T-rex 450 probleme la paddle Se defac paddle-urile
#1
Postat 06 August 2009 - 12:29 AM
De un timp am inceput sa trag de heli, si problema asta apare doar in manevre foarte dure,se intorc paddle-urile.
la zbor normal si manevre usoare(zbor in viteza looping tonou), paddle-urile raman in potizita corecta , inca in chestii mai dure macar unul se roteste si heli-ul devine foarte greu de controlat.
De fiecare data le schimb cu unele noi , am pus si CA si tot degeaba efectiv se rotesc, nu de intampla la fiecare zbor dar de obicei nu trec de al 3-lea pack.
Are cineva idee cum pot fi fixate calumea ?
am incercat pana acum cu paddle align , cu outrage-uri cu Thunder tiger de 4 grame si cu Thunder tiger de 2 grame , cel mai bine se tin cele de la align stoc(cu astea insa heli e destul de lent)
p.s. exceptand metoda flybarless...
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#3
Postat 06 August 2009 - 02:59 PM
Mai grele, dar macar stau acolo. Sar 7gr.
Sau, degreseaza bine flybar-ul si pune alt brand de CA si mai din abundenta.
#4
Postat 06 August 2009 - 03:18 PM
morph, la Aug 6 2009, 03:59 PM, a spus:
Mai grele, dar macar stau acolo. Sar 7gr.
Sau, degreseaza bine flybar-ul si pune alt brand de CA si mai din abundenta.
@primus mi-a trecut prin cap sa pun rasina.Cred ca e o idee buna.
@morph sunt super tari paddle-urile alea, dar fiind grele cred ca va fi lent.Acum zbor in principiu cu paddle de 2 grame, cu astea se misca foarte bine mi-ar parea rau sa renunt la ele
cu CA am incercat daca pui pana la capat nu mai apuci sa infiletezi paddle-ul.
Am vorbit cu un amic din state, si mi-a explicat cum procedeaza el.Pune Loctite 243 pe Flybar si apoi il insurubeaza, desi loctite nu e recomandat la plastic cica merge de minune.Asta noapte am fixat flybar-ul la unul din heli asa si de dimineata am verificat parte foarte bine fixat-mult mai tapene ca inainte...proba de foc in zbor..
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#6
Postat 06 August 2009 - 05:51 PM
takeoff, la Aug 6 2009, 05:13 PM, a spus:
la unele e fix pe dos, cel putin cel albastru se intareste numai cand si daca e inchis etans, fara aer in preajma... cat timp e in contact cu aerul ramane lichid... de asta sticluta nu e niciodata plina
si eu cred ca merge cu Loctite 243 (albastru) mai ales ca filetul e lungut, asa ca o parte o sa ramana fara contact cu aerul. si as zgaria filetul nitel longitudinal, plus degresat bine, desigur (cu alcool izopropilic)
daca tot iese, as incerca cu cel rosu. exista la alti producatori si unul vede, care si ala se face foarte tare. E diferit fata de ce are Loctite verde
http://www.loctiteproducts.com/common/grap...uct_catalog.pdf
la pagina 10
Blade 400 3D, Gaui 200V2, Spektrum DX6i 2,4 GHz
Trez 450 Pro FBL, Mikado 400 FBL
#7
Postat 06 August 2009 - 09:48 PM
takeoff, la Aug 6 2009, 05:13 PM, a spus:
am si scule (la capitolul asta cred ca e mai mult decat pasiune) si indemanare insa flybarul e otelit daca il gauresc(desi e foarte greu) se va rupe datorita fortei centrifuge.
@patrocle ai dreptate loctite 243 se usuca anaerob ,timpul de uscare initiala e de 15 minute si completa in 45 dupa datele producatorului.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#9
Postat 07 August 2009 - 10:48 AM
protheus, la Aug 6 2009, 11:19 PM, a spus:
Succes,
Catalin C.
surubul daca il razuiesc nu rezolv nimic in interiorul paddle-ului nu prea am cum si ce sa razui....e o gaura in care se infileteaza un surub..
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#10
Postat 08 August 2009 - 04:54 PM
Scuze.
PS: daca ai putea sa pui imbus, cum ma gandeam eu ca e, ar fi fixat bine, dar asta ar insemna gaura data in paddle si facut filet.
Aceasta postare a fost editata de protheus: 08 August 2009 - 04:57 PM
#11
Postat 08 August 2009 - 08:23 PM
protheus, la Aug 8 2009, 05:54 PM, a spus:
Scuze.
PS: daca ai putea sa pui imbus, cum ma gandeam eu ca e, ar fi fixat bine, dar asta ar insemna gaura data in paddle si facut filet.
multumesc pentru sfaturi, chiar apreciez.
din nefericire axul de la flybar are 1,5 mm parca si e facut din otel ,paddle din plastic , flybar-ul se roteste cu aceasi viteza ca palele de la rotor adica 3000+ rpm.
Nu cred ca il pot gauri fara sa ii afectez rezistenta , in paddle deasemenea nu pot pune surub e din plastic ..mare mirare sa tina+ ca are doar vreo 2-3 mm grosime per total..
intra timp a venit proba de foc cu flybarul fixat cu loctite , tine excelent din nefericire am uitat sa asigur flybarul de data asta am tot bibilit la el si am uitat ce era mai important , am pierdut complet flybarul- heli a prins o miscare de drift desi compensam maxim dreapata..am facut datorita acestui fapt un survol peste masini (scuze colegilor), am fost foarte inspirat de am dat pas pozitiv am evitat "zona calda" aopoi am taiat motorul, toata lumea e oki insa la mine o pala e zgariata bine ,asta e heli se repara.o sa scot filmul e pe camera :rolleyes:
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#12
Postat 08 August 2009 - 08:35 PM
O idee ar fi adaugarea a 1-2 tije de contrarotatie (ca la aripile avioanelor)... lipite pe o suprafata mai mare pe tija centrala... cam ca in poza de mai jos.
Asta implica alte 1-2 gauri in stanga si dreapta axului si introducerea in ele tije de carbon de 1-2mm grosime cu o lungime suficienta cat sa poata fi incarcate cu epoxy pe o suprafata mai mare...
Are sens?
#13
Postat 08 August 2009 - 09:38 PM
Calin, la Aug 8 2009, 09:35 PM, a spus:
O idee ar fi adaugarea a 1-2 tije de contrarotatie (ca la aripile avioanelor)... lipite pe o suprafata mai mare pe tija centrala... cam ca in poza de mai jos.
Asta implica alte 1-2 gauri in stanga si dreapta axului si introducerea in ele tije de carbon de 1-2mm grosime cu o lungime suficienta cat sa poata fi incarcate cu epoxy pe o suprafata mai mare...
Are sens?
la cat de meticulos esti tu , sunt convins ca ai putea face chesti asta .
Toata lumea cauta flybaruri cat mai usoare , sau sa scape de el (vbar etc), sa adaugi greutate la flybar nu e o solutie.
In Concluzie si parerea mea este ca asigurarea cu loctite(pus pe toate lungimea filetului) e functionala si are efect,am apucat sa trag vreo 4 minute de heli destul de tare si a tinut.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro