Update: a ramas ca ahernar si renatoa sa stabileasca partea de onboard systems si ground station. 1-2 zile... e bine?
Preliminar onboard systems vor include: 2 Tx-uri video, 1 camera HD/FPV, 1 camera FPV, OSD-uri pe fiecare stream video, copilot/autopilot, GPS/GSM/SMS tracker (are baterie separata) + baterii.
Daca cineva doreste sa contribuie la partile respective ar fi bine sa ia legatura direct cu ei.
Ground station: similar cu FPV standard cu unele particularitati (urmarire telescop optic, antena parabolica pentru video). Vor exista doua ground station-uri: una montata pe o masina (fara parabolica si telescop) si una fixa intr-un punct predefinita (va include telescop optic si parabolica).
Dupa ce se stabileste partea de onboard systems (in special masa si volumul) incep design-ul aripii zburatoare. Eu estimez un onboard system de 600 grame si deci o aripa undeva la 1.6 metri anvergura cu viteza de angajare 15-20 km/h la nivelul solului. La 25 km altitudinea viteza de angajare va fi de 5-6 ori mai mare. Imediat ce onboard systems sunt inghetate voi definiva aripa aerodinamic si structural.
Dupa ce definitivam onboard/ground station si aripa zburatoare decidem ce balon cumparam (net lift).
Bineinteles la orice capitol sunt binevenite sugestii, contributii, critici etc.
Pana atunci cred ca vom avea si partea de legislatie pusa la punct.
MIG-29
Aceasta postare a fost editata de MIG-29: 16 September 2009 - 07:31 PM