Mono 2 DF, prima mea barca... ... de la Johnny Cheung
#62
Postat 09 September 2009 - 06:24 PM
Kv (rpm/V) 5325 4260 3550
Max Power (W) 660W 575W 550W
Max Amp (15sec) 60A 50A 40A
Max Efficiency 87% 87% 87%
Io (No load A) 3.16A 2.07A 1.47A
Rm (Resistance) 0.090Ohm 0.015Ohm 0.213Ohm
Shaft Diameter 4mm 4mm 4mm
Gearbox 4.4:1 4.4:1 4.4:1
Motor Diameter 27.6mm 27.6mm 27.6mm
Motor Length 69.15mm 69.15mm 69.15mm
Motor Weight 172g 172g 172g
Built in Fan N/A N/A N/A
Max Rpm 60,000 60,000 60,000
Poles 2 2 2
Case Smooth Smooth Smooth
ESC Timing 0-5 deg 0-5 deg 0-5 deg
ESC Switching Freq. 8KHz 8KHz 8KHz
un haker dasta de care zici tu este 280dolari
#64
Postat 09 September 2009 - 06:43 PM
CornelP, la Sep 9 2009, 07:23 PM, a spus:
Am scris deja la baieti sa intreb preturi... asteptam
pai e fibra. cat sa coste?
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#66
Postat 09 September 2009 - 10:59 PM
RC1, la Sep 9 2009, 10:30 PM, a spus:
iar hackerasul e nasol ca e in 2 poli trebuie cautat un pic mai sus...
Si ca sa revenim la subiect citeva poze cu al meu..
monodf1.jpg monodf2.jpg
Salut, crezi ca hackerasul ar mai fi costat atat daca era prost?
Lehnerul are tot 2 poli si este mult mai tare decat cele cu mai multi poli.
Polii nu sunt criteriul principal.
Bye!
#67
Postat 10 September 2009 - 12:21 AM
Wubu, la Sep 9 2009, 11:59 PM, a spus:
Mda vad ca lumea chiar e seriosa pe aici..
Ceva mai multe detalii...
Suntem intr-un topic inceput cu barci chinezesti si in care am inceput sa vorbim de barci care castiga campionatul mondial si de motoare destul de scumpe...
Ma simteam dator sa spun ca strugurii sunt acri ;)
Si culmea cred ca ar fi sa incepem sa dezbatem care motor e mai bun plett,lehner sau hacker ;)
#69
Postat 10 September 2009 - 07:34 AM
RC1, la Sep 9 2009, 11:30 PM, a spus:
iar hackerasul e nasol ca e in 2 poli trebuie cautat un pic mai sus...
Si ca sa revenim la subiect citeva poze cu al meu..
monodf1.jpg monodf2.jpg
lol raoul de la un catamaran pe care nu vroiai sa il ti ai ajuns la o adevarata flota :D ai grija ca il depasesti pe zue
asta ultima este df30 sau 25 ?
a iesit bine si cu amo ala va merge super tare
cred ca este cel de 2300kv
#70
Postat 10 September 2009 - 08:54 AM
Voi pune 6 perechi, cate doua pe lateral, una in fata si alta in spate.
Trebuie sa mai iau o garnitura alba pentru etansare... ceva idei, un profil care etanseaza mai bine?
Multumesc
#71
Postat 10 September 2009 - 09:04 AM
iony, la Sep 10 2009, 08:34 AM, a spus:
Mda am zis ca o barca ajunge apoi doua acum sunt la patru si ma straduiesc cu ceva eforturi sa ramin aici. Deci pina la flota lui zue mai e ceva:)
Barcuta e DF-ul de 25 am mers pe varianta coca si hardware separat desi ar fi doar a doua barca pe care o ansamblez..
Ca setup am mers pe stinger, cele mai mici trim tab-uri pe care le-am gasit la johnny si un singur turnfin ca sa am loc de o eventuala camera de inundare.
Motor Ammo 3656 -2600Kv parca de 55 amp care sper sa fie potrivit pe o configuratie 4s. Am un regualtor de 120 prin casa care ar trebui sa fie mai mult decit suficient pt motor.
Lipo 5000 mah 30/50 care sper sa tina mai mult de 5 min pe motorul asta
La elice o sa incep cu un x637 si sper sa urc spre un x640 in functie de ce zice motorul..
Si sper sa fie gata pina duminica :D
#74
Postat 10 September 2009 - 12:13 PM
RC1, la Sep 10 2009, 10:04 AM, a spus:
Barcuta e DF-ul de 25 am mers pe varianta coca si hardware separat desi ar fi doar a doua barca pe care o ansamblez..
Ca setup am mers pe stinger, cele mai mici trim tab-uri pe care le-am gasit la johnny si un singur turnfin ca sa am loc de o eventuala camera de inundare.
Motor Ammo 3656 -2600Kv parca de 55 amp care sper sa fie potrivit pe o configuratie 4s. Am un regualtor de 120 prin casa care ar trebui sa fie mai mult decit suficient pt motor.
Lipo 5000 mah 30/50 care sper sa tina mai mult de 5 min pe motorul asta
La elice o sa incep cu un x637 si sper sa urc spre un x640 in functie de ce zice motorul..
Si sper sa fie gata pina duminica :)
super tare oricum octura face diferenta :lol:
#75
Postat 10 September 2009 - 01:23 PM
Primus, la Sep 10 2009, 09:54 AM, a spus:
Pai in primul rind trebuie sa pui un miner pe capac. Altfel nu-l mai scoti de acolo :lol:
@iony chiar stateam si ma gindeam de unde naiba mi-a venit mie ideea sa cumpar un 637...
Aceasta postare a fost editata de RC1: 10 September 2009 - 01:26 PM
#77
Postat 15 September 2009 - 05:57 PM
Ideal ar fi sa gasesc unii cam de 10x4x2mm.
Am mai coborat inca trimtab-urile si acum sta pe apa super bine.
Duminica seara m-am dat cu ea in Tei, pe o apa ca oglinda, pana la lasarea intunericului.
Aceasta postare a fost editata de Primus: 15 September 2009 - 05:59 PM
#80
Postat 20 September 2009 - 02:31 PM
Primus, la Aug 26 2009, 03:48 PM, a spus:
Intrebare, ca nu mie clar, cum prindem capacul, astfel incat sa nu intre apa in barca?
Multumesc.
dc ai optat pt deep vee, cel mai bun la viteza si stabilitatee e catamaranul si johnny are si catamarane bune.
#82
Postat 20 September 2009 - 04:13 PM
Cred ca regulatorul intra in failsafe din cauza ca era incins rau, la fel si motorul. La fel cablurile dintre ESC si motor erau incinse.
Dupa ce se raceau pe mal, totul mergea OK.
Packul e abia caldut.
Mentionez ca si la packurile de 2200 se incalzeau, nu asa tare, dar niciodata nu mi-a taiat regulatorul.
Ce-i de facut? Cineva mi-a recomandat sa incerc cu o elice mai mica.
Acum am una din bronz, de 35, pe ax de 4mm. Ce sa pun in loc?
Orice idee e binevenita.
Multumesc,
Aceasta postare a fost editata de Primus: 20 September 2009 - 04:21 PM
#84
Postat 20 September 2009 - 07:50 PM
Lasand problema calitatii putem vorbi despre o elice prea mare si setari gresite din strut si flaps-uri. Cg-ul trebuie sa se afle intre 27-30% din lungimea barci masurata din pupa. Apuparea sau aprovarea excesiva duce la cresterea drag-ului si curentului in sarcina. Modificarea unghiului strutului si adancimii elicii modica atitudinea barcii.
Incearca sa schimbi motorul cu un 540 S sau L.
#85
Postat 20 September 2009 - 10:18 PM
Motorul si ESC-ul sunt cele care vin cu coca, in versiunea ARTR de AICI
ESC de 70A, motor inrunner de 2881KV, ambele no name.
Cu trimtab-urile setate pe zero, la viteza maxima barca se desprinde cam jumatate, poate 60%, de apa.
Strut-ul este foarte putin coborat (cred ca un milimetru sau doi fata de setarea initiala).
Elicea e de bronz, de 35mm diametru.
Cu pack-ul de 2200 rulam cam 3 minute, probabil ESC-ul nu ajungea sa se incinga asa de tare.
Acum la 4 minute si un pic, a "papat" cam 3100 din packurile de 4000 inainte de a taia ESC-ul.
#86
Postat 20 September 2009 - 11:00 PM
in cazul tau motorul e prea mic. nu ar trebui sa consumi mai mult de 40-50A pt o elice de 42-45. la concursuri pana anul trecut mergea cam toata lumea pe 12/14 nimh 3300 mA intr-o cursa de 5 min.
scoate si tu un motor si un esc de pe trex si pune-le in barca. sigur o sa vezi diferenta.
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#88
Postat 21 September 2009 - 03:11 PM
restul nu pot controla turatia si se ard.
varianta urmatoare este Yge-120, dar deja e made in germany.
la un esc aero ii pui o cutiuta de racire (se gasesc si la noi) si imbraci totul intr-o camasa contractibila.
Aceasta postare a fost editata de fulgerica: 21 September 2009 - 03:13 PM
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#89
Postat 21 September 2009 - 03:22 PM
Desprea ESC-ul asta ce ziceti?
http://www.hobbywing.com/english/ArticleSh...p?ArticleID=451
Mai mai gandeam si la X-power:
http://www.offshoreelectrics.com/proddetai...rod=xpo-blb100a
Aceasta postare a fost editata de Primus: 21 September 2009 - 03:23 PM
#90
Postat 21 September 2009 - 03:26 PM
Primus, la Sep 21 2009, 04:22 PM, a spus:
http://www.offshoreelectrics.com/proddetai...rod=xpo-blb100a
dezavantaj e BEC-ul. faptul ca nu are (zic eu)
"That's sooo oshemmm !!!!!"