Am reglat, am schimbat toba cu cea originala, am facut tot ce mi-a trecut prin minte si tot ceea ce m-ati sfatuit. Rezultatul? Mai mult decat dezamagitor. Am inceput sa ma si indoiesc ca a functionat bine la primele sedinte de zbor. Dupa ce am albit de suparare si, deja, imi faceam planuri sa incep un navomodel cu motor cu abur, am avut revelatia: dupa primele zile fericite am terminat combustibilul si am cumparat altul. Primul fusese cu 5% nitro si 16% ulei. Deoarece am considerat ca este putin ulei, tanti, mi-a mai pus un pic, sa aibe ceva in jur de 18-19%. Cu acest carburant am zburat iarna si totul a fost ok. Acum am cumparat 15% nitro si 18% ulei. Cu care motorul se incalzea foarte tare.
Am fugit la tanti si am cumparat un bidon cu acelasi carburant in care a adaugat un degetel de ulei din bidonelul ei personal.....minune. Totul s-a schimbat ca prin miracol. Am repus conul si capota. Modelul este naclait ca un porc...deci totul este minunat. Toarce ca o pisicuta cu burtica plina. Am facut mai multe zboruri. Am intinerit. Am sa pun, pentru a sti, si toba Pitts. Sunt, aproape sigur, ca va merge.
Ramane sa fac cercetari sa vad ce a fost cu noul carburant.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 26 June 2010 - 10:57 PM