Modelism - RHC Forum: benzina scuipata pe admisia de aer/scazut putere ! - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

benzina scuipata pe admisia de aer/scazut putere ! Fuji BT 43cmc EIS

#1 Useril este offline   sacalu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 185
  • Inregistrat: 25-August 04

Postat 13 September 2009 - 06:03 PM

De ce este scuipata benzina pe admisia de aer in carburator de ceva vreme? Odata cu aparitia acestui fenomen a scazut si puterea motorului/tractiunea statica de la aprox 10kg la 7. Amestecul e normal,nu este bogat si am inteles ca nici nu ar avea vreo legatura. Membranele din carb.ar putea fi problema desi par ok. Alte pareri ? Multumesc mult!
0

#2 Useril este offline   Neacsu_Leonid 

  • ex Fantom
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 23-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 14 September 2009 - 05:55 PM

Vezi postareasacalu, la Sep 13 2009, 07:03 PM, a spus:

De ce este scuipata benzina pe admisia de aer in carburator de ceva vreme? Odata cu aparitia acestui fenomen a scazut si puterea motorului/tractiunea statica de la aprox 10kg la 7. Amestecul e normal,nu este bogat si am inteles ca nici nu ar avea vreo legatura. Membranele din carb.ar putea fi problema desi par ok. Alte pareri ? Multumesc mult!

unu din motive ar putea fi aprinderea..dar nici carburatoru sa nu il excludem este motor in 2 sau in 4 timpi?
Teatrul e circ si filmul minciuna.
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
0

#3 Useril este offline   sacalu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 185
  • Inregistrat: 25-August 04

Postat 16 September 2009 - 08:53 AM

Vezi postareafantom, la Sep 14 2009, 06:55 PM, a spus:

unu din motive ar putea fi aprinderea..dar nici carburatoru sa nu il excludem este motor in 2 sau in 4 timpi?


Este motor in 2 timpi, si pentru rodaj si primele zboruri am folosit ulei sintetic special pt. motoare de aeromodele, acum folosesc ulei mineral STIHL in proportie de 40/1. Cica e bun uleiul. oricum fenomenul problema a aparut inainte de schimbarea uleiului. L-am dus la STIHL si au testat carburatorul respectiv etanseitatea membranelor cu o pompa, testul a iesit ok. asa ca nu pricep.
0

#4 Useril este offline   VasiM 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 114
  • Inregistrat: 24-July 08

Postat 16 September 2009 - 09:05 AM

Vezi postareasacalu, la Sep 16 2009, 09:53 AM, a spus:

Este motor in 2 timpi, si pentru rodaj si primele zboruri am folosit ulei sintetic special pt. motoare de aeromodele, acum folosesc ulei mineral STIHL in proportie de 40/1. Cica e bun uleiul. oricum fenomenul problema a aparut inainte de schimbarea uleiului. L-am dus la STIHL si au testat carburatorul respectiv etanseitatea membranelor cu o pompa, testul a iesit ok. asa ca nu pricep.


Nu am raspuns la intrebarea ta, dar apropo de ulei, iata ce scrie MVVS in manualul de MVVS 26 IFS / MVVS 35 IFS:

Never use inexpensive oil developed for garden appliances or synthetic oils intended for the operation of methanol
model engines. The manufacturer declines all responsibility for all engine damages arising from the use of low-quality
fuel.

Deci MVVS nu recomanda ulei facut pentru masini de gradinarit, gen Stihl. Asta poate fi valabil si pentru motorul tau.
0

#5 Useril este offline   sacalu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 185
  • Inregistrat: 25-August 04

Postat 16 September 2009 - 10:30 AM

Vezi postareaVasiM, la Sep 16 2009, 10:05 AM, a spus:

Nu am raspuns la intrebarea ta, dar apropo de ulei, iata ce scrie MVVS in manualul de MVVS 26 IFS / MVVS 35 IFS:

Never use inexpensive oil developed for garden appliances or synthetic oils intended for the operation of methanol
model engines. The manufacturer declines all responsibility for all engine damages arising from the use of low-quality
fuel.

Deci MVVS nu recomanda ulei facut pentru masini de gradinarit, gen Stihl. Asta poate fi valabil si pentru motorul tau.


da, se poate...mersi. am sa ma uit undeva pe sitte-uri RC de uleiuri...
0

#6 Useril este offline   sacalu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 185
  • Inregistrat: 25-August 04

  Postat 16 September 2009 - 10:39 AM

ce ai spus referitor la "sfatul" celor de la MVVS ai dreptate, dar pe de alta parte,la general vorbind se bat toti producatorii cap in cap care sa-si vanda marfa, daca stihl nu este firma serioasa atunci nu stiu care e. doar ca problema mea a aparut pe cand foloseam ulei special pentru RC: "Klotz RC Modelube 2 cyclesynthetic" 32:1 to 50:1 asa ca nu uleiul e de vina. :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de sacalu: 16 September 2009 - 10:40 AM

0

#7 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 16 September 2009 - 10:57 AM

daca nu e din mebrana "muzicuta " stiu ca ii zic in jargon mecanicii, este din piston care explica si pierderea de tractiune.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#8 Useril este offline   Rontaila 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 324
  • Inregistrat: 29-May 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI /BERCENI
  • Interests:Tot ce zboara cu motor sau se scufunda in mare

Postat 16 September 2009 - 11:04 AM

Vezi postareasacalu, la Sep 16 2009, 11:39 AM, a spus:

ce ai spus referitor la "sfatul" celor de la MVVS ai dreptate, dar pe de alta parte,la general vorbind se bat toti producatorii cap in cap care sa-si vanda marfa, daca stihl nu este firma serioasa atunci nu stiu care e. doar ca problema mea a aparut pe cand foloseam ulei special pentru RC: "Klotz RC Modelube 2 cyclesynthetic" 32:1 to 50:1 asa ca nu uleiul e de vina. :rolleyes:


Salut ,

Vezi ca anumite masini de tuns iarba nu folosesc ulei in amestec , si acela nu este ulei pentru motoare in 2 timpi clasice ,incearca un ulei pentru motoare de scuter sau motociclete cu motor in 2 timpi ce foloseste amestec ulei +bezina , in proprtie de 25/1 ,daca se amelioreaza functionarea ,schimba uleiul folosit ,daca se comporta la fel cumpara segmenti ,inlocuieste-i si schimba uleiul.
Primul sosit ,ultimul plecat..
0

#9 Useril este offline   sacalu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 185
  • Inregistrat: 25-August 04

Postat 16 September 2009 - 11:22 AM

Acesta e uleiul recomandat de insusi producatorul motorului Fuji Imvac http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=8&I=LXHAL0 se amesteca in uimitoarea proportie de 150:1, ce-i drept e de vreo 7 ori mai scump decat cel de la stihl dar daca asta ar fi solutia nu as sta pe ganduri. daca aflu ca nu e uleiul de vina, sa schimb inelele de pe piston ? nu mai are compresie buna ? o pot verifica cumva ? ca de invartiti cu mana la fel se invarte ca la inceput.
0

#10 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 16 September 2009 - 12:00 PM

N-are nici o treaba uleiul - stai linistit. Motorul arunca de fapt amestec in colectorul de admisie, benzina se evapora si ramane uleiul care il vezi tu. Fenomenul se manifesta in momentul transferului amestecului din carter in cilindru si este valabil la toate motoarele in doi timpi (intr-o masura mai mare sau mai mica). Problema este ca ar trebui sa fie foarte putin amestec aruncat prin carburator (in cazul functionarii normale).
De aceea este foarte important ca toba (rezonatorul) sa fie un model recomandat de producator pentru motorul respectiv; de asemenea galeria de evacuare trebuie sa fie perfect curata (fara obstructii) - eu de aici as incepe. In plus si filtrul de aer (inclusiv carcasa) trebuie sa fie un model recomandat

Sper sa te ajute.
0

#11 Useril este offline   sacalu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 185
  • Inregistrat: 25-August 04

Postat 16 September 2009 - 12:49 PM

galeria de evacuare este curata, nu e nimic intre cilindru si toba. doar sita de scantei din toba este plina. dar puterea scazuta a motorului cum se explica? acum am citit pe net din teste facute de un aeromodelist pe acest motor cu elice cat a mea 20x8 a dezvoltat 13 kg tractiune. iar in manual scrie de 11kg tractiune iar mie abia imi tine modelul de 7 kg, nu am nici un surplus de putere in hover, ba chiar cade usor modelul. la inceput imi urca, deci presupun ca tragea vreo 10kg forta. inele pentru piston am gasit pe tower....hobby daca alea zice-ti ca ar trebui schimbate...
0

#12 Useril este offline   Neacsu_Leonid 

  • ex Fantom
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 23-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 16 September 2009 - 06:39 PM

Vezi postareasacalu, la Sep 16 2009, 01:49 PM, a spus:

galeria de evacuare este curata, nu e nimic intre cilindru si toba. doar sita de scantei din toba este plina. dar puterea scazuta a motorului cum se explica? acum am citit pe net din teste facute de un aeromodelist pe acest motor cu elice cat a mea 20x8 a dezvoltat 13 kg tractiune. iar in manual scrie de 11kg tractiune iar mie abia imi tine modelul de 7 kg, nu am nici un surplus de putere in hover, ba chiar cade usor modelul. la inceput imi urca, deci presupun ca tragea vreo 10kg forta. inele pentru piston am gasit pe tower....hobby daca alea zice-ti ca ar trebui schimbate...

daca poti si ai unde fai un test de compresie....nu prea poate sa fie din toba daca de la inceput a mers totu bine cu aceias toba...motoarele astea in 2 timpi mai arunca pe la galeria de atmisie se intimpla des fenomenu...dar scaderea de putere asta deja indica altceva...fai totusi un test de compresie sau punei alta bujie....
app!!! distanta de la electrod este corespunzatoare??
Teatrul e circ si filmul minciuna.
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
0

#13 Useril este offline   sacalu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 185
  • Inregistrat: 25-August 04

Postat 16 September 2009 - 07:13 PM

chiar i-am pus alta bujie,noua si eu m-am gandit la asta :rolleyes: si la fel a avut putere, si alta elice de aceleasi dimensiuni dar alta marca si forma putin diferita si nimic. distanta la bujie de la electrod e asa cum era cand le-am luat, nici depuneri nu sunt nici pe bujie si nici pe piston decat foarte mici pe piston. Aveti careva un astfel de motor ? Ce setari aveti la low speed nedle si high speed nedle? in manual setarile de fabrica sunt: High speed needle - deschisa 3/4 din pozitia inchisa. si Low sped needle - deschisa 1-3/4 din pozitia inchisa. 1-3/4 inseamna o tura plus 3/4 nu ? Pacat de motor ca eu il consider aproape nou. il am de vreo 3 ani dar au fost luni de zile ca nu l-am folosit. si in mod normal il folosesc 15-30 min/ saptamana. Multumesc de raspunsuri pana acum. daca mai aveti pareri...
0

#14 Useril este offline   Rontaila 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 324
  • Inregistrat: 29-May 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI /BERCENI
  • Interests:Tot ce zboara cu motor sau se scufunda in mare

Postat 16 September 2009 - 07:46 PM

Daca motorul porneste usor ,in orice conditii (cald sau rece ) tine relantiul si se accelereaza normal iar temperatura lui in functionare nu este mai mare decat cea normala inseamna ca ia scazut compresia si asta duce la scaderea puterii,fa rost de un manometru de masurat compresia si masoara compresia dupa care pune 10/15 grame de ulei in capul pistonului si masoara compresia iarasi ,daca sunt diferente mari segmentii sunt uzati. Compresia se masoara rotind motorul cu minim 150 rpm si acceleratia la maxim.
Primul sosit ,ultimul plecat..
0

#15 Useril este offline   sacalu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 185
  • Inregistrat: 25-August 04

Postat 18 September 2009 - 11:06 AM

Vezi postareaRontaila, la Sep 16 2009, 08:46 PM, a spus:

Daca motorul porneste usor ,in orice conditii (cald sau rece ) tine relantiul si se accelereaza normal iar temperatura lui in functionare nu este mai mare decat cea normala inseamna ca ia scazut compresia si asta duce la scaderea puterii,fa rost de un manometru de masurat compresia si masoara compresia dupa care pune 10/15 grame de ulei in capul pistonului si masoara compresia iarasi ,daca sunt diferente mari segmentii sunt uzati. Compresia se masoara rotind motorul cu minim 150 rpm si acceleratia la maxim.



Mersi de sfat, da motorul porneste usor,ca si la inceput din a 1-5 rotire. tine relatiul si accelereaza normal.temperatura nu i-am masurat-o dar din moment ce il zbor si fara cupola iar uleiul. elicea si amestecul sunt cele recomandate nu cred ca are motive de supraincalzire. Ce nu stiu: -unde gasesc manometru? - unde se cupleaza el? - elicea o rotesc cu mana ? - ce inseamna diferente mari intre compresii? - care sunt motivele uzarii inelelor de pe piston adica a segmntilor deci a scaderii puterii? in contextul folosirii relativ putin a motorului. Multumesc.
0

#16 Useril este offline   Rontaila 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 324
  • Inregistrat: 29-May 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI /BERCENI
  • Interests:Tot ce zboara cu motor sau se scufunda in mare

Postat 18 September 2009 - 12:30 PM

Pentru manometru incearca la un atelier de reparat motociclete si el se monteaza in locul bujiei, motorul trebuie rotit cu un starter ,diferenta mai mare de 15%,ungere necorespunzatoare ,supratuaj etc .

Aceasta postare a fost editata de Rontaila: 18 September 2009 - 12:30 PM

Primul sosit ,ultimul plecat..
0

#17 Useril este offline   Neacsu_Leonid 

  • ex Fantom
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 23-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 21 September 2009 - 08:05 PM

Vezi postareasacalu, la Sep 18 2009, 12:06 PM, a spus:

Mersi de sfat, da motorul porneste usor,ca si la inceput din a 1-5 rotire. tine relatiul si accelereaza normal.temperatura nu i-am masurat-o dar din moment ce il zbor si fara cupola iar uleiul. elicea si amestecul sunt cele recomandate nu cred ca are motive de supraincalzire. Ce nu stiu: -unde gasesc manometru? - unde se cupleaza el? - elicea o rotesc cu mana ? - ce inseamna diferente mari intre compresii? - care sunt motivele uzarii inelelor de pe piston adica a segmntilor deci a scaderii puterii? in contextul folosirii relativ putin a motorului. Multumesc.

ai rezolvato pina la urma???
Teatrul e circ si filmul minciuna.
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
0

#18 Useril este offline   sacalu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 185
  • Inregistrat: 25-August 04

Postat 21 September 2009 - 08:32 PM

mersi de intrebare fantom. azi l-am pornit putin si am zis ca sa ma uit la reglajul de la High speed needle valve caci stiu ca ea e raspunzatoare cu performanta motorului la turatii peste medie si maxime. si am aflat ca surubul era la 3/4 adica 75% deschis fata de pozitia inchis complet, adica setarea din fabrica respectiv cea necesara rodajului. eu stiu ca am umblat la suruburile de reglaj pentru ca imi pornea greu mai demult sau nu avea relatinul stabil. si probabil ca am intors surunul de la "H" spre inapoi astfel reducandu-i tractiunea la turatii mari prin imbogatirea amestecului. banuiesc ca asta ar putea fi, azi l-am mai deschis 1/8 cum scrie manualul deci acum am surubul deschis o tura. nu am simtit crestere de tractiune, asta pot vedea doar in aer sau cu un cantar de mana sa traga de el,dar nu am cantar, il voi zbura in alta zi si voi tot saracii amestecul(deschid cu cate 1/8 surubul de H) pana vad ca da sa moara la turatie maxima si atunci il mai inchid 1/8 si aia va fi tot ce poate motorul. benzina tot mai scuipa dar am observat ca are perioadele lui, uneori nu scuipa mai deloc.
0

#19 Useril este offline   Neacsu_Leonid 

  • ex Fantom
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 23-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 23 September 2009 - 04:40 PM

Vezi postareasacalu, la Sep 21 2009, 09:32 PM, a spus:

mersi de intrebare fantom. azi l-am pornit putin si am zis ca sa ma uit la reglajul de la High speed needle valve caci stiu ca ea e raspunzatoare cu performanta motorului la turatii peste medie si maxime. si am aflat ca surubul era la 3/4 adica 75% deschis fata de pozitia inchis complet, adica setarea din fabrica respectiv cea necesara rodajului. eu stiu ca am umblat la suruburile de reglaj pentru ca imi pornea greu mai demult sau nu avea relatinul stabil. si probabil ca am intors surunul de la "H" spre inapoi astfel reducandu-i tractiunea la turatii mari prin imbogatirea amestecului. banuiesc ca asta ar putea fi, azi l-am mai deschis 1/8 cum scrie manualul deci acum am surubul deschis o tura. nu am simtit crestere de tractiune, asta pot vedea doar in aer sau cu un cantar de mana sa traga de el,dar nu am cantar, il voi zbura in alta zi si voi tot saracii amestecul(deschid cu cate 1/8 surubul de H) pana vad ca da sa moara la turatie maxima si atunci il mai inchid 1/8 si aia va fi tot ce poate motorul. benzina tot mai scuipa dar am observat ca are perioadele lui, uneori nu scuipa mai deloc.

posibil sa fie si din amestec aer benzina..daca spui ca lai luat nou acum probabil sa rodat sa asezat segmentii mai joacate putin pe la reglaje..benzina daca scuipa putin pe galeria de admisie posibil asa sai si placa....
Teatrul e circ si filmul minciuna.
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
0

#20 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 23 September 2009 - 05:45 PM

Vezi postareasacalu, la Sep 21 2009, 08:32 PM, a spus:

mersi de intrebare fantom. azi l-am pornit putin si am zis ca sa ma uit la reglajul de la High speed needle valve caci stiu ca ea e raspunzatoare cu performanta motorului la turatii peste medie si maxime. si am aflat ca surubul era la 3/4 adica 75% deschis fata de pozitia inchis complet, adica setarea din fabrica respectiv cea necesara rodajului. eu stiu ca am umblat la suruburile de reglaj pentru ca imi pornea greu mai demult sau nu avea relatinul stabil. si probabil ca am intors surunul de la "H" spre inapoi astfel reducandu-i tractiunea la turatii mari prin imbogatirea amestecului. banuiesc ca asta ar putea fi, azi l-am mai deschis 1/8 cum scrie manualul deci acum am surubul deschis o tura. nu am simtit crestere de tractiune, asta pot vedea doar in aer sau cu un cantar de mana sa traga de el,dar nu am cantar, il voi zbura in alta zi si voi tot saracii amestecul(deschid cu cate 1/8 surubul de H) pana vad ca da sa moara la turatie maxima si atunci il mai inchid 1/8 si aia va fi tot ce poate motorul. benzina tot mai scuipa dar am observat ca are perioadele lui, uneori nu scuipa mai deloc.


Cand invarti in sensul de strangere(a acelor de ceasornic) saracesti amestecul, nu-l imbogatesti cum ai scris mai sus.
Invers, adica desfacand, il imbogatesti. Deci strangere = saracire amestec, desfacere = imbogatire.
0

#21 Useril este offline   sacalu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 185
  • Inregistrat: 25-August 04

Postat 23 September 2009 - 06:37 PM

Vezi postareanimsoc, la Sep 23 2009, 06:45 PM, a spus:

Cand invarti in sensul de strangere(a acelor de ceasornic) saracesti amestecul, nu-l imbogatesti cum ai scris mai sus.
Invers, adica desfacand, il imbogatesti. Deci strangere = saracire amestec, desfacere = imbogatire.


da asa e, pe urma mi-am dat seama ca am scris gresit. puterea maxima o are cu High speed needle valve la 3/4 deschisa, inchisa mai mult nu mai functioneaza normal. deci amestecul e perfect dar puterea lui ramane la fel. cred ca ar trebui schimbate inelele de pe piston.
0

#22 Useril este offline   Neacsu_Leonid 

  • ex Fantom
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 23-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 23 September 2009 - 07:14 PM

Vezi postareasacalu, la Sep 23 2009, 07:37 PM, a spus:

da asa e, pe urma mi-am dat seama ca am scris gresit. puterea maxima o are cu High speed needle valve la 3/4 deschisa, inchisa mai mult nu mai functioneaza normal. deci amestecul e perfect dar puterea lui ramane la fel. cred ca ar trebui schimbate inelele de pe piston.

sa se duca asa repede segmentii??? hmm..
Teatrul e circ si filmul minciuna.
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
0

#23 Useril este offline   sacalu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 185
  • Inregistrat: 25-August 04

Postat 24 September 2009 - 12:15 PM

da,stau si io si ma gandesc ca altii nici nu stiu cum arata pistonul la alte utilaje cu motoare asemanatoare ca marime si le functioneaza o viata, iar asta... o sa fac rost de un cantar de mana sa masor tractiunea caci cand il tin cu mana pe sol da impresia ca trage de rupe pamantul.
0

#24 Useril este offline   sacalu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 185
  • Inregistrat: 25-August 04

Postat 24 September 2009 - 12:20 PM

partea deosebita e ca nici nu gasesc nicaieri pe nici un sitte segmnti pentru BT 43, ma intreb daca s-ar potrivi segmenti de motofierastrau al carui piston are exact acelasi alezas(diametru)?
0

#25 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 24 September 2009 - 12:58 PM

Ar trebui sa aibe si aceeasi grosime si aceeasi inaltime...parea mea.
0

#26 Useril este offline   Neacsu_Leonid 

  • ex Fantom
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 23-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 24 September 2009 - 08:22 PM

Vezi postareasacalu, la Sep 24 2009, 01:20 PM, a spus:

partea deosebita e ca nici nu gasesc nicaieri pe nici un sitte segmnti pentru BT 43, ma intreb daca s-ar potrivi segmenti de motofierastrau al carui piston are exact acelasi alezas(diametru)?

sa se uzeze asa repede..ma cam indoiesc asta depinde de ulei..dar e posibil sa se fi rupt un capat de segment..sper sa nu fie asa :D dar daca spui ca de tras trege nu ramane decit sai faci o proba :D
Teatrul e circ si filmul minciuna.
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
0

#27 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 24 September 2009 - 08:34 PM

Copilul sanatos cand ajunge pe mana doftorilor....Daca am inteles bine scuipa benzina pe la carburator, adica pe la admisie. Nu? ce treaba are cu evacuarea, cu segmentii. Aia sunt facuti sa tina mult, sunt din fonta nodulara.Poate daca nu a ajuns vreo surubelnita pe ei si s-au spart.Dar tot nu are legatura cu carburatorul.Se poate mai multe amanunte? ce simptom are exact? Scuipa benzina pe la admisia de la carburator? sau ai vazut tu ca se prelinge benzina pe motor? (asta inseamna rulmenti uzati). Io zic sa te duci la cineva care stie sa regleze un motor pe benzina si in functie de ce-ti spune el iei o hotarare daca e defect sau nu.
Stima.
PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#28 Useril este offline   sacalu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 185
  • Inregistrat: 25-August 04

Postat 26 September 2009 - 12:21 PM

Nu m-ar deranja atat de mult ca scuipa putina benzina pe la admisia de aer in carburator caci nu iese atata cat sa-mi goleasca rezervorul, doar ca murdareste putin modelul in partea din fata, principalul inconvenient este scadearea puterii. Am pomenit si de scuipatul benzinei deoarece ele au aparaut cam in acelasi timp si am presupus ca pot avea legatura. Ceea ce as vrea sa pot rezolva este ca motorul sa dezvolte cu elicea recomandata 20x8 (18x10, 20x8, 22x6) macar o tractiune apropiata de tractiunea specificata in manual adica 22lbs - 10kg. iar pe un sitte am citit chiar de 29 lbs - 13kg. La inceput tragea mai bine cum am mai spus, acum nu. Motorul nu este folosit mult,iar uleiul a fost unul special pentru RC 2stroke engines de la klotz. Asa ca nu-l consider a fi "un copil sanatos ajuns pe mana unui doftor" cum zice dom profesor :) pentru ca am urmat cat de exact am putut instructiunile de folosire in ceea ce priveste racirea, elicea recomandata, ungerea,bujii noi, amestecul recomandat,turatii moderate) Va multumesc tuturor pentru opinii.
0

#29 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 26 September 2009 - 08:34 PM

Sacalu, e un articol pe aici, nu stiu exact unde despre reglarea carburatoarelor la benzina.Il gasesti si pe siteul lui Zod: http://flightaddicted.ro/mambo/index.php?o...0&Itemid=57

Ce spui tu ca sare si stropeste ce culoare are? cumva negreala? Daca da inseamna ca ai o frecare undeva care arde uleiul...
Mai bine pune-l pe avion si da-i bataie la zbor.Pe camp sigur gasesti pe cineva care sa-l regleze sau sa-ti dea un sfat bun vazand efectiv ce se intampla.
Stima.
PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#30 Useril este offline   sacalu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 185
  • Inregistrat: 25-August 04

Postat 05 October 2009 - 01:56 PM

Am atasat o poza cu benzina scuipata pe admisia de aer, multumesc pentru linkul cu reglarea carb.walbro voi urma instructiunile, doar ca acolo se precizeasza reglarea "H" si "L" la carb.in timpul functionarii motorului inclusiv la turatie maxima, si mi-e cam frica sa-mi bag mana acolo cu surubelnita mai ales ca acele de reglaj sunt indreptate spre elice deci trebuie o surubelnita scurta ca sa nu dai cu capatul in elice, sunt vibratii si surubelnita sare mereu fiind greu de tinut in surub care oricum se invarte si ala greu si trebuie apasat. voi gasi un mecanism sa-l atasez de ace si sa trag de niste sfori de la cativa centimetrii departare.

Fisiere atasate


0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro