Modelism - RHC Forum: Ultimate40 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 7 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7

Ultimate40 facut de mon amour, Great Planes.

#181 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 26 June 2010 - 10:54 PM

In primul rand va multumesc pentru atentie si sfaturi.
Am reglat, am schimbat toba cu cea originala, am facut tot ce mi-a trecut prin minte si tot ceea ce m-ati sfatuit. Rezultatul? Mai mult decat dezamagitor. Am inceput sa ma si indoiesc ca a functionat bine la primele sedinte de zbor. Dupa ce am albit de suparare si, deja, imi faceam planuri sa incep un navomodel cu motor cu abur, am avut revelatia: dupa primele zile fericite am terminat combustibilul si am cumparat altul. Primul fusese cu 5% nitro si 16% ulei. Deoarece am considerat ca este putin ulei, tanti, mi-a mai pus un pic, sa aibe ceva in jur de 18-19%. Cu acest carburant am zburat iarna si totul a fost ok. Acum am cumparat 15% nitro si 18% ulei. Cu care motorul se incalzea foarte tare.
Am fugit la tanti si am cumparat un bidon cu acelasi carburant in care a adaugat un degetel de ulei din bidonelul ei personal.....minune. Totul s-a schimbat ca prin miracol. Am repus conul si capota. Modelul este naclait ca un porc...deci totul este minunat. Toarce ca o pisicuta cu burtica plina. Am facut mai multe zboruri. Am intinerit. Am sa pun, pentru a sti, si toba Pitts. Sunt, aproape sigur, ca va merge.
Ramane sa fac cercetari sa vad ce a fost cu noul carburant.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 26 June 2010 - 10:57 PM

0

#182 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 27 June 2010 - 08:24 PM

Am pus toba Pitts. Am facut si ceva incercari:
- Cu sectiunea de iesire un piiiiiiiiiiiiiiiiiic mai mica ( vorbim de stratul infim de CA cu care am impregnat dopul) decat originalul, merge perfect cu acul deschis la o tura. La 3/4 ture se opreste din cauza ca este sarac, iar la 1 si 1/4 ture se opreste ca este bogat. Plaja de reglaj este foarte mica, data fiind presiunea mare din rezervor.
- Cu sectiunea aproximativ egala cu originalul (am bagat burghiul si am inlaturat CA-ul) merge bine cam la 1 si 1/4 ture. Plaja de reglaj s-a marit considerabil. Acum se opreste pentru ca este prea bogat, cam, la 2 ture.
- Inainte, cu tevile originale, nu reuseam, indiferent cat de mult desurubam acul de reglaj, sa opresc motorul ca fiind prea bogat amestecul.
Concluzia ar fi ca sistemul este extrem de sensibil la diametrul de evacuare. Am sa incerc, doar de fun, sa mai maresc un piiiiiic unul din orificiile de evacuare. In orice caz tot cu toba originala merge cel mai bine.
A doua concluzie ar fi ca ceea ce scrie in manual si anume minimum 18% ulei este ok in conditiile in care motorul functioneaza cu toba originala si fara capota. Cum il chinuim un pic, trebuie sa marim procentul de ulei.
Nu stiu daca nu ma insel, dar cam asta am inteles eu din toata tarasenia.
Una peste alta, a fost o zi mai mult decat fructuasa. Ultimatele m-a uns la suflet.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 27 June 2010 - 08:27 PM

0

#183 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 28 August 2010 - 04:08 AM

Cu adanc regret, va aduc la cunostinta, greaua incercare prin care a trecut, astazi, Ultimatele meu drag. Nu a apucat sa serbeze 100 de zboruri.
Filmul evenimentului:
Zi vantoasa cu ceva intensificari dar perfect in axul pistei. Primul zbor a fost o adevarata desfatare. Decolarea, zborul si aterizarea ca din manual. Motorul ma ungea pe suflet. Al doilea zbor. Rulajul, cu motorul in plin, exact in axul pistei. Incepe sa se ridice pe o panta usoara si, fara nici un semn, fara nici o reducere de putere, fara nici o schimbare de la linia de zbor, ete, pur si simplu, supt de sol. Exact la capatul pistei. A cazut, in plina viteza, perfect orizontal, la doi metri de capat, pe gazon. Din cauza vitezei, toata burta este farmata. Trenul smuls. Toba Pitts are ambele tevi smulse. Aripile, fiind orizontal, sunt, aproape intacte. Capota motorului intacta. Daca este interes voi pune ceva fotografii.
Este reparabil, dar va necesita desfolierea intregului fuselaj si inspectarea intregii structuri.
In orice caz, cei care au vazut nu au inteles nimic. Daca ar fi fost glitch, si elevatorul ar fi avut o zvacnire ar fi cazut in nas, Ceea ce nu a fost cazul. Dupa ce l-am pus pe masa de disectie, totul functiona perfect. Servo-urile , chiar tinute cu mana nu au nici o sacadare care sa denote un dinte rupt. Bateria full...dosarele X.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 28 August 2010 - 04:08 AM

0

#184 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1596
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 August 2010 - 06:11 AM

Imi pare rau. Descendenta, probabil. Las' ca-l repari tu, se poate si asa!

Bafta!
Costel
35 MHz, canal 60,62,78.
0

#185 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 28 August 2010 - 11:46 PM

Vezi postareadan_mitea, la Aug 28 2010, 05:08 AM, a spus:

Al doilea zbor. Rulajul, cu motorul in plin, exact in axul pistei. Incepe sa se ridice pe o panta usoara si, fara nici un semn, fara nici o reducere de putere, fara nici o schimbare de la linia de zbor, ete, pur si simplu, supt de sol. Exact la capatul pistei. A cazut, in plina viteza, perfect orizontal, la doi metri de capat, pe gazon. Din cauza vitezei, toata burta este farmata. Trenul smuls. Toba Pitts are ambele tevi smulse. Aripile, fiind orizontal, sunt, aproape intacte. Capota motorului intacta. Daca este interes voi pune ceva fotografii.


Imi pare rau pentru tine cu atat mai mult cu cat caderea este inexplicabila . M-ar interesa imagini cu refacerea modelului .
0

#186 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 29 August 2010 - 03:01 PM

Domnu DAN ! Ordin de la capitala ... :

- INTERDICTIE DE LA CONSTRUIT UN AN SI ZBOR MINIM DOUA ORE IN FIECARE ZI !
- DUPA UN AN DE " OCNA " SE DA LIBER LA CONSTRUIT !
- CINE NU SE SUPUNE ........ TAIEM CAPUL ... machetei din carlinga !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#187 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 04 September 2010 - 07:38 PM

Va multumesc pentru gandurile cele bune.
Azi, mi-am luat inima in dinti, si am inceput sa inspectez bolnavul.
De sus se vede bine:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN8520.jpg
  • Imagine atasata: 1.jpg

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 04 September 2010 - 07:38 PM

0

#188 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 04 September 2010 - 07:45 PM

La burtica este un pic mai grav, dar mai simplu decat mi s-a parut prima data:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN8521.jpg
  • Imagine atasata: DSCN8526.jpg
  • Imagine atasata: DSCN8525.jpg
  • Imagine atasata: DSCN8522.jpg
  • Imagine atasata: DSCN8527.jpg
  • Imagine atasata: DSCN8528.jpg

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 04 September 2010 - 07:46 PM

0

#189 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 04 September 2010 - 07:51 PM

Cand am desfacut suportul aripii superioare, care parea, aproape, nedeformat, am avut surpriza sa vad cat de tare ma inselasem. Totodata se poate vedea clar, zic eu, ca modelul s-a prabusit paralel cu solul. Suportul a fost supus la compresiune:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN8523.jpg

0

#190 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1596
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 September 2010 - 08:06 PM

Dupa cum am zis, descendenta. Bine ca erai cu motor, ca altfel i-l facea morcov, sau "roata tiganului". Fara drept la replica. Asa ca revin cu un stramosesc inaltator indemn: " La muuncaa baaai!". E facut de tine, ai planul deci e floare la ureche!

Bafta!
Costel
35 MHz, canal 60,62,78.
0

#191 Useril este offline   stefan40 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 464
  • Inregistrat: 14-December 08

Postat 06 September 2010 - 07:38 AM

Vezi postareadan_mitea, la Oct 26 2009, 06:06 AM, a spus:

Stie cineva cum se comporta servo-urile Great Planes?
In special:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXTJJ6&P=0
Multumesc anticipat.


Salut.
Am avut multe experiente neplacute cu servouri cu carcase din plastic transparent: material mai "moale" decat aceeasi varianta clasica, apar crapaturi, lipsa etansare la nivelul imbinarii carcasei reductorului cu corpul principal: daca il lipesc nu folosesc CA, lagarele superioare de sprijin ale arborilor cu pinioane se ovalizeaza repede, si, apare inamicul 1 al transmisiilor cu roti dintate, joc intre danturi, etc.
Felicitari pentru calitatea manufacturii si sa-ti aduca numai bucurii.
Stefan.
0

#192 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 12 September 2010 - 11:27 PM

Stefane, am avut aceeasi intuitie. Nu stiu daca-s cu adevarat rele, dar nu-mi plac carcasele transparente.
Multumesc frumos, Costele. Te-am ascultat...cum altfel?...si fuselajul este, aproape gata. Am atasat cateva fotografii din timpul reparatiei. In ultima dintre ele se vade ceea ce am indepartat pentru ca sa dau de lemn sanatos.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN8598.jpg
  • Imagine atasata: DSCN8594.jpg
  • Imagine atasata: DSCN8609.jpg
  • Imagine atasata: DSCN8604.jpg
  • Imagine atasata: DSCN8613.jpg

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 12 September 2010 - 11:28 PM

0

#193 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 14 September 2010 - 09:45 AM

Dan,am si eu o rugaminte;spune-mi si mie cum e cu CG,in manual scrie,la planul inferior 2-3/8",asta insemnand 50-90mm? deci undeva pe la 70mm?Am facut ieri niste incercari si nu a vrut sa decoleze nici mort,parea foarte greu de bot,dupa ce i-am pus 60gr de plumb la coada,s-a desprins greu si a intrat in limita,rezultatul,un montant fisurat.Si inca ceva,ce elice folosesti,noi am pus o 10/6 pe un Magnum 0,46.Multumesc.
0

#194 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 14 September 2010 - 01:00 PM

2-3/8'' inseamna doi inci si trei optimi de inci, deci, exact 60.325mm...daca n-am gresit la calcule. Zboar perfect cu CG din plan.
Al meu a iesit un pic greu de coada. I-am adaugat 30g de plumb in nas. Dar, acum, dupa restauratie, voi incerca sa-i mai avansez bateria, poate, poate. As fi renuntat la capota si la con, dar nu mai puteam sa-l echilibrez.
La decolare are nevoie de viteza. Deci gazul la maxim si 40-50m de pista pentru a face o decolare eleganta. S-ar putea si mai scurt, dar ar fi ''smuncita''.
Elicea o am 10X6 pe OS 46Ax. Oricum, cand ajung acasa, mai verific o data si, daca m-am inselat, iti voi spune.
Multa, multa bafta si, te rog, sa ne spui (sunt sigur ca sunt mai multi interesati) cum evolueaza mica bestie.
0

#195 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 14 September 2010 - 07:31 PM

Ok,multumesc pentru informatii,distanta de decolare pare cam mare,dupa 25 -30m renuntam,nu prea dadea semne ca vrea sa se ridice,mai incercam.

numai bine
0

#196 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 15 September 2010 - 12:10 AM

Mi-am facut temele: la OS 46Ax se recomanda 10X7, dar, avand in vedere ca modelul are capota mare, am incercat si 11X6, cu care mi s-a parut, ca merge mai bine. 11X6 a ramas pe model.
Multa, multa bafta.
0

#197 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 15 September 2010 - 12:17 AM

11/6 pare mai aproape de adevar,multumesc si spor la reconstructie.
0

#198 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 20 September 2010 - 12:52 AM

Ranitul meu este, acum, ARF. Mai am de instalat motorul, bateria, radioul, etc.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN8618.jpg

0

#199 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 26 September 2010 - 10:32 PM

Am terminat de reparat. Am profitat de ocazie sa-i fac cateva fotografii. Nu se stie niciodata ce ne rezerva viitorul.
Cand sa zic "hop" si sa ma pregatesc de zbor, am vazut cu stupoare ca trei din cele patru servo-uri de la eleroane au pinioanele barbierite. Sa nu-mi vina sa cred. Aripile nu au fost lovite. De fapt HS-81 m-a dezamagit de la prima punere in functiune, cand, baraiau chiar si fara sa fie conectate la eleron. Daca pe Spacewalker si pe alte modele s-au comportat normal, lotul pe care l-am avut nu a facut cinste lui Hitec. Acum trebuie sa ma decid la altele, dar care sa aibe aceleasi dimensiuni. Candidatii ar fi:
-in aceleasi dimensiuni: HS-81MG 23$, HS-82MG (brand new) 22$
-o idee mai late, dar putea intra un pic fortat, ceea ce nu prea imi place. HS-85BB 24$ si HS-85MG 31$. Totodata HS-85 sunt si semnificativ mai grele.
Sunt foarte interesat de opiniile voastre.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN8625.jpg
  • Imagine atasata: DSCN8626.jpg
  • Imagine atasata: DSCN8622.jpg

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 26 September 2010 - 10:34 PM

0

#200 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1596
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 September 2010 - 06:52 AM

http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif
Cum se misca eleroanele cu actualele rable de servo? In sus? Ca sa stiu cum ai exersat zborul cu spoiler in decolare... Se pare ca m-am inselat, nu a fost descendenta ci lipsa de portanta. Eu spun orice MG pe eleroane, desi vor capata joc.

Bafta!
Costel
35 MHz, canal 60,62,78.
0

#201 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 27 September 2010 - 12:43 PM

Costele, chiar si smuncit, din cauza dintilor rupti, miscarile sunt corecte. Corecte au fost si pe camp, imediat dupa accident, dar, din cauza emotiei, nu mi-am dat seama ca erau obosite.
Nici mie nu-mi place sa capete jocuri. De aceea am si folosit servo-uri cu roti de nylon. Nu stiu ce sa fac.
0

#202 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 27 September 2010 - 04:42 PM

Incearca ceva carbonit (bb) de la hitec. Astea nu capata joc
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#203 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 27 September 2010 - 06:12 PM

Am gasit ceva interesant:
http://www.rcgroups.com/forums/showpost.ph...amp;postcount=2
Daca probleme cu centrarea nu am observat, in schimb, bazait din belsug. In acest moment nu mai vreau HS-81 sau 82. HS-85 este, doar cu roti din nylon sau metal. In plus este un pic mai mare si un pic cam piperat.
0

#204 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 27 September 2010 - 06:37 PM

Eu ti-as recomanda ceva, dar stiu ca esti anti...
Mie imi ajunge ca eu stiu acele servo-uri, la 16$ sunt cele mai bune la clasa lor de 4kg din tot ce exista... dar probabil ca o sa ceri link cu dovada...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#205 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 27 September 2010 - 06:50 PM

Vezi postareadan_mitea, la Sep 27 2010, 07:12 PM, a spus:

Am gasit ceva interesant:
http://www.rcgroups.com/forums/showpost.ph...amp;postcount=2
Daca probleme cu centrarea nu am observat, in schimb, bazait din belsug. In acest moment nu mai vreau HS-81 sau 82. HS-85 este, doar cu roti din nylon sau metal. In plus este un pic mai mare si un pic cam piperat.

Faza cu bazaitul este normala... pot sa zic ca am toate natiile de servouri hitec si toate bazaie. In schimb nu am avut probleme cu absolut nici unul(si nu pot sa zic ca nu "dau" in ele). S-ar putea ca datorita marimii lui hs81 sa nu fie foarte faibile, in schimb toate servourile hitec standard dau clasa cam la toate servourile existente. Incearca hs85, mai maresti un pic cu pila slotul de servo si gata. La clasa asta de servouri care iti trebuie tie, ai mai putea sa te uiti la Savox, am citit ca sunt super dar nu am avut ca sa iti zic ce si cum. Nu stiu insa la pret daca te avantajaza


Baftaa
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#206 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 28 September 2010 - 12:36 AM

Va multumesc tuturor pentru sfaturi.
Din pacate ca sa pun un servo mai lat este mult prea complicat. In paranoia mea am facut ca servo-ul sa intre intre doua nervuri. Ar trebui sa dau jos folia si sa mut o nervura...parca nu merita...
Ok, imi calc pe cuvant si comand HS-82MG. Daca baraie tare fac infarct. Sper sa mai fi remediat problema.
Multa, multa bafta, zburatorilor.
0

#207 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 04 October 2010 - 03:06 AM

Vineri mi-au venit servo-urile si azi le-am montat pe cele de pe aripa superioara. Pot sa va spun ca sunt incantat. Este o diferenta uriasa fata de cele avute. Nici o vibratie, nimic. Se comporta ca toate celelalte pe care le am. Inseamna ca am nimerit eu un lot dubios. Ar fi trebuit sa le dau inapoi, dar, in paranoia mea, am taiat mufele si am lipit firele. Asta este.
0

#208 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1596
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 October 2010 - 07:15 AM

Daca aripile sunt dintr-o bucata, sa te inveti minte! Dupa fiecare montare trebuie sa verifici servo pe eleroane. E incredibil ce poate face transportul (fie si in husa) la pinioanele de plastic... Daca ai luat MG, verifici doar echiile.
Si mai repede, sa auzim ca a zburat si a produs placerea scontata!

Bafta!
Costel
35 MHz, canal 60,62,78.
0

#209 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 11 October 2010 - 09:24 PM

Multumesc pentru raspuns.
Azi i-am facut safteaua lui musiu' Ultimate. Am zburat putintel deoarece era cam vantos si din travers. A fost mai putin fun. Dar sunt multumit ca totul a decurs bine si suntem intr-o bucata.
Noile servouri sunt incomparabil mai bune.
Multa, multa bafta.

PS. Pentru RD. Am studiat problema prafului. Nu exista nici un pic. I-am intrebat pe batranii satului de ce. Raspunsul a fost ca din cauza climei. Mult mai umeda ca in Tara. In plus, zic eu, nu exista petic de pamant fara vegetatie. Asta este.
0

Arata acest topic


  • 7 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro