Am observat ca in ultimul timp toata lumea este interesata de o scadere a costurilor unui elicopter, si alegerea unor clone in defavoarea unor elicoptere de firma , sau folosirea unor componente electronice low cost in defavoarea altora consacrate.
Cred ca e necesar sa fie un subiect in care cei care au testat si sunt multumiti de anumite componente low cost(nu sunt adeptul accestei idei dar pana la urma e evident ca chinezi cu ochi lor mici vor vedea tot mai bine si "clonele " se vor apropia tot mai mult de calitatea originalelor).
am inceput acest hobby cu elicoptere facute de walkera care la vremea respectiva fiind si incepator mi se pareau imposibil de zburat , gyroscoapele lor erau total ineficiente, mecanica nefiabila etc.Din acest motiv si dupa multe probleme am preferat sa folosesc componente si elicoptere consacrate (heliuri align , serouri hitek si futaba , gy 401).
Sunt tot mai multi care vor sa se apuce de acest hobby si li se pare mult sa dea aprope 1000 de euro pe un heli mic clasa 450 .(vorbim de preturile din romania nu chiar toti isi vor comanda direct din china)
hai sa facem aici un topic unde cei ce au testat anumite componente sa isi puna parerile lor despre ce merita luat si ce nu , sau comparati intre anumite chesti si sa nu mai postam in 20 de topicuri separate despre compatibilitati intre elicoptere , sau diferite componente.
Pagina 1 din 1
Clasa 450 -Align vs. clone-brand vs. no name ce sa alegem si ce nu
#2
Postat 08 September 2009 - 08:59 PM
Este o idee foarte buna. Contribui cu pale carbon foarte bune, prima pereche a fost perfecta, a doua abia am primit-o le-am cantarit si sunt perfect egale. Calitatea este uluitoare pentru 12 USD cu tot cu shipping:
1pair 3K CF carbon fiber blade 325mm for T-rex450 heli - hobby-park ( 159) 100%
http://cgi.ebay.com/1pair-3K-CF-carbon-fib...34.c0.m14.l1262
Stefan
1pair 3K CF carbon fiber blade 325mm for T-rex450 heli - hobby-park ( 159) 100%
http://cgi.ebay.com/1pair-3K-CF-carbon-fib...34.c0.m14.l1262
Stefan
planoarele mele http://www.rhcforum....lanoarele-mele/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#3
Postat 08 September 2009 - 09:45 PM
stiganas, la Sep 8 2009, 09:59 PM, a spus:
Este o idee foarte buna. Contribui cu pale carbon foarte bune, prima pereche a fost perfecta, a doua abia am primit-o le-am cantarit si sunt perfect egale. Calitatea este uluitoare pentru 12 USD cu tot cu shipping:
1pair 3K CF carbon fiber blade 325mm for T-rex450 heli - hobby-park ( 159) 100%
http://cgi.ebay.com/1pair-3K-CF-carbon-fib...34.c0.m14.l1262
Stefan
1pair 3K CF carbon fiber blade 325mm for T-rex450 heli - hobby-park ( 159) 100%
http://cgi.ebay.com/1pair-3K-CF-carbon-fib...34.c0.m14.l1262
Stefan
cu ce turatie zbori ?
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#4
Postat 10 September 2009 - 07:04 PM
Habar nu am cu ce turatie zbor. Suna OK, cred ca e potrivita. Nu imi e clar cum se masoara turatia la un heli. Am aparat de masura dar il folosesc la aero.
Am cumparat si eu o clona de la hobbyking. Pret total cu transport 131,27 RON (din extrasul bancar). O sa transbordez pe el toata electronica de la Minititan E325 defunct. Adica tot servo HXT900 (pe cel dus il schimb) si pe coada pun un GWS mai mare si mai rapid.
Cu asta o sa fiu putin mai curajos ca mai ieftin de atat e mersul pe jos, vorba reclamei de la taxi.
Stefan
Am cumparat si eu o clona de la hobbyking. Pret total cu transport 131,27 RON (din extrasul bancar). O sa transbordez pe el toata electronica de la Minititan E325 defunct. Adica tot servo HXT900 (pe cel dus il schimb) si pe coada pun un GWS mai mare si mai rapid.
Cu asta o sa fiu putin mai curajos ca mai ieftin de atat e mersul pe jos, vorba reclamei de la taxi.
Stefan
nen77, la Sep 8 2009, 10:45 PM, a spus:
cu ce turatie zbori ?
planoarele mele http://www.rhcforum....lanoarele-mele/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#5
Postat 10 September 2009 - 09:10 PM
stiganas, la Sep 10 2009, 08:04 PM, a spus:
Habar nu am cu ce turatie zbor. Suna OK, cred ca e potrivita. Nu imi e clar cum se masoara turatia la un heli. Am aparat de masura dar il folosesc la aero.
Am cumparat si eu o clona de la hobbyking. Pret total cu transport 131,27 RON (din extrasul bancar). O sa transbordez pe el toata electronica de la Minititan E325 defunct. Adica tot servo HXT900 (pe cel dus il schimb) si pe coada pun un GWS mai mare si mai rapid.
Cu asta o sa fiu putin mai curajos ca mai ieftin de atat e mersul pe jos, vorba reclamei de la taxi.
Stefan
Am cumparat si eu o clona de la hobbyking. Pret total cu transport 131,27 RON (din extrasul bancar). O sa transbordez pe el toata electronica de la Minititan E325 defunct. Adica tot servo HXT900 (pe cel dus il schimb) si pe coada pun un GWS mai mare si mai rapid.
Cu asta o sa fiu putin mai curajos ca mai ieftin de atat e mersul pe jos, vorba reclamei de la taxi.
Stefan
turatia o masori ca la avion.
il pui pe sol pas zero te apropi de el si pui senzorul spre pale fiind tot o elice folosesti modeul 2 pale daca ai setari si pentru tripala.
al doilea test care il fac eu e un test de consum , tot la pas zero (sau in zbor dupa durata a doua zboruri similare ) masoti consumul vezi daca e diferit vs ceva pale de firma ., saab , radix, align
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#6
Postat 11 September 2009 - 07:57 PM
M-i s-a facut pofta sa-mi dau cu parerea :)
Eu detin un GL-450C, care este o varianta full metal a lui Trex-450se V2, cu frame de fibra de sticla si pale de carbon.
L-am cumparat in Decembrie 2008 la un pret de achizitie maricel, kit + motor + regulator 800RON fara 1 leu de la un dealer de-al nostru de prin centrul tarii.
A venit cu head-ul preasamblat, frame-ul de asemenea, cat si mecanica de coada, intr-o frumusica cutie de aluminiu, si cel mai important, totul intr-o cutie de carton neutra, usor de mascat impotriva privirii patrunzatoare a nevestei.
Asamblarea in sine a durat poate 2 ore, cu tot cu verificatul tuturor suruburilor.
L-am completat cu 3 servo Hitec HS-65MG pe platou, un combo gyro Hitec HG5000 + servo HS-5083MG
Ca receptor am montat un Jeti Duplex de 6 canale pe 2.4GHz.
La prima tentativa de pornire, regulatorul a scos piuit de 3 ori si a scos un pic de fum. A fost inlocuit fara probleme de vanzator.
Primele zboruri au decurs fara probleme, insa regulatorul neavand functia governor, l-am inlocuit cu un Roxxy 950-6.
De atunci zic eu ca zboara bine. Am reusit sa dau cu el de mama terra de cateva ori, schimband pinionul principal si feathering shaftul cu unele de la Align (neexistand de GL pe stoc in momentul respectiv). Mecanica de coada de asemenea am schimbat-o dupa un crash, insa tot cu o copie.
Bateriile ce le folosesc sunt Ray Gold 3S 2200mAh/33C, alte variante mai ieftine devenind dodoloate dupa 3-4 zboruri (Multumesc producatorilor de GE Power care m-au facut de bani si le doresc sa pateasca la fel).
In momentul de fata folosesc pale de carbon de 12EURO si sunt extrem de multumit (alea "profesionale" de Align de "carbon" fiind de fapt polistiren tras in plastic su o tija de carbon pe interior - alta teapa). De asemenea am fost foarte multumit de palele no-name albe de pe la un site indigen din nord-est si le recomand cu caldura (le am si pe Raptor si sunt OK).
Numai bine si succese.
Eu detin un GL-450C, care este o varianta full metal a lui Trex-450se V2, cu frame de fibra de sticla si pale de carbon.
L-am cumparat in Decembrie 2008 la un pret de achizitie maricel, kit + motor + regulator 800RON fara 1 leu de la un dealer de-al nostru de prin centrul tarii.
A venit cu head-ul preasamblat, frame-ul de asemenea, cat si mecanica de coada, intr-o frumusica cutie de aluminiu, si cel mai important, totul intr-o cutie de carton neutra, usor de mascat impotriva privirii patrunzatoare a nevestei.
Asamblarea in sine a durat poate 2 ore, cu tot cu verificatul tuturor suruburilor.
L-am completat cu 3 servo Hitec HS-65MG pe platou, un combo gyro Hitec HG5000 + servo HS-5083MG
Ca receptor am montat un Jeti Duplex de 6 canale pe 2.4GHz.
La prima tentativa de pornire, regulatorul a scos piuit de 3 ori si a scos un pic de fum. A fost inlocuit fara probleme de vanzator.
Primele zboruri au decurs fara probleme, insa regulatorul neavand functia governor, l-am inlocuit cu un Roxxy 950-6.
De atunci zic eu ca zboara bine. Am reusit sa dau cu el de mama terra de cateva ori, schimband pinionul principal si feathering shaftul cu unele de la Align (neexistand de GL pe stoc in momentul respectiv). Mecanica de coada de asemenea am schimbat-o dupa un crash, insa tot cu o copie.
Bateriile ce le folosesc sunt Ray Gold 3S 2200mAh/33C, alte variante mai ieftine devenind dodoloate dupa 3-4 zboruri (Multumesc producatorilor de GE Power care m-au facut de bani si le doresc sa pateasca la fel).
In momentul de fata folosesc pale de carbon de 12EURO si sunt extrem de multumit (alea "profesionale" de Align de "carbon" fiind de fapt polistiren tras in plastic su o tija de carbon pe interior - alta teapa). De asemenea am fost foarte multumit de palele no-name albe de pe la un site indigen din nord-est si le recomand cu caldura (le am si pe Raptor si sunt OK).
Numai bine si succese.
West Hobby Team
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
#7
Postat 11 September 2009 - 09:13 PM
docmarius, la Sep 11 2009, 08:57 PM, a spus:
M-i s-a facut pofta sa-mi dau cu parerea :)
Eu detin un GL-450C, care este o varianta full metal a lui Trex-450se V2, cu frame de fibra de sticla si pale de carbon.
L-am cumparat in Decembrie 2008 la un pret de achizitie maricel, kit + motor + regulator 800RON fara 1 leu de la un dealer de-al nostru de prin centrul tarii.
A venit cu head-ul preasamblat, frame-ul de asemenea, cat si mecanica de coada, intr-o frumusica cutie de aluminiu, si cel mai important, totul intr-o cutie de carton neutra, usor de mascat impotriva privirii patrunzatoare a nevestei.
Asamblarea in sine a durat poate 2 ore, cu tot cu verificatul tuturor suruburilor.
L-am completat cu 3 servo Hitec HS-65MG pe platou, un combo gyro Hitec HG5000 + servo HS-5083MG
Ca receptor am montat un Jeti Duplex de 6 canale pe 2.4GHz.
La prima tentativa de pornire, regulatorul a scos piuit de 3 ori si a scos un pic de fum. A fost inlocuit fara probleme de vanzator.
Primele zboruri au decurs fara probleme, insa regulatorul neavand functia governor, l-am inlocuit cu un Roxxy 950-6.
De atunci zic eu ca zboara bine. Am reusit sa dau cu el de mama terra de cateva ori, schimband pinionul principal si feathering shaftul cu unele de la Align (neexistand de GL pe stoc in momentul respectiv). Mecanica de coada de asemenea am schimbat-o dupa un crash, insa tot cu o copie.
Bateriile ce le folosesc sunt Ray Gold 3S 2200mAh/33C, alte variante mai ieftine devenind dodoloate dupa 3-4 zboruri (Multumesc producatorilor de GE Power care m-au facut de bani si le doresc sa pateasca la fel).
In momentul de fata folosesc pale de carbon de 12EURO si sunt extrem de multumit (alea "profesionale" de Align de "carbon" fiind de fapt polistiren tras in plastic su o tija de carbon pe interior - alta teapa). De asemenea am fost foarte multumit de palele no-name albe de pe la un site indigen din nord-est si le recomand cu caldura (le am si pe Raptor si sunt OK).
Numai bine si succese.
Eu detin un GL-450C, care este o varianta full metal a lui Trex-450se V2, cu frame de fibra de sticla si pale de carbon.
L-am cumparat in Decembrie 2008 la un pret de achizitie maricel, kit + motor + regulator 800RON fara 1 leu de la un dealer de-al nostru de prin centrul tarii.
A venit cu head-ul preasamblat, frame-ul de asemenea, cat si mecanica de coada, intr-o frumusica cutie de aluminiu, si cel mai important, totul intr-o cutie de carton neutra, usor de mascat impotriva privirii patrunzatoare a nevestei.
Asamblarea in sine a durat poate 2 ore, cu tot cu verificatul tuturor suruburilor.
L-am completat cu 3 servo Hitec HS-65MG pe platou, un combo gyro Hitec HG5000 + servo HS-5083MG
Ca receptor am montat un Jeti Duplex de 6 canale pe 2.4GHz.
La prima tentativa de pornire, regulatorul a scos piuit de 3 ori si a scos un pic de fum. A fost inlocuit fara probleme de vanzator.
Primele zboruri au decurs fara probleme, insa regulatorul neavand functia governor, l-am inlocuit cu un Roxxy 950-6.
De atunci zic eu ca zboara bine. Am reusit sa dau cu el de mama terra de cateva ori, schimband pinionul principal si feathering shaftul cu unele de la Align (neexistand de GL pe stoc in momentul respectiv). Mecanica de coada de asemenea am schimbat-o dupa un crash, insa tot cu o copie.
Bateriile ce le folosesc sunt Ray Gold 3S 2200mAh/33C, alte variante mai ieftine devenind dodoloate dupa 3-4 zboruri (Multumesc producatorilor de GE Power care m-au facut de bani si le doresc sa pateasca la fel).
In momentul de fata folosesc pale de carbon de 12EURO si sunt extrem de multumit (alea "profesionale" de Align de "carbon" fiind de fapt polistiren tras in plastic su o tija de carbon pe interior - alta teapa). De asemenea am fost foarte multumit de palele no-name albe de pe la un site indigen din nord-est si le recomand cu caldura (le am si pe Raptor si sunt OK).
Numai bine si succese.
m-am ferit sa il dau pe al tau ca exemplu in alte topicuri unde era vorba de electronica no name.
E perfect adevarat cum zice doc , heli-ul zboara impecabil , INSA componentele elecronice sunt cam toate de brand .
Culmea e si fiabil nu l-=am vazut pe doc cu defectiuni la zbor
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
Arata acest topic
Pagina 1 din 1