spus eu ceva gresit?! Poate o sa fie foarte aproape de mach1 :rolleyes: Ma enerveaza cocile mici care prind suta. Nu au nici un farmec pentru mine. Trebuie sa ai conditii perfecte sa ajungi la viteza, ceea ce nu ai in fiecare duminica. La mine, in Dobrogea, foarte rar se opreste vantul. Sau poti te trezesti la ora 5 dimineata , pregatesti sculele si pe la 6 esti acolo si cand da rasaritul incepi cu experimentele; atunci e calm. Mono-deep-vee is the best :D
#33
Postat 24 September 2009 - 03:47 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#34
Postat 24 September 2009 - 07:02 PM
amador, la Sep 24 2009, 04:47 PM, a spus:
sincer eu nu caut sa ating viteze supersonice cu navo meu mai tare ma intereseaza sa vad cum sta pe apa la viteza care o are la 22v am mai pus pe un fsr 22v si nu am putut sa accelerez nici macar la jumate ca se termina balta dar am vandut coca
si imi era frica cand am vazut ce poate sa faca la turatii asa mari :D
Aceasta postare a fost editata de cipri_tezaur: 24 September 2009 - 07:02 PM
#35
Postat 24 September 2009 - 08:00 PM
1. Coca - rigger e perfect pt ce vrei tu dar o sa fie greu de trimat si pe aici prin RO nu prea cred ca sunt multi care sa te ajute.. poate daca stii germana... Altfel am vazut pe alte forumuri cazuri in care oamenii au dat sute de euro numai pe coca ca sa se trezeasca ca nu pot sa o trimeze si sunt pe la jumate cu performantele..
In principiu fiecare coca are o viteza maxima la care sta pe apa deci trebuie sa fi atent ce alegi....
Eu cred ca la catamaran ai sanse cit de cit sa il trimezi iar cu o coca de 80 cm cred ca poti ajunge la 110-120 si pe mai putin de 10s. Si vorbesc de viteza pe GPS si nu in zbor ci pe apa...
2. Motor - din cite am vazut eu sunt cam asa aprox 1000KV pe 10s ; 1500 pe 8s; 2000kv pe 6s. Cam pe aici e optim ca sa poti pune un regulator cit de cit pe ele.
Aceasta postare a fost editata de RC1: 24 September 2009 - 08:04 PM
#36
Postat 25 September 2009 - 06:29 AM
specificatiile sale ar fi:
Lungime: 870 mm
Lungime cu carma: 995 mm
Lăţime: 464 mm
motorizare: lehner 2250 / 7 high-amperi la 24 de celule , sau 2250 / 5 High Amp 24 de celule , 6-8 LiPo min 4000-5000 mAh / 30C.
viteza estimata 140 km/h
pret coca 350 euro
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#37
Postat 25 September 2009 - 07:05 AM
amador, la Sep 25 2009, 07:29 AM, a spus:
specificatiile sale ar fi:
Lungime: 870 mm
Lungime cu carma: 995 mm
Lăţime: 464 mm
motorizare: lehner 2250 / 7 high-amperi la 24 de celule , sau 2250 / 5 High Amp 24 de celule , 6-8 LiPo min 4000-5000 mAh / 30C.
viteza estimata 140 km/h
pret coca 350 euro
si cuvele unde le montezi?? :blink:
#38
Postat 25 September 2009 - 07:27 AM
RC1, la Sep 24 2009, 09:00 PM, a spus:
1. Coca - rigger e perfect pt ce vrei tu dar o sa fie greu de trimat si pe aici prin RO nu prea cred ca sunt multi care sa te ajute.. poate daca stii germana... Altfel am vazut pe alte forumuri cazuri in care oamenii au dat sute de euro numai pe coca ca sa se trezeasca ca nu pot sa o trimeze si sunt pe la jumate cu performantele...
poti sa scapi de efectul de cuplu al elicei daca pui doua motoare care se-nvart in sens opus.
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#39
Postat 25 September 2009 - 07:32 AM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#40
Postat 25 September 2009 - 07:34 AM
fulgerica, la Sep 25 2009, 08:27 AM, a spus:
2 motoare?...si cum ar veni montate?
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#42
Postat 25 September 2009 - 10:09 AM
cipri_tezaur, la Sep 25 2009, 08:59 AM, a spus:
Off-topic: sa nu uiti acasa facaletu`, poate`o punem de`o mamaliga si daca`i agati si vreo 2 ancore, poate facem si`o ciorba de peste :(
On-topic: referitor la coca, incearca sa te uiti si pe offshoreelectrics :)
#43
Postat 25 September 2009 - 09:42 PM
amador, la Sep 25 2009, 07:29 AM, a spus:
specificatiile sale ar fi:
Lungime: 870 mm
Lungime cu carma: 995 mm
Lăţime: 464 mm
motorizare: lehner 2250 / 7 high-amperi la 24 de celule , sau 2250 / 5 High Amp 24 de celule , 6-8 LiPo min 4000-5000 mAh / 30C.
viteza estimata 140 km/h
pret coca 350 euro
Cred ca l-ai gasit pe cel mai dificil...
Cu cuve cred ca o sa fie mai haios :)
Doua motoare se potrivesc la fix pe cat... vezi in topic catamarane.
#44
Postat 25 September 2009 - 10:04 PM
Aceasta postare a fost editata de amador: 25 September 2009 - 10:05 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#45
Postat 25 September 2009 - 10:28 PM
#46
Postat 25 September 2009 - 10:33 PM
amador, la Sep 25 2009, 11:04 PM, a spus:
Daca chiar vrei sa spargi niste bani incearca pe offshore electrics. pune un anunt la cumparari. Eu am mai luat de pe acolo si cred ca mai sunt si altii..
La un moment dat vindea cineva un rigger care detinea un record de viteza si l-a vindut destul de repede... Daca vrei te pot ajuta cu un nume am cumparat de la el un regulator.
Poate veni si rtr ca sa nu te mai chinui....
Te poti uita si pe la aquacraft cu ul1
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...WCJ1**&P=SM
se apropie de suta fara modificari.. doar cu lipo buni
#47
Postat 26 September 2009 - 12:15 AM
totusi caut in continuare atingerea acelei viteze...150 km/h
nu de altceva dar...ma supara faptul ca nimeni la noi nu a atins aceasta viteza...ca si cand nu am avea tot 2 maini si 2 picioare....sau avem dar poate sunt stangi...fac haz de necaz...tot roman...de.. :D
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#48
Postat 26 September 2009 - 01:01 AM
amador, la Sep 26 2009, 01:15 AM, a spus:
totusi caut in continuare atingerea acelei viteze...150 km/h
nu de altceva dar...ma supara faptul ca nimeni la noi nu a atins aceasta viteza...ca si cand nu am avea tot 2 maini si 2 picioare....sau avem dar poate sunt stangi...fac haz de necaz...tot roman...de.. :D
Pe IOR acolo unde ne intilnim nu o sa mearga nimeni nici macar cu suta.. e balta prea mica si malul de beton chiar face diferenta...
Deci nu e o problema de cite maini stingi avem :)
Dar cred ca acum sunt citeva barci care in principiu ar trebui sa se apropie de suta puse pe un lac mai mare... Daca or mai fi intregi ca nu am mai iesit pe balta in ultima vreme..
#49
Postat 26 September 2009 - 10:03 PM
eu zic sa te orientezi spre o barca de viteza cu care sa poti sa te dai in conditii de siguranta, sa fie stabila pe apa, costuri acceptabile, care sa "alerge" bine chiar daca nu prinde viteze ametitoare...
cu stima....
0744.35.25.89
0727.88.75.46
#50
Postat 26 September 2009 - 10:22 PM
de ce peste 100?...de ce nu si peste 200 ?;)
momentan caut solutii,apoi voi trece la treaba.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#51
Postat 26 September 2009 - 10:55 PM
pentru 100Km/h ajunge 1 bucata
pentru 200Km/h musai 2 buc ;)
#52
Postat 07 October 2009 - 11:53 PM
Aceasta postare a fost editata de amador: 07 October 2009 - 11:54 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#53
Postat 07 October 2009 - 11:55 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#54
Postat 08 October 2009 - 12:30 PM
fut-xl-40.160WK
10-40 Ni-cells
3-14 Li-cells
160 A (210 A)
Opto-coupler
Splash water protection
Water cooling
Integrated motor connectors
EUR479+ transp
sau
sau fut-xxl-40.300WK
10-40 Ni-cells
3-14 Li-cells
300 A (400 A)
Opto-coupler
Splash water protection
Air- and water cooling
EUR739+transp
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#55
Postat 08 October 2009 - 03:53 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#57
Postat 08 April 2010 - 12:29 PM
barca va trebui sa aibe cam forma si echiparea asta
uneori raspunsurile se afla chiar sub nasul nostru dar nu le vedem...
mult succes
P.S. - de multe ori se face aluzie la dimensiuniea lacului IOR, cum ca ar fi neincapator...Hmmm. Pai 120 km/h sunt fix 33 m/s. Reuseste careva sa-si pastreze genunchii drepti timp de 10 sec la viteza asta? - si mai ramane spatiu berechet pe lac - parol
0728.26.93.19
#58
Postat 08 April 2010 - 08:02 PM
0744.35.25.89
0727.88.75.46
#59
Postat 08 April 2010 - 09:24 PM
dily, la Apr 8 2010, 08:02 PM, a spus:
vazut linkul?
inca o data, caci este parte al acestui forum
adica linkul asta
cu o chestie ca aia se poate...
ca niciunul dintre cei care vin pe IOR nu se vor apropia in urmatorii doi ani de asa ceva, sunt absolut sigur,
de ce?
pentru ca,
cum ziceam in postul anterior in Post Scriptum - 33m/s sunt fix 12o km/h, ori voi la nici 40-50 km/h considerati ca lacul nu e suficient de mare...
la 33 m/s ori zece secunde ai 330 metri distanta (lac suficient si inca ceva in plus...) sa te vad pe tine dily ce mai intelegi tu la 330 metri distanta dintr-o barca de, chiar un metru la 330 metri distanta, basca perdeaua de apa aferenta
lacul n'are nicio vina
s'auzim de bine
si sa nu se faca voia mea
amin
0728.26.93.19
#60
Postat 08 April 2010 - 09:28 PM