benzina scuipata pe admisia de aer/scazut putere ! Fuji BT 43cmc EIS
#1
Postat 13 September 2009 - 06:03 PM
#2
Postat 14 September 2009 - 05:55 PM
sacalu, la Sep 13 2009, 07:03 PM, a spus:
unu din motive ar putea fi aprinderea..dar nici carburatoru sa nu il excludem este motor in 2 sau in 4 timpi?
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
#3
Postat 16 September 2009 - 08:53 AM
fantom, la Sep 14 2009, 06:55 PM, a spus:
Este motor in 2 timpi, si pentru rodaj si primele zboruri am folosit ulei sintetic special pt. motoare de aeromodele, acum folosesc ulei mineral STIHL in proportie de 40/1. Cica e bun uleiul. oricum fenomenul problema a aparut inainte de schimbarea uleiului. L-am dus la STIHL si au testat carburatorul respectiv etanseitatea membranelor cu o pompa, testul a iesit ok. asa ca nu pricep.
#4
Postat 16 September 2009 - 09:05 AM
sacalu, la Sep 16 2009, 09:53 AM, a spus:
Nu am raspuns la intrebarea ta, dar apropo de ulei, iata ce scrie MVVS in manualul de MVVS 26 IFS / MVVS 35 IFS:
Never use inexpensive oil developed for garden appliances or synthetic oils intended for the operation of methanol
model engines. The manufacturer declines all responsibility for all engine damages arising from the use of low-quality
fuel.
Deci MVVS nu recomanda ulei facut pentru masini de gradinarit, gen Stihl. Asta poate fi valabil si pentru motorul tau.
#5
Postat 16 September 2009 - 10:30 AM
VasiM, la Sep 16 2009, 10:05 AM, a spus:
Never use inexpensive oil developed for garden appliances or synthetic oils intended for the operation of methanol
model engines. The manufacturer declines all responsibility for all engine damages arising from the use of low-quality
fuel.
Deci MVVS nu recomanda ulei facut pentru masini de gradinarit, gen Stihl. Asta poate fi valabil si pentru motorul tau.
da, se poate...mersi. am sa ma uit undeva pe sitte-uri RC de uleiuri...
#6
Postat 16 September 2009 - 10:39 AM
Aceasta postare a fost editata de sacalu: 16 September 2009 - 10:40 AM
#7
Postat 16 September 2009 - 10:57 AM
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#8
Postat 16 September 2009 - 11:04 AM
sacalu, la Sep 16 2009, 11:39 AM, a spus:
Salut ,
Vezi ca anumite masini de tuns iarba nu folosesc ulei in amestec , si acela nu este ulei pentru motoare in 2 timpi clasice ,incearca un ulei pentru motoare de scuter sau motociclete cu motor in 2 timpi ce foloseste amestec ulei +bezina , in proprtie de 25/1 ,daca se amelioreaza functionarea ,schimba uleiul folosit ,daca se comporta la fel cumpara segmenti ,inlocuieste-i si schimba uleiul.
#9
Postat 16 September 2009 - 11:22 AM
#10
Postat 16 September 2009 - 12:00 PM
De aceea este foarte important ca toba (rezonatorul) sa fie un model recomandat de producator pentru motorul respectiv; de asemenea galeria de evacuare trebuie sa fie perfect curata (fara obstructii) - eu de aici as incepe. In plus si filtrul de aer (inclusiv carcasa) trebuie sa fie un model recomandat
Sper sa te ajute.
#11
Postat 16 September 2009 - 12:49 PM
#12
Postat 16 September 2009 - 06:39 PM
sacalu, la Sep 16 2009, 01:49 PM, a spus:
daca poti si ai unde fai un test de compresie....nu prea poate sa fie din toba daca de la inceput a mers totu bine cu aceias toba...motoarele astea in 2 timpi mai arunca pe la galeria de atmisie se intimpla des fenomenu...dar scaderea de putere asta deja indica altceva...fai totusi un test de compresie sau punei alta bujie....
app!!! distanta de la electrod este corespunzatoare??
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
#13
Postat 16 September 2009 - 07:13 PM
#14
Postat 16 September 2009 - 07:46 PM
#15
Postat 18 September 2009 - 11:06 AM
Rontaila, la Sep 16 2009, 08:46 PM, a spus:
Mersi de sfat, da motorul porneste usor,ca si la inceput din a 1-5 rotire. tine relatiul si accelereaza normal.temperatura nu i-am masurat-o dar din moment ce il zbor si fara cupola iar uleiul. elicea si amestecul sunt cele recomandate nu cred ca are motive de supraincalzire. Ce nu stiu: -unde gasesc manometru? - unde se cupleaza el? - elicea o rotesc cu mana ? - ce inseamna diferente mari intre compresii? - care sunt motivele uzarii inelelor de pe piston adica a segmntilor deci a scaderii puterii? in contextul folosirii relativ putin a motorului. Multumesc.
#16
Postat 18 September 2009 - 12:30 PM
Aceasta postare a fost editata de Rontaila: 18 September 2009 - 12:30 PM
#17
Postat 21 September 2009 - 08:05 PM
sacalu, la Sep 18 2009, 12:06 PM, a spus:
ai rezolvato pina la urma???
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
#18
Postat 21 September 2009 - 08:32 PM
#19
Postat 23 September 2009 - 04:40 PM
sacalu, la Sep 21 2009, 09:32 PM, a spus:
posibil sa fie si din amestec aer benzina..daca spui ca lai luat nou acum probabil sa rodat sa asezat segmentii mai joacate putin pe la reglaje..benzina daca scuipa putin pe galeria de admisie posibil asa sai si placa....
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
#20
Postat 23 September 2009 - 05:45 PM
sacalu, la Sep 21 2009, 08:32 PM, a spus:
Cand invarti in sensul de strangere(a acelor de ceasornic) saracesti amestecul, nu-l imbogatesti cum ai scris mai sus.
Invers, adica desfacand, il imbogatesti. Deci strangere = saracire amestec, desfacere = imbogatire.
#21
Postat 23 September 2009 - 06:37 PM
nimsoc, la Sep 23 2009, 06:45 PM, a spus:
Invers, adica desfacand, il imbogatesti. Deci strangere = saracire amestec, desfacere = imbogatire.
da asa e, pe urma mi-am dat seama ca am scris gresit. puterea maxima o are cu High speed needle valve la 3/4 deschisa, inchisa mai mult nu mai functioneaza normal. deci amestecul e perfect dar puterea lui ramane la fel. cred ca ar trebui schimbate inelele de pe piston.
#22
Postat 23 September 2009 - 07:14 PM
sacalu, la Sep 23 2009, 07:37 PM, a spus:
sa se duca asa repede segmentii??? hmm..
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
#23
Postat 24 September 2009 - 12:15 PM
#24
Postat 24 September 2009 - 12:20 PM
#25
Postat 24 September 2009 - 12:58 PM
#26
Postat 24 September 2009 - 08:22 PM
sacalu, la Sep 24 2009, 01:20 PM, a spus:
sa se uzeze asa repede..ma cam indoiesc asta depinde de ulei..dar e posibil sa se fi rupt un capat de segment..sper sa nu fie asa :D dar daca spui ca de tras trege nu ramane decit sai faci o proba :D
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
#27
Postat 24 September 2009 - 08:34 PM
Stima.
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#28
Postat 26 September 2009 - 12:21 PM
#29
Postat 26 September 2009 - 08:34 PM
Ce spui tu ca sare si stropeste ce culoare are? cumva negreala? Daca da inseamna ca ai o frecare undeva care arde uleiul...
Mai bine pune-l pe avion si da-i bataie la zbor.Pe camp sigur gasesti pe cineva care sa-l regleze sau sa-ti dea un sfat bun vazand efectiv ce se intampla.
Stima.
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#30
Postat 05 October 2009 - 01:56 PM
Fisiere atasate
-
benzina_scipata_pe_admisia_de_aer.jpg (254.54K)
Number of downloads: 328