Lazy Bee ce pareri aveti?
#31
Postat 20 January 2010 - 09:32 PM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#32
Postat 21 January 2010 - 03:49 PM
O sa pun poze:D sper sa zboare frumos, daca nu, il oblig eu ! :)
ps: bursa de pe semestru urmator o dau pe un kit de avion... sa vad ce se strange :)
#33
Postat 03 August 2010 - 08:33 PM
... sa inteleg ca LB poate fi facut la orice dimensiune doar prin simpla scalare?
jetix,
Aceasta postare a fost editata de jetix: 03 August 2010 - 08:35 PM
#34
Postat 03 August 2010 - 08:56 PM
jetix, la Aug 3 2010, 09:33 PM, a spus:
1.Spuneti-mi si mie cum realizati unghiul diedru dintre aripa si capatul ei si care este valoarea acestuia? (ma refer la Lazzy Bee). Din imaginile vazute nu prea inteleg...
2... sa inteleg ca LB poate fi facut la orice dimensiune doar prin simpla scalare?
jetix,
1.Formezi "capatul" de plan si ulterior ( fixat pt.un unghi de 10 grade ) smirgheluiesti pana obtii un plan adecvat .Uite cum au facut cei de pe RCgroups :
2.Da ! A fost scalat si realizat si la 2m anvergura . Vezi topicul dedicat de pe RCGroups .... http://www.rcgroups.com/forums/showthread....hlight=lazy+bee
Aceasta postare a fost editata de pccdtk: 03 August 2010 - 08:59 PM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#35
Postat 04 August 2010 - 08:07 AM
De cateva zile stau si studiez planurile si metodele de realizare ale acestui "bondar", pe diferite forumuri (inclusiv din link-ul care mi l-ai dat) si trebuie sa recunosc ca mi-e din ce in ce mai simpatic. Cred ca-l voi construi si eu. Imi place tinuta lui in zbor si banuiesc ca este un model potrivit pentru cei ce vor sa deprinda tainele pilotajului.
Imi place cum l-ai realizat si ma voi folosi de posturile tale pentru a ma ghida in constructie.
jetix,
#36
Postat 04 August 2010 - 09:03 AM
jetix, la Aug 4 2010, 09:07 AM, a spus:
De cateva zile stau si studiez planurile si metodele de realizare ale acestui "bondar", pe diferite forumuri (inclusiv din link-ul care mi l-ai dat) si trebuie sa recunosc ca mi-e din ce in ce mai simpatic. Cred ca-l voi construi si eu. Imi place tinuta lui in zbor si banuiesc ca este un model potrivit pentru cei ce vor sa deprinda tainele pilotajului.
Imi place cum l-ai realizat si ma voi folosi de posturile tale pentru a ma ghida in constructie.
jetix,
Ma bucur pt.tine in primul rand. Asta pt. ca daca il vei construi corect ( dupa plan ) si te vei incadra intr-o greutate totala acceptabila va zbura aproape sigur. Daca vei seta DUAL Rate si EXPO cum am mai amintit in posturi precedente va fi OK ( din cauza distantei mici intre aripa si stabilizator precum si a suprafetei generoase a profundorului cursele initiale ale comenzilor trebuiesc reduse ) .
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#37
Postat 01 September 2010 - 05:34 PM
Aceasta postare a fost editata de jetix: 01 September 2010 - 05:36 PM
#38
Postat 01 September 2010 - 05:39 PM
#39
Postat 01 September 2010 - 05:40 PM
Aceasta postare a fost editata de jetix: 01 September 2010 - 05:43 PM
#41
Postat 01 September 2010 - 06:18 PM
Aceasta postare a fost editata de jetix: 01 September 2010 - 06:24 PM
#42
Postat 01 September 2010 - 06:20 PM
Voi reveni cu imagini, constructia ceva fiind mai avansata dar n-am apucat sa fac fotografii...
Aceasta postare a fost editata de jetix: 01 September 2010 - 06:30 PM
#43
Postat 01 September 2010 - 06:52 PM
Motorul are urmatoarele specificatii:
Turatie in gol: 980 rpm/ V
Curent in gol: 0.7 A
Tensiune de alimentare: 6-10 celule NiMH
Tensiune de alimentare: 2 - 3 celule LiPo (11.1 V)
Curent maxim admis: 14 A
Dimensiuni: 28 x 30 mm
Masa: 56 grame
Diametrul axului: 3.17 mm
Tractiune maxima: 830 grame
Elice: < 10 x 7 inch
Elicea este APC 10x5
Acumulatorul este cel de la Cessna 182 500class (momentan n-am altul..)
#45
Postat 01 September 2010 - 07:51 PM
jetix, la Sep 1 2010, 07:52 PM, a spus:
Motorul are urmatoarele specificatii:
Turatie in gol: 980 rpm/ V
Curent in gol: 0.7 A
Tensiune de alimentare: 6-10 celule NiMH
Tensiune de alimentare: 2 - 3 celule LiPo (11.1 V)
Curent maxim admis: 14 A
Dimensiuni: 28 x 30 mm
Masa: 56 grame
Diametrul axului: 3.17 mm
Tractiune maxima: 830 grame
Elice: < 10 x 7 inch
Elicea este APC 10x5
Acumulatorul este cel de la Cessna 182 500class (momentan n-am altul..)
Frumos lucrat !!! Motorizarea este mai mult decat suficienta . Dupa ce am tot uzat si abuzat de bondarelu' meu , acesta s-a ingrasat ( cu tren cu tot ) pana la ~ 590 gr. Cu un motoras de maxim 450 gr.tractiune reusesc cu usurinta sa-l si decolez de pe iarba . Sa-l vedem la zbor !!! BAFTA !!!
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#46
Postat 01 September 2010 - 07:54 PM
ilie F1A, la Sep 1 2010, 08:10 PM, a spus:
La 100 cm anvergura ( cat are al meu ) eu n-am mai pus nervuri la "urechi " ci doar un lonjeron triunghiular tot din depron. Singura ranforsare in zona este o bucata de scoci cu fibra de sticla. Sper sa nu ai probleme in zbor.
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#47
Postat 01 September 2010 - 08:03 PM
Am scris mai sus, are anvergura de 110cm.
Aveam in plan sa pun cate o nervura si pe capete (urechi) din depron de 3mm dar n-am apucat, noroc ca mi-ai adus aminte...
@pccdtk
Merci de incurajari. As fi vrut, asa cum am mai spus, un motoras mai mic asa cum ai si tu pe la 450-500g, dar momentan nu au pe stoc aici la siera.
Pana la zbor mai este, sper nu prea mult..
Ma gandesc sa alimentez motorul, daca tot este prea puternic, la 7,4V si nu la 11,1V asa cum ar fi normal tocmai pentru a scadea din putere, ce ziceti?
Aceasta postare a fost editata de jetix: 01 September 2010 - 08:07 PM
#48
Postat 02 September 2010 - 06:32 AM
jetix, la Sep 1 2010, 09:03 PM, a spus:
Merci de incurajari. As fi vrut, asa cum am mai spus, un motoras mai mic asa cum ai si tu pe la 450-500g, dar momentan nu au pe stoc aici la siera.
Pana la zbor mai este, sper nu prea mult..
Ma gandesc sa alimentez motorul, daca tot este prea puternic, la 7,4V si nu la 11,1V asa cum ar fi normal tocmai pentru a scadea din putere, ce ziceti?
Daca ai deja Lipo la 11.1 V utilizeaza-l. O rezerva de putere ( si un pic de greutate datorata acum. 3s mai greu ) te va ajuta in zilele cu vant. In plus dupa te vei obisnui cu el ( zboara foooooarte lent ) cred ca vei vrea si ceva acrobatie . In plus cred ca ar fi bine sa rigidizezi ampenajul orizontal cu cate o hobana ( eu am folosit 2 betigase scurte de bambus de 2 mm ) lipita si de fuselaj .
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#50
Postat 02 September 2010 - 11:49 AM
Merci frumos!
@pccdtk
Te rog mai precis cu hobana... ce sa-i faci termenii astia
#51
Postat 02 September 2010 - 12:19 PM
jetix, la Sep 2 2010, 12:49 PM, a spus:
Te rog mai precis cu hobana... ce sa-i faci termenii astia
Nu sunt acasa acum sa pot face o poza , insa cam asa :
Aceasta postare a fost editata de pccdtk: 02 September 2010 - 12:20 PM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#52
Postat 02 September 2010 - 12:43 PM
Intre timp am adaugat acele intarituri pe "urechi" si arata asa:
#53
Postat 02 September 2010 - 02:45 PM
pccdtk, parca este un facut, citindu-ti postul in legatura cu constructia Lazy Bee, am constatat ca abordarea constructiei se face dupa intoarcerea din concediu si cu oarece "defectiuni" situatie in care ma aflu si eu din pacate...
Aceasta postare a fost editata de jetix: 02 September 2010 - 02:46 PM
#54
Postat 02 September 2010 - 03:56 PM
jetix, la Sep 2 2010, 03:45 PM, a spus:
pccdtk, parca este un facut, citindu-ti postul in legatura cu constructia Lazy Bee, am constatat ca abordarea constructiei se face dupa intoarcerea din concediu si cu oarece "defectiuni" situatie in care ma aflu si eu din pacate...
Atunci e cu noroc !!! A zburat atunci din prima cu doar cateva cl.trim profundor - BAFTA !!!
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#55
Postat 03 September 2010 - 10:10 AM
Aseara dupa conectarea electronicii si efectuarea de permutari de 3 luate cate x (la conductori) am reusit sa pornesc motorul. Suna bine, comenzile functioneaza si astept sa ma "inzdravenesc" pentru a-l putea zbura.
O intrebare pentru cei care l-au facut, cursa la elevator si director cam cat trebuie sa fie?
imagini din etapa finala...
#56
Postat 03 September 2010 - 11:33 AM
jetix, la Sep 3 2010, 11:10 AM, a spus:
Aseara dupa conectarea electronicii si efectuarea de permutari de 3 luate cate x (la conductori) am reusit sa pornesc motorul. Suna bine, comenzile functioneaza si astept sa ma "inzdravenesc" pentru a-l putea zbura.
O intrebare pentru cei care l-au facut, cursa la elevator si director cam cat trebuie sa fie?
imagini din etapa finala...
Seteaza DUAL RATE - low cam 15 mm stanga-dreapta-sus-jos si mult EXPO pentru inceput. Chiar si asa ai grija la profundor.
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#57
Postat 03 September 2010 - 06:52 PM
@pccdtk merci pentru sfat.
jetix,
Aceasta postare a fost editata de jetix: 03 September 2010 - 06:54 PM
#58
Postat 10 September 2010 - 08:49 PM
#60
Postat 11 September 2010 - 01:12 PM
Voi veni si cu imagini iar esecul, daca pot spune asa, de duminica trecuta a fost dublat si de faptul ca uitasem, din graba, camera acasa. Asa ca, chiar daca ar fi fost sa fie lansarea nu as fi putut poasta oarece "dovezi"...:)
Aceasta postare a fost editata de jetix: 11 September 2010 - 01:14 PM