Mono 2 DF, prima mea barca... ... de la Johnny Cheung
#121
Postat 05 April 2010 - 12:21 PM
Am inchis canalul si am modificat suportul de motor.
Stadiul este nefinisat, neajustat si nevopsit (pe alocuri). Canalul este montat, dar nu inca etansat pe toata lungimea (nu mai am pensule!!!). Totul este din fibra home made, 1mm, lasata flexibila ca sa poate prelua deformarile barcii fara sa se desfaca din lipituri. Ciudat este epoxi-ul folosit de fabrica: odata incalzit, ramane gel, pasta si nu se mai intareste... daca incalzesti prea mult, ramane sub forma de praf... si se lipeste cu greu de el un epoxi standard...
A trebuit sa renunt la turn fin, dar trim tab-ul se poate salva... vezi poza.
Suportul este un amestec de laterale originale + placa noua (a trebuit lasat jos foarte mult, motorul avand alt diametru. Din pacate dupa ce il voi fixa, placa port motor nu se mai poate scoate... decat la cald. Oricum la tipul asta de cuplaje (flex cu capat patrat) dai jos motorul ca sa poti unge flex-ul.
#129
Postat 15 April 2010 - 09:21 AM
CornelP, la Apr 5 2010, 01:21 PM, a spus:
frumos! intr-adevar o modificare utila! ai facut proba la apa? e posibil sa adaugi destul de mult plumb pe peretele lateral interior al canalului de inundare ca sa functioneze cu lipo.
de turnfin-ur stang - nicio paguba, oricum era in plu. eu as fi renuntat si la trim taburi. sunt fatoase, dar incetineste mult barca.
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#130
Postat 15 April 2010 - 10:31 AM
In canal intra cam un litur si putin de apa, dar avand capacul aproape plat si simetric, va trebui probabil un pic de plumb (autoadeziv pentru jenti auto). Trebuie sa faca proba cu barca RTR, si nu am avut toate piesele.
Oricum, cel mai mult mi-a luat etansarea. Suprafata "frontala interioara superioara" este de cosmar.... dar acum e ok.
Poate il lamurim pe Primus sa dea jos "brake tab"-urile si sa puna un strut cu cablu serios pe viitor, dupa ce mai pride gustul... Cablul de acum este cu sectiune patrata spre strut... poate ceda la un moment dat cu un motor puternic. Cu ce va avea acum pe ea, este mai mult decat suficient.
#131
Postat 15 April 2010 - 11:55 AM
CornelP, la Apr 15 2010, 11:31 AM, a spus:
iti recomand rasina Flex Coat. o gasesti aici http://www.rodbuilding.ro/index.php?link=m...&item_id=68
cu asta nu ti-ar fi trebuit pensula. dupa ce o sa lucrezi cu ea o sa vezi ca n-o sa folosesti alta rasina.
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#133
Postat 20 April 2010 - 07:40 PM
Am avut ceva necazuri la programarea ESC-ului Aquastar, pentru ca nu reuseam sa il calibrez pe Th de la Spektrum DX3s.
M-au ajutat baietii si i-am dat de cap duminica. Cu setarea asta atat ESC-ul cat si motorul abia sunt caldute. E drept ca nu mai are aceeasi viteza ca inaite, dar o sa ii pun o elice ceva mai mare, una de 37, sau de 40.
Aceasta postare a fost editata de Primus: 20 April 2010 - 07:41 PM
#134
Postat 20 April 2010 - 07:43 PM
#136
Postat 24 April 2010 - 01:56 PM
Cam 260 de dolari cu transport, fara TVA.
#137
Postat 24 April 2010 - 08:12 PM
Primus, la Apr 24 2010, 02:56 PM, a spus:
Cam 260 de dolari cu transport, fara TVA.
Asta e versiunea ARTR dar pretul doar la coca? fara hard fara electronica?