benzina scuipata pe admisia de aer/scazut putere ! Fuji BT 43cmc EIS
#31
Postat 18 November 2009 - 11:48 PM
Am urmat reglajul pentru carburatoare walbro din link-ul recomandat de dom profesor. apoi am masurat tractiunea pe sol cu un cantar de mana, cu elice 20x8 - 8 kg tractiune, iar cu elice 22x6 - 9 kg tractiune. Este normala o astfel de tractiune pentru un motor in 2 timpi de 43cmc pe benzina? (in manual spune ca la teste cu elice 20x8 a tras 23lbs - 10,4 kg) voi cauta alt ulei, inca nu am avut timp.
#32
Postat 13 April 2010 - 10:08 PM
Acum nu imi mai scuipa benzina pe la admisia de aer ci amestec ars parca si cred ca pe la imbinarea carb.cu cilindru...dati-va si voi cu parerea...
Fisiere atasate
-
Fuji_BT_43_R.jpg (276.84K)
Number of downloads: 279 -
Fuji_BT_43__1__R.jpg (212.32K)
Number of downloads: 291
#33
Postat 14 April 2010 - 07:19 PM
Refa etansarea intre carburator - garnitura de rupere termica-cilindru. Daca e cu garnituri de clingherit, refa garniturile; daca e cu o-ring, schimba-le. Daca nu ai clingherit, desfa ansamblul, spala bine toate piesele cu benzina apoi degreseaza-le cu alcool izopropilic sau spray carb-cleaner si etansaza-le cu silicon negru(sau rosu) auto, sau, daca ai un magazin de piese auto mai rasarit pe langa tine, cauta silicon Elring- Dirko.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#34
Postat 14 April 2010 - 11:45 PM
Garnitura dintre chestia aia dreptunghiulara (din habar n-am ce material si de culoare rosiatica care e lipita de carburator) si cilindru nu e din clingherita ci dintr-o folie ca filmul de raza de la spital, foarte subtire, ca un nailon si de culoare maro. Spui sa pun silicon pe garnitura si sa le lipesc ? pai daca mai trebe schimbat cate ceva pe la motor sau demontat iar carb. ? nu stiu te intreb doar... Clingherita am gasit in comert, garnitura mare cu 5 lei din care imi decupez altele mai mici dar materialul din care e facuta cea dintre carb. si cilindru nu stiu cum ii spune.... Am atasat un desen in care e garnitura dintre carb ci cilindru iar cu rosu siliconul ca sa-mi spui daca asa sa pun silicon pe ea? Mersi!
Fisiere atasate
-
garnitura_carb..JPG (6.26K)
Number of downloads: 194
#35
Postat 15 April 2010 - 09:28 AM
sacalu, la Apr 15 2010, 12:45 AM, a spus:
Garnitura dintre chestia aia dreptunghiulara (din habar n-am ce material si de culoare rosiatica care e lipita de carburator) si cilindru nu e din clingherita ci dintr-o folie ca filmul de raza de la spital, foarte subtire, ca un nailon si de culoare maro. Spui sa pun silicon pe garnitura si sa le lipesc ? pai daca mai trebe schimbat cate ceva pe la motor sau demontat iar carb. ? nu stiu te intreb doar... Clingherita am gasit in comert, garnitura mare cu 5 lei din care imi decupez altele mai mici dar materialul din care e facuta cea dintre carb. si cilindru nu stiu cum ii spune.... Am atasat un desen in care e garnitura dintre carb ci cilindru iar cu rosu siliconul ca sa-mi spui daca asa sa pun silicon pe ea? Mersi!
Chiar daca pui silicon vei putea desface cu usurinta ! Siliconul rosu nu lipeste ci doar creeaza o pelicula ca sa ajute la etansare.
Siliconul il intinzi intr-un strat foarte , foarte subtire si uniform pe ambele suprafete ( garnnitura si flansa motor/carburator ) . Il lasi cateva minute sa inceapa sa se usuce si dupa aceea fixezi piesa cu grija sa eviti miscari de alunecare !
Daca pui ca in desen cand strangi, surplusul va iesii si pe lateral dar si in interior .
De asemenea daca nu lasi putin sa se usuce , la strangere siliconul va iesi si iar ramai fara el.
ATENTIE ! Decapate zonele inainte cu alcool cum ti-a spus MlGore.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
#36
Postat 15 April 2010 - 09:14 PM
Multumesc de sfaturi! asa voi face. nu stiu daca voi gasi alcool izopropilic si silicon Elring- Dirko...
#37
Postat 16 April 2010 - 09:23 AM
sacalu, la Apr 15 2010, 10:14 PM, a spus:
Multumesc de sfaturi! asa voi face. nu stiu daca voi gasi alcool izopropilic si silicon Elring- Dirko...
Mai citeste o data ce-am scris si incearca sa intelegi.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#38
Postat 27 August 2010 - 03:01 PM
Pana la urma ai rezolvat ceva referitor la puterea motorului sau cei care te-au ajutat pana acum si-au racit gura degeaba?
:lol:
:lol:
I-a lucrurile asa cum vin, pentru ca te conduc exact acolo unde trebuie sa ajungi....
#39
Postat 04 September 2010 - 11:09 PM
Acum nu mai iese benzina pe la admisia de aer, poate pentru ca am mai umblat la amestec, nu stiu. Iar puterea e de vreo 8 sau peste 8 kg tractiune cu elice 20x8, poate ca ar fi mai mare cu 20x10 inca n-am incercat.