Modelism - RHC Forum: KATANA 120 Sebart ! TERMICA ! - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

KATANA 120 Sebart ! TERMICA !

#1 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 09 September 2009 - 01:54 PM

Se stie ca in geneal modelele de la Sebart sunt electrice si ca la unele
a scos si kit-uri de adaptare a panoului de foc pentru termic !

Nu fac acest kit review atat pentru model cat pentru incercarea de a adapta la un motor in 4T o pompa Perry VP 30.

Modelul este impecabil ca finisaj, fara nici o cuta pe folie ( daca mai a aparut vre una este din cauza mea )

Ca echipare a acestui model am ales :

Motor Saito 150
Servouri la toate suprafetele de comanda Hitec HS 7975 HB
Servo pentru acceleratie HS 5245 MG
Alimentare rceptor cu Digital Switch dublu FlightPower si doua Pack-uri LiPo Hyperion 1600 mA.
Am schimbat rezervor cu FuelTank Kavan de 600 cmc - marime recomandata de Saito care va consuma destul de mult zic ei.

Am optat pentru pompa Perry pentru a putea pune rezervorul cat mai in spate si asta dupa ce am facut acelasi
lucru la Katana 50 Sebart cu O.S. 61 FX si a iesit foarte bine cu toate ca se spunea ca o sa fie un calvar reglajul pompei.

Si acum ceva Poze :

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 09 September 2009 - 01:55 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#2 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 09 September 2009 - 01:57 PM

Pozele prea mari : continuam

..

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 09 September 2009 - 01:56 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#3 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 09 September 2009 - 02:07 PM

Despre alimentarea motorului 4T cu ajutorul pompei Perry VP 30 am gasit la Saito pe site
o schema de alimentare care consta in :
- capacul din spate de la carter are deja prevazut un stutz la care in mod normal se ataseaza o " drena " ( un
furtun de silicon de alimentare carburant de 3 mm interior ) prin care se va prelinge surplusul de ulei acumulat in carter.
- acasta "drena" va fi cat mai scurta posibil si se va infige intr-un "T-eu" de 3 mm diametru interior - am folosit un filtru "T" de la Align .
- pe ramura din mijloc a T-ului se va atasa tubul siliconic special care duce la pompa
- pe ramura ramasa libera a T-ului se va atasa o continuare a "drenei" care se va lasa libera

Presiune creata de vibratiile din carter ar trebui o parte sa actioneze pompa iar restul sa elimine uleiul in exterior pe drena lasata liber.

Fisiere atasate


Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#4 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 09 September 2009 - 02:10 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Sep 9 2009, 03:07 PM, a spus:

Despre alimentarea motorului 4T cu ajutorul pompei Perry VP 30 am gasit la Saito pe site
o schema de alimentare care consta in :
- capacul din spate de la carter are deja prevazut un stutz la care in mod normal se ataseaza o " drena " ( un
furtun de silicon de alimentare carburant de 3 mm interior ) prin care se va prelinge surplusul de ulei acumulat in carter.
- acasta "drena" va fi cat mai scurta posibil si se va infige intr-un "T-eu" de 3 mm diametru interior - am folosit un filtru "T" de la Align .
- pe ramura din mijloc a T-ului se va atasa tubul siliconic special care duce la pompa
- pe ramura ramasa libera a T-ului se va atasa o continuare a "drenei" care se va lasa libera

Presiune creata de vibratiile din carter ar trebui o parte sa actioneze pompa iar restul sa elimine uleiul in exterior pe drena lasata liber.

Fisiere atasate


Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#5 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 09 September 2009 - 02:12 PM

..

Fisiere atasate


Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#6 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 09 September 2009 - 02:15 PM

Ca elice am luat un MEJZLIK de carbon 16x8 si dupa primele zboruri am
sa incerc si un MEJZLIC 18x6

16X8 recomanda producatorul motorului si am regasit-o si pe alte forumuri internationale
ca facnd pereche buna cu acest motor , desi Katana este de 3D si cred ca una cu diametru mai mare ar fi mai buna.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#7 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 09 September 2009 - 02:53 PM

Asa arata schema de pe site-ul lui Saito :

Fisiere atasate


Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#8 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 September 2009 - 09:36 PM

Cam mic motorul pt. model. In ce greutate ti-a iesit?

Aceasta postare a fost editata de MLGore: 09 September 2009 - 09:37 PM

Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#9 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 10 September 2009 - 08:09 AM

Vezi postareaMLGore, la Sep 9 2009, 10:36 PM, a spus:

Cam mic motorul pt. model. In ce greutate ti-a iesit?

Mai am putin de asamblat si inca nu l-am cantarit - nici macar pe componente, plus ca va trebui sa il si echilibrez
si nu stiu daca pun sau nu plumb.

Cand il asmblez la final am sa il cantaresc si o sa postez.

Eu ma gandesc sa nu fie prea mare motorul !

Am citit pe RC Univers si altele si acest Saito 150 era prezentat ca o adevarata forta
pus pe Funtana aproape identica ca marime cu Katana !

Uite un film cu motoare mult mai mici ( ma refer la cel in 4 T )Vezi zbor KATANA

Ma gandesc ca este aproape la fel cu Yamada 160 DZ a lui Dragos de pe Integral si ala tragea pe verticala no limit si ca greutate sunt cam la fel
daca cumva Katana nu este mai usor plus ca la Katana poti pune si altfel de elice ( caci nu este de viteza ca F3A ).
Este adevarat ca Yamada este mai puternic !

Acum o sa vedem !

Sper ca duminica sa il rodez vreo 2 rezervoare si sa bagam un zbor la Tariceni daca este vreme buna !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 10 September 2009 - 08:15 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#10 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 September 2009 - 04:23 PM

RD, Yamada lui Dragos e supraalimentata, deci mai puternica decat un 4T clasic! Pe site la Saito am vazut ca ei recomanda elice 18*6. Cand am avut motorul chinezesc pe Katana, aveam 4,6kg gol (cu rezervor de 250ml) si nu urca la verticala. Aveam elice de 18*6 si vreo 7400 RPM.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#11 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 10 September 2009 - 04:37 PM

Vezi postareaMLGore, la Sep 10 2009, 05:23 PM, a spus:

RD, Yamada lui Dragos e supraalimentata, deci mai puternica decat un 4T clasic! Pe site la Saito am vazut ca ei recomanda elice 18*6. Cand am avut motorul chinezesc pe Katana, aveam 4,6kg gol (cu rezervor de 250ml) si nu urca la verticala. Aveam elice de 18*6 si vreo 7400 RPM.


Din manual ei spun asa :

Static thrust APC 16x8 - 4.5 Kg

Ca plaja de turatii maxime la sol 8.500 - 10.000 deci putin mai multe ca la benzinarul chinezesc !

Asta ce ar insemna : daca modelul are 4,5 Kg pe verticala cu motorul tuat la maxim sta maxim in hover ?

Habar nu am !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#12 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 September 2009 - 04:45 PM

Cam asta inseamna. Daca vrei doar sa-l zbori, e ok motorul, dar crede-ma, e pacat de model sa nu-l supramotorizezi!
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#13 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 11 September 2009 - 06:04 PM

Greutate finala fara carburant, dar cu papuci, cu absolut tot ce are in KIT plus
pompa Perry : 4.870 gr.
Zero plumb ! ( deocamdata ) !
Rezervor cam mare 600 cmc ( 5.470 gr - oare cum o fi ? )

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 11 September 2009 - 06:18 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#14 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 September 2009 - 06:17 PM

Cam greu, sigur e bun cantarul?
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#15 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 11 September 2009 - 06:19 PM

Vezi postareaMLGore, la Sep 11 2009, 07:17 PM, a spus:

Cam greu, sigur e bun cantarul?


Da , electronic pana la 7 Kg !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#16 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 11 September 2009 - 06:37 PM

Dar de ce zici ca este grea ? A ta cat a iesit ?

Hai sa facem un calcul la cea electrica de la Sebart echipata complet :

Sebart zice modelul fara motorizare si pack = 3.900 - 4.100 gr

Deci :

A) 3.900 + 1.175 gr ( pack 4350mA 10S ) + 595 gr ( Haker A60-22S ) + 112 gr ( Master Basic 90 OPTO ) = 5.785 gr

B ) 4.100 + 1.175 gr ( pack 4350mA 10S ) + 595 gr ( Haker A60-22S ) + 112 gr ( Master Basic 90 OPTO ) = 5.985 gr

Motorul meu este mult mai usor ca al tau deci numai din Kit daca iese mai greu.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#17 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 11 September 2009 - 06:42 PM

De cand tot spun ca electricele sunt mai grele si mai scumpe...dar cine ma asculta?
0

#18 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 September 2009 - 06:59 PM

@ RD :
Katana (la Sebart pe site) are 3900 -4100 g RTF FARA BATERIE! (adica cu motor si esc). Mie mi-a iesit varianta cu chinezul de 26 in 4700g iar cu 3W in 5300g. Motorul chinezesc avea 1250g cu tot cu aprindere, toba si pack. D-asta ma mira greutatea modelului tau. Pt. cantarire am folosit un cantar de freon 0-100kg cu precizie 10g, cu verificarea metrologica la zi.
Cand am zis ca-i greu m-am referit ca e greu pt motorul tau,nu ca ar avea incarcarea mare; al meu, la 5300 zboara mai mult decat OK si vine fulg la aterizare chiar daca rezervorul e aproape plin (+500g)

@DanMitea: Ai dreptate pana la un punct. Daca modelul are motor de pana in 6 cmc, merita facut electric, iese mai usor si accu sunt mai ieftini decat combustibilul (am considerat ca un accu de 30 euro te tine cam 100 zboruri*200ml=20litri=5 bidoane CollPower10%=150 euro) ca sa nu mai vorbesc de controlul acceleratiei. Peste capacitatea asta, nu cred ca mai merita electro: accu scumpi, motoare scumpe avion greu.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#19 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 11 September 2009 - 07:16 PM

Am si elicea aia de carbon care are aproape 100 gr ( cred ca cea de lemn este mai usoara )
Dar parca tin minte cand ai avunt incidentul cu ea si mi-ai aratat-o in duba ca avea foarte mult plumb pe coada
( parca o placuta pe oparte si alta pe cealalta parte )
Si daca este asa atunci chiar ca a mea a iesit grea dar nu stiu de ce !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 11 September 2009 - 07:19 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#20 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 September 2009 - 08:34 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Sep 11 2009, 08:16 PM, a spus:

Am si elicea aia de carbon care are aproape 100 gr ( cred ca cea de lemn este mai usoara )
Dar parca tin minte cand ai avunt incidentul cu ea si mi-ai aratat-o in duba ca avea foarte mult plumb pe coada
( parca o placuta pe oparte si alta pe cealalta parte )
Si daca este asa atunci chiar ca a mea a iesit grea dar nu stiu de ce !


Ce vazusei tu in duba era tot cu 3W si am pus plumb pt. ca nu mutasem pack-urile de receptie. Asta de acum are pack-urile in coada si nu a mai avut nevoie de plumb. Varianta 1, cu motor chinezesc se centrase la fix! Vino maine la chitila si iti arat ce si cum!

Aceasta postare a fost editata de MLGore: 11 September 2009 - 08:35 PM

Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#21 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 11 September 2009 - 08:44 PM

Vezi postareaMLGore, la Sep 11 2009, 09:34 PM, a spus:

Ce vazusei tu in duba era tot cu 3W si am pus plumb pt. ca nu mutasem pack-urile de receptie. Asta de acum are pack-urile in coada si nu a mai avut nevoie de plumb. Varianta 1, cu motor chinezesc se centrase la fix! Vino maine la chitila si iti arat ce si cum!

Multumesc ! Vin si eu sa pornesc si sa rodez motorul ! Deja mai pus pe ganduri ca nu o sa traga bine !
Daca face pe bou il inlocuiesc imediat ( pana vine ) cu Yamada 170 si daca nici cu ala nu o sa vrea !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#22 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 11 September 2009 - 09:05 PM

Vezi postareadan_mitea, la Sep 11 2009, 07:42 PM, a spus:

De cand tot spun ca electricele sunt mai grele si mai scumpe...dar cine ma asculta?




Eu! :)
ADOR VITEZA!!!
0

#23 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 September 2009 - 08:08 PM

Azi pe Chitila am facut rodaj la motorul Saito.
Schema de montare a pompei Perry functioneaza ( la reglaj pompa nu am umblat inca )
Rodajul are o schema deosebita de ce am mai intalnit eu pana acum ( Hight deschis 5 ture
carburantul mai mult iesea pe toba ! )
Urmeaza zilele urmatoare reglajele de Hight si Low si primele zboruri !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#24 Useril este offline   adyc 

  • Fly-Free DreamTeam
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 764
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 September 2009 - 08:23 PM

Felicitari pentru achizitie, atat motorul cat si modelul sunt deosebite si par a se potrivi de minune. Modelul zboara superb iar motorul pe care l-ai ales suna foarte bine . Abea astept sa il vad la treaba !
0

#25 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 September 2009 - 09:38 PM

Cu scuzele de rigoare am uitat sa precizez ca un sprijin uman si tehnic mi-a fost acordat de Adyc in timpul rodajului.
Tot impreuna cu Adyc am deezlegat pe jumatate un mister : de ce colegii care au benzinare nu au burta !
Va las pe voi sa descifrati si cealalta jumatate a misterului.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#26 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 12 September 2009 - 10:31 PM

:D :lol: :lol: :lol: :lol:

pai sa iti iei benzinar si tu....

aaa, si pompa de fum sa nu mai iei ca scoate saito ala un fum....

PS, mai poti sa lasi toba o idee mai in jos? sa nu iti mai arunce ulei pe fuselaj, ca am vazut azi ca arunca ceva, si cam in dreptul aripii.

Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 12 September 2009 - 10:33 PM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#27 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 September 2009 - 07:22 AM

Vezi postareaallen_g30, la Sep 12 2009, 11:31 PM, a spus:

<_< :lol: :lol: :lol: :lol:

pai sa iti iei benzinar si tu....

aaa, si pompa de fum sa nu mai iei ca scoate saito ala un fum....

PS, mai poti sa lasi toba o idee mai in jos? sa nu iti mai arunce ulei pe fuselaj, ca am vazut azi ca arunca ceva, si cam in dreptul aripii.


Aia e pozitia tobei in care pot sa bag capota si sa o scot fara sa o tai de la un capat la altul ci doar in dreptul tobei.
Am sa incerc cu un cot de cauciuc la 45 grade dar sa vad daca gasesc cu diametru asa mare !

Fum scoate foarte mult ( dar probabil cand o sa mai strang hight-ul si low-ul mai se subtiaza ).
Abia mai tarziu am realizat de ce te ai mutat si nu te mai vedeam !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#28 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 September 2009 - 11:00 AM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Sep 12 2009, 10:38 PM, a spus:

Cu scuzele de rigoare am uitat sa precizez ca un sprijin uman si tehnic mi-a fost acordat de Adyc in timpul rodajului.
Tot impreuna cu Adyc am deezlegat pe jumatate un mister : de ce colegii care au benzinare nu au burta !
Va las pe voi sa descifrati si cealalta jumatate a misterului.



Sa inteleg ca a inceput sa-mi creasca burta pt. ca 3W-ul meu porneste repede?
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#29 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 September 2009 - 04:17 PM

Vezi postareaMLGore, la Sep 13 2009, 12:00 PM, a spus:

Sa inteleg ca a inceput sa-mi creasca burta pt. ca 3W-ul meu porneste repede?


Nu stiu ...... dar motorul lui Florin 100% porneste foarte repede !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#30 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 13 September 2009 - 10:36 PM

de al meu nu mai zic nimic ..o ia la prima pala http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/mad.gif
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

10 useri citesc topicul
0 membri, 10 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro