Ultimate40 facut de mon amour, Great Planes.
#152
Postat 21 March 2010 - 09:17 PM
E superb.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#154
Postat 22 March 2010 - 12:44 AM
Pentru ca datorez mult acestui forum si oamenilor minunati care sunt aici, l-am inmatriculat "RHC.RO".
Sa fiti iubiti, zburatorilor.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 22 March 2010 - 12:48 AM
#155
Postat 22 March 2010 - 09:21 AM
-pai nu are nici o cuta nici o zgarietura ceva acolo de carcotit
-aaaaaa .....are cupola.....urat....urat.
-in alta ordine de idei ce o chiloata nu putea sa chiloteze acest aveon?
Intr-un cuvant este perfect....enervant de perfect asadar Dane nu pot decat sa-ti urez decat multa baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa si de abea asteptam filmul cu zborul inaugural.
P.S.Daca tot l-ai inmatriculat in Romania pune-i si un trcolor mic ,mic in coltul de jos al O-ului asa ca o pata de culoare.
#157
Postat 22 March 2010 - 10:19 PM
zgr_44, la Mar 22 2010, 09:05 PM, a spus:
Dane
Regret dar daca nu pui pe oratania aia neagra de directie tricoloru', degeaba ai manufacturat produsu'
Nu credeam ca o sa zic asta, dar se pupa pe negrul ala de zici ce-i aia !
Succes
#158
Postat 25 March 2010 - 03:25 AM
#159
Postat 25 March 2010 - 10:31 AM
dan_mitea, la Mar 25 2010, 03:25 AM, a spus:
eeee alta viata,parca are un pic de culoare... :)
Arata superb.Sper sa zboare la fel de bine precum arata.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#161
Postat 25 March 2010 - 04:10 PM
Numai zile bune cu,, o singura aplecare ....!" :)
Maxime!-Alin
Aceasta postare a fost editata de alifly: 25 March 2010 - 04:16 PM
------------------------------
F3A Ikarus shock flyer
Top Stick termic 1.7 ccm
Motoplanor Multiplex Alpha 21
#162
Postat 25 March 2010 - 06:39 PM
Zboruri placute!
#163
Postat 03 April 2010 - 03:40 AM
#164
Postat 03 April 2010 - 03:35 PM
a si ca greutate sa stii ca a iesit destul de usor avand in vedere ca e biplan.
Numai Bine!!!
TX : Spektrum DX9
ParkZone VisionAire - Electric
F3P Mustang 3D - Electric
Multiplex Twister EDF - Electric
OFF-ROAD
Traxxas TRX4 4WD - Electric
#165
Postat 04 April 2010 - 08:53 PM
Am profitat de vacanta si am terminat modelul.
Si bune si rele.
Rele:
-3 017g. Am depasit cu 67g maximul din manual. Mor de necaz.
-servo-urile HS81 m-au deceptionat total. Au un sunet in pozitia de repaos. Nu este de la model. Sunetul este neschimbat si cu echea scoasa. Daca la trei dintre ele sunetul este cand si cand, la unul era permanent. L-am schimbat.
Bune:
-celelalte servo-uri Hitec si Futaba sunt perfecte.
-centrul de greutate este ok. Fara plumb.
-unghiurile sunt ok.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 04 April 2010 - 08:56 PM
#166
Postat 05 April 2010 - 09:44 PM
dan_mitea, la Apr 3 2010, 04:40 AM, a spus:
Am terminat interiorul:
Dan
Tot respectul pentru ceea ce faci, rabdare , indemanare , talent si nu in ultimul rand bun simt,
Este o placere sa urmaresc epopeea constructillor tale
De aceea te rog acorda putin timp si modifica modul de actionare cu parghii mici.
Imi cer zcuze anticipat dar de dragul perfectionismului ,jucaria , la cat de frumos si bine este lucrata, merita o precizie ridicata pe comenzi .
Sunt convins ca ai urmarit Topicul Link profundor . Red Sky a reusit sa puncteze succind multe din aspectele actionarilor cu servo.
Numai bine
Aceasta postare a fost editata de Horja: 05 April 2010 - 09:46 PM
#167
Postat 06 April 2010 - 02:22 AM
Hai sa iti spun cum am gandit. In primul rand vorbim de clase diferite. Fata de ce zboara Red Sky acesta-i jucarie. In al doilea rand am lasat cel mai mare brat posibil la suprafetele de comanda si am ales bratul la servo asa incat sa am miscarile indicate in manual la cursa de 100% a servo-ului. M-am exprimat cam alambicat dar intelegi tu. Nu am reglat din emitator nici capetele de cursa nici mijlocul. Totul este facut mecanic. Cam asta a fost ideea. Daca va zbura suficient de mult incat sa apara jocuri...lucru de care ma cam indoiesc la cat de bun pilot sunt...atunci voi lua in calcul marirea parghiilor.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
#168
Postat 06 April 2010 - 02:45 AM
PS. Sa stiti ca nu-i mizerie. Este praf de balsa....
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 06 April 2010 - 02:47 AM
#169
Postat 17 May 2010 - 12:54 AM
Am lasat sa treaca cateva ore pentru a mi se sedimenta impresiile.
Este exact ceea ce am vrut: usor de transportat, docil dar si fasnet, sa ma solicite dar sa ma si pot bucura de zbor.
Cu toate ca a fost o zi cu ceva vant...20Km/h...zborurile au decurs fara nici un incident. Modelul nu a solicitat nici un trim iar motorul, OS 46Ax, a fost o adevarata desfatare. Bineinteles ca l-am pornit doar la pala. Nu cumva sa zgarai mandrete de con. Bonus, nu am avut decat foarte putin de sters dupa zbor. Toba Pitts isi merita fiecare cent.
Azi la club a fost activitate bogata. Am facut ceva fotografii:
http://picasaweb.goo.../WIMAC16Mai2010
S-au mai facut ceva fotografii cu Ultimatele in zbor. Daca voi intra in posesia lor le voi posta. Pana atunci, una cu eroul, dupa zborul inaugural. Vedeti ce mandru este de el si de inmatricularea sa?
Multumesc Motzu pentru ideea cu tricolorul. I se potriveste de minune:
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 17 May 2010 - 12:59 AM
#170
Postat 17 May 2010 - 07:35 AM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#171
Postat 17 May 2010 - 07:55 AM
dan_mitea, la May 17 2010, 01:54 AM, a spus:
Multumesc Motzu pentru ideea cu tricolorul. I se potriveste de minune:
Dane felicitari - la cat mai mult gaz sa treaca prin 46AX !!! :lol:
Ideea cu tricoloru a pornit de la Nicolas - eu doar am sustinut-o . In stilul meu scandalos ;)
La mai multe !
#172
Postat 18 May 2010 - 03:07 AM
Inca cateva fotografii:
http://www.wimac.ca/forum/showpost.php?p=1...amp;postcount=1
Se vede frumos, nu?
#173
Postat 18 May 2010 - 07:27 AM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#174
Postat 18 May 2010 - 07:59 PM
[/quote]
pccdtk, la May 18 2010, 08:27 AM, a spus:
Frumos ,superb, eu zic ca este..... cel mai cel !!! Bravo !!!
Un filmulet ,se poate?...asa pentru o incantare completa a ochiului. :lol:
#175
Postat 13 June 2010 - 10:44 PM
Vineri am observat, dupa cateva zboruri, ca motorul merge din ce in ce mai rau. Uleiul aruncat era negru. Concluzionez ca motorul este prea cald. Scot capota motorului si conul si zbor asa. Motorul torcea ca o pisicuta, dar modelul era greu de coada.
Azi am marit gaura din dreptul motorului, asa cum se vede in fotografie. Contrar asteptarilor, nu au fost schimbari majore. Studiez mai atent si observ ca, daca deschid surubul de amestec 2-3 ture in plus, pentru a imbogati amestecul, nu prea se intampla nimic. Si atunci, ne-a picat fisa...mai mult unui coleg de club... Toba Pitts nu asigura suficienta presiune in rezervor. Fara capota, motorul poate suporta saracirea amestecului. Dar cu capota nu. Buuuuuuuuuuuu. Punem la unua din tevi un dop cu o gaurica, pentru a mari presiunea. Pana la jumatatea rezervorului zboara, aproximativ, ca vineri, pe urma se strica treaba.
As renunta la capota si la toba Pitts, dar nu pot sa echilibrez modelul fara plumb...
In fotografii se vede gaura marita, inainte de a astupa teava.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 13 June 2010 - 10:46 PM
#176
Postat 14 June 2010 - 10:28 AM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#178
Postat 14 June 2010 - 06:07 PM
Aerul iese pe jos. Are loc berechet. Se poate vedea, cu bunavointa, in fotografia a doua.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 14 June 2010 - 06:08 PM
#179
Postat 14 June 2010 - 06:50 PM
#180
Postat 14 June 2010 - 06:53 PM
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.